- Μηνύματα
- 4.830
- Reaction score
- 3
Μη σας μπερδεύει ο Τίτλος του θέματος, αλλά ήθελα να το γράψω και λίγο διαφορετικά από το συνηθισμένο.
Και μπαίνω στο "ψητό":
Τέλη Νοέμβρη, αρχές Δεκέμβρη, πάω στο εξουσιοδοτημένο service "Γιώργος Μανωλόπουλος" στην πλατεία Αττικής και ζητάω ένα τηλεχειριστήριο για μια μικρή LCD TV της Roadstar (7112 K/S).
Μου λένε ότι δεν το έχουν και θα το παραγγείλουν, κοστίζει γύρω στα 15€
και μου ζητάνε ένα τηλέφωνο για να με ειδοποιήσουν μόλις έρθει σε 10-15 μέρες.
Αφήνω επίτηδες και περνάει ο καιρός και σήμερα παίρνω ένα τηλέφωνο στο εν λόγω service.
Ο κύριος που μου απάντησε (ευγενέστατος) μου λέει να ξαναπάρω σε λίγο μιας και έλειπε ο αποθηκάριος και ήταν μόνος του.
Ξαναπαίρνω λοιπόν μετά από μισή και πλέον ώρα, και μου λέει πως δεν έχουν τηλ/ριο και μόνο στην αντιπροσωπεία να πάρω.
Του επισήμανα ότι καλό θα ήταν να μου το λέγανε από τότε.
Τέλος πάντων παίρνω το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας και μιλάω με έναν κύριο (ευγενέστατος και αυτός), και μου λέει ότι θα το παραγγείλουν, κοστίζει περίπου 20€ και θα το έχουν σε καμιά βδομάδα με 10 μέρες.
Αφήνω το τηλέφωνό μου και το όνομά μου.
Ωραία λοιπόν θα πείτε, ευγενέστατοι και οι 2 και ουσιαστικά κανένα πρόβλημα.
Ναι, αλλά θα μπορούσε ο κύριος του service να μου είχε πει από την αρχή να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία.
Για σκεφτείτε να το είχα άμεση ανάγκη το τηλ/χιο;
Ευτυχώς όμως που ως προνοητικός, φροντίζω πριν το χρειαστώ.
Και για την ιστορία το τηλ/ριο δουλεύει, αλλά έχουν αρχίσει και χαλάνε κάποια κουμπιά.
Για ενημέρωση: Η αντιπροσωπεία της Roadstar είναι η:
ΤΑΟΥΣΙΑΝΗΣ Κ Ι ΑΕ, Αντιπροσωπείες Εισαγωγές Ηλεκτρονικών Συσκευών,
Μιχαλακοπούλου 87 Ιλίσσια,
210-7702332
Και μπαίνω στο "ψητό":
Τέλη Νοέμβρη, αρχές Δεκέμβρη, πάω στο εξουσιοδοτημένο service "Γιώργος Μανωλόπουλος" στην πλατεία Αττικής και ζητάω ένα τηλεχειριστήριο για μια μικρή LCD TV της Roadstar (7112 K/S).
Μου λένε ότι δεν το έχουν και θα το παραγγείλουν, κοστίζει γύρω στα 15€
και μου ζητάνε ένα τηλέφωνο για να με ειδοποιήσουν μόλις έρθει σε 10-15 μέρες.
Αφήνω επίτηδες και περνάει ο καιρός και σήμερα παίρνω ένα τηλέφωνο στο εν λόγω service.
Ο κύριος που μου απάντησε (ευγενέστατος) μου λέει να ξαναπάρω σε λίγο μιας και έλειπε ο αποθηκάριος και ήταν μόνος του.
Ξαναπαίρνω λοιπόν μετά από μισή και πλέον ώρα, και μου λέει πως δεν έχουν τηλ/ριο και μόνο στην αντιπροσωπεία να πάρω.
Του επισήμανα ότι καλό θα ήταν να μου το λέγανε από τότε.
Τέλος πάντων παίρνω το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας και μιλάω με έναν κύριο (ευγενέστατος και αυτός), και μου λέει ότι θα το παραγγείλουν, κοστίζει περίπου 20€ και θα το έχουν σε καμιά βδομάδα με 10 μέρες.
Αφήνω το τηλέφωνό μου και το όνομά μου.
Ωραία λοιπόν θα πείτε, ευγενέστατοι και οι 2 και ουσιαστικά κανένα πρόβλημα.
Ναι, αλλά θα μπορούσε ο κύριος του service να μου είχε πει από την αρχή να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία.
Για σκεφτείτε να το είχα άμεση ανάγκη το τηλ/χιο;
Ευτυχώς όμως που ως προνοητικός, φροντίζω πριν το χρειαστώ.
Και για την ιστορία το τηλ/ριο δουλεύει, αλλά έχουν αρχίσει και χαλάνε κάποια κουμπιά.
Για ενημέρωση: Η αντιπροσωπεία της Roadstar είναι η:
ΤΑΟΥΣΙΑΝΗΣ Κ Ι ΑΕ, Αντιπροσωπείες Εισαγωγές Ηλεκτρονικών Συσκευών,
Μιχαλακοπούλου 87 Ιλίσσια,
210-7702332