Συννεφιές

Μηνύματα
825
Reaction score
0
Αρχίζοντας ο χειμώνας, η Amoi μου συννέφιασε... μικρά spots αρχικά, αλλά προχώρησε το θέμα. Η κατάσταση πλέον είναι τραγική... Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και πήρα... you know, επικοινώνησα και με Κίνα και πήρα μια απ' τα ίδια, μια και όταν εμφανίστηκε το problem είχε περάσει το έτος της εγγύησης του panel.

Για του λόγου το αληθές...
 

Attachments



Μηνύματα
4.637
Reaction score
4.485
το ΄εχω δει σε monitor tft pc.
έφυγε όπως εμφανίστηκε μετά από λίγο καιρό!!!!!!!
θα ορκιζόμουν πως κάποιος την ψέκασε με άζαξ, και πέρασε από μέσα!
Αλλά εξαφανίστηκε με τον καιρό!
 

Μηνύματα
825
Reaction score
0
Απάντηση: Συννεφιές

Ο τεχνικός που ήρθε σπίτι, παραδέχτηκε πως είναι μεγάλο πρόβλημα, είπε πως οφείλεται στο πάνελ και γειά σας. Επιλογή, αλλαγή πάνελ με κόστος γύρω στο 90% του τρέχοντος κόστους της tv. Εν τω μεταξύ η TV έχει εγγύηση 2 χρόνια, εκτός από το πάνελ που έχει ένα... Άμα θολώσει το plexiglass δηλαδή θα μου την αλλάξουν;

Η κινέζα που απάντησε επιγραμματικά στο mail μου, είπε να βγάλω άκρη με την αντιπροσωπεία και λυπάται.

Πάντως asikamin αυτό το πράγμα χειροτερεύει συνέχεια... Επεκτείνεται και σκουραίνει. Άσε που θα στραβωθούμε αμα περιμένουμε να φύγει, που ειλικρινά δεν το πιστεύω... είναι και 4 μήνες που άρχισε, μπορεί και παραπάνω.
 

Μηνύματα
250
Reaction score
0
δεν το καταλαβαίνω αυτό το 1 χρόνο το πάνελ 2 χρόνια η συσκευή, αλλά άντε τρέχα τώρα να αποδείξεις το δίκιο σου.
εκτός κι αν έχεις διάθεση (και χρόνο κλπ) να τρέχεις σε δικηγόρους, νομίζω ότι τις περισσότερες πιθανότητες έχει μια διαμεσολάβηση των διαχειριστών του forum με την αντιπροσωπία.
Απο εκεί και πέρα αν τελικά δεν γίνει τίποτα, σίγουρα θα λυπηθούμε όλοι και εσύ θα την "πληρώσεις". Ακόμα σε εκείνη την περίπτωση θα πρέπει να βγουν από sticky όλα τα περί AMOI και να μπει αυτό εδώ το topic. Ας το σκεφθεί και η ίδια η "αντιπροσωπία" τι την συμφέρει εν τέλει!
 

Μηνύματα
825
Reaction score
0
Απάντηση: Συννεφιές

H TV δεν αγοράστηκε σε power buy και δε βρίσκω λόγο να γίνει κάποια κίνηση από μεριά διαχείρισης. Επίσης, την tv τη θεωρούσα καλή, και μέχρι να μουτζουρωθεί, τη λάτρευα.

Τώρα από την πλευρά της αντιπροσωπείας, αλλά και της εταιρείας, βρίσκω την αντιμετώπιση απαράδεκτη. Με παραπέμπουν ο ένας στον άλλο, με κλείσιμο "Sorry...". Όπως είπα στην Κινέζα,

"[FONT=&quot] I understand that electronic equipment fails, but I don’t understand a company that will not support its product, especially when the problem is of a manufacture defect, in such a small amount of time after its purchase".

Απλά μου έκατσε η γκαντεμιά και με βλέπω να την φοράω κολλάρο την τηλεόραση. Ειδικά αμα πω στη σύζυγο πως θα χρειαστει να την αντικαταστήσουμε...
[/FONT]
 

Μηνύματα
250
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Συννεφιές

H TV δεν αγοράστηκε σε power buy και δε βρίσκω λόγο να γίνει κάποια κίνηση από μεριά διαχείρισης. Επίσης, την tv τη θεωρούσα καλή, και μέχρι να μουτζουρωθεί, τη λάτρευα....
[/FONT]
ΟΚ!
και εγώ δεν μίλησα για υποχρέωση της διαχείρισης, απλά νομίζω ότι ΑΝ υπάρχει μια περίπτωση να υπάρξει αποτέλεσμα, είναι έτσι (ή αλλιώς με δικηγόρο!).
γιατί η ΑΜΟΙ πουλάει ΚΑΙ επειδή είναι stiky σε ένα εξειδικευμένο forum και όχι μόνο επειδή είναι καλή τηλεόραση. Δεν είναι όνομα και τώρα που όλοι πουλούν φθηνότερα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα γι' αυτή!
νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το 1 χρόνο εγγύηση στο πάνελ και 2 στη συσκευή! και φαντάζομαι ότι δεν την πήρες και φθηνά.
στείλε pm στη διαχείριση εξηγώντας την κατάσταση.
 


Μηνύματα
825
Reaction score
0
Απάντηση: Συννεφιές

Να σου πω την αλήθεια, θεωρώ καλώς υπάρχουν τα sticky εδώ, καθώς το forum πήρε μια πρωτοβουλία σε σχέση με την συγκεκριμένη τηλεόραση. Έτσι εξυπηρετεί κι ενημερώνει τα μέλη του αποτελεσματικότερα, αφού πολλά μέλη εκμεταλεύτηκαν την ευκαιρία που τους δόθηκε και είναι κάτοχοι της TV. Άλλωστε κι αυτό το thread, αυτό το σκοπό έχει, να ενημερώσει.

Απλά εγώ είμαι ο γκαντέμης που μου έκατσε... όσο για την εξέλιξη του θέματος, δε νομίζω πως θα είναι θετική. Ουσιαστικά εξαντλήθηκαν τα μέσα που είχα, εκτός του δικηγόρου όπως είπες. Αλλά αν αξίζει τον κόπο, είναι ένα άλλο θέμα.

Και κάτι που θυμήθηκα από την πλευρά της εταιρείας: Έχετε λέει 1 χρόνο στο πάνελ, γιατί είχε κι ένα χρόνο zero pixel. Αφού δεχτήκατε το zero pixel, πρέπει να δεχτείτε και τον ένα χρόνο. Κουλό...
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Συννεφιές

Υπάρχει ένα site του καταναλωτή που ενημερώνει για τα δικαιώματα του καταναλωτή, και αναφέρει ότι στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) ισχύει υποχρεωτική διετή εγγύηση του κατασκευαστή. Μπορείς να πατήσεις και εκεί και να κάνεις καταγγελία στην αρχή προστασίας του καταναλωτή (κάπως έτσι λέγεται, δεν θυμάμαι!). Αυτοί θα κανονίσουν να επικοινωνήσουν με την αντιπροσωπία χωρίς να μπεις σε έξοδα δικηγόρων!
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Re: Απάντηση: Συννεφιές

Υπάρχει ένα site του καταναλωτή που ενημερώνει για τα δικαιώματα του καταναλωτή, και αναφέρει ότι στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) ισχύει υποχρεωτική διετή εγγύηση του κατασκευαστή. Μπορείς να πατήσεις και εκεί και να κάνεις καταγγελία στην αρχή προστασίας του καταναλωτή (κάπως έτσι λέγεται, δεν θυμάμαι!). Αυτοί θα κανονίσουν να επικοινωνήσουν με την αντιπροσωπία χωρίς να μπεις σε έξοδα δικηγόρων!
Ίσως να είναι σκόπιμη και μια κίνηση όπως αυτή που προτείνει ο Soumaxeridis, και το σίγουρο είναι ότι δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Για δες κι εδώ http://www.inka.gr/...
 


VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Αυτο με τα δυο ετη προκειται περι οδηγιας απο οσο ξερω και οχι περι νομου,γι αυτο αλλωστε ουκ ολιγες εταιρειες (κυριως οι μεγαλες) περηφανα ανακοινωνουν οτι εχουν 1 χρονο εγγύηση και σου πουλανε επέκταση(σε τιμη προσφορας βεβαιως-βεβαιως,μ@λακες τους πιανεις)
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.934
Μηνύματα
3.034.784
Members
38.520
Νεότερο μέλος
Atoll
Top