Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

Μηνύματα
28.176
Reaction score
60
Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

Αμεσης προτεραιότητας κρίνεται η κρατική παρέμβαση για την οικονομική ενίσχυση της General Motors, καθώς η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται ένα βήμα πριν την πτώχευση, ενώ μελετάται να μπει «λουκέτο» στα εργοστάσια της θυγατρικής Daewoo. Την οικονομική ενίσχυση της GM ζήτησε ο Μπαράκ Ομπάμα από τον Τζορτζ Μπους Μπους.

Όπως προειδοποίησε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ρικ Γουάγκονερ, η General Motors δεν μπορεί να περιμένει μέχρι τον Ιανουάριο, οπότε θα αναλάβει καθήκοντα ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ.

«Πρόκειται για ένα θέμα με το οποίο πρέπει να ασχοληθούμε κατεπειγόντως» δήλωσε στην εφημερίδα Automotive News.

Η εταιρεία, η μετοχή της οποίας υποχώρησε κατά 22% τη Δευτέρα στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, προτείνει στην αμερικανική κυβέρνηση να αποκτήσει προνομιούχες μετοχές, να προωθήσει γρηγορότερα στην αγορά αυτοκίνητα που θα μολύνουν λιγότερο το περιβάλλον και να περικόψει τους μισθούς των στελεχών της, με αντάλλαγμα την οικονομική βοήθεια που θα λάβει.

Η GM, που κατέγραψε ζημίες 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά το τρίτο τρίμηνο του 2008, παραδέχτηκε την Παρασκευή ότι απειλείται άμεσα από κρίση ρευστότητας. Αναλυτές της Deutsche Bank υποστήριξαν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να βρεθεί χωρίς ρευστό από τον Ιανουάριο.

Ο επόμενος προσωπάρχης του Λευκού Οίκου Ραμ Εμάνιουελ έχει ζητήσει να αναληφθούν σύντομα πρωτοβουλίες για την υποστήριξη της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Επίσης, Δημοκρατικοί βουλευτές με επιστολή τους προς τον υπουργό Οικονομικών Χένρι Πόλσον, την προηγούμενη εβδομάδα, τον κάλεσαν να χρησιμοποιήσει το σχέδιο βοήθειας του χρηματοπιστωτικού τομέα για να «βοηθήσει προσωρινά» και τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

«Αναρωτιέμαι εάν η αμερικανική βιομηχανία στο σύνολό της μπορεί να επιβιώσει χωρίς στήριξη» πρόσθεσε ο Γουάγκονερ, ο οποίος απέρριψε την πιθανότητα να παραιτηθεί, διερωτώμενος «ποιο συμφέρον θα εξυπηρετούσε» αυτή η απόφαση.

Ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης, η αυτοκινητοβιομηχανία Daewoo, η νοτιοκορεάτικη θυγατρική της General Motors, ανακοίνωσε ότι ενδέχεται να κλείσει προσωρινά τα εργοστάσιά της λόγω της μείωσης των πωλήσεων.

«Εξετάζουμε την πιθανότητα μιας αναστολής της παραγωγής. Η απόφαση θα ληφθεί στα τέλη Νοεμβρίου. Όπως και άλλα εργοστάσια, η GM Daewoo πλήττεται από την ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας» δήλωσε ο εκπρόσωπος της GM Daewoo, Κιμ Γιούνγκ- σου.

Σύμφωνα με το νοτιοκορεάτικο Τύπο, η GM Daewoo θα κλείσει τα εργοστάσιά της για δέκα ημέρες από τις 20 Δεκεμβρίου. Θα είναι η πρώτη φορά που κλείνουν προσωρινά εργοστάσια μετά το 2002, όταν στον όμιλο GM περιήλθε η πλειοψηφία των μετοχών της αυτοκινητοβιομηχανίας Daewoo Motor, μετά την πτώχευση του ομίλου Daewoo.

Τον Οκτώβριο, η GM Daewoo ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεών της κατά 11,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2007, κατά 73.180 αυτοκίνητα.

