Χριστός Ανέστη χρόνια σας πολλά.
Καθώς απλόχερα μου δόθηκαν πληροφορίες μέσα από το φόρουμ σκέφτηκα να σας γράψω και εγώ την εμπειρία μου μήπως και βοηθηθεί κάποιος άλλος σε παρόμοιο πρόβλημα.
Δεν θεωρώ ότι έχω τις γνώσεις , ούτε μπορώ να πάρω κάποιον στον λαιμό μου με τις παρακάτω οδηγίες. Εάν κάποιος τις εφαρμόσει είναι με δική του ευθύνη.
Από τότε που αγόρασα το πικαπ , δεν γύρναγε στις 45 στροφές. Είχα διαβάσει αρκετά άρθρα που έλεγαν ότι φτάνει ο ιμάντας (πάχος , γνησιότητα κτλ) παραγγέλνω λοιπόν από ebay έναν καινούργιο τον βάζω επάνω αλλά τίποτα ο ιμάντας δεν κατέβαινε στις 45 στροφές.
Διαβάζοντας το μανουαλ έγγραφε ότι θα πρέπει να υπάρχει μια απόσταση 15,8mm αλλά από πού? Και πως το ρύθμιζες? Δεν έβγαζα άκρη με το manual.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησα προσεκτικά να λύνω το πικαπ μέχρι να βρω το πρόβλημα.
Καθώς λοιπόν γύριζε το μοτερ το κούνησα προς τα πίσω και τσουπ άλλαξε στις 45 στροφές…… λέω από μέσα μου πατήθηκαν οι λαστιχένιες τσιμούχες οπότε με καμιά ροδέλα ίσως κάνω δουλειά.
Έλυσα λοιπόν τις ασφάλειες του μοτερ και κατέβασα το μοτερ.
ΠΡΟΣΟΧΗ μην χάσετε τις ασφάλειες που κρατούν το μοτερ καθώς δεν υπάρχουν πουθενά στην Θεσσαλονίκη.
Κατεβάζοντας λοιπόν το μοτέρ, έψαχνα να βρω την βίδα που ρυθμίζει το ύψος…… τζίφος
2 βίδες είχε που κρατούσαν τα παξιμάδια που κρατούν τον άξονα. Βλέπω και στο μανουαλ ότι εκεί θέλει λίπανση, τα λύνω και βάζω λίγο λαδάκι.
Λύνω λοιπόν το παξιμάδι που κρατάει τα πλαστικά, προσεχτικά αφαιρώ το ελατήριο και βουαλά η βίδα. Τώρα όμως με το μοτέρ εκτός πως την ρυθμίζεις?
Ξανά επάνω στο πλατό χωρίς τα πλαστικά και ρύθμιση.
Μέτρησα 15.8mm από το πλατό, με ηλεκτρονικό μικρόμετρο και ως δια μαγείας έγινε η αλλαγή κανονικά.
Εδώ πρέπει να τονίσω ότι θέλει προσοχή να μην πάει πάνω από 15.8 καθώς ο πίρος που υπάρχει θα πιέζετε από το πλαστικό και θα ανοίγει με αποτέλεσμα το πικαπ να πιάνει παραπάνω στροφές χωρίς να μπορείτε να το ρυθμίσετε προς τα κάτω. Με δοκιμές θα το βρείτε.
Βάζω ιμάντα , πλατό μετράω στροφές όλα μια χαρα και 33,1/3 και 45 αλλά ακούω ένα σύρσιμο…..
Ξανά άνοιγμα και βλέπω ότι ο ιμάντας βρίσκει στο ασπρο πλαστικό…
Ξεβιδώνω ελάχιστα την βίδα και το πλαστικό ήρθε προς τα μπροστά. Κεντράρισμα λοιπόν. Λίπανση στα σημεία κίνησης των πλαστικών και ξανά μοντάρισμα.
Όλα λειτουργούν μια χαρά.
Το πηγάδι όμως? Ξέχασα να δω εάν έχει λάδι, ξανά άνοιγμα και τράβηγμα ελαφρύ. Η βάση εκεί σταθερή….
Βγάζοντας όμως την βίδα και το μέταλλο η βάση αφαιρείτε. Καθάρισμα του πηγαδιού, λίπανση , ξανά μοντάρισμα και όλα λειτουργούν τέλεια.
Το μόνο που δεν ασχολήθηκα με την λίπανση του άξονα του βραχίονα καθώς δεν έχω ούτε τις γνώσεις να τον λύσω, ούτε τα εργαλεία να κάνω τις όποιες ρυθμίσεις χρειαστούν.
Πιστεύω σε συνδυασμό με τις φωτογραφίες να είναι χρήσιμο σε κάποιον.
[DOUBLEPOST=1557050989][/DOUBLEPOST]Ξέχασα να αναφέρω ότι η ανάρτηση λόγω ηλικίας λογικά είχε κάτσει αρκετά και δεν είχε διαδρομή. Έβγαλα τα ελατήρια, τα καθάρισα , τα τράβηξα σε λογικά πλαίσια και το πλατό επανήλθε με την ανάρτηση να λειτουργεί ποια όπως θα έπρεπε.
Καθώς απλόχερα μου δόθηκαν πληροφορίες μέσα από το φόρουμ σκέφτηκα να σας γράψω και εγώ την εμπειρία μου μήπως και βοηθηθεί κάποιος άλλος σε παρόμοιο πρόβλημα.
Δεν θεωρώ ότι έχω τις γνώσεις , ούτε μπορώ να πάρω κάποιον στον λαιμό μου με τις παρακάτω οδηγίες. Εάν κάποιος τις εφαρμόσει είναι με δική του ευθύνη.
Από τότε που αγόρασα το πικαπ , δεν γύρναγε στις 45 στροφές. Είχα διαβάσει αρκετά άρθρα που έλεγαν ότι φτάνει ο ιμάντας (πάχος , γνησιότητα κτλ) παραγγέλνω λοιπόν από ebay έναν καινούργιο τον βάζω επάνω αλλά τίποτα ο ιμάντας δεν κατέβαινε στις 45 στροφές.
Διαβάζοντας το μανουαλ έγγραφε ότι θα πρέπει να υπάρχει μια απόσταση 15,8mm αλλά από πού? Και πως το ρύθμιζες? Δεν έβγαζα άκρη με το manual.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησα προσεκτικά να λύνω το πικαπ μέχρι να βρω το πρόβλημα.

