Τα νέα του facebook!

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Το Facebook προσπαθεί να καταπολεμήσει το φαινόμενο των ψεύτικων Likes.


Στην προσπάθεια της να αντιμετωπίσει το φαινόμενο των ψεύτικων Likes, η Facebook ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε αναβάθμιση των συστημάτων του κοινωνικού δικτύου της, κάτι που αναμένεται να ωφελήσει τόσο τους χρήστες όσο και τους ιδιοκτήτες Σελίδων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι βελτιωμένοι μηχανισμοί θα εντοπίζουν και θα αφαιρούν τα Likes που πραγματοποιήθηκαν μέσω κακόβουλων λογισμικών, λογαριασμών που παραβιάστηκαν ή εξαπατήθηκαν καθώς και αυτά που αγοράστηκαν μαζικά. Και ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται ότι πάντοτε διέθετε μηχανισμούς προστασίας ενάντια σε τέτοιου είδους απειλές, το νέο σύστημα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την αντιμετώπιση των ύποπτων Likes.
Σε επίσημη ανακοίνωση που δημοσίευσε στη Σελίδα Ασφαλείας της, η Facebook αναφέρει:
” Ένα Like που δεν προέρχεται από κάποιον πραγματικά ενδιαφερόμενο για τη Σελίδα δεν ωφελεί κανέναν. Το Facebook χτίστηκε πάνω στην αρχή της πραγματικής ταυτότητας και το ίδιο θέλουμε να επεκταθεί και στις Σελίδες. Θεωρούμε ότι αναμφίβολα κάτι τέτοιο θα έχει θετικές συνέπειες για όλους τους χρήστες του Facebook και ανυπομονούμε να βοηθήσουμε ακόμα περισσότερους ανθρώπους να συνδεθούν με τους ανθρώπους και τα brands που τους ενδιαφέρουν.”
Συνεχίζοντας, η Facebook ισχυρίζεται ότι “από τις Σελίδες θα αφαιρεθεί λιγότερο από το 1% των συνολικών Likes, κάτι το οποίο δε θα έχει σημαντικό αντίκτυπο σε αυτές”. Θυμίζουμε πάντως ότι ένα μήνα πριν η εταιρεία Limited Run κατηγόρησε τη Facebook ότι το 80% των επισκέψεων της επίσημης ιστοσελίδας της (click-throughs) από τα Facebook Ads δεν προερχόταν από πραγματικούς χρήστες αλλά από bots.




Πηγή
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Bing: Νέα δυνατότητα εμφάνισης και αναζήτησης των φωτογραφιών του Facebook!



Πάνε δυο χρόνια από την ανακοίνωση της συνεργασίας των Facebook και Microsoft για τη μηχανή αναζήτησης Bing και τώρα η σχέση αυτή επεκτείνεται ακόμα περισσότερο, αφού στο εξής οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν και να αναζητούν τις φωτογραφίες των φίλων τους στο Facebook απευθείας από το Bing.

Τις φωτογραφίες των φίλων σας μπορείτε να δείτε στο www.bing.com/friendsphotos, αφού πρώτα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Facebook. Από εκεί επιλέγετε αν θέλετε να δείτε τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες ή να πραγματοποιήσετε αναζήτηση βάσει λέξης-κλειδί, αλλά και να καθορίσετε ποιες φωτογραφίες θέλετε να σας εμφανιστούν (δικές σας, των φίλων σας ή των σελίδων σας).





Πηγή
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

To Facebook θα παρέχει τα email και τα τηλέφωνα των χρηστών σε διαφημιστές!



Νέες αντιδράσεις αναμένεται να προκληθούν για ακόμα μια φορά κατά του Facebook, καθώς το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε τα σχέδια του να παρέχει σύντομα στους διαφημιστές τα email, τα τηλέφωνα και τους μοναδικούς κωδικούς UID των χρηστών του.

Τα δεδομένα αυτά θα ξεκινήσουν να διατίθενται στους διαφημιστές από την επόμενη κιόλας εβδομάδα προκειμένου οι τελευταίοι να ανιχνεύουν νέους δυνητικούς καταναλωτές και να στοχεύουν καλύτερα τις διαφημίσεις τους. Σύμφωνα πάντως με τη Facebook, οι διαφημιστές θα μπορούν να αντλούν τα δεδομένα αυτά μόνο με τη συγκατάθεση των χρηστών.

Θυμίζουμε ότι χθες το κοινωνικό δίκτυο εισήγαγε μια νέα λειτουργία στοχευμένων posts (βάσει ηλικίας, φύλου, τοποθεσίας κ.α.) για τους διαχειριστές των Facebook Pages αλλά λίγη ώρα αργότερα η λειτουργία αυτή έπαψε να είναι διαθέσιμη.




Πηγή
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Η γηραιότερη χρήστης του Facebook!

Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ασχολούνται κατά κύριο λόγο οι νέοι. Όμως το Facebook σήμερα αποκάλυψε τη γηραιότερη χρήστη του, η οποία μάλιστα είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί τα γραφεία της εταιρείας και να συναντήσει από κοντά τον ιδρυτή του Mark Zuckerberg και την COO του Facebook Sherly Sandberg.

Πρόκειται για την 101 ετών Florence Detlor, από το Menlo Park της Καλιφόρνια, η οποία έχει 653 φίλους.

Το Facebook χρησιμοποιούν 955 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Η συγκεκριμένη φωτογραφία, που ανέβασε στο προφίλ της η Sandberg πήρε 5.000 likes από τους χρήστες.






Πηγή
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Σας επισήμανε κάποιος σε photo και λάβατε mail από το Facebook; Δώστε λίγη προσοχή παρακάτω:



Είχαμε λίγο καιρό να ακούσουμε για κάποιο scam στο Facebook, αλλά η επιστροφή στην…καθημερινότητα έρχεται με ένα αρκετά ύπουλο και επικίνδυνο τρόπο, που μπορεί να μπερδέψει και σχετικά έμπειρους χρήστες.

Συγκεκριμένα, η Sophos συνιστά να προσέξουμε ιδιαίτερα την επόμενη φορά που θα μας έρθει κάποιο email από το Facebook σχετικά με κάποια φωτογραφία (επισυνάπτεται στο αρχείο) όπου μας έχει επισημάνει (tag) κάποιος φίλος, καθώς περιλαμβάνει το malware Troj/Agent-XNN μεταμφιεσμένο σε notification mail και δίνει πρόσβαση στους hackers να περιφέρονται στο Windows PC σας.

Για να ξεχωρίσετε το scam email θυμηθείτε ότι όταν το Facebook στέλνει ειδοποίηση μέσω email αναφέρει ξεκάθαρα το όνομα του φίλου σας που σας έχει επισημάνει σε κάποια φωτογραφία, ενώ στην προκειμένη περίπτωση αναφέρει απλά “one of your friends”. Προσοχή λοιπόν…




Πηγή
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Το Facebook συλλέγει 500 terrabyte δεδομένων κάθε μέρα!



Με περισσότερους από 950 εκατομμύρια χρήστες, ο όγκος των δεδομένων που συλλέγει καθημερινά το Facebook είναι υπερβολικά μεγάλος. Απλά φανταστείτε το, κάθε φορά που κάνετε like, ανοίγετε μια ειδοποίηση, ανεβάζετε μια φωτογραφία ή επισκέπτεστε ένα group, δημιουργείτε δεδομένα τα οποία πηγαίνουν κατευθείαν στην εταιρεία.

Αν το πολλαπλασιάσετε αυτό επί 950 εκατομμύρια χρήστες, οι οποίοι περνούν κατά μέσο όρο 6.5 ώρες κάθε μήνα στο Facebook, καταλαβαίνετε για τι όγκο δεδομένων μιλάμε.

