Τι νόστιμο θα φάτε σήμερα;

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.592
Reaction score
31.759
Μια κοτούλα χαριτωμένη και κουρασμένη, επιβιβάστηκε στο ταψί παρέα με τις φιλενάδες της, τις πατάτες, ξάπλωσε για να ξεκουραστεί σε μια αναιδέστατη στάση.
Κι εγώ την άφησα να ψηθεί 2 ωρίτσες για να της κάνουμε την τιμή να την καταναλώσουμε μετά βουλιμίας και με βαθιά συγκίνηση.
IMG0510.jpg
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.270
Reaction score
12.160
Μετά την επιτυχία της προπερασμενης Κυριακής επαναλήφθηκε η γίδα στη γάστρα με ρύζι. Αλλά φωτό δεν σκέφτηκα να βγάλω.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
26.913
Reaction score
43.579
Ούτε κι εγώ έβγαλα, σήμερα είχαμε πρασοσέλινο με αγριογούρουνο.

Και χθες εψησα στη σχάρα μπιφτέκια, με κιμά μισό αγριογούρουνο, μισό μοσχάρι, και μετά τα κάναμε μπέργκερ, θεϊκά
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Μηνύματα
6.242
Reaction score
13.452
Σε χθεσινό γκαλά (sic) στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στη Βιέννη.

20260509_203607.jpg


Μύρισε μπαγιάτικη ψαρίλα όλος ο χώρος, ξεσηκώθηκαν οι ταριχευμένες αρκούδες και έτριζαν τα κόκκαλα της φάλαινας...

20260509_193306.jpg
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.773
Reaction score
36.999
Σε χθεσινό γκαλά (sic) στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στη Βιέννη.

View attachment 396166

Μύρισε μπαγιάτικη ψαρίλα όλος ο χώρος, ξεσηκώθηκαν οι ταριχευμένες αρκούδες και έτριζαν τα κόκκαλα της φάλαινας...

View attachment 396167
Ταριχευμένο σολωμό σας τάισαν? Αυτά όμως είναι λάμα, αρκουδολάμα λες?
 



Μηνύματα
2.227
Reaction score
5.181
Σε χθεσινό γκαλά (sic) στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στη Βιέννη.

Φαινεται οτι η κριση στην Ευρωπη ειναι πιο μεγαλη απ΄οτι νομιζαμε...
Ελπιζω να ξεπερασεις γρηγορα αυτη την τραυματικη εμπειρια.
 



Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.773
Reaction score
36.999
Ο Μπρέτσος τόσκασε, το μαϊμού έκοψε τα ζυμαρικά και τους μπουφέδες, μόνο ο Σπορτέος μάