- Reaction score
- 2
Καλησπέρα.
Μιας και είμαι εντελώς άσχετος από τα τεχνικά, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είναι ποιο ειδικός και μπορεί να μου εξηγήσει με απλά λόγια, τί θα έπρεπε να έχω στον υπολογιστή μου για να παίζει το πραγματικό DTS-HD MA track των BLurays.
Λέω "πραγματικό", γιατί τώρα μπορώ να ακούω αυτό το track, αλλά φαντάζομαι ακούω μόνο το core, που είναι lossy.
Αυτα που έχω στον υπολογιστή μου τώρα:
-Μια κάρτα ήχου Soundblaster X-Fi Platinum
στην οποία συνδέχω 2.1 ηχεία yamaha YST-MS201
και επίσης 2 ηχεία του στερεοφωνικού μου (για τα πίσω κανάλια).
Έχω δηλαδή ένα 4.1 (μου λείπει το κεντρικό ηχείο)
κάρτα γραφικών έχω NVIDIA GeForce GT 220.
Μήπως ο ήχος μπορεί αν βγαίνει και από κει;
Γιατί στη"διαχείριση συσκευών", βλέπω στο "ελεγκτές ήχου" και το NVIDIA High Definition Audio (αλλά δε νομίζω ότι το χρησιμοποιώ)
Καταρχήν η κάρτα μου (ήχου), μπορεί να βγάλει HD ήχο; Μέσω του SPIDF; (το οποίο ούτε που ξέρω τί είναι).
Ή θα έπρεπε να έχω άλλη κάρτα που υποστηρίζει το DTS-HD MA;
και στο τέλος-τέλος πόση διαφορά είναι του DTS-HD MA από το core με το αυτί;
Ακούγεται πιο δυνατά; Έχει πιο πολύ μπάσο; Τί ακριβώς; Είναι αισθητή η διαφορά;
πχ εγώ μπορώ να ξεχωρίσω ένα mp3 128Kbs από ένα lossless track (πχ. FLAC,wav κτλ).
Ακούγεται η διαφορά.
Στην παραπάνω σύγκριση που είπα με τον ήχο του Bluray, είναι ακουστή η διαφορά;
Μιας και είμαι εντελώς άσχετος από τα τεχνικά, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είναι ποιο ειδικός και μπορεί να μου εξηγήσει με απλά λόγια, τί θα έπρεπε να έχω στον υπολογιστή μου για να παίζει το πραγματικό DTS-HD MA track των BLurays.
Λέω "πραγματικό", γιατί τώρα μπορώ να ακούω αυτό το track, αλλά φαντάζομαι ακούω μόνο το core, που είναι lossy.
Αυτα που έχω στον υπολογιστή μου τώρα:
-Μια κάρτα ήχου Soundblaster X-Fi Platinum
και επίσης 2 ηχεία του στερεοφωνικού μου (για τα πίσω κανάλια).
Έχω δηλαδή ένα 4.1 (μου λείπει το κεντρικό ηχείο)
κάρτα γραφικών έχω NVIDIA GeForce GT 220.
Μήπως ο ήχος μπορεί αν βγαίνει και από κει;