Τα δικα μας ανεξηγητα φαινομενα.

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Ελπιζω σε αυτο το thread να γραφουμε ολοι τις εμπειριες και τις αποψεις μας για τα διαφορα παραξενα και ανεξηγητα φαινομενα που μας εχουν συμβει η εχουμε ακουσει ν συμβαινουν σε αλλους.

Θα ειναι ενα thread που θα μαζευουμε υλικο.
Απο το να ανοιγει ο καθε ενας απο εμας ενα thread με ufo nibiru εξωγηινους σεξογηινους τελχινες υποχθονειους κτλπ κτλπ, καλυτερα οτι εχουμε να πουμε να τα γραφουμε εδω. Να ειναι μαζεμενα σαν ενα αρχειο.

Ειμαι σιγουρος οτι και παλι θα δακρυσουμε! :cool_11::cool_11::cool_11:

Ας βγαλουμε ολοι λοιπον τον Χαρδαβελα που κρυβουμε απο μεσα μας :bravo:

Σηκωθειτε ολοι λοιπον απο ΝΤΙΒΑΝΙΑ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΠΟΡΤ ΜΠΕΜΠΕ ΑΙΩΡΕΣ ΝΤΙΒΑΝΟΜΠΑΟΥΛΑ ΛΕΚΑΝΕΣ ΝΙΠΤΗΡΕΣ και γραψτε στο ''Τα δικα μας ανεξηγητα φαινομενα''
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Ελπιζω σε αυτο το thread να γραφουμε ολοι τις εμπειριες και τις αποψεις μας για τα διαφορα παραξενα και ανεξηγητα φαινομενα που μας εχουν συμβει η εχουμε ακουσει ν συμβαινουν σε αλλους.

Θα ειναι ενα thread που θα μαζευουμε υλικο.
Απο το να ανοιγει ο καθε ενας απο εμας ενα thread με ufo nibiru εξωγηινους σεξογηινους τελχινες υποχθονειους κτλπ κτλπ, καλυτερα οτι εχουμε να πουμε να τα γραφουμε εδω. Να ειναι μαζεμενα σαν ενα αρχειο.

Ειμαι σιγουρος οτι και παλι θα δακρυσουμε! :cool_11::cool_11::cool_11:

Ας βγαλουμε ολοι λοιπον τον Χαρδαβελα που κρυβουμε απο μεσα μας :bravo:

Σηκωθειτε ολοι λοιπον απο ΝΤΙΒΑΝΙΑ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΠΟΡΤ ΜΠΕΜΠΕ ΑΙΩΡΕΣ ΝΤΙΒΑΝΟΜΠΑΟΥΛΑ ΛΕΚΑΝΕΣ ΝΙΠΤΗΡΕΣ και γραψτε στο ''Τα δικα μας ανεξηγητα φαινομενα''


:cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11:

Λιωνω απο τωρα.....μια στιγμη να υποβληθω σε υπνωση...γιατι εχω πολλα να διηγηθω......:cool_11::cool_11::cool_11:
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4


Βρεθηκε σε πυραμιδα στην Αβυδο.
Ακουω γνωμες ...

Πεταγαν πανω απο τα κεφαλια τους και τα ζωγραφιζαν η, ειναι σχεδια μεταγενεστερα που καποιοι εξυπνοι σχεδιασαν για να δημιουργησουν τουρισμο?

Η το ενα θα ειναι η το αλλο ... Διαλεγετε και παιρνετε...
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Η δικια μου εξηγηση ειναι οτι ειναι σχεδια μεταγενεστερα. Αν σκαλιστουν στον ιδιο βραχο που χρονολογειται π.χ. με καποιο αιχμηρο αντικειμενο που χρονολογειται και αυτο π.χ. τοτε εχουμε ενα σχεδιο π.χ. ηλικιας .

Κατι παρομοιο κανουν και με τους πινακες ζωγραφικης. Εχουν πουληθει πολλα κομματια ως αυθεντικα ενω ειναι ζωγραφισμενα προσφατα.
Αυτο που κανουν ειναι το εξης. Χρησιμοποιουν παλιο χαρτι και παλιες μπογιες.
Το εχω ακουσει σε μια εκπομπη που μιλαγε ο Παρθενης. Υποστηριζε οτι πολλοι πινακες διαφορων μεγαλων παλιων ζωγραφων στην ουσια ειναι πλαστοι.
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Αρχαία γιγάντια σχήματα - Νάζκα













Οι μορφές και τα σχήματα σχεδιασμένα στο έδαφος, που ήταν προορισμένα να φαίνονται από ψηλά, δεν είναι σπάνια σε όλη τη γη. Στο Γκλάστονμπουρυ της Αγγλίας, υπάρχει ένα τεράστιο σε διάσταση ζώο στο έδαφος. Στις όχθες του Χάφλερ υπάρχει το φτερωτό σχήμα ενός αρχαίου ναού και στους λόφους του Ντόρσεν βλέπουμε ένα μεγάλο αριθμό από λευκά άλογα. Στη Μάλτα και στη Σαχάρα υπάρχουν «πίστας» και στην έρημο Μοχάβε της Καλιφόρνια, υπάρχουν μορφές γιγάντιων ανθρώπων σχεδιασμένες με πέτρες. Αυτά και άλλα πολλά, εντυπωσιάζουν τους σύγχρονους ερευνητές και δεν μπορούν να εξηγηθούν λογικά, γιατί αρχαίοι λαοί σχεδίαζαν τόσο μεγάλα σχήματα, που τα βλέπουμε μόνο από αέρος.

Ένα πολύ γνωστό σημείο της γης με ανάλογα σχέδια, είναι στη Νάζκα του Περού. Η αρχαία αυτή πόλη βρίσκεται στους πρόποδες των ’νδεων, όχι μακριά από τη θάλασσα. Από τις δύο πλευρές της κοιλάδας του Πάλπα υπάρχει ένα ίσωμα, μία λωρίδα γης ολόσπαρτη από χαλίκια μικρά, που μοιάζουν με κομματάκια σκουριασμένο σίδερο. Είναι μήκους 60 μέτρων και πλάτους δύο χιλιομέτρων. Οι ντόπιοι αποκαλούν αυτό το μέρος «πάμπα» έστω κι αν δεν έχει βλάστηση.

Πετώντας με ένα αεροπλάνο πάνω από τη πεδιάδα της Νάζκα, διακρίνει κανείς πελώριες γεωμετρικά διατεταγμένες γραμμές, παράλληλες, ή διασταυρούμενες, ή σε τραπεζοειδή σχήματα. Τα σχέδια αυτά απλώνονται εντυπωσιακά σε απόσταση 100 χιλιομέτρων! Κι όλα περιέχουν ακρίβεια μαθηματικής γνώσης και γεωμετρίας.


Οι αρχαιολόγοι ισχυρίζονται πως αυτά είναι δρόμοι των Ίνκας! Τι ανάγκη είχαν να σχεδιάσουν οι Ίνκας τέτοιους δρόμους, παράλληλους ή διασταυρούμενους σε ένα ομαλό έδαφος και που σταματούν απότομα; Και γιατί συγκεκριμένα σχήματα, όπως αυτό ενός πιθήκου, ή άλλο ενός παπαγάλου, φαίνονται μόνο από αέρος; Τι ενδιαφέρον θα είχαν οι αρχαίοι άνθρωποι να τα φτιάξουν, αφού δεν πετούσαν κατά τα λεγόμενα της γνωστής ιστορίας και δεν θα τα έβλεπαν ποτέ από ψηλά; Εξ άλλου, τα σχέδια αυτά οι ερευνητές πιστεύουν πως είναι παλαιότερα των Ίνκας, σε μία εποχή δυσδιάκριτη στο παρελθόν.

