Τι ήχο θα πάρετε παρακαλώ;

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Τι ζητάμε από το σύστημα μας; Αυτό είναι το ερώτημα.

Γιατί όσο καλό,επιμελημένο και ακριβό και αν είναι, όσον αφορά την πιστότητα
τρία -τεσσερα πράγματα μπορεί να κάνει κι αυτά όχι ταυτόχρονα όχι πάντα....
και για τον απλό λόγο ότι κάποια βασικά "προαπαιτούμενα" είναι αλληλοαποκλειομενα.

Πιστεύει κάποιος ότι η όλη λειτουργία της μουσικής εξαντλείται
στο ποσο δυνατά βαράει η μπότα ή στο maximum SPL ;
Ότι η άφθονη και φθηνή ισχύς δεν είναι παντα εις βάρος πιο σημαντικών παραμέτρων;

Η υψηλή πιστότητα δεν ταυτιζεται με την άκριτη υιοθέτηση της τελευταίας "λυσης" και ευκολίας
που αφειδώς παρέχεται στα πλαίσια μιας hi-tech πρωτοπορείας.
Πρωτίστως είναι μια άσκηση ισορροπίας και μπορεί να περιλάβει ένα ξεδιαλεγμα
από όλες τις έγκυρες προτάσεις που έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς.

Αυτό είναι μέσα στην ίδια την έννοια της ισορροπίας
αν κάποιος την αποδέχεται σαν απαραίτητη αρχή στο πεδίο μας.

Δεν είναι μια προσπάθεια να φέρεις τον ήχο του club στο σπίτι αλλά πάνω απ όλα....
να πλησιάσεις τον ήχο των φυσικών οργανων
σε ένα ασυμπτωτο πλησίασμα βέβαια που δεν τελειωνει ποτε.

Αυτό είναι η όλη ουσία και η όλη ανταμοιβή σ αυτό το κοπιαστικό χόμπυ.
Ο μόνος έγκυρος και πλέον ανταποδοτικος μακροπρόθεσμα στοχος

Και για να κάνω χρήση της αναλογίας που ορισμένοι απεχθάνονται..
Δεν είναι το σύντομο κυνήγι της μέγιστης ταχύτητας με speedcar σε κλειστή πίστα
αλλά μάλλον το μακρύ ταξίδι σε όμορφο και εναλλασσόμενο τοπίο
με όση ταχύτητα επιτρέπει ο δρόμος .

Αλλά υποθέτω ότι αυτό είναι θέμα ιδιοσυγκρασιας. Έτσι δεν είναι;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.348
Reaction score
79.322
Δεν είναι μια προσπάθεια να φέρεις τον ήχο του club στο σπίτι αλλά πάνω απ όλα....
να πλησιάσεις τον ήχο των φυσικών οργανων
Τα έχουμε πει εκατό φορές.
Πάμε άλλη μια, με τον ήχο των φυσικών οργάνων :

CFDAA75C-8388-46C8-BAD9-FC9A4F922F27.jpeg


Κορυφές: 110db το πιάνο στα τρία μετρα. 116 το όμποε. 125 το trombone. 112 το τσέλο. 120-137db η συμφωνική ορχήστρα.

Αν δεν μπορεί ενα σύστημα να παίξει δυνατά, άνετα στα τριψήφια db, συμπιέζει. Δηλαδή δεν ακούς την καλλιτεχνική έκφραση όπου μια μουσική φράση ή μια νότα παίζεται απο τον καλλιτέχνη πολύ πιο δυνατά απο την προηγούμενη ή την επόμενη, αλλά ακούς ενα φλαταρισμένο και πιθανότατα παραμορφωμένο ήχο.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.719
Reaction score
10.529
Το μαγικό 1 Watt που λέει και ο Μπούτιας.