Καθώς λοιπόν γύριζε το μοτερ το κούνησα προς τα πίσω και τσουπ άλλαξε στις 45 στροφές…… λέω από μέσα μου πατήθηκαν οι λαστιχένιες τσιμούχες οπότε με καμιά ροδέλα ίσως κάνω δουλειά.
Έλυσα λοιπόν τις ασφάλειες του μοτερ και κατέβασα το μοτερ.
ΠΡΟΣΟΧΗ μην χάσετε τις ασφάλειες που κρατούν το μοτερ καθώς δεν υπάρχουν πουθενά στην Θεσσαλονίκη.
Κατεβάζοντας λοιπόν το μοτέρ, έψαχνα να βρω την βίδα που ρυθμίζει το ύψος…… τζίφος
2 βίδες είχε που κρατούσαν τα παξιμάδια που κρατούν τον άξονα. Βλέπω και στο μανουαλ ότι εκεί θέλει λίπανση, τα λύνω και βάζω λίγο λαδάκι.
Λύνω λοιπόν το παξιμάδι που κρατάει τα πλαστικά, προσεχτικά αφαιρώ το ελατήριο και βουαλά η βίδα. Τώρα όμως με το μοτέρ εκτός πως την ρυθμίζεις?

Ξανά επάνω στο πλατό χωρίς τα πλαστικά και ρύθμιση.
Μέτρησα 15.8mm από το πλατό, με ηλεκτρονικό μικρόμετρο και ως δια μαγείας έγινε η αλλαγή κανονικά.

Εδώ πρέπει να τονίσω ότι θέλει προσοχή να μην πάει πάνω από 15.8 καθώς ο πίρος που υπάρχει θα πιέζετε από το πλαστικό και θα ανοίγει με αποτέλεσμα το πικαπ να πιάνει παραπάνω στροφές χωρίς να μπορείτε να το ρυθμίσετε προς τα κάτω. Με δοκιμές θα το βρείτε.
Βάζω ιμάντα , πλατό μετράω στροφές όλα μια χαρα και 33,1/3 και 45 αλλά ακούω ένα σύρσιμο…..
Ξανά άνοιγμα και βλέπω ότι ο ιμάντας βρίσκει στο ασπρο πλαστικό…

Ξεβιδώνω ελάχιστα την βίδα και το πλαστικό ήρθε προς τα μπροστά. Κεντράρισμα λοιπόν. Λίπανση στα σημεία κίνησης των πλαστικών και ξανά μοντάρισμα.
Όλα λειτουργούν μια χαρά.
Το πηγάδι όμως? Ξέχασα να δω εάν έχει λάδι, ξανά άνοιγμα και τράβηγμα ελαφρύ. Η βάση εκεί σταθερή….
Βγάζοντας όμως την βίδα και το μέταλλο η βάση αφαιρείτε. Καθάρισμα του πηγαδιού, λίπανση , ξανά μοντάρισμα και όλα λειτουργούν τέλεια.
Το μόνο που δεν ασχολήθηκα με την λίπανση του άξονα του βραχίονα καθώς δεν έχω ούτε τις γνώσεις να τον λύσω, ούτε τα εργαλεία να κάνω τις όποιες ρυθμίσεις χρειαστούν.
Πιστεύω σε συνδυασμό με τις φωτογραφίες να είναι χρήσιμο σε κάποιον.
[DOUBLEPOST=1557050989][/DOUBLEPOST]Ξέχασα να αναφέρω ότι η ανάρτηση λόγω ηλικίας λογικά είχε κάτσει αρκετά και δεν είχε διαδρομή. Έβγαλα τα ελατήρια, τα καθάρισα , τα τράβηξα σε λογικά πλαίσια και το πλατό επανήλθε με την ανάρτηση να λειτουργεί ποια όπως θα έπρεπε.