Ο καθηγητής ’λντεν Μέισον ειδικός στην αρχαιολογία του Περού, θεωρεί πως ήταν σύμβολα κάποιας θρησκείας, ίσως ένα ημερολόγιο.
Ο γνωστός ερευνητής Έριχ Φον Νταίνικεν, θεωρεί πως είναι ένα αεροδρόμιο. Πιστεύει, όπως αναφέρει στα βιβλία του, πως είναι η γιγαντιαία μεγέθυνση ενός προτύπου με την βοήθεια ενός συστήματος συντεταγμένων ή έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με οδηγίες που δίνονταν από ένα αεροπλάνο.
Στον κόλπο Πίσκο του Περού, έχουμε αν σχήμα 250 μέτρων, σαν τρίαινα ή σαν τρίφωτη λυχνία.
Ο γάλλος ερευνητής Ρομπέρ Σαρρού, που αγάπησε το Περού και θεωρεί πως για κάποιους λόγους έχει παραγνωριστεί σκόπιμα από την ιστορία, έκανε έρευνες εκεί. Λέει λοιπόν πως τα πάντα στη Νάζκα είναι σχεδιασμένα με εντυπωσιακή γνώση της γεωμετρίας.
Ο Πωλ Κοσόκ και η Μαρία Ράιχε, πιστεύουν πως η Νάζκα είναι ένα αστρονομικό ημερολόγιο, που χρησιμοποιήθηκε από αρχαίους λαούς για να υπολογίζουν τις ισημερίες και τις εκλείψεις, κυρίως για τη γεωργία τους.
Ο αστρονόμος Τζέραλντ Χώκινς, πιστεύει πως είναι ένα αστρονομικό ημερολόγιο και υπολογίζει πως κατασκευάστηκε μεταξύ 100π.Χ. και 100μ.Χ.

Κάποιες από τις υποθέσεις φαίνονται απίθανες. Η περιοχή δεν καλλιεργήθηκε εδώ και χιλιάδες χρόνια, λόγω εδαφικής ιδιομορφίας. Οι κυνηγοί θησαυρών εκεί δεν βρήκαν κάτι πολύτιμο, όσο κι αν προσπάθησαν.

Τα σχήματα είναι πάνω σε σκληρή άμμο και συμπαγή, ίσως για αυτό διατηρήθηκαν για τόσα χρόνια αναλλοίωτα. Η περιοχή έχει αναρίθμητα σπασμένα αγγεία, με πολύχρωμες ζωγραφιές, περίπου 2000 χρόνια παλιά, κατά τους καθηγητές Ρόου και Μέντσελ. Ο αριθμός αυτών των σπασμένων αγγείων έχει υπολογιστεί στις 250.000, που μπορεί να μας δείχνει πως η πάμπα ήταν κάποτε μία τεράστια νεκρόπολη, αν και βρήκαν μόνο λίγα κόκαλα μικρών άγριων ζώων εκεί. Και ήταν μακριά από τις πόλεις.
Τα αγγεία, λοιπόν, είναι άγνωστο γιατί μεταφέρθηκαν εκεί, και το μόνο που γνωρίζουμε πως είναι ένα σύμβολο θανάτου.

Ένα από αυτά τα γιγαντιαία σχήματα, σχηματίζει το τρίφωτο κηροπήγιο ή τρίαινα των ’νδεων, πάνω σε ένα μεγάλο αμμόλοφο. Το μήκος του είναι 180 μέτρα. Αυτό το μυστηριώδες σχέδιο φαίνεται από αέρος, αλλά και από το έδαφος, όταν είμαστε πάνω σε ένα μεγάλο λόγο της χερσονήσου, ή από τη θάλασσα σε απόσταση 400 μέτρων περίπου. Αλλά στην πραγματική τοποθεσία είναι αδύνατον να το παρατηρήσουμε ολόκληρο. Μόνο ευθείες γραμμές είναι ορατές, χωρίς θα δίνουν την εικόνα του σχεδίου. Προτάθηκε η ιδέα που αναπαριστά το Δέντρο της Ζωής. Στα αριστερά του, φαίνεται ένα σαυροειδές. Ωστόσο, το μυστήριο για το τεράστιο μέγεθος και τη χρησιμότητά του, δεν το έχει απαντήσει επαρκώς κάποιος.
Ο άξονας της Τρίαινας, αν επιμηκυνθεί νότια, εκτείνεται ως της Ίκα (με την μυστηριώδη πέτρινη βιβλιοθήκη του Δρ Καμπρέρα) και μετά προς την λίμνη Τιτικάκα και το Τιαχουανάκο, μία κρύπτη της Αυτοκρατορίας των προ-Ίνκα.
Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρία μέρη κρύπτες στις ’νδεις:
- Παράκας: ένα νεκροταφείο, προορισμένο για άντρες λευκούς, γενειοφόρους, κοκκινότριχους, ξένους, για τους οποίους δεν γνωρίζουμε τίποτα.
- Ίκα: το πέτρινο μουσείο
- Τιαχουανάκο: μία αινιγματική πόλη-ναός, όπου η Πύλη του Ήλιου έχει χαραγμένες παράξενες μηχανές και τετραδάχτυλους ανθρώπους (όπως τους χωρίς αντίχειρα Ανώτερους Προγόνους των λίθων της Ίκα), που δεν ανήκουν στη δική μας φυλή.