Στο 97,74% των περιπτώσεων είναι μια χαρά.
Ακούει ο άλλος (και εγώ μέσα) στην σαλονοτραπεζαριοκουζίνα, μια για Γ.ΤονΠ. ηχογράφηση.
Μέση στάθμη 80 db και κορυφές 86db. Με 5 - 10 watt μια χαρά είσαι, δεν θα χρειαστείς παραπάνω.
Ακούει καμιά τζαζιά (μεταξύ μας, όχι γιατί του αρέσει, αλλά για να ακούσει τα ηχεία) και επικεντρώνεται στο voicing των ηχείων, τα καλώδια, τις λάμπες κ.ο.κ. Προφανώς σε τέτοιες εντάσεις με τα ηχεία να παίζουν μία καραμούζα και ένα καρασυμπιεσμένο (κονβερτορ) μπάσο, οποιαδήποτε αλλαγή, ακόμα και σε ένα πολύμπριζο, συν το χρόνιο πλασίμπο επηρεάζει το άκουσμα. Μια χαρά είναι το χόμπι αναζητώ χροιές, ο καθένας με τα γούστα του. Απλός ακόμα και σε αυτή την περίπτωση καλό είναι να δοκιμάσει κάποιος ένα πρόγραμμα τύπου ντιράκ, θα του βγει πιο οικονομικά.

Για το υπόλοιπο 2,26% δε παίζει το στέρεο.
Υπάρχει η περίπτωση να πετύχεις καλή ηχογράφηση, σε ειδικά σάιτ ή σε κάποιο παλιό βινύλιο ( αν και με το νόιζ φλορ που έχουν είναι ανυπόφορα). Ακόμα χειρότερα μπορεί να βάλεις κλασική. Πού χού, σήμερα άκουγα αυτό:
(Είναι έτοιμο στα τελευταία 3 λεπτά.)
Το καλό είναι ότι τα βρίσκεις εύκολα σε φλακ. Το κακό είναι ότι στις ηχογραφήσεις για να μιμηθούν το λάιβ άκουσμα είναι όλες πολύ χαμηλά. Δηλαδή εκεί που παίζουν δυο τρεις νοματαίοι ο φίλος με τις χροιές με το πρώτο Watt θα έχει το βόλιουμ τέρμα για να ακούει σε καλή ένταση, όπου περίπου άκουγε την καραμούζα πριν. Όταν μερακλώσει και η υπόλοιπη κομπανία (για αυτό έβαλα τα τελευταία λεπτά στο βίντεο) το στέρεο θα πρέπει να βγάλει 110db για να σ' αρέσει.
Είναι η καλή φάση που οι λαμπίτσες και τα καλώδια θα την κάνουν από το παράθυρο.
Είναι η φάση που οι χροιές θα ακουστούν σαν μεγάφωνο από ντάτσουν με πατάτες.
Είναι η φάση που το voicing του κατασκευαστή ενώ σου έδινε μέλι σε χαμηλές εντάσεις τώρα θα ακουστεί σαν τσιρίδα.
Ο καθείς με τα γούστα του και τις απαιτήσεις του.

ΥΓ: Ο ήχος από youtube είναι για γέλια, για φλακ μιλάμε
 
Last edited:

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Ε, ντιμφουτη, σιγά μην πετύχεις ηχογράφηση που να έχει τέτοιες δυναμικές αντιθέσεις. Την τραγουδίστρια φέρνεις σε ρεαλιστικές εντάσεις και τα αλλα παιζουν όπως τα μαγειρεψε ο παραγωγός. Αλλιως μονο ντραμς θα ακουγαμε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.348
Reaction score
79.322
Ε, ντιμφουτη, σιγά μην πετύχεις ηχογράφηση που να έχει τέτοιες δυναμικές αντιθέσεις. Την τραγουδίστρια φέρνεις σε ρεαλιστικές εντάσεις και τα αλλα παιζουν όπως τα μαγειρεψε ο παραγωγός. Αλλιως μονο ντραμς θα ακουγαμε.
Εχω πολλές. Με ενα DR18 σε συμφωνική έγινες
Το θέμα ειναι λήξαν. Ξυπνήστε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.348
Reaction score
79.322
Και στο κάτω κάτω ρε πανοραμιους, εχω ανέβασει γραφήματα με μετρήσεις db απο αναπαραγωγή συμφωνικής στο σπίτι μου εδώ μεσα επανειλλημενως, που αποδεικνύουν οσα λεω.

Εχεις αδύνατη μνήμη.
 


Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Να το δουμε και αλλιως. Σε μια τυπικη συναυλία κλασσικής τι απόσταση έχει κάποιος απο τη μέση της αίθουσας με τη σκηνή; Και τι μέση στάθμη ακρόασης;
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.719
Reaction score
10.529
Να το δουμε και αλλιως. Σε μια τυπικη συναυλία κλασσικής τι απόσταση έχει κάποιος απο τη μέση της αίθουσας με τη σκηνή; Και τι μέση στάθμη ακρόασης;
Δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει πόσο δυνατά θες να ακούς σπίτι σου. Αν κάποιος είναι ευχαριστημένος με πικ 90db καλά κάνει. Αν του αρέσει να ακούει ένα ψίθυρο σε όλο το έργο δικαίωμά του.

