με το σκεπτικο οτι τα ηχεια ειναι ο πιο αδυναμος κρικος της ηχητικης αλυσιδας και εκει παρατηρουνται μεγαλυτερες διαφορες μεταξυ τους, παρα μεταξυ των ενισχυτων, συν το γεγονος και οτι σαν επενδυση τα ηχεια ειναι καλυτερη επιλογη μια και οι AV χρειαζονται συχνη ανανεωση λογω της τεχνολογιας που τρεχει στον συγκεκρημενο τομεα, σαφως το μεγαλυτερο ποσο πρεπει να δωθει στα ηχεια. Γνωμη μου σε αναλογια 2 προς 3 περιπου.
Συμφωνώ ότι οι AV συνεχώς αλλάζουν, όμως… μία καλή 5άδα ηχείων χρειάζεται ρεύμα…
Ρεύμα που -σύμφωνα με το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Ήχος και Εικόνα- ουσιαστικά δεν υπάρχει στην πολυκάναλη εφαρμογή για τους περισσότερους ενισχυτές!
Σύμφωνα με τις μετρήσεις του περιοδικού, οι περισσότεροι AV ενισχυτές σε πολυκάναλη αναπαραγωγή, απέχουν μακράν από αυτά που δηλώνουν!
Οπότε, δεχόμενοι ότι τα ηχεία για να αποδώσουν αυτά που μπορούν, εκτός από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, χρειάζονται ΚΑΙ ποσότητα, τότε υπάρχει πρόβλημα στο συλλογισμό «καλό ηχείο γιατί αυτό μας μένει».
Θα πρότεινα ότι ο κάθε συνδυασμός AV ενισχυτής/ ηχεία, πρέπει να εξετάζεται ανάλογα την περίπτωση και να μη γενικεύεται κατ’ αυτό τον τρόπο.
Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική άποψη και χωρίς την παραμικρή διάθεση προσβολής στον οιονδήποτε έχει γράψει κάτι το διαφορετικό.
δεν υπαρχει περιπτωση παρεξηγησης, αυτο δα ελειπε επειδη καποιος λεει την γνωμη του.
Εν μερει εχεις δικιο, αλλα σκεψου οτι οταν ελθει η ωρα αλλαγης του AV ενισχυτη, χανεις και την επιπλεον αξια των χρημματων που εχεις δωσει και για την ποιοτικοτερη τελικη ενισχυση.
Λυση στο παραπανω προβλημα, και αυτο παλι ειναι δικη μου προσωπικη αποψη, αγοραζεις σε καποια φαση ενα ξεχωριστο ποιοτικο πολυκαναλο η δικαναλο τελικο, οπου ενισχυεις απο ολα εως τα δυο μπροστινα ηχεια που ειναι και τα πιο ενεργοβορα, ωστε τα τελικα σταδια του AV να οδηγουν πιο ευκολα τα υπολοιπα καναλια και σε μια μελλοντικη αναβαθμιση ο τελικος παραμενει στο συστημα.
το πρώτο που κάνεις είναι να μετρήσεις το χώρο σου.Μετα αποφασίζεις αν θα ακούσεις και μουσική ή μόνο cinema .Αν ο χώρος είναι μεγάλος θα χρειαστεί τα main ηχεία να είναι δαπέδου .Συμφωνώ απόλυτα ότι το πιο σηματικό κομματι της αλυσίδας είναι τα ηχεία και πρεπει αρχικά να επενδύσει κανείς σε αυτά.Αγοράζεις τα ηχεία και ΜΕΤΑ σκέφτεσαι τα πραγματικά WATT που μπορούν να τα οδηγήσουν.Δεν είναι σωστο να αγοράζουμε πρώτα τον AV και μετα να δούμε τι ηχεία θα πάρουμε.Οι περισσότεροι ενισχυτές σήμερα πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές ποιότητας και παίζουν ,σχετικά καλά.Δεν ισχύει το ίδιο στα ηχεία.Βασικά κανένα ηχεία δεν βγάζει τον ίδιο ήχο με κανένα άλλο ακόμα και της ίδιας κατηγορίας.
Τις διαφορές που έχουν τα ηχεία ακόμα και ο πιο άσχετος με τον ήχο μπορεί να τις αντιληφτεί.Εννοείται ότι επενδύεις ΚΥΡΙΩΣ στα ηχεία!!!:126:
Το πρωτο μας μηχανημα λοιπον ειναι το δωματιο.
Το home theater δεν ειναι σαν το στερεο. Εδω πρεπει να υπαρχει επικοινωνια των ηχειων μεταξυ τους, ωστε να υπαρχει συνεχεια του ηχου που ερχεται απο πισω προς τα μπροστα και αντιστροφα.
Ετσι λοιπον αναλογα με το χωρο που εχεις σε τετραγωνικα ( για να μη πω κυβικα που ειναι και το σωστο ) θα επιλεξεις και τα ηχεια που θα μπορεσουν να κανουν τη δουλεια τους εκει μεσα.
Αυτο μπορεις να το δεις απο τα τεχνικα τους χαρακτηριστικα, απο το site της εταιρειας που λεει για τι χωρους ειναι καταλληλα και τελος οταν τα ακουσεις να παιζουν.
Στη συνεχεια επιλεγεις τον ενισχυτη που θα μπορεσει να τα οδηγησει.
Τιπ : μη πιστευεις στην ισχυ των ενισχυτων που γραφεται στα τεχνικα τους χαρακτηριστικα. Ειναι πολυ μικροτερη απο την αναγραφομενη. Σε μεγαλα συστηματα η αγορα τελικου ενισχυτη μετα απο λιγο καιρο κρινεται απαραιτητη.