1. Καλώς ήρθατε στο AVsite! Ελάτε στην παρέα μας κάνοντας εγγραφή!
    Απόκρυψη ανακοίνωσης

Συγκριτικά φωτογραφικά δείγματα μηχανών/φακών

Συζήτηση στο φόρουμ 'ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΔΟΚΙΜΕΣ' που ξεκίνησε από το μέλος flash, στις 9 Μαϊου 2019.

  1. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Απόσταση 8μ.
    Mετατροπέας raw: Capture One.
    α6400: Clarity 50, Structure 30.
    X-T3: Clarity 60, Structure 40.

    Ξυράφι ο 90άρης Sony, παρά το γεγονός ότι είναι ff φακός σε crop σώμα.
    Δεν περίμενα τέτοια υπεροχή έναντι του 80άρη Fuji στην X-T3.

    [​IMG]

    https://sonycam.news/2019/05/09/a6400-fe90-2-8-macro-vs-x-t3-xf80-2-8-macro/
     
  2. apollwnios

    Εγγραφή:
    16 Οκτωβρίου 2008
    Μηνύματα:
    24
    Likes:
    44
    135αρης πάνω στην alfa6400 δε του δίνει συν;
     
  3. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Εννοείς τα 135mm σε αντιστοιχία ff έναντι των 120mm σε αντιστοιχία ff του Fuji 80;

    Μικρή η διαφορά για να είναι αυτός ο λόγος που βλέπουμε περισσότερη λεπτομέρεια στο 100%.
    Ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας ότι ως φακός full frame χάνει σε ανάλυση πάνω σε κροπ σώμα.

    Το αποτέλεσμα εγώ το περίμενα αντίστροφο.
     
  4. giorgos2187

    Εγγραφή:
    11 Μαϊου 2015
    Μηνύματα:
    199
    Likes:
    336
    Εχεις και αλλο πλανο, και αλλη φωτομετρηση.
     
  5. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Ίδιο πλάνο είναι, 100% κροπ από το κέντρο.
    Και η φωτομέτρηση ίδια. Σε manual τραβάω.
     
  6. RetroManix

    Εγγραφή:
    4 Απριλίου 2019
    Μηνύματα:
    68
    Likes:
    97
    Μα είναι λογικό όταν βάζεις FF φακό σε crop σώμα να παίρνεις την καλύτερη περιοχή του φακού (προς το κέντρο) που είναι οξύτερος. Δοκίμασα τον FF Nikon 24-120 F/4G που είχα πάρει για την D800 στην D3200 και λάτρεψα το αποτέλεσμα (εκτός της εστιακής διαφοράς 1,5Χ που δίνει το DX σε FX φακούς). Η μηχανούλα απογειώθηκε όπως έγινε και με τον FF 50άρη. Καλύτερα να επενδύεις στο φακό αντί το σώμα.
     
    grodop and coolmind like this.
  7. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Σε κεντρικό κροπ δεν υπάρχει ανωτερότητα ff φακού σε κροπ σώμα.
    Το αντίστροφο ισχύει. Ο ff φακός σε ff σώμα είναι που αποδίδει τα μέγιστα.
    Ίσα-ίσα που χαντακώνεις έναν ff φακό όταν τον βάζεις σε κροπ σώμα.

    Π.χ. έβαλα τον FE70-200/2.8 GM στην α6400 στα 135mm και ήταν για κλάματα. Απόδοση φτηνού τυπικού ζουμ. Ο ίδιος φακός στα 200mm στην α7ΙΙΙ έλαμψε.
     
    RetroManix likes this.
  8. RetroManix

    Εγγραφή:
    4 Απριλίου 2019
    Μηνύματα:
    68
    Likes:
    97
    Μάλλον λάθος το εξέφρασα: Το o FF φακός προσεγγίζει τις άκρες του crop με μεγαλύτερη καθαρότητα αφού "βλέπει" περισσότερο προς το κέντρο του (μεγαλύτερης διαμέτρου) φακού. Σε κάθε περίπτωση FF φακός σε crop σώμα = καλύτερα αποτελέσματα από αντίστοιχο crop φακό.
     
    coolmind likes this.
  9. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Δεν συμφωνώ.
    FF φακός σε κροπ σώμα δίνει χειρότερα αποτελέσματα από έναν ίδιας ποιότητας crop φακό σε crop σώμα.
    Ίδιας ποιότητας όμως να είναι ο φακός.
    Οι κατασκευαστές όμως δίνουν βαρύτητα στο ff, κι έτσι ως επί το πλείστον οι κροπ φακοί είναι υποδεέστερης ποιότητας.
    Έτσι ο χρήστης που αγοράζει έναν ff φακό για το κροπ σώμα του, οδηγείται στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι η όποια καλή ποιότητα που λαμβάνει με τον νέο του ff φακό προκύπτει από το γεγονός ότι και καλά εκμεταλλεύεται το κεντρικό «καλύτερο» μέρος του φακού.
    Η αλήθεια όμως είναι ότι απλά ο ff είναι καλύτερος οπτικά από τον απλό κιτ κροπ φακό που είχε ως τώρα.
    Και η άλλη αλήθεια είναι ότι αυτός ο ff φακός θα έδινε καλύτερη ποιότητα σε ff σώμα.

