Gebreselassie
Μαύρος!
- Μηνύματα
- 31.217
- Reaction score
- 3.896
Δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση ότι ακριβώς στη μέση της σαιζόν, τρεις οδηγοί ισοβαθμούν; Δηλαδή αυτά γίνονται; :117:
...
...
Μα, ακριβώς, αν υπήρχε κάτι που καθόρισε την έκβαση του χθεσινού αγώνα, αυτό ήταν ο έλεγχος του δεξιού ποδιού, και ήταν ακριβώς εκεί που ο μικρός τα πήγε περίφημα, και, όχι απλώς κέρδισε, αλλά τους πήρε τα σώβρακα.Πάντως ο χθεσινός (και όχι μόνο) αγώνας αποδεικνύει ότι τα παλικάρια στην πίστα, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και PlayStation arcade mode, δεν μπορούν να παλέψουν την κατάσταση όπως αξίζει στο πρωτάθλημα.
Η μαγεία των οδηγών όπως Σούμι, με το δεξί πόδι να ρυθμίζει την πρόσφυση,τις σταθερές γραμμές του στην πίστα και το ακριβές γυρολόγιό του, δεν υπάρχει πλέον.
Δυστυχώς.....
Μέχρι να αποκαλυφθεί ότι στην ηλεκτρονική διαχείριση του μοτέρ (που "τυχαία" κατασκευάζει η McLaren για όλες τις ομάδες φέτος) υπήργε ένα "bug" που "έκοβε" τον κινητήρα σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.Μα, ακριβώς, αν υπήρχε κάτι που καθόρισε την έκβαση του χθεσινού αγώνα, αυτό ήταν ο έλεγχος του δεξιού ποδιού, και ήταν ακριβώς εκεί που ο μικρός τα πήγε περίφημα, και, όχι απλώς κέρδισε, αλλά τους πήρε τα σώβρακα.
Και στους τελευταίους γύρους πριν το πρώτο pit-stop (πρακτικά από τη στιγμή που ο Kimi πέρασε τον Kovalainen που μαλλον τον καθυστερούσε) έχανε 0,5'' ανα γύρο τουλάχιστον σε σχέση με τον Raikkonen. Αυτό είναι που μου κάνει την περισσοτερη εντύπωση στην επιλογή της Ferrari, γιατί δηλαδή πήραν τόσο μεγάλο ρίσκο όταν φαινόταν ότι ο Kimi είχε την ταχύτητα να περάσει μπροστά άνετα, είτε στα ίσια είτε στο δεύτερο pit-stop. Ακόμα και αν δεν τα κατάφερνε τη δεύτερη θέση την είχε σίγουρη που δεν ήταν καθόλου κακό αποτέλεσμα με δύο από τους τέσσερις διεκδικητές του τίτλου εκτός μάχης ουσιαστικά χθες.Και για να μη συνεχίσω να φαίνομαι κακός θα αναφέρω ότι εχθές όλα ήταν θέμα επιλογής ελαστικών.
Ο Hamilton δεν βρέθηκε σε καμία περίπτωση με εντελώς λάθος λάστιχα (είτε από τύχη είτε από σωστή στρατηγική) και το σημαντικότερο ότι ήταν ουσιαστικά σε όλο τον αγώνα μπροστά.
Πάντως πέρσι, το ότι ο Χάμιλτον "έφυγε" στην ευθεία (με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα :112: ) και κόλλησε στην άμμο, οπότε πήρε ο Κίμι το κατσαρόλι, είναι ελέγξιμο. Κυκλοφόρησε ανεπίσημα πως η McLaren πήγε πάσο για να σβηστεί το σκάνδαλο με την κλοπή των μυστικών της Ferrari.Δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση ότι ακριβώς στη μέση της σαιζόν, τρεις οδηγοί ισοβαθμούν; Δηλαδή αυτά γίνονται;
...
Ωωωωπ! Κι άλλος συνάδελφος! :144:Πολυ περισσοτερο μ αρεσει ο Μασσα απο οτι ο μικρος Κιμι...
οι νεωτεροι δεν ξερουν οτι ο μιχαλακης ετρεχε μια ζωη πισω του καταιδρωμενος.Έχει να με συγκινήσει οδηγός από την εποχή του Ayrton Senna. :426: Ο Μιχαλάκης δεν μπήκε ποτέ στην καρδιά μου. Παίζει ρόλο και η συμπεριφορά του, που δεν ήταν πάντα επιπέδου πρωταθλητή.
Ούτε ο Kimi μπορεί να μπει στην καρδιά μου. Πολύ στρατιωτάκι αμίλητο, ακούνητο κι' αγέλαστο το παλουκάρι. :136: Και μάτι πολύ μπαμπέσικο.
Πότε, όταν ο Σουμάχερ έτρεχε στη Jordan? Ή τα επόμενα δύο χρόνια που και οι δύο έτρωγαν τη σκόνη των Williams-Renault?οι νεωτεροι δεν ξερουν οτι ο μιχαλακης ετρεχε μια ζωη πισω του καταιδρωμενος.
αλλα φαινεται και αρκετοι παλιοτεροι το ξεχασαν.
οι νεωτεροι δεν ξερουν οτι ο μιχαλακης ετρεχε μια ζωη πισω του καταιδρωμενος.
αλλα φαινεται και αρκετοι παλιοτεροι το ξεχασαν.
Ακριβώς!Δεν συγκρίνω οδηγούς, όταν μάλιστα ουσιαστικά ήταν άλλης περιόδου.
Είναι βέβαιο ότι πέρσι έγιναν πολλά "περίεργα" αλλά και ο Hamilton δεν είναι κανένας αλάνθαστος. Αν θυμάμαι καλά η McLaren είχε αποδώσει την έξοδο στη φθορά των ελαστικών του, πέρα από το λάθος του ίδιου του Hamilton. Μπορούμε να συζητήσουμε γιατί καθυστέρησε να μπει στα pits αλλά μάλλον πάει μακριά η βαλίτσα.Ξανά στο θέμα. Είναι πολλά τα λεφτά που διακυβεύονται και αρκετές οι "περιπτώσεις" (σαν την περσινή του Χάμιλτον που ανέφερα και το περάσατε ντούκου :133: ) που δείχνουν πως κάτι ύποπτο υπάρχει στον φανταχτερό κόσμο της F1.