Σύμφωνα με μία τοπική παράδοση, η Ορεγιόνα, η μάνα της ανθρωπότητας, προσεδαφίστηκε μέσα σε ένα διαστημόπλοιο «φωτεινότερο από τον Ήλιο». Ιδιαίτερα, αφού η Ορεγιόνα είχε τέσσερα δάχτυλα στα χέρια και ένα κρανίο μακρουλό, όπως αυτά που βρέθηκαν στον ναό του Τιαχουανάκο και εκτίθενται στο μουσείο της Λα Πλαζ.
Αυτή η παράδοση, με την περιγραφή της, μας εντυπωσιάζει, καθώς μας μιλά καθαρά για μία φυλή από ανώτερα όντα, που δεν προέρχονται από τον πλανήτη μας. Μπορεί να είναι εξωγήινα όντα, ή ανθρώπινα, αλλά από ένα άλλο πολιτισμό, πιο προηγμένο από τον τοπικό πληθυσμό και με μεγάλη τεχνολογία και γνώσεις.

Πολλά γιγαντιαία σχήματα ανά τον κόσμο, αφήνουν άναυδους τους ερευνητές και χωρίς απάντηση την αιτία της ύπαρξής τους. Αλλά σε κάθε τοπική παράδοση, βρίσκουμε μύθους για θεούς που ήρθαν από ψηλά, με ένα πτητικό όχημα, και προσέφεραν στον τοπικό πληθυσμό. Αυτό έχει εξάρει την φαντασία πολλών ανθρώπων στο πέρασμα του χρόνου κι έχουν ενστερνιστεί οράματα, ανεξέλεγκτα, χωρίς καν τον προβληματισμό. Ο θέμα των διαπλανητικών μας σχέσεων πρέπει να αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα. Είναι πολλοί αυτοί που είναι έτοιμοι να «δουν» ιπτάμενους δίσκους, για να δικαιώσουν την ύπαρξή τους και φαντάζονται πως είδαν.


Είναι γεγονός πως δεν πρόκειται για σύμπτωση πως πολλοί λαοί, χωρίς να έχουν σχέση μεταξύ τους, έκαναν κάποτε, σε ένα πολύ μακρινό παρελθόν, τέτοια τεραστίου μεγέθους σχήματα. Σίγουρα υπήρχε λόγος και κατά πάσα πιθανότητα κοινός. Η ύπαρξη επισκεπτών από το διάστημα, δεν φαντάζει σήμερα ανέφικτη για πολλούς από εμάς. Οι πέτρες της Ίκα, δείχνουν την παρουσία ενός προηγμένου λαού, με γνώσεις χειρουργικής, γεωγραφίας, φυσικής, αστρονομίας, που ίσως αναχώρησαν ή εξαφανίστηκαν, λίγο μετά την άφιξή τους, αφού δεν άφησαν κανένα μνημείο για την παρουσία τους (διαρκές γιατί αν είχαν αφήσει ένα υπολογιστή, ένα αντίστοιχο του σημερινού μιρκο-τσιπ το οποίο χάθηκε στην πορεία του χρόνου, πώς θα αποδειχθεί αυτό?). Όπως και στους φτερωτούς θεούς των Παπούα (αμερικανοί αεροπόροι), ή στην αναχώρηση των Μυητών της Ιρλανδίας (Τουάθα ντε Ντανάν), οι λαοί που ήρθαν σε επαφή μαζί τους, αφιέρωσαν τελετουργίες στα ανώτερα αυτά όντα, είτε με ντολμέν και μενίρ στην Ευρώπη, είτε με φωτιές στον Ειρηνικό. Στο Περού περιγράφουν τον μύθο της Ορεγιόνα και το σκάφος του Έρωτα, με τα σχέδια στην Πύλη του Ήλιου, στις πέτρες της Ίκα και στα σχέδια της Νάζκα.