Τις προάλλες άκουγα φλάουτο & πιάνο σε δωμάτιο. Είχα το φλάουτο στο 1,5 μέτρο. Δέκα λεπτά άντεξα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.348
Reaction score
79.322
Να το δουμε και αλλιως. Σε μια τυπικη συναυλία κλασσικής τι απόσταση έχει κάποιος απο τη μέση της αίθουσας με τη σκηνή; Και τι μέση στάθμη ακρόασης;
Δεν πάω στην μέση της αίθουσας. Καλύτερα για μπύρες και λουκάνικα
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.208
πωπωπ ρε σεις, σα να διαβαζω παντα τα ιδια και τα ιδια και νομιζω πως δεν εχω αλλαξει καν thread ετσι???

Λες κι εχει ενα μονο θεμα το φορουμ...

μπλοκαρα για λιγο, νομιζα κολλησαν τα θεμα και τετοια...
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.719
Reaction score
10.529
Kαι ειναι καλο αυτο?
Δοκίμασε το να μου πεις.
Να έχεις το αυτί 1,5 μέτρο από την εξάτμιση :gotcha:
Μόνο ο κωσταυτιάς και ο τερματογκάζι θα αντέχαν :roflmao::roflmao:
Μιλάμε για πολλά db άκουγες τις δονήσεις του οργάνου
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.348
Reaction score
79.322
πωπωπ ρε σεις, σα να διαβαζω παντα τα ιδια και τα ιδια και νομιζω πως δεν εχω αλλαξει καν thread ετσι???

Λες κι εχει ενα μονο θεμα το φορουμ...

μπλοκαρα για λιγο, νομιζα κολλησαν τα θεμα και τετοια...

Καλά τα λέει ο φωτογράφος
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Να το δουμε και αλλιως. Σε μια τυπικη συναυλία κλασσικής τι απόσταση έχει κάποιος απο τη μέση της αίθουσας με τη σκηνή; Και τι μέση στάθμη ακρόασης;
Και γιατί να συμβιβασθεί κάποιος, προσομοιώνοντας τη θέση ακρόασης στο μέσον της πλατείας; Επειδή κάποιοι δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι η ισχύς είναι πλέον φθηνή και άφθονη, και δεν ξέρουν πώς να ξεφορτωθούν τον ελέφαντα των 80 κιλών;
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Ε μα ρε παιδιά, κάθομαι και διαβάζω και δίπλα στα τριδρομα ενεργά να συζητάμε οτι το ηχείο που ναι μεν τα σπάει αλλά τελικά είναι λειψο γιατί θέλει Σόνι και ντε σαμπ και μάλιστα ζευγαρι και κρος στα 120 για να παίξει στα 105 db... Ναι. Γίνονται αναφορές του τύπου "σε μικρομεσαίο χώρο και μέτριες εντάσεις" αλλα αποκομίζει κανεις την εντύπωση οτι αν δεν, τοτε δεν και άντε να του κάνουμε τη χάρη.
[DOUBLEPOST=1519406921][/DOUBLEPOST]
Και γιατί να συμβιβασθεί κάποιος, προσομοιώνοντας τη θέση ακρόασης στο μέσον της πλατείας; Επειδή κάποιοι δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι η ισχύς είναι πλέον φθηνή και άφθονη, και δεν ξέρουν πώς να ξεφορτωθούν τον ελέφαντα των 80 κιλών;
Και να πιστέψει οτι ο ελέφαντας 80 κιλών παιζει ίδιο με το Σλιμ φτηνό ενισχυτακι των 7 κιλων ή και ακόμα χειροτερα;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Και να πιστέψει οτι ο ελέφαντας 80 κιλών παιζει ίδιο με το Σλιμ φτηνό ενισχυτακι των 7 κιλων ή και ακόμα χειροτερα;
Εδώ η MBL σας κοροϊδεύει κατάμουτρα, κι εσύ διερωτάσαι τί να πιστέψετε και τί όχι;
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.080
Reaction score
1.601
Δοκίμασε το να μου πεις.
Να έχεις το αυτί 1,5 μέτρο από την εξάτμιση :gotcha:
Μόνο ο κωσταυτιάς και ο τερματογκάζι θα αντέχαν :roflmao::roflmao:
Μιλάμε για πολλά db άκουγες τις δονήσεις του οργάνου
Eξαρταται πια εξατμιση ειναι?
Αν ειναι μπουρι Akrapovic τιττανιο οκταγωνο τοτε μιλαμε για Pass labs!
 