Τα στατιστικά χρήσης μάλιστα που έδωσε στη δημοσιότητα το κοινωνικό δίκτυο την Τετάρτη μιλούν από μόνα τους. Σύμφωνα με αυτά, κάθε μέρα οι χρήστες του κάνουν 2.7 δισεκατομμύρια likes, μοιράζονται 2.5 δισεκατομμύρια status, posts, φωτογραφίες, video και σχόλια ενώ κάθε μέρα ανεβάζουν στο Facebook 300 εκατομμύρια φωτογραφίες.

Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα την δημιουργία περισσότερων από 500 terrabyte δεδομένων κάθε ημέρα και την πραγματοποίηση 70.000 queries. Όλα αυτά αναλύονται μέσω του Hive, της ψηφιακής γλώσσας εξέτασης του Facebook σε ρυθμό 105 terrabyte κάθε μισή ώρα.

«Αν δεν εκμεταλλεύεσαι τα πολλά δεδομένα» είπε ο Jay Parikh, Αντιπρόεδρος υποδομών του Facebook, «τότε δεν έχεις πολλά δεδομένα, έχεις απλά ένα σωρό δεδομένων. Είπε ακόμα πως η εταιρεία μονίμως ψάχνει τρόπους για το πώς μπορεί να αναλύσει και να ερμηνεύσει τα δεδομένα αυτά για να συμπληρώσει πως το Facebook μπορεί να μεγαλώνει γρήγορα, αλλά όλοι οι υπόλοιποι μεγαλώνουν γρηγορότερα.



Πηγή
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Συνεχίζονται οι απάτες στο Facebook!



Οπωσδήποτε θα το έχετε δει και εσείς. Πρόκειται για κάποιες φωτογραφίες παιδιών ή μωρών σε νοσοκομεία οι οποίες εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων του Facebook με την παρατήρηση ότι για κάθε κοινοποίηση το παιδί αυτό θα πάρει ένα δολάριο ή κάποια σεντς για τη θεραπεία του.

Φυσικά πρόκειται για απάτη καθώς το Facebook δεν θα περίμενε να κοινοποιήσουν οι χρήστες του μια φωτογραφία προκειμένου να βοηθήσει ένα βρέφος.

Παρόλα αυτά η συγκεκριμένη απάτη αποτελεί μία μόνο εκδοχή μιας δημοφιλούς φάρσας του Facebook.

Όπως είναι γνωστό, κατά διαστήματα διάφοροι έφηβοι αναρτούν στο Facebook κάποια ανακοίνωση η οποία τραβά την προσοχή. Για παράδειγμα πριν κάποιο διάστημα υποστήριζαν ότι hackers μπαίνουν στο λογαριασμό μας και δημοσιεύουν πορνογραφικό περιεχόμενο. Ή ότι το Facebook θα γινόταν συνδρομητικό. Μια άλλη φάρσα υποστήριζε ότι κάποιο παιδάκι ζητάει να το πάμε σπίτι του δίνοντας ένα χαρτί με τη διεύθυνση του και όποιος προσπαθούσε να το βοηθήσει έπεφτε θύμα ληστείας. Δυστυχώς κάθε εβδομάδα υπάρχει κάτι καινούργιο.

Πώς όμως μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι πρόκειται για απάτη ώστε να μην πέσουμε θύματα; Ο τρόπος είναι πολύ απλός. Αν η δημοσίευση ζητά να την κοινοποιήσουμε, τότε μπορούμε να είμαστε 100% βέβαιοι ότι κάποιος προσπαθεί να μας κοροϊδέψει.

Είμαστε σίγουροι ότι αυτός που έκανε την αρχική δημοσίευση απλώς προσπαθεί να δει πόσα άτομα θα πέσουν θύματα της φάρσας του.

Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ό,τι αφορά τις κοινοποιήσεις μας στο Facebook. Ας μην γινόμαστε κι εμείς ένας κρίκος στην αλυσίδα του κάθε φαρσέρ που διασκεδάζει διαδίδοντας ψευδείς πληροφορίες.

Αντιθέτως μόλις δούμε κάτι αντίστοιχο, θα πρέπει αμέσως να κάνουμε αναφορά της συγκεκριμένης φωτογραφίας στο Facebook.

Ο τρόπος είναι πολύ απλός:

Κάνουμε κλικ στη φωτογραφία
Κάνουμε κλικ στο κουμπί “Επιλογές”
Επιλέγουμε “Αναφορά φωτογραφίας” ==> «Ανεπιθύμητο περιεχόμενο ή απάτη»






Πηγή
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Επιτέλους, το Facebook διαγράφει οριστικά τις φωτογραφίες μέσα σε 30 ημέρες!



To Facebook έχει κατηγορηθεί ουκ ολίγες φορές για θέματα ιδιωτικότητας και ένα από αυτά είχε να κάνει με τη διαγραφή των φωτογραφιών.

Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση που μέχρι πρότινος ένας χρήστης διέγραφε μια φωτογραφία από το λογαριασμό του, αυτή παρέμενε στους servers του κοινωνικού δικτύου εξακολουθώντας να είναι προσβάσιμη σε τρίτους (κρατώντας το link της) ακόμα και τρία χρόνια μετά τη διαγραφή!

Το πρόβλημα αυτό έρχεται να διορθώσει τώρα το Facebook διαγράφοντας ολοκληρωτικά τις σβησμένες φωτογραφίες των χρηστών εντός 30 ημερών. Φυσικά, συγκρινόμενο με άλλες παρόμοιες social υπηρεσίες το διάστημα αυτό δεν παύει να είναι μεγάλο, ωστόσο αποτελεί σημαντική πρόοδο σε σχέση με τη μέχρι τώρα πολιτική της Facebook.




Πηγή
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

«Ξέρω τι κάνεις κάθε μέρα στο διαδίκτυο»



Με όλα όσα ακούγονται τα τελευταία χρόνια σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα στο διαδίκτυο είναι πραγματικά απίστευτο το πόσοι άνθρωποι καθημερινά βγάζουν οι ίδιοι τα προσωπικά τους δεδομένα στη φόρα, ιδίως στο Facebook.

Μια νέα ιστοσελίδα, το «We Know What You’re Doing», WKWYD για συντομία, ιδρύθηκε πρόσφατα από τον Callum Haywood, έναν 18χρονο βρετανό web designer. Σκοπός του είναι να αναδείξει πόσο γελοία, παράλογα και βλακώδη πράγματα μπορούν να δημοσιεύσουν δημόσια οι χρήστες των online κοινωνικών δικτύων.

Η σελίδα χρησιμοποιεί το Graph API του facebook προκειμένου να κατηγοριοποιήσει τα facebook posts σε τέσσερις κύριες κατηγορίες. Στην κατηγορία «Who wants to get fired» υπάρχουν αναρτήσεις χρηστών που βρίζουν τα αφεντικά τους, στα «Who’s Hungover» και «Who’s taking drugs» τοποθετούνται οι αναρτήσεις χρηστών που πίνουν ή κάνουν χρήση ναρκωτικών, ενώ στο «Who’s got a new phone number» υπάρχουν αναρτήσεις χρηστών που μοιράζουν δημόσια το τηλεφωνικό τους νούμερο.

Μάλιστα στη σελίδα παρουσιάζονται οι πλήρεις αναρτήσεις διατηρώντας το όνομα και τη φωτογραφία προφίλ, κρύβοντας μόνο κάποια ψηφία από τους τηλεφωνικούς αριθμούς των επιπόλαιων χρηστών.