Παρέμβαση Ομπάμα

Τη Δευτέρα, ο νεοεκλεγείς πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα ζήτησε από τον Τζορτζ Μπους, στη συνάντηση που είχαν στο Λευκό Οίκο, να στηρίξει την παροχή κατεπείγουσας βοήθειας προς την General Motors.

Σύμφωνα με τους New York Times, ο απερχόμενος πρόεδρος άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να προσφέρει βοήθεια στη GM και να στηρίξει ένα ευρύτερο πακέτο ενίσχυσης της οικονομίας εάν ο Ομπάμα και οι Δημοκρατικοί στο Κογκρέσο αποσύρουν τις αντιρρήσεις τους για τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Κολομβία.


Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Reuters/Γαλλικό
 

Μηνύματα
497
Reaction score
0
Με τέτοια αυτοκινητα που κατασκευάζει, απορώ πως δεν εχει χρεοκωπήσει χρόνια τώρα :142:
 


VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Δεν μας εντυπωσιαζει που εξαφανιζεται η αρκουδα ή ο πιγκουίνος ή γενικά ειδη που επιβιώσανε επι χιλιαδες χρόνια,αλλα αμα "εξαφανιστει" καμια εταιρεια με 50-100 χρονια ζωης μενουμε εκθαμβοι!
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

Με τέτοια αυτοκινητα που κατασκευάζει, απορώ πως δεν εχει χρεοκωπήσει χρόνια τώρα :142:
Δηλ το SAAB 9-3 AERO δεν ειναι καλο?
 

Μηνύματα
1.557
Reaction score
2
Δεν μας εντυπωσιαζει που εξαφανιζεται η αρκουδα ή ο πιγκουίνος ή γενικά ειδη που επιβιώσανε επι χιλιαδες χρόνια,αλλα αμα "εξαφανιστει" καμια εταιρεια με 50-100 χρονια ζωης μενουμε εκθαμβοι!
Φίλε μεγάλη κουβέντα είπες.

PS:National Geographic HD fan here.:116:
 

Μηνύματα
497
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

Δηλ το SAAB 9-3 AERO δεν ειναι καλο?

Ναι αλλά 1-2 κουκοι δεν φέρνουν την ανοιξη και δεν μπορουν να συντηρήσουν μια τόσο μεγάλη επιχειρηση.. ειδικά όταν υπάρχει τοσο εντονος ανταγωνισμός εξ Ευρώπης και Ανατολών ...
 

Μηνύματα
497
Reaction score
0
Δεν μας εντυπωσιαζει που εξαφανιζεται η αρκουδα ή ο πιγκουίνος ή γενικά ειδη που επιβιώσανε επι χιλιαδες χρόνια,αλλα αμα "εξαφανιστει" καμια εταιρεια με 50-100 χρονια ζωης μενουμε εκθαμβοι!

Σοφή κουβέντα αλλά .... :101::101:
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
H GM, κατα πως φαινεται θα μας χαιρετησει,θα κανει παρεα με την Altec Telecoms.
Σας φαινεται αστεια η συγκριση;Εχουν κατι κοινο:θύματα της παγκοσμιας ύφεσης.
Θα δουμε πολλα τετοια μεσα στο 2009,οπως ειχα πει και πολυ νωριτερα:καντε τα κουμαντα σας γιατι συντομα θα μας αγγιξει ολους η κατασταση.
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

To έτος 2002 είχα αγοράσει ένα daewoo Lanos (καινουριο με δόσεις)
1) Την πρωτη μέρα έπεσε το παράθυρο του συνοδηγού και δεν ξανασυκώθηκε (εγγυηση ναι) αλλα επειδή περιμέναμε τα ανταλλακτικά από το "πεκινο" κάνανε ένα μήνα να έρθουν. Μεχρι τοτε ήμουν με εναν τακο στο παράθυρο.
2) Εσπασε η ντιζα που ρυθμιζει τη "ζεστη" στο σαλόνι...
3) Το βενζινόμετρο έδειχνε ότι ήθελε...(το λέω ειλικρινά)
4) Ενα ένα όλα τα μικρα ρελέ "παρέδωσαν το πνευμα"
έτσι τη μία , ξαφνικά βραδιάτικα δεν είχα φώτα...
την άλλη δεν δούλευε η κόρνα...
την άλλη δεν δούλεψε το βεντιλατερ καλοκαιριάτικα , και ανέβασε θερμοκρασία η μηχανή... (ευτυχώς το πρόλαβα)
έκανε και σε καποια φάση κάτι "χαζα" και το στροφόμετρο...
το άλλο, με ανοιχτό το αιρκοντίσιον, δεν πήγαινε βήμα...κλπ κλπ...
Στα 20.000 χιλιόμετρα το πούλησα... (εννοειται, ατρακαριστο...)
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Re: Απάντηση: Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

