Ραδιοενισχυτής Yamaha RX-v630

Reaction score
1
Ακαδημαικά περισσότερο, έχει ενσωματωμένο DAC? Δλδ απο την πηγή βάζω απευθείας την ψηφιακή είσοδο και αναλαμβάνει τα άλλα?

Reaction score
1
Έχει ψηφιακή ομοαξονική είσοδο (CD), 3 οπτικές εισόδους (D-TV/CBL, DVD και MD/CD-R) και ψηφιακή οπτική έξοδο (MD/CD-R). Το DAC του αποκωδικοποιεί Dolby Digital/Dolby Digital ES και DTS/DTS-ES και φυσικά PCM, μέχρι 96kHz/24bit.

Reaction score
1
Κάτι τελευταίο γιατί είμαι ολίγον τι άσχετος με αυτά τα πολυκάναλα και τα πολλά φορμάτ που υπάρχουν.

1) Αν το συνδέσει κανείς με ένα Western Digital TV HD Media Player μέσω της οπτικής έξοδου, αναλαμβάνει τα υπόλοιπα να παίζει κυρίως τις Matroskes? Να διαλέγει αυτόματα το 5.1 αν υπάρχει σε DTS ή DOLBY DIGITAL (δεν πιστεύω να θέλει επιλογή κάθε φορά) καθώς και να "κατεβάζει" αν χρειάζεται σήμα 7.1 σε 5.1?

2) Έχει pre-out για να βάλω τελικό-δικάναλο πάνω, και να το απαλλάξω απο τα 2 L/R ηχεία?
2α) Αν ναι, θα μπορώ να ρυθμίσω την στάθμη να παίζουν στο ίδιο επίπεδο περιφερειακά με L/R ηχεία έτσι?

Ευχαριστώ!

ΥΓ. Ημ/νια αγοράς? Εγγύηση?

Reaction score
0
α) Με το DVD μου, σε ψηφιακή σύνδεση, ανάλογα τι σήμα βρίσκει ανάβει και ανάλογη ένδειξη και φυσικά αποκωδικοποιεί το ανάλογο.
Αμφιβολίες έχω στο τι κάνει με είσοδο 7.1 (που δεν έχω δοκιμάσει), αν και πιστεύω ότι θα παίζει κανονικά τα 5.1 ή 6.1 που υποστηρίζει και τώρα.
(αν συμφωνείς με όλα τα υπόλοιπα και σου μένει μόνο αυτό, το δοκιμάζουμε).
β) σίγουρα ναι. Ενημερωτικά έχει pre out για όλα τα κανάλια, όχι μόνο τα L-R (αλλά και διακριτές εισόδους για όλα, αν π.χ. πάρεις μελλοντικά και blu-ray με διακριτές αναλογικές εξόδους οπότε αξιοποιείς πλήρως τα εντελώς νέα φορμάτ).
Στάθμη: επίσης ναι.

Για το "Υ.Γ", έχει περάσει πλέον καιρός. Δεν έχει.

Reaction score
0
Στα 160 ευρώ και με δοκιμή στο σπίτι μου (αν ζητηθεί).

(Έχει και αναλογικές ξεχωριστές εισόδους για σύνδεση και με blu-ray που έχει αντίστοιχες εξόδους)

Staff online

• abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni