ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"





Μηνύματα
7.365
Reaction score
2.554
Re: Ηχομονωτικά υλικά Αυτ\του

Να και ένα κατατοπιστικό βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=-FoxVAb1nks
Η εξωτερική λαμαρίνα δεν παίρνει υλικό; Αυτή νομίζω συντονίζεται και χαλάει τον ήχο... Η εσωτερική έχει πολλά ανοίγματα και δεν πρέπει να επηρρεάζει πολυ...
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
Re: Ηχομονωτικά υλικά Αυτ\του

Φυσικά και μπαίνει μόνωση στην εξωτερική λαμαρίνα αλλα είναι πιο δύσκολη στην εγκατάσταση.
Μεγαλύτερο ρόλο όμως παίζει η εσωτερική μόνωση μεταξύ ταπετσαρίας και λαμαρινας γιατί:
α)Κάνει τη πόρτα ένα μεγάλο ηχείο
β)Μειωνει τους χρωματισμούς
γ)Περιορίζει αισθητά τους τριγμούς ταπετσαρίας-πλαστικών
 

Μηνύματα
82
Reaction score
0
Re: Ηχομονωτικά υλικά Αυτ\του

Φυσικά και μπαίνει μόνωση στην εξωτερική λαμαρίνα αλλα είναι πιο δύσκολη στην εγκατάσταση.
Μεγαλύτερο ρόλο όμως παίζει η εσωτερική μόνωση μεταξύ ταπετσαρίας και λαμαρινας γιατί:
α)Κάνει τη πόρτα ένα μεγάλο ηχείο
β)Μειωνει τους χρωματισμούς
γ)Περιορίζει αισθητά τους τριγμούς ταπετσαρίας-πλαστικών
τι μάζα έχει το υλικό της Dynamat? Για ~1m^2 όσο σε ένα τρίθυρο τουτου τι βάρος θα έχουμε?
 


Μηνύματα
489
Reaction score
0
Re: Ηχομονωτικά υλικά Αυτ\του

τι μάζα έχει το υλικό της Dynamat? Για ~1m^2 όσο σε ένα τρίθυρο τουτου τι βάρος θα έχουμε?
Δεν έχουν όλα τα τρίθυρα την ίδια πόρτα ούτε σε κατασκευή ούτε σε διαστάσεις.
Με βάση τα στοιχεία που προανέφερα ,μπορείς να υπολογίσεις με μεγάλη ακρίβεια τα μεγεθη που αναλογούν στο δικό σου τουτου.:109:
 

Μηνύματα
222
Reaction score
2
θελω να μονωσω το αυτοκινητο μου. οχι λογω καποιου ηχοσυστηματος αλλα για περισσοτερη ησυχια...

το αυτοκινητο ειναι ford focus mk1 3d....

τι μου προτεινετε???

-εχω σκεφτει για το καπο την εργοστασιακη μονωση (καινουργιο κανει 85 ευρω, ευελπιστω να το βρω μεταχειρισμενο).
-για τις πορτες dynamat και οτι περισσεψει απο τα 4 φυλλα να μπει και στα πισω καθισματα
-για τους θολους και ισως κατω απο την μοκετα (και του πορτ μπαγκαζ) terodem....

θα ηθελα τις συμβουλες σας και τις προτροπες σας....

- στους θολους πως βαζουμε??? συκωνουμε τον αμαξι , ξεγυμνωνουμε το θολο και το κολαμε στο πισω μερος του πλαστικου???

-ολο αυτο το ενχειρημα μπορω να το κανω μονος???
 

Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
Να προσθεσω και μια ακομα ερωτηση, ποιο θα ειναι το βαρος ολης αυτης της μονωσης;
 


Μηνύματα
15.016
Reaction score
20.760
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

σε 3θυρο ειδικα προτεινω
κετσες , δε ουαν δε ονλυ δε ανπαιχταμπλ.
βαζεις κατω απο το πισω καθισμα (καλυτερα παρε του ποντου, οχι πιο χοντρο γιατι δεν πιεζεται ευκολα)
ανοιγεις ταπετσαριες πισω θολων.
αν εχεις ορεξη , ριχνει το υπολειμα dynamat εκει, απο πανω κετσε , και στουμπωνεις με ακρυλικη βατα (προσεχοντας βεβαια να κλεινει και η ταπετσαρια μετα).
εγγυημενα δοκιμασμενα 3 ντιμπια κατω θορυβος κυλισης απο πισω.
αναλογως ορεξεως συνεχιζεις και χωρο αποσκευων κατω απο τις ταπετσαριες.
η μονωση καπω στο φιεστα εκανε δουλεια παντως, οχι κατι το εντυπωσιακο αλλα εκοψε.
σε επομενο σταδιο μπορεις να συνεχισεις με κετσε παλι κατω απο ταμπλω αλλα εκει ειναι δυσκολα τα πραγματα ολογω καλωδιωσης και του οτι αν δεν σου κατσει καλα και θα φαινεται και θα ενοχλει.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

θελω να μονωσω το αυτοκινητο μου. οχι λογω καποιου ηχοσυστηματος αλλα για περισσοτερη ησυχια...

το αυτοκινητο ειναι ford focus mk1 3d....

τι μου προτεινετε???

-εχω σκεφτει για το καπο την εργοστασιακη μονωση (καινουργιο κανει 85 ευρω, ευελπιστω να το βρω μεταχειρισμενο).
-για τις πορτες dynamat και οτι περισσεψει απο τα 4 φυλλα να μπει και στα πισω καθισματα
-για τους θολους και ισως κατω απο την μοκετα (και του πορτ μπαγκαζ) terodem....

θα ηθελα τις συμβουλες σας και τις προτροπες σας....

- στους θολους πως βαζουμε??? συκωνουμε τον αμαξι , ξεγυμνωνουμε το θολο και το κολαμε στο πισω μερος του πλαστικου???

-ολο αυτο το ενχειρημα μπορω να το κανω μονος???


Πήγαινε μια βόλτα σε εταιρίες με μονωτικά και εξήγησέ τους τι θέλεις να κάνεις. Βρες κάποιον τεχνικό εκεί που να ξέρει τις ανάγκες των οχημάτων......
Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να βάλεις μονωτικά που έχουν δομή σφουγγαριού γιατί στο αυτοκίνητο έχουμε πάντα νερά και υγρασία και ένα τέτοιο μονωτικό θα λειτουργήσει αρνητικά (η συγκράτηση νερού θα δημιουργήσει σκουριές κλπ)

Από την άλλη δεν είναι απαραίτητο να μπουν παντού φύλλα....
Υπάρχουν μονωτικά που μοιάζουν με παχύρευστο χρώμα και είναι και εύκολα στην τοποθέτηση και κάνουν επίσης καλή δουλειά.

Στους θόλους (εξωτερικά) μη βάλεις......
Θα αντιμετωπίσεις προβλήματα σκουριάς αργότερα γιατί αν δεν υπάρχουν μονώσεις αργοστασιακά από την αρχή δεν θα βγάλεις άκρη και το πιθανότερο να δημιουργήσεις πρόβλημα παρά δουλειά. Είναι προτιμώτερο να βάλεις extra υπόστρωμα κάτω από τη μοκέτα του αυτοκινήτου (εσωτερικά δηλαδή) είτε σε μορφή μόνωσης είτε σαν το υλικό που μπαίνει στα στρώματα (βάτα και κετσές λέγεται αν θυμάμαι καλά). Θα επέλεγα και πάλι κάτι που δεν συγκρατεί υγρασία γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα χώρος με πολύ υγρασία.......

Πάντως, σε εταιρίες όπως την dynamat (χωρίς να είναι μονόδρομος η dynamat βεβαίως) μπορείς να βρεις τα πάντα για υλικά μόνωσης σε όλο το όχημα......


Μόνος σου έχει δυσκολίες αλλά δεν είναι απαγορευτικό......
Όταν λύνεις πχ πλαστικά τμήματα καλό είναι να έχεις μια σακούλα με κόπιτσες γιατί αρκετές θα σου σπάσουν και μετά θα τρίζει το αυτοκίνητο. Θα χρειαστείς πολύ χρόνο και ακόμα περισσότερη υπομονή. Ιδιαίτερα αν σκεφτείς πως το focus mkI έχει μετριότατα πλαστικά....
Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια ακόμα ίσως και να αξίζει. Αν θα το πουλήσεις σε 2 χρόνια μην το κάνεις.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Να προσθεσω και μια ακομα ερωτηση, ποιο θα ειναι το βαρος ολης αυτης της μονωσης;

Πέτρο εξαρτάται από το μέγεθος των επιφανειών που θα μονωθούν. Όπως και από το είδος των μονωτικών.
Και σαφέστατα και από το μέγεθος και τον τύπο του οχήματος.....

Μια λογική τιμή για ένα Focus 5d, με μονώσεις σε πόρτες, καπό, χώρο αποσκευών και ίσως θόλους-πάτωμα, είναι τα 35-40 κιλά!
Και πάντα για μονό φύλλο dynamat original.....
 



Μηνύματα
15.016
Reaction score
20.760
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

ειναι βαρυ ρε παιδια, δε πολυσυμφερει η μεταφορα
 

Μηνύματα
6.785
Reaction score
152
Απάντηση: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

για 50 sq ft πληρωσα $60+$79.5 μεταφορικα +6ε στο ταχυδρομειο. 115ε συνολο, για ενα ρολό 11μ x 0.50μ.
7.5 κιλα ζυγιζε...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Re: Απάντηση: Re: ΤΕΧΝΙΚΟ: "ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ"

Πέτρο εξαρτάται από το μέγεθος των επιφανειών που θα μονωθούν. Όπως και από το είδος των μονωτικών.
Και σαφέστατα και από το μέγεθος και τον τύπο του οχήματος.....

Μια λογική τιμή για ένα Focus 5d, με μονώσεις σε πόρτες, καπό, χώρο αποσκευών και ίσως θόλους-πάτωμα, είναι τα 35-40 κιλά!
Και πάντα για μονό φύλλο dynamat original.....
Μια καλή μόνωση μπορεί να φτάσει και τα 50 κιλά αλλά έχουμε αντίκτυπο και στη θερμομόνωση του οχήματος.
Βέβαια αν υπολογιστεί η αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου λόγο του αυξημένου βάρους μάλλον δεν πολυ συμφέρει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.512
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top