Τελικά τι προ ( λαμπάτο με rca ή τραντζιστοράτο με balance)

Μηνύματα
681
Reaction score
402
Έχω έναν Pass X250 και έναν Krell 80a και έναν προενισχυτή Gamut cr2 (αν θυμάμαι καλά). Χρειάζομαι όμως πιστεύω έναν προενισχυτή ακόμα (αναφοράς αλλά σε λογική τιμή).Το ζήτημα όμως το πρωταρχικό δεν είναι η τιμή αλλά ποιον. Προτάθηκαν Mark Levinson o 38s , ένας Conrad Johnson 17LS, ένας Cat και ένας McIntosch. Ένας Audio Research reference με balance όνειρο αλλά δεν δίνεται.
Πέρα όμως από το ποιον, το ερώτημα είναι πού καταλήγουμε: Να είναι τραντζίστορ με balance ή λαμπάτος με μεγάλες δυνατότητες με rca ; H αλήθεια ως τώρα είναι ότι το balance δυναμώνει το σήμα και τον ήχο αλλά και τον τσιτάρει. Γενικά προτιμώ τους προενισχυτές με balance αν και αλλοιώνουν λίγο την ποιότητα για μένα. Οι ενισχυτές (τραντζιστοράτοι με rca) που δοκίμασα πριν τον Gamut είχαν καθαρότητα αλλά πολύ χαμηλό το σήμα τους. [Musical Fidelity (vintage), Nad, Audiolab, Luxman 505u (με προενισχυτικό στάδιο)]
Τι γίνεται όμως με τους "πρωτοκλασάτους λαμπάτους" ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ BALANCE; Μήπως προσφέρουν και δύναμή και καθαρότητα οπότε τα balance περισσεύουν;
Τι ισχύει γενικά ; Και τι θα μπορούσα να κάνω για μια τελική λύση που θα με συντροφεύσει;
 

J

JORDANELLI

Guest
Υπάρχουν και λαμπάτοι με RCA μόνο με εξαιρετικό drive που θα απογειώσουν τον τελικό σου αρκεί να το ψάξεις.
 

Μηνύματα
681
Reaction score
402
Από αυτούς που ανέφερα όπως τον Conrad Johnson ή τον Cat (δεν θυμάμαι μοντέλο). Προτάσεις ακόμα και για μοντέλα που δεν είναι διαθέσιμα στο site αλλά οδηγούν εύκολα.
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
Φιλε σιγουρα υπαρχουν ατομα που ξερουν πιο πολλα απο εμενα αλλα απο οτι βλεπω πλεον μονο βλεπουν παρα απαντουν σε κατι τετοιες σοβαρες αναζητησεις. Ελπιζω να σε βοηθησουν

Παρολα αυτα. Ο conrad johnson δεν ξερω εαν ειναι ικανος να κατσει σε καποιον αλλον τελικο. Εγω σε τεστ που εκανα πηρα ενα αποτελεσμα λιγο περιεργο σε δυο τελικους αλλης εταιριας. Επισης δεν θα τον χαρακτηριζα σε καμια περιπτωση δυναμικο ακομα και με τον δικο του τελικο. Οποτε θαρρω οτι δεν σου κανει...βαση αυτων που εχω ακουσει και βαση οσων λες.

Ο mark και ο mcin ειναι σοβαρα μηχανηματα ... τα εχω ακουσει αλλα μονο με τα δικα τους.Σιγουρα ομως θα πρεπει με δοκιμη να κρινεις μονο ...πως αλλιως θα ξερεις το αποτελεσμα ; σιγουρα σε αυτο κανεις δεν μπορει να σου απαντησει. Ομως για ποιον mcintosh λες; τον λαμπατο ή τον τραντζιστορ; Επισης και ο cat ειναι εξησου καλως αλλα δεν τον εχω ακουσει ποτε.

Το χαμηλο σημα που λες ισχυει....αλλα μηπως στην δικη σου περιπτωση σε χαλασε επειδη δεν ταιργιαζε το παντρεμα; διοτι το gain του προενισχυτη παιζει σημαντικο ρολο σε αυτο...!

εφοσον ακουσες προενισχυτες nad και luxman εχεις μια καλη αποψη....και εαν μενεις αθηνα μπορω εαν θες να σου φερω τον δικο μου εναν vtl 2.5 να τον δοκιμασουμε και να βγαλεις μια αποψη στο περιπου. Δεν εχω δολο ουτε τον πουλαω, απλα οσο μπορω στο λεω να βοηθησω.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.214
δε μας εχεις πει ομως με τι ηχεια θα τα ματσαρεις, σε τι χωρο κλπ κλπ, σταθμες εντασεις, τι θελεις κυριως απ οτους ενισχυτες σου κλπ, πραγματα δηλαδη πιο ουσιαστικα περαν απ μαρκες και μοντελα.
 




Μηνύματα
681
Reaction score
402
Τα ηχεία είναι τα Aerial 8b (πρώτη λύση) για τον Pass ή ως δεύτερη εναλλακτική τα Harbeth Shl5 Plus, o χώρος ένα μεγάλο σαλόνι, και θέλω να ακούγεται δυνατά και καθαρά με ευκρίνεια και όχι μπουκωμένα. Ο Gamut έχει gain 6db.
 

Μηνύματα
429
Reaction score
154
σχετικα με το ζητημα rca ή xlr, προσωπικα επεμεινα για πολλα χρονια στο xlr λογω θεωρητικης υπεροχης (χαμηλοτερος θορυβος) αλλα περα απο καποια ισως παραπανω ηρεμια και ισως καποια βελτιωση εικονας (επι μερους σε καποια σημεια ομως οχι γενικα και παντα) δεν βρηκα αλλα προτερηματα. Κατεληξα λοιπον στο rca , γιατι ακουω καλυτερα και με μεγαλυτερη ευχαριστηση σε σημειο που δεν σκεφτομαι με τιποτε το πισωγυρισμα. Οι διαπιστωσεις μου αφορουν συνδεση πηγη(cd)-προενισχυτη και προ-τελικου.