To έτος 2002 είχα αγοράσει ένα daewoo Lanos (καινουριο με δόσεις)
1) Την πρωτη μέρα έπεσε το παράθυρο του συνοδηγού και δεν ξανασυκώθηκε (εγγυηση ναι) αλλα επειδή περιμέναμε τα ανταλλακτικά από το "πεκινο" κάνανε ένα μήνα να έρθουν. Μεχρι τοτε ήμουν με εναν τακο στο παράθυρο.
2) Εσπασε η ντιζα που ρυθμιζει τη "ζεστη" στο σαλόνι...
3) Το βενζινόμετρο έδειχνε ότι ήθελε...(το λέω ειλικρινά)
4) Ενα ένα όλα τα μικρα ρελέ "παρέδωσαν το πνευμα"
έτσι τη μία , ξαφνικά βραδιάτικα δεν είχα φώτα...
την άλλη δεν δούλευε η κόρνα...
την άλλη δεν δούλεψε το βεντιλατερ καλοκαιριάτικα , και ανέβασε θερμοκρασία η μηχανή... (ευτυχώς το πρόλαβα)
έκανε και σε καποια φάση κάτι "χαζα" και το στροφόμετρο...
το άλλο, με ανοιχτό το αιρκοντίσιον, δεν πήγαινε βήμα...κλπ κλπ...
Στα 20.000 χιλιόμετρα το πούλησα... (εννοειται, ατρακαριστο...)
εγώ στα 8,000 χιλιόμετρα πρίν κλείσει χρόνο θα το τράκαρα στα λιμανάκια της Βάρκιζας (αλά Φαίδων Γεωργίτσης style---γκρεμνός, φωτιά etc) αφού του είχα κάνει μια καλή μικτή ασφάλιση και θα το ξεφόρτωνα στον ασφαλιστή μου!!!!
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Lanos ειναι το "αυτοκινητο πολης" που εχουμε στην οικογενεια.
Ειχαμε μονο το προβλημα 1 που αναφερεις,κατα τα αλλα προκειται για ενα αυτοκινητο ακρως αξιοπιστο,ο κινητηρας του ειναι opel btw
 

Μηνύματα
222
Reaction score
2
Lanos ειναι το "αυτοκινητο πολης" που εχουμε στην οικογενεια.
Ειχαμε μονο το προβλημα 1 που αναφερεις,κατα τα αλλα προκειται για ενα αυτοκινητο ακρως αξιοπιστο,ο κινητηρας του ειναι opel btw

ε ναι αυτη η σπουδαια η εταιρια η οπελ :143::143::143::143:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Σιγά μην την αφήσουν να πέσει έξω. Εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι (ψήφοι) που θα πάνε;
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

Lanos ειναι το "αυτοκινητο πολης" που εχουμε στην οικογενεια.
Ειχαμε μονο το προβλημα 1 που αναφερεις,κατα τα αλλα προκειται για ενα αυτοκινητο ακρως αξιοπιστο,ο κινητηρας του ειναι opel btw
Αδερφέ μου , ειλικρινά συγνώμη , αλλα αυτά που έγραψα , τα έζησα... και η ντίζα επίσης που έγραψα , ετυχε και σε άλλον...