A

AKARL

Guest
Καλησπέρα σας κύριε Επιμελητά! :hi:

Η κατάθεσή σου, συνολικά, είναι ένα ευχάριστο και απολαυστικό κείμενο με ρομαντικούς τόνους και αποχρώσεις όπως και μια καλογραμμένη δοκιμή μιας συσκευής ή παρελκομένου ηχητικής αναπαραγωγής. Δυστυχώς, όμως, το αναλυτικό νυστέρι αποκαλύπτει εύκολα τις αδυναμίες και ελλείψεις του, όταν ζητούμενο είναι η λήψη αποφάσεων με χρηματικό κόστος, υψηλό ή χαμηλό δεν έχει σημασία, ακριβώς όπως συμβαίνει με τις πλούσιες σε βερμπαλιστικές ακροβασίες δοκιμές καλωδίων ρέβματος... για όνομα του Πάρι πχιά.

Ας δούμε ορισμένα σημεία:

Τι ζητάμε από το σύστημα μας; Αυτό είναι το ερώτημα.
Μα, τι άλλο από το, να ακούμε τη μουσική που μας αρέσει, όπως μας αρέσει, για όσο μας αρέσει, όποτε μας αρέσει ΚΑΙ να μην ασχολούμαστε καθόλου με το ίδγιο το γ@μήδι το σύστημα;

Πιστεύει κάποιος ότι η όλη λειτουργία της μουσικής εξαντλείται
στο ποσο δυνατά βαράει η μπότα ή στο maximum SPL ;
Εκτός του ΕΑΡ και του Μπουτιά εικάζω ότι πρέπει να είναι και, τουλάχιστον, καμμιά 30αριά παλληκάρια εδώ μέσα. Βέβαια τόσο ο ΕΑΡ όσο και ο Μπουτιά έχουν και γ@μώ τις δισκάρες στην κατοχή τους άλλο που ντρέπονται να το λένε.

Ότι η άφθονη και φθηνή ισχύς δεν είναι παντα εις βάρος πιο σημαντικών παραμέτρων
Η άφθονη και φθηνή ισχύς είναι ένα ιστορικής σημασίας επίτευγμα για την προσιτή ρεαλιστική απόδοση των ηχογραφήσεων διαλύοντας, έτσι, το ελιτίστικο προνόμιο του παλαιού καθεστώτος σύμφωνα με το οποίο η ρεαλιστική απόδοση της μουσικής απαιτούσε πολλά λευτά. Αλήθεια, ποιες είναι οι άλλες πιο σημαντικές παράμετροι από αυτή;

Η υψηλή πιστότητα δεν ταυτιζεται με την άκριτη υιοθέτηση της τελευταίας "λυσης" και ευκολίας που αφειδώς παρέχεται στα πλαίσια μιας hi-tech πρωτοπορείας.
Η επίτευξη της προσιτής, στους πολλούς, υψηλής πιστότητας, ταυτιζόμενη με τη ρεαλιστική αναπαραγωγή μιας ηχογράφησης, υποβοηθείται τα μάλα από την hi-tech πρωτοπορεία. Διαφωνείς;

Πρωτίστως είναι μια άσκηση ισορροπίας και μπορεί να περιλάβει ένα ξεδιαλεγμα από όλες τις έγκυρες προτάσεις που έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς.
Αυτό είναι μέσα στην ίδια την έννοια της ισορροπίας αν κάποιος την αποδέχεται σαν απαραίτητη αρχή στο πεδίο μας.
Η ισορροπία, ως έννοια, όπως έχω ξαναπεί, εκτός από υπερεκτιμημένη είναι, εν πολλοίς, παρερμηνευμένη και εν δυνάμει καταστροφική από τη άποψη της ... εντροπίας.

