Τι νόστιμο θα φάτε σήμερα;





Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.595
Reaction score
31.763
Κοκορέτσι που μπήκε στον φούρνο με την γάστρα και έγινε γαρδούμπα.
Ήταν 3 κιλά και λείπουν ήδη ένα κομμάτι και δύο πατάτες λόγω ανυπομονησίας πριν την φωτο.
Έριξα κι ένα φλυτζάνι ζωμό λαχανικών, αλλά δεν υπολόγισα ότι θα έβγαζε τόσα υγρά το ρημάδι.
Ψήθηκε για τρεις ώρες και έγινε κουκλί.

IMG_20260503_142758.jpg
 



Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.774
Reaction score
37.005
Πολύ λαχταριστό το χιουμοριστικό reel που μού έστειλε ένας φίλος.
Αλήθεια, αυτό το μαγαζί "Φάτε Σκάστε" το ξέρουν τα καρτντάσια στη Σαλόνικα? Είναι καλό?

 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.595
Reaction score
31.763
Πολύ λαχταριστό το χιουμοριστικό reel που μού έστειλε ένας φίλος.
Αλήθεια, αυτό το μαγαζί "Φάτε Σκάστε" το ξέρουν τα καρτντάσια στη Σαλόνικα? Είναι καλό?

Το μαγαζί αυτό είναι στα Λαδάδικα απέναντι.
Δεν είναι και κανένα εξαιρετικό μαγαζί, ένα τυπικό ψητοπωλείο είναι.
Στην καντίνα καλύτερα τρώμε.
Απέναντι όμως έχει ένα που δεν σου γεμίζει το μάτι και λέγεται Λαϊκόν.
Εκεί τρώμε καλύτερα.
 



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
26.919
Reaction score
43.587
Αλήθεια, έχει καλό σουβλάκι (το λαϊκόν). Οι φάτε σκαστε μόνο λόγια.

Ωστόσο ακόμη καλύτερα είναι ο ευρισκόμενος ακριβώς πίσω από το φάτε-σκαστε (στην Ολυμπίου Διαμαντή), Λάμπρος (πλέον το έχει ο γιος του), έχει καλό σουτζουκάκι.
Βέβαια παλιά όταν ήταν ο Λάμπρος και ήταν απλό μαγειρειο-ψησταρια-ο,τιναναι "βρώμικα", μιλάμε πριν 20ετια και βάλε, ήταν ακόμη καλύτερα.
 






Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
33.089
Reaction score
95.258
Δεν έβγαλα φωτό για να μην με πάρουν για τουρίστα, αλλά το Brutus είναι πολύ δυνατό!!!!💪
 




Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.670
Μηνύματα
3.109.509
Members
38.858
Νεότερο μέλος
GiannisS
Top