Συγχώνευση Nova-Wind


minas

Πισιά
Μηνύματα
3.925
Reaction score
3.723
Οι πέντε τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στην Ελλάδα είναι τέσσερις: Οι εξής τρεις 🤣
Τουλάχιστον η Nova θα ευνοηθεί από την δικτυακή υποδομή της Wind και η Wind από το περιεχόμενο της Nova.
Ας ελπίσουμε ότι η περαιτέρω συρρίκνωση του ολιγοπωλίου δεν θα επηρεάσει σημαντικά τις τιμές προς τα πάνω.

Κατά τα άλλα, έχουμε αρκετό καιρό μέχρι την έγκριση και ολοκλήρωση της εξαγοράς, και λογικά άλλο τόσο μέχρι την τεχνική ενοποίηση, εάν κρίνουμε από την ιστορία.
 



Μηνύματα
7.233
Reaction score
4.614
Εάν δεν κάνω λάθος η wind όπως και η Vodafone ήταν ήδη μέτοχοι της nova .
Από εποχή telestet αγοράζετε και πουλιέται αυτή η εταιρεία συνέχεια
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.427

H Nova και η Wind γίνονται ένα, για να απολαμβάνεις όλα όσα θέλεις
Γρήγορη και αξιόπιστη σύνδεση, απεριόριστα δεδομένα, ομιλία και μηνύματα, κορυφαία ψυχαγωγία, καλύτερες προσφορές, εξυπηρέτηση με κάθε τρόπο και όλα ψηφιακά!

Από τις 11 Ιανουαρίου, καλωσορίζουμε τη νέα, μεγαλύτερη Nova!
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.427
Η μετάβαση ολοκληρώθηκε και όλα ρήμαξαν. :biggrin:


Προσπαθώ από τον Δεκέμβριο να μπω στο online account μου και βγάζει error. Το τηλέφωνο υποστήριξης (με χρέωση) έχει καθημερινή αναμονή πάνω από τέταρτο. Όταν έπιασα 2-3 φορές μου έκλεισε στα μούτρα.

Πλήρωνα τη Nova με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής κάρτας. Διαβάζω στην ανακοίνωση συγχώνευσης:
---------------------
Η αυτόματη εξόφληση μέσω Πάγιας Τραπεζικής Εντολής ή Πιστωτικής κάρτας, παραμένει σε ισχύ και δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά σου.
---------------------
Πριν λίγες μέρες βλέπω μέσω του ebanking ότι δεν μου έχουν χρεώσει τους δύο τελευταίους λογαριασμούς. Πηγαίνω στο πλησιέστερο κατάστημα (πρώην WIND) και μου λέει ο υπάλληλος ότι δεν βλέπει τον λογαριασμό μου. Πρέπει λέει να επικοινωνήσω με τα κεντρικά τηλεφωνικά. :o

Σκέφτομαι έμμεση λύση: Στο adslgr προσφέρουν υποστήριξη NOVA μέσω PM. Στέλνω λοιπόν PM στο support account και μέσα στη μέρα είχα απάντηση. Πράγματι υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να σβήσουν τον παλιό μου account και να κάνω καινούργια online εγγραφή. Συμφωνείτε; Συμφωνώ. Τα κάνω όλα και μπαίνω. Πληρώνω τα μαζεμένα χρωστούμενα.

Διαβάζω ξανά το FAQ:

-------------------
Χρήσιμη συμβουλή

Για την ενεργοποίηση της αυτόματης πάγιας εντολής εξόφλησης, επισκέψου ένα κατάστημα Nova, έχοντας μαζί την πιστωτική κάρτα.
-------------------


Χθες αποφασίζω να πάω σε κατάστημα για να ενεργοποιήσω εκ νέου την αυτόματη πληρωμή μέσω κάρτας. Στο κατάστημα της NOVA του κέντρου, Ευριπίδου και Πραξιτέλους. Η κοπέλα μου λέει ότι δεν έχει τη δυνατότητα να το κάνει από τον υπολογιστή της και πρέπει να πάρω τηλέφωνο από το σπίτι στην υποστήριξη! Ήρεμα της λέω ότι δεν πρόκειται να περιμένω μισή ώρα για να μου το κλείσουν. Καταλαβαίνει και με συμπονετικό ύφος μού λέει "θα πάρω εγώ τώρα τηλέφωνο αλλά πρέπει να μιλήσετε εσείς". Παίρνει και μου δίνει το ακουστικό. 5 λεπτά εκτιμώμενη αναμονή μέσω του καταστήματος της εταιρείας... Έρχεται η σειρά μου και μόλις πάω να μιλήσω μου το κλείνουν! Σηκώθηκα κι έφυγα...