Παρά την καταστροφική μανία των εκπολιτισμένων κονσισταντόρων που έφτασαν εκεί, αν μελετηθεί ό,τι έχει απομείνει, ιδιαίτερα η Νάζκα, η σημασία ανοίγεται μπροστά μας με την εξής υπόθεση:
Μυστηριώδεις λευκοί γενειοφόροι, κοκκινομάλληδες άνθρωποι, με ιδιαίτερες γνώσεις, προηγμένη τεχνολογία, πτητικές μηχανές, περίεργα σχήματα κεφαλής (σκάφανδρα-καπέλα?) και τέσσερα δάχτυλα (είδος γαντιών?), ήρθαν κάποια στιγμή από μία χώρα μακρινή. Ήταν εξωγήινος πολιτισμός, ή ήταν εναπομείναντες της βυθισμένης Ατλαντίδος, εξ ου και η Τρίαινα, σύμβολό της, από τον Ποσειδώνα που θεωρείτο βασιλιάς και προστάτης της;
Τουλάχιστον αυτό το τελευταίο υποστηρίζει ο Ρομπέρ Σαρρού, μετά από σειρά προβληματισμών και πολλών λεπτομερειών. Σίγουρα όμως, εκείνο που είναι πια αποδεκτό είναι, πως οι ανοιχτόχρωμοι «θεοί» με την υψηλή τεχνολογία, δεν ήταν ντόπιος πληθυσμός, δεν ήταν καν λαός από άλλο μέρος της γης (αν οι ιστορικοί μας λένε την αλήθεια για την ιστορική διαδρομή των λαών της γης).


http://www.myhoroscope.gr


Aπο τα αγαπημενα μου...
 

Attachments



Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Εεε... καλα αυτο δεν λεει και τιποτα ... Ειναι εργο μεταγενεστερο ...
Για δες ομως εδω
Skull from a museum in Peru. A skull of one of the "gods"?

Και εδω
.

Χμμμ ................................................

Αν το κρανιο που εχει βρεθει ειναι αληθινο τοτε υπηρχαν οι αρχαιοι θεοι των Σουμεριων?

Οι μονοι Αμερικανοι, πρωθυπουργοι που ειχαν μιλησει ανοικτα οτι πιστευαν σε αυτες τις θεωριες ηταν οι Nixon & Kennedy.

Να θυμισω οτι οπως λενε, ηταν και οι μοναδικοι που δεν ανηκαν σε καποια αδερφοτητα. Οπως πχ η μασωνικη κτλ.

Ολα αυτα βεβαιως μπορει να ειναι μπουρδες. Δεν λεω οχι...

Καποια πραγματα σε βαζουν σε σκεψεις ομως ρε μαμωτο.:-?

Ειδικα αυτα τα αρχαια Π.Χ. σχεδια που απεικονιζουν ξεκαθαρα διαστημοπλοια και αεροπλανα αν ειναι αληθινα τοτε δεν μας μενει παρα να πιστεψουμε την υπαρξη τους.





Ας μας δωθει απο καποιους μια εξηγηση τελικα. Ολα αυτα τα σχεδια στα σπηλαια του Περου ειναι αληθινα η δημιουργηθηκαν πολυ αργοτερα για να προσελκυσουν το ενδιαφερων για την περιοχη τους?




Οσο δεν μας λενε θα πιστευω το δευτερο ...

Δειτε και αυτο. Ειναι απο το History channel. [youtube]D4bRnuWIIaw [/youtube]
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.183
Reaction score
27.660
Απάντηση: Τα δικα μας ανεξηγητα φαινομενα.