Είχα και OPEL KADETT 1990... καμμια σχέση με το νταεβου σε θεμα αξιοπιστίας... (, άσχετα από το ότι ηταν πιο παλαιό μοντέλο, κιντήρας OHC κλπ ) αυτό το αυτοκίνητο όταν το έδωσα , μονο που "δεν έκλαψα" ... καμμια σχεση με το νταεβου (δεν ξερω εαν ειμουν εγω ο "τόσο τυχερος" στην περίπτωση με το νταεβου)

Εντάξει, και το καντετάκι κάτι στο πορτ μπαγαζ έσπασαν οι ραβδοι που το στήριζαν, λίγο η αντλία βενζίνης έκανε κάτι "χαζα" μετά από χρόνια (αναψε εντζιν τσεκ) και σε αυτό η ντίζα της θερμοκρασίας χάλασε, αλλα το λέω ειλικρινα παιδια , το καντετάκι το αγάπησα, δεν με "άφησε" και πουθενα, καμια σχεση με το νταεβου,
Ααααααα, ξέχασα και κάτι άλλο... με το νταεβου, τωρα ,τωρα...
Τα αμορτισερ αλλαχτικαν στον πρωτο μηνα διότι δεν μου φανηκαν "σοϊ" και όντως δικαιώθηκα όταν τα βγάλαμε... μετά το κατέβασμα, δεν έκαναν επιστροφή! (και τα 4 αμορτισερ, και με οδηγηση πολης)

Παιδια , εγω σας είπα ότι σας είπα (για εσας πιο πολυ) με το σκεπτικό πάντα ότι είμαστε εδώ και ανταλλάσουμε εμπειρίες και γνώμες, τωρα το γεγονος ότι μπορει να σας φαίνονται ισως και υπερβολικά αυτα , είναι σίγουρα μια δικη σας προσωπική και φυσικά σεβαστότατη άποψη.
Αλλά εμένα παιδιά, με αυτά που είδα και έζησα προσωπικα ,δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να μου "αλλάξει τα μυαλά"

Για να πω και του "στραβου" το δικαιο όμως παιδιά,
τα "κουμπώματα" στις ταχυτητες στο σασμάν του OPEL αλλα και του DAEWOO , δεν τα εχει το VW POLO. (ίσως να είναι από το γεγονός ότι τα opel και daewoo έχουν τις κόκκινες υδραυλικες βαλβολίνες) Εδω πάω πάσο...
Το τονίζω , πάω πάσο...

Να είστε πάντα καλά.
Σας ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

Αν θέλετε να σας αναφέρω προβλήματα των Νταεβού θα πρέπει να σας τα στείλω σε συνημένο γιατί δεν πρέπει να χωρούν εδω...
 

Μηνύματα
629
Reaction score
0
Απάντηση: Στο χείλος της χρεοκοπίας η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors

Ενταξει ετυχες στην περιπτωση γιατι γενικα ητανε πολυ αξιοπιστο ειδικα μηχανηκα(τα παλια μοτερ ητανε σκυλια):103:
Τα νεα μοτερ της opel ειναι λιγο για κλαματα..
Το θεμα ειναι οτι αν κλεισει η gm θα μεινουνε ανεργοι χιλιαδες και θα υποστουνε μερικα εκατομυρια διαφορα πληγματα..Απο μεταφορεις αντιπρωσωπους κτλ μεχρι απλοι καταναλωτες που θα ψαχνουνε ανταλακτικα(κατι σπανιο)και δεν θα μπορουνε να βρουνε
Αν και τα πιο πολλα μερη ενς συγχρωνου αυτοκινητου κατασκευαζονται απο αλλες εταιριες
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
13 |11 |2008 07:26
Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από το Ντιτρόιτ


ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΙΖ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

Στην ατμόσφαιρα του Ντιτρόιτ μυρίζει …μπαρούτι, και στην Ουάσιγκτον βγήκαν …τα μαχαίρια. Ανάμεσα στα πολλά και …"καλά" που ανέφερε στις χθεσινές του δηλώσεις ο υπουργός Οικονομικών Χένρι Πόλσον προκαλώντας νέα ραγδαία πτώση στη Wall Street ήταν και ότι το σχέδιο στήριξης απευθύνεται αποκλειστικά στους χρηματοπιστωτικούς ομίλους, αποκλείοντας τη συμμετοχή σε αυτό των κορυφαίων βιομηχανιών αυτοκινήτου.