Υ.Γ. Το κερασάκι. Πέρσι τέτοιο καιρό είχα προσθέσει στο συμβόλαιο μία έξτρα υπηρεσία αφού είχα τη διαβεβαίωση από τον υπάλληλο ότι δεν αλλάζει κάτι στη διάρκεια του συμβολαίου. Σήμερα μπαίνοντας στο account ανακάλυψα ότι μου έχουν χρεώσει την έξτρα υπηρεσία ως ανανέωση συμβολαίου και αντί να είμαι τον Φεβρουάριο ελεύθερος να φύγω, έχω άλλη μία χρονιά μαζί τους! Yes!
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.427
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και η ΕΕΤΤ είναι φίλοι σας... :wink:

Δύο φορές που ασχολήθηκα για άλλες περιπτώσεις, απλά πήρα απάντηση ότι έλαβαν την καταγγελία. Μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

Επίσης όταν έχω πρόβλημα θέλω άμεση λύση. Η αναμονή μηνών δεν προσφέρει κάτι παραπάνω στα ήδη υπάρχοντα νεύρα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.277
Reaction score
93.717
Δύο φορές που ασχολήθηκα για άλλες περιπτώσεις, απλά πήρα απάντηση ότι έλαβαν την καταγγελία. Μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

Επίσης όταν έχω πρόβλημα θέλω άμεση λύση. Η αναμονή μηνών δεν προσφέρει κάτι παραπάνω στα ήδη υπάρχοντα νεύρα.
Έτσι κι αλλιώς θα λούζεσαι την Nova-Wind για 13 μήνες ακόμα. Δες το σαν δημιουργική απασχόληση. :tongue: :roflmao:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.427
Έτσι κι αλλιώς θα λούζεσαι την Nova-Wind για 13 μήνες ακόμα. Δες το σαν δημιουργική απασχόληση. :tongue: :roflmao:
Τεχνικά δεν έχω (ακόμα) κανένα πρόβλημα. Η 100άρα μου κλειδώνει στα 105.

Ο λόγος που ήθελα να φύγω ήταν το FTTH. O Cosmote μου δίνει από 300 και πάνω.

Η Nova δίνει:

Μηνιαίο κόστος σύνδεσης για 1Gbps στα €33 και στα €26 για σύνδεση 500 Mbps. Στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν έχει πρόσβαση στο ιδιόκτητο δίκτυο της Nova, τότε τα κόστη ορίζονται στα €26 για σύνδεση 100 Mbps και στα €33 για σύνδεση 200 Mbps.

Συμφέρουσα προσφορά με αστερίσκο. Το ιδιόκτητο δίκτυό της είναι πολύ μικρό προς το παρόν.

Στην περίπτωσή μου η 200άρα max με νέο διετές συμβόλαιο δεν είναι ευκαιρία.
 

billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.493
Reaction score
5.648
Ζήτα απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας σου για την επιπρόσθετη υπηρεσία, πίεσε τους και απείλησε πως θα κάνεις πρόωρη διακοπή και ότι θα τους καταγγείλεις παντού.
Με πολλή προσπάθεια (και μπινελίκι) πιθανότατα θα καταφέρεις κάτι.
 

Μηνύματα
2.396
Reaction score
3.602
Εγώ θα τους πλήρωνα και θα έφευγα.

Η, ακόμα καλύτερα, θα έκανα την φορητότητα στον ΟΤΕ, θα τους πιστόλιαζα το penalty του έξτρα χρόνου συμβολαίου και θα τους είχα να τρέχουν αυτοί να μου πάρουν τα χρωστούμενα.
Εκεί λοιπόν θα τους έλεγα τι συνέβει και αν δεν με δικαίωναν, θα έγραφα στο χιόνι το πέναλτυ.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.427
Ζήτα απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας σου για την επιπρόσθετη υπηρεσία, πίεσε τους και απείλησε πως θα κάνεις πρόωρη διακοπή και ότι θα τους καταγγείλεις παντού.
Με πολλή προσπάθεια (και μπινελίκι) πιθανότατα θα καταφέρεις κάτι.
Σε κατάστημα έχει γίνει η ενεργοποίηση της έξτρα υπηρεσίας. Το οποίο έχει κλείσει λόγω συγχώνευσης.