Είναι ανεξήγητο για μένα το πως γίνεται να βάζω ένα ρολό χοιρινό 3 κιλά στο φούρνο και να βγαίνει το μισό. Μια σταλιά.
Ποιός το τρώει το υπόλοιπο; Ποια ανώτερη δύναμη εισβάλει αόρατη στο φουρνάκι μου και μου το τρώει;

Λοιπόν απορώ πως διάολο στις πυραμίδες έχει μεγάλες πλάκες από διορίτη (ο πιο σκληρός γρανίτης) κομένες και γυαλισμένες με ακρίβεια και όλα αυτά γίνονται την εποχή του χαλκού;
Σήμερα οι διαμαντόδισκοι που κόβουν μάρμαρα και γρανίτες πολλές φορές σπάζουν από το ζόρι κόβοντας γρανίτη.
Είναι και μέρος της δουλειάς μου και ξέρω τι είναι να κόβεις γρανίτες και τζάμια.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Re: Απάντηση: Τα δικα μας ανεξηγητα φαινομενα.

Είναι ανεξήγητο για μένα το πως γίνεται να βάζω ένα ρολό χοιρινό 3 κιλά στο φούρνο και να βγαίνει το μισό. Μια σταλιά.
Ποιός το τρώει το υπόλοιπο; Ποια ανώτερη δύναμη εισβάλει αόρατη στο φουρνάκι μου και μου το τρώει;
:cool_11::cool_11::cool_11: :cool_11::cool_11::cool_11: :cool_11::cool_11::cool_11:

Ελα ντε !!! Μεγαλη αδικια !!! Το εχω παρατηρησει και εγω ... Ισως για αυτο πριν πολλα χρονια κατι ηξεραν και τα ετρωγαν ωμα !!!

Γιατι εχεις δει πως γινεται η σαρδελα? Μου βγηκε η πιστη να την καθαρισω και την εκανα ψητη.
Ηταν που ηταν τοσο δα, μολις την εψησα στην σχαρα εμεινε η μιση. Και απο το μισο που ειχε μεινει, το αλλο μισο κολλαγε στην σχαρα και δεν ξεκολλαγε με τιποτα. :cool_11: Δυο ωρες προετοιμασια και εμεινα νηστικος wall_1

Και εδω παλι κατι ξερουν οι Κινεζοι που τα τρωνε ωμα.. Λαλακες ειναι?
 





Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.371
Η γυναίκα που κάηκε ζωντανή υπό άγνωστες συνθήκες ενώ το δωμάτιο γύρω της παρέμεινε ανέπαφο...

1604568138611.png


Οι συνθήκες υπό τις οποίες είχε καεί η Μέρι Ρίσερ προβλημάτισαν τις αρχές. Πυροσβέστες που βρέθηκαν στο διαμέρισμα αδυνατούσαν να καταλάβουν πως μπορούσε να ξεκινήσει μία φωτιά και να κάψει μόνο ένα συγκεκριμένο σημείο...

Σε περίπτωση καύσης, το κρανίο του ανθρώπου δεν συρρικνώνεται όπως της Ρίσερ αλλά διογκώνεται ή σπάει. Για να καεί ολόκληρο ένα ανθρώπινο σώμα πρέπει να εκτεθεί για 3-4 ώρες, τουλάχιστον στους 1300 βαθμούς Κελσίου...

1604568218053.png


Η επίσημη εξήγηση που δόθηκε στον τύπο ήταν πως η Ρίσερ κάηκε όταν αποκοιμήθηκε με τσιγάρο στο χέρι. Η φωτιά εξαπλώθηκε στα ρούχα της και έπειτα στο σώμα της. Αυτή η εξήγηση αποδίδεται στην «θεωρία του καντηλιού».

Σύμφωνα με αυτήν, το ανθρώπινο λίπος που καίγεται απορροφάται από τα ρούχα. Με αυτόν τον τρόπο χρησιμοποιείται σαν καντήλι που κρατά αναμμένη την φωτιά. Το θύμα κάπνιζε και έπαιρνε υπνωτικά χάπια.

Ωστόσο, αυτό αφήνει πολλά αναπάντητα ερωτήματα: Γιατί δεν αντέδρασε η Ρίσερ; Γιατί έγινε αντιληπτή η μυρωδιά μόνο από ένα άτομο; Γιατί δεν επεκτάθηκε η φωτιά σε ολόκληρο το κτίριο;...

http://www.mixanitouxronou.gr/i-gin...-pou-provlimatise-pirosvestes-ke-epistimones/


 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.306
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top