Ο φυσικοχημικός Ίλια Πριγκοζίν (που τιμήθηκε με βραβείο Νόμπελ) ασχολήθηκε με τα συστήματα μακράν της ισορροπίας. Λέμε ότι ένα σύστημα ευρίσκεται σε ισορροπία όταν δεν μεταβάλλονται οι ιδιότητές του με το χρόνο. Στην αντίθετη περίπτωση, το σύστημα ευρίσκεται μακράν της ισορροπίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας του Ίλια Πριγκοζίν στα συστήματα μακράν της ισορροπίας, άνοιξαν νέους δρόμους στην παγκόσμια επιστημονική σκέψη και άλλαξαν τελείως τη θεωρία της Φυσικής του 20ού αιώνα. Μεταξύ άλλων, ο Ίλια Πριγκοζίν έδειξε ότι μακράν της ισορροπίας η ύλη αποκτά νέες ιδιότητες, οι οποίες κάνουν δυνατή τη δημιουργία νέων πολύπλοκων δομών και ειδικότερα βιολογικών δομών.

Η θεωρία αυτή του Ίλια Πριγκοζίν για τα συστήματα μακράν της ισορροπίας, επαληθεύτηκε πειραματικά την δεκαετία του 1960, και οδήγησε στο συμπέρασμα ότι οι νόμοι της ζωής δεν αντιφάσκουν με τους νόμους της Φυσικής.

Ο Ίλια Πριγκοζίν διατύπωσε την θεωρία ότι η αύξηση της Εντροπίας και της αταξίας συμβαίνει στα συστήματα που ευρίσκονται σε ισορροπία. Σε συστήματα όμως μακράν της ισορροπίας και σε εξαιρετικές περιπτώσεις, παρόλο που αυξάνεται η Εντροπία, δεν προκύπτει πάντοτε αταξία, αλλά τάξη και οργάνωση και μεγαλύτερη πολυπλοκότητα. Με αυτό τον τρόπο, η ύλη αποκτά νέες ιδιότητες. Έτσι είναι δυνατή η δημιουργία νέων μορφών οργάνωσης, νέων πολύπλοκων δομών, καθώς και νέων βιολογικών δομών.

Όσο, λοιπόν, και να χτυπιέται ο ΕΑΡ και ο Μπουτιά εγώ ανισόρροπο και φθηνό προενισχυτή πρόκειται να αγοράσω για να μου μείνουν και λευτά για δίσκους!

Δεν είναι μια προσπάθεια να φέρεις τον ήχο του club στο σπίτι αλλά πάνω απ όλα....
να πλησιάσεις τον ήχο των φυσικών οργανων
σε ένα ασυμπτωτο πλησίασμα βέβαια που δεν τελειωνει ποτε.
Δηλαδή οι φίλοι μας που ακούνε αποκλειστικά ντανς μιούζικ και τα σεα, πανκ, θρας, ελέκτρο κ.ο.κ. θα πρέπει να επιδιώκουν το αέναο ασυμπτωτικό πλησίασμα του ήχου των φυσικών οργάνων;

Αυτό είναι η όλη ουσία και η όλη ανταμοιβή σ αυτό το κοπιαστικό χόμπυ.
Ο μόνος έγκυρος και πλέον ανταποδοτικος μακροπρόθεσμα στοχος
Ώστε, για σένα, η όλη ουσία και η όλη ανταμοιβή σ αυτό το κοπιαστικό χόμπυ είναι το να πλησιάσεις τον ήχο των φυσικών οργανων και .... όχι το να νοιώσεις τη χαρά, την ευδαιμονία και την αισθητική ανάταση που μπορεί να σου προσφέρει η Μουσική και μόνο; ... Κανένα "άριστο" σετάπ είτε ρομαντικό, είτε ορθολογικό, είτε χαλιεντικό δεν δύναται να σου τα προσφέρει αυτά όταν ακούς μηχανήματα και όχι Μουσική.

Δεν είναι το σύντομο κυνήγι της μέγιστης ταχύτητας με speedcar σε κλειστή πίστα
αλλά μάλλον το μακρύ ταξίδι σε όμορφο και εναλλασσόμενο τοπίο
με όση ταχύτητα επιτρέπει ο δρόμος .
Ατυχής αναλογία ... τραστ μη.

Αλλά υποθέτω ότι αυτό είναι θέμα ιδιοσυγκρασιας. Έτσι δεν είναι
Τα πάντα είναι! ;)
 
Last edited by a moderator:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.581
Μηνύματα
2.864.931
Members
37.932
Νεότερο μέλος
JimmyP
Top