Να τσακωθώ όσο θες αν ξέρω ότι έχω απέναντι τον κύριο υπαίτιο του προβλήματος. Και να πλακωθώ.

Όταν όμως η διαφορά μας είναι με μία απρόσωπη εταιρεία και μιλάμε με κάποιον εκπρόσωπο που απλά πληρώνεται για να απαντά ως bot, τότε δεν πρόκειται να χαλαστώ εσκεμμένα. Η υγεία μου είναι πάνω από κάθε πρόβλημα τέτοιου επιπέδου.

Κι όπως έγραψα, όταν θέλω κάτι: αγορά, επίλυση προβλήματος , διασκέδαση, γκόμενα κλπ, το θέλω τώρα. Αν χρειάζεται υπομονή, επιμονή και σχεδιασμό, το έχω ήδη ξεχάσει. :biggrin:


Υ.Γ. Θα μάθω πρώτα πόσο χρόνο αναμονής έχει ο Cosmote για εγκατάσταση οπτικής.
 

Μηνύματα
2.322
Reaction score
363
Από παλιό συνάδελφο που εργάζεται τώρα στην wind, σε μία κουβέντα που είχαμε, μου ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το migration των 2 εταιρειών.
Η wind είχε βελτιωθεί αρκετά στις διαδικασίες αλλά με την συγχώνευση της nova που ήταν "παρατημένη" στην σταθερή τηλεφωνία, έχουν γίνει όλα άνω κάτω.
Τα trouble tickets αυξάνονται και οι agents δεν έχουν εικόνα για να τα επιλύσουν.
Αυτά συμβαίνουν στο τεχνικό κομμάτι αλλά θεωρώ ότι η μπάλα θα έχει πάρει όλα τα τμήματα.
Υπομονή...
 



billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.493
Reaction score
5.648
Σε κατάστημα έχει γίνει η ενεργοποίηση της έξτρα υπηρεσίας. Το οποίο έχει κλείσει λόγω συγχώνευσης.

Να τσακωθώ όσο θες αν ξέρω ότι έχω απέναντι τον κύριο υπαίτιο του προβλήματος. Και να πλακωθώ.

Όταν όμως η διαφορά μας είναι με μία απρόσωπη εταιρεία και μιλάμε με κάποιον εκπρόσωπο που απλά πληρώνεται για να απαντά ως bot, τότε δεν πρόκειται να χαλαστώ εσκεμμένα. Η υγεία μου είναι πάνω από κάθε πρόβλημα τέτοιου επιπέδου.

Κι όπως έγραψα, όταν θέλω κάτι: αγορά, επίλυση προβλήματος , διασκέδαση, γκόμενα κλπ, το θέλω τώρα. Αν χρειάζεται υπομονή, επιμονή και σχεδιασμό, το έχω ήδη ξεχάσει. :biggrin:


Υ.Γ. Θα μάθω πρώτα πόσο χρόνο αναμονής έχει ο Cosmote για εγκατάσταση οπτικής.
Έχει διαθεσιμότητα στην οδό σου ο ΟΤΕ; Αν ναι, υπολογίζεις από 20 μέρες μέχρι και 3 μήνες. Είναι άγνωστο θέμα και τυχαίο γιατί τις εγκαταστάσεις τις κάνουν εργολάβοι, οι οποίοι είναι πολλοί και διαφορετικοί και είναι ότι σου κάτσει.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.427
Έχει διαθεσιμότητα στην οδό σου ο ΟΤΕ; Αν ναι, υπολογίζεις από 20 μέρες μέχρι και 3 μήνες. Είναι άγνωστο θέμα και τυχαίο γιατί τις εγκαταστάσεις τις κάνουν εργολάβοι, οι οποίοι είναι πολλοί και διαφορετικοί και είναι ότι σου κάτσει.
Έχει εδώ και ένα μήνα. Οι χρόνοι εγκατάστασης παίζουν πολύ, όπως έγραψες. Δύο γνωστοί μου που μένουν σχετικά κοντά και είχαν διαθεσιμότητα από τον περασμένο Σεπτέμβριο, ήταν έτοιμοι σε περίπου 2 μήνες.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που το αναβάλλω αφού όπως έγραψα η χαρά μηδενίζεται όταν μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα. :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.595
Μηνύματα
2.865.360
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top