τωρα οσο αφορα τον προενισχυτη εχω διαπιστωσει οτι ενας καλος λαμπατος μπορει να αναδειξει καλυτερα ενα τελικο τρανζιστορ. φυσικα η συνεργεια δεν ειναι ποτε δεδομενη οποτε παντα με δοκιμη. Και φυσικα αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορει να ισχυει και το αντιθετο για συγκεκριμενους συνδυασμους.

Οι βασικες τεχνικες παραμετροι που παιζουν ρολο για το ταριασμα και τη σωστη οδηγηση προ-τελικου ειναι 1.η αντισταση εξοδου του προ (οσο χαμηλοτερη τοσο καλυτερα) επισης 2.η διαφορα αντιστασης εξοδου (του προ) και εισοδου(του τελικου) να ειναι οσο το δυνατο μεγαλυτερη (ιδανικα Χ100 π.χ 500Ohm εξοδος 50KOhm εισοδος) 3. το rated output του προ (βολτ) να ειναι συμβατο με την ευαισθησια εισοδου του τελικου.

Καποια συμπερασματα και προτασεις για προ απο δοκιμες με τον τελικο μου (mcintosh mc402) ειναι τα εξης:
1. Οι mcintosh (εχω τον c2300) ειναι φοβερες κατασκευες, με μεγαλη αξιοπιστια λειτουργιας και χωρις θορυβους στα ηχεια (πραγμα που θελει μεγαλη προσοχη στους λαμπατους προ γιατι ολο και κατι θα ακουγεται, αρκει να μην ειναι τοσο ενοχλητικο ωστε να ακουγεται απο τη θεση ακροασης). Ηχητικα δεν ειναι καθαρα λαμπατο ακουσμα διοτι ειναι υβριδικος (ολοι οι προ της εταρειας αυτης ειναι η τρανζιστορ η υβριδικοι, δε νομιζω οτι εχει καθαρη λαμπατη σχεδιαση προενισχυτη, εκτος ιςως απο τα πολυ μεγαλα μοντελα της, δε γνωριζω). Αν σου αρεσει το ακουσμα απο mcintosh λοιπον και το σηκωνει η τσεπη σου κοιμασαι ησυχος.
2. Conrand Johnson ET3, σε συντομη δοκιμη στο συστημα μου μερικων ωρων. Γενικα ικανοποιητικο ακουσμα για τα γουστα μου, δυναμικος με ικανοποιητικα ακρα και χωρις καμια ενοχλητικη σκληραδα. Ηχητικα νομιζω με ικανοπιησε περισσοτερο απο τον 2300, αλλα δεν εφτασε αυτο για να ξεπερασει θεματα (μικρα) θορυβου αλλα και χαμηλοτερης ποιοτητας κατασκευης και ευκολιων (σημ ο 2300 εχει και φονο mm/mc). Σημειωνω οτι ουτε εδω εχουμε καθαρη λαμπατη σχεδιαση.
3. Πολυ μελωδικο ακουσμα και απολαυση ειχα με τον Audionote M2 balanced (με ευχαριστουσε σαφως περισσοτερο απο τον 2300). Ομως δεν προχωρησα γιατι φοβηθηκα τα θεματα θορυβων που ειχα. Εδω εχουμε καθαρη λαμπα με μια διπλοτριοδο και μετασχηματστη εξοδου στο καναλι.
3. Πολυ μεγαλο ηχο και απολυτη οδηγηση τελικου και ηχειων ειχα με τον Viva LF1. Ηθελα ομως και λιγη απο τη "ρομαντζαδα" του AN. Καθαρη λαμπατη σχεδιαση κι εδω συμφωνα με τον αντιπροσωπο.
4. Ομως πολυ καλο ακουσμα ειχα και με τον icon audio la4mkiii (και με πολυ μικρο και απολυτως αποδεκτο θορυβο, ειπαμε η λαμπα παει παρεα μ´αυτο) θα ηθελα να τον ειχα περισσοτερο για περαιτερω συμπερασματα. Παρολαυτα θα προτεινα ανεπιφυλακτα να τον δοκιμασει κανεις.Γενικα φαινεται πολυ τιμια εταιρεια με καλη κατασκευη και ακραιφνεις λαμπατες σχεδιασεις. Εχει κι αλλα μοντελα προ.

Τελος, προενισχυτες που θα ηθελα να δοκιμασω γιατι πιστευω οτι ειναι αξιολογοι ειναι:
Α. υπερυψηλη κατηγορια τιμης:
ο CAT (που σου προταθηκε ηδη, θεωρειται απο τους καλυτερους που υπαρχουν, πανω απο 10Κ ομως),
912 απο την EAR Yoshino,
Καποιο απο Jadis

Β. υψηλη κατηγορια
EAR Yoshino 868
ARC ref 3/5
Audio Note M3
Octave HP500

Γ. "Λογικη" κατηγορια
Icon audio LA5
mystere ca21
primaluna dialog premium
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
Τον pass θα τον "παίξεις" με xlr...
[DOUBLEPOST=1511464380][/DOUBLEPOST]Όσο για το λαμπατο και τρατζιστορατο..

Έχω ακούσει τρατζιστορ δίπλα σε λάμπα..και το πρώτο έπαιζε πιο λάμπα...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.865.511
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top