    Μειονέκτημα και όχι πλεονέκτημα είναι να χρησιμοποιείς το κεντρικό μέρος του φακού.
     
    RetroManix likes this.
  10. coolmind

    Εγγραφή:
    26 Απριλίου 2014
    Μηνύματα:
    642
    Likes:
    1.602
    Μηπως η a7III εχει καλυτερο προφιλ διορθωσης φακων απο την a6400 ; και γι αυτο δουλευει καλυτερα σε αυτην ο φακος;. Σε γενικες γραμμες οι διαφορες στους φακους βρισκονται στα ακρα (μεταξυ crop και full frame)οταν μιλαμε για καλους φακους και των δυο φορματ.
     
  11. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Απλά οι φακοί δίνουν χαμηλότερη ανάλυση όσο μικρότερο κομματάκι χρησιμοποιείται από τα κρύσταλλά τους.

    Προσάρμοσα Sigma 135/1.8 ART σε m4/3 σώμα (E-M1II). Εκεί να δεις κλάμα στην ανάλυση. Λάσπη.
     
  12. RetroManix

    Εγγραφή:
    4 Απριλίου 2019
    Μηνύματα:
    68
    Likes:
    97
    "Οι κατασκευαστές όμως δίνουν βαρύτητα στο ff, κι έτσι ως επί το πλείστον οι κροπ φακοί είναι υποδεέστερης ποιότητας" - Τελικώς το ίδιο πράγμα λέμε, το τι κρατάμε στα χέρια μας. Για τους φακούς κιτ της χαμηλής κατηγορίας, απλά είναι καπάκι στο σώμα με κρύσταλλα.
     
  13. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Αν τύχει να πάρω σώμα με κιτ, τον δίνω τον φακό πριν καν τον βάλω στο σώμα.

    Στο aps-c επέλεξα Fujifilm X-T3 και τον πιο οξύ φακό της εταιρίας στο φορμά, τον XF80/2.8 macro, ώστε να έχω τη μέγιστη δυνατή ποιότητα.
    Αλλά αν δεν καταφέρω καλύτερη ποιότητα από τον Sony FE90/2.8 στην α6400, δεν πέτυχα τίποτα.
     
  14. apollwnios

    Εγγραφή:
    16 Οκτωβρίου 2008
    Μηνύματα:
    24
    Likes:
    44
    Nikon Z6 EYE AF Real World Review (VS Sony & Canon) | NOT What I Expected!

     
    Zizik and melina like this.
  15. Kotsidis John

    Kotsidis John Photography
    Moderator

    Εγγραφή:
    24 Απριλίου 2008
    Μηνύματα:
    9.046
    Likes:
    7.567
    Εδωσα το συστημα της Sony, A series, εδω και κανα 2 χρονια, το χα και δουλευα για κανα 2 χρονια, A7s και A7r2.
    με μπερδευε, δυσκολο στο χειρισμο παραλληλα με αλλο συστημα Νικον και πολυς χωρος, πολλοι ανταπτορες, πολλοι φακοι, αλλο μενου, ολα διαφορετικα.
    Επανω στη δουλεια δεν εχεις πολλες χρονο να μπλοκαρεις παρα να δουλευεις δημιουργικα.
    καλο χρυσο αλλα μπερδεμα.

    Οποτε εμεινα με τα Νικον, περαν απο 1-2 φακους που εμειναν κ θα τους πουλησω.
    Σκεφτομαι τη Z6 για βιντεο και μονο, λογω υπαρξης κι αλλων μηχανων, θα δειξει...
     
    ABSENTI likes this.
  16. apollwnios

    Εγγραφή:
    16 Οκτωβρίου 2008
    Μηνύματα:
    24
    Likes:
    44
    Θα συμφωνήσω μαζί σου, τα διπλά συστήματα μόνο μπερδεύουν πάνω στη δουλειά όταν τρέχει ένας.
    ...προσωπικά άφησα το σύστημα της Nikon όταν πούλησα την D800 και τη προίκα της ...μετάβαση σε mirrorless
     
  17. flash

    Εγγραφή:
    17 Απριλίου 2007
    Μηνύματα:
    3.988
    Likes:
    1.958
    Εγώ από την άλλη τη βρίσκω με πολλαπλά διαφορετικά συστήματα.

    Η καλύτερή μου είναι να έρχεται στα χέρια μου ολοκαίνουρια μηχανή από άγνωστό μου σύστημα, να τη σετάρω στα μέτρα μου και να τη χρησιμοποιώ, είτε μόνη της, είτε σε σύγκριση Α/Β με άλλη μηχανή.
     

Μοιραστείτε τη σελίδα