Ο Haywood τονίζει πως το πρόβλημα δεν είναι το ίδιο το Facebook, αφού με σωστή χρήση του τα privacy controls που προσφέρει είναι αρκετά καλά. Το πρόβλημα είναι οι χρήστες, ιδίως αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τα ρίσκα του να μοιράζονται κάθε γεγονός της ζωής τους με τους πάντες.

Αυτό βέβαια σχετίζεται με την ελλιπή ενημέρωση που έχουν για τους κινδύνους των social networks αφού πολλοί λανθασμένα πιστεύουν πως από τη στιγμή που χρειάζεται log-in για να μπουν στην ιστοσελίδα, τότε τα δεδομένα τους είναι ασφαλή.

Σύμφωνα με το disclaimer της ιστοσελίδας, αν κάποιος δεν θέλει να βρεθεί προ εκπλήξεως, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να ρυθμίσει σωστά τα privacy settings στο facebook, χρησιμοποιώντας το μενού στην πάνω δεξιά γωνία του προφίλ του. Προτείνει στους χρήστες να αλλάξουν το Control Your Default Privacy από «Public» σε «Custom» και να ρυθμίσουν μια-μια τις επιλογές που προσφέρονται προκειμένου να ελέγχουν ακριβώς τι δημοσιεύεται και σε ποιους.

Αν τώρα κάποιος δει ένα δικό του post στο WKWYD και θελήσει να διαγραφεί από την ιστοσελίδα, το μόνο που έχει να κάνει είναι να το διαγράψει από το προφίλ του και αυτή θα διαγραφεί αυτόματα και από την ιστοσελίδα.



Πηγή
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!


9 στους 10 χρήστες του Facebook παρακολουθούν τη δραστηριότητα των πρώην τους!


Πρόσφατη έρευνα του Western University εδειξε ότι το 88% των χρηστών του Facebook που έχουν χωρίσει κατά τον τελευταίο χρόνο παρακολουθούν τη δραστηριότητα των πρώην συντρόφων τους στο κοινωνικό δίκτυο. Μάλιστα, σε περίπτωση διαγραφής από το Facebook, το 70% των συμμετεχόντων παραδέχεται ότι εξακολουθεί να κατασκοπεύει τον/την πρώην του μέσω κάποιου κοινού τους φίλου.

Και αν όλα αυτά σας φαίνονται υπερβολικά, ετοιμαστείτε να διαβάσετε τη συνέχεια: Μεγάλο ποσοστό χρηστών δήλωσε ότι εισέρχεται στο λογαριασμό του πρώην του -εφόσον φυσικά γνωρίζει τον κωδικό πρόσβασης του- για να διαβάσει τα προσωπικά του μηνύματα και να ανιχνεύσει πληροφορίες για “ύποπτες” συνομιλίες ή νέες σχέσεις.

Όσο για το θέμα της ζήλειας, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες παραδέχονται ότι ζηλεύουν κάθε φορά που ο πρώην τους ανεβάζει μια νέα φωτογραφία ενώ το 1/3 αναρτά φωτογραφίες προκειμένου να τον κάνει να ζηλέψει.

Τέλος, το 75% των συμμετεχόντων επιχειρεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το πρόσωπο που θεωρεί ότι έχει σχέση με τον πρώην τους επισκεπτόμενο το προφίλ του ενώ το 64% διαβάζει προηγούμενα σχόλια και συνομιλίες για να αναλύσει τι πήγε στραβά στη σχέση τους.

Το παράδοξο στην όλη υπόθεση είναι ότι οι μισοί περίπου χρήστες παραμένουν φίλοι στο κοινωνικό δίκτυο με τους πρώην τους, ενώ σύμφωνα με την έρευνα η συνεχής “κατασκοπεία” στο Facebook επιβαρύνει περισσότερο την ψυχολογία των χωρισμένων.




Πηγή
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Facebook: Σε κοινή θέα τα ιδιωτικά μηνύματα του inbox!



Προβληματισμό έχει προκαλέσει το γεγονός πως πολλοί χρήστες του Facebook βλέπουν ιδιωτικά τους μηνύματα από τα έτη 2007, 2008 και 2009 να δημοσιεύονται σε κοινή θέα στο timeline του προφίλ τους.

Το θέμα που δημοσίευσε πρώτη η εφημερίδα Metro France, προκάλεσε μεν προβληματισμό, ωστόσο, δεν αφόρα όλους τους χρήστες. Οι αγγλόφωνοι χρήστες, δηλαδή των χωρών ΗΠΑ, Μ. Βρετανίας και Καναδά δεν έχουν επηρεαστεί στο σύνολό τους, με εξαίρεση κάποιους από τη Μ. Βρετανία.

Το πρώτο «κρούσμα» πάντως, ανακαλύφθηκε στη Γαλλία, όπου στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλα και στην Ελλάδα.





Πηγή
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Δείτε τη πρώτη διαφήμιση του φατσοβιβλίου, που βγήκε μετά την ανακοίνωση για το 1.000.000.000 χρηστών:

 
Last edited by a moderator:

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.839
Reaction score
2.192
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

τώρα τους πιστέψαμε, 1 δις χρήστες ναι καλά :618::618::618::618:
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.229
Reaction score
107.883
Απάντηση: Τα νέα του facebook!

Μια ακόμη συνταρακτική αποκάλυψη έγινε μόλις για το Facebook που αν μη τι άλλο θα παραξενέψει και θα δυσαρεστήσει πολλούς. Αυτή τη φορά αποδείχτηκε ότι το κοινωνικό δίκτυο διαβάζει τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών και σε περίπτωση που περιέχουν links για κάποιο άρθρο, προϊόν, ιστοσελίδα κ.ο.κ. κάνει αυτομάτως like εκ μέρους τους!

Το θετικό στην όλη υπόθεση είναι ότι το όνομα του χρήστη δεν εμφανίζεται πουθενά (δε συνδεέται με το like) αλλά και μόνο το γεγονός ότι ο μετρητής των likes στη σελίδα του προϊόντος αυξάνεται αυθαίρετα δεν είναι καθόλου ευχάριστο.

Εξάλλου, η αποστολή ενός link δε μαρτυρά σε καμία περίπτωση την αρέσκεια του χρήστη για το συγκεκριμένο προϊόν και σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να δηλώνει το ακριβώς αντίθετο (κριτική/αποδοκιμάσια). Από την άλλη πλευρά, όταν ο χρήστης επισκέπτεται ένα κατάστημα ή μια ιστοσελίδα και βλέπει πολλά likes, σίγουρα επηρεάζεται η κρίση του.

Η απάντηση της Facebook για όλα αυτά έχει ως εξής:

“Δεν έχει δημοσιοποιηθεί καμία απολύτως προσωπική πληροφορία και το Facebook δεν κάνει like αυτομάτως στα Facebook Pages εκ μέρους του χρήστη.

Πολλές ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν τα κουμπιά ’Like’, ‘Recommend’ και ‘Share’ του Facebook φέρoυν δίπλα τους ένα μετρητή. Αυτός ο μετρητής δείχνει τον αριθμό των φορών που οι χρήστες έχουν πατήσει τα κουμπιά και αυτών που έχουν μοιραστεί τα links των σελίδων στο Facebook. Όταν ο αριθμός αυξάνεται μέσω αποστολής ιδιωτικών μηνυμάτων, δεν ανταλλάσσονται πληροφορίες για το χρήστη και δεν επηρεάζονται οι ρυθμίσεις απορρήτου.

Πρόσφατα εντοπίσαμε ένα bug στα social plugins μας που πολλές φορές καταμετρά τα like και share δύο φορές και αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε για την επίλυσή του.”





Πηγή
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.968
Μηνύματα
3.036.141
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top