"Γνωρίζω ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σπουδαίες για τις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρέπει, επομένως, να εξευρεθεί μία λύση για τους μεγάλους ομίλους, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο Ντιτρόιτ. Όμως το Σχέδιο Σωτηρίας έχει ως αποδέκτη του το θεσμικό πιστωτικό σύστημα" τόνισε μεταξύ άλλων ο κ.Πόλσον. Και μπορεί οι επενδυτές στη Wall Street να επικεντρώθηκαν σε πρώτη φάση στην αλλαγή πλεύσης που ανήγγειλε για το σχέδιο διάσωσης. Όμως, οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στάθηκαν στο σημείο που τους αφορούσε άμεσα, σε ένα διάστημα που η κρίση απειλεί σοβαρά τη βιωσιμότητα τους, όπως έδειξαν και τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματα. Η δυσαρέσκεια τους, λοιπόν, ήταν εύλογη. Και το ίδιο ισχύει για το ελεγχόμενο από τους Δημοκρατικούς Κογκρέσο, που τις τελευταίες ημέρες έχει δραστηριοποιηθεί έντονα προς τη κατεύθυνση της στήριξης των βιομηχανιών αυτοκινήτου, χάρη στις πιέσεις που ασκεί το ισχυρό λόμπι του κλάδου, αλλά και οι εκκλήσεις των εργατικών συνδικάτων -εκ των παραδοσιακότερων υποστηρικτών των Δημοκρατικών- ώστε να μην χαθούν θέσεις εργασίας.


Το θέμα έθεσε στη συνάντηση του με τον Τζορτζ Μπους και ο Μπάρακ Ομπάμα, κατά τη πρώτη διμερή συνάντηση τους τη Δευτέρα στο Λευκό Οίκο. Όμως, ο Αμερικανός πρόεδρος εμφανίζεται διστακτικός -αν όχι αδιάφορος-, και το ίδιο πράττουν οι Ρεπουμπλικανοί νομοθέτες, προκαλώντας την μήνιν των συναδέλφων τους.
Χαρακτηριστικό της σημασίας που δίνουν οι Δημοκρατικοί στο ζήτημα είναι ότι με το θέμα ασχολείται προσωπικά η πανίσχυρη πρόεδρος της Βουλής, κα.Νάνσι Πελόζι, απαιτώντας συμμετοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών στο σχέδιο δράσης, αν και με τις ίδιες συνθήκες και προϋποθέσεις που απαιτούνται από τις τράπεζες. Μάλιστα, χθες ο πρόεδρος της επιτροπής οικονομικών υποθέσεων της Βουλής, κ.Μπάρνεϊ Φρανκ ανακοίνωσε ότι το σχέδιο που ετοιμάζεται για τη στήριξη των μεγάλων αδελφών του Ντιτρόιτ θα εξασφαλίσει τη συμμετοχή τους στο σχέδιο Πόλσον χορηγώντας σε General Motors, Ford και Chrysler τουλάχιστον 25 δισ. δολάρια. Επίσης, υποστήριξε ότι οι Δημοκρατικοί θα φέρουν το θέμα προς συζήτηση στη Βουλή, ήδη μέσα στην επόμενη εβδομάδα, πιθανότατα στις 19 Νοεμβρίου.


Η ανακοίνωση του κ.Φρανκ, που υποδηλώνει ότι το Κογκρέσο προχωρά ακάθεκτο προς την υιοθέτηση νομοθετικής ρύθμισης υπέρ των αυτοκινητοβιομηχανιών, την ίδια ημέρα με τις παραπάνω προκλητικές δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών, επιβεβαιώνει τη διάσταση απόψεων που υπάρχει μεταξύ κυβέρνησης και Δημοκρατικών. Και οι δηλώσεις Πόλσον έριξαν λάδι στη φωτιά, ανοίγοντας το δρόμο για ένα νέο γύρο οξείας αντιπαράθεσης των δύο πλευρών, στο μεταβατικό διάστημα που απομένει μέχρι την επίσημη ορκωμοσία του Μπάρακ Ομπάμα στις 20 Ιανουαρίου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.933
Μηνύματα
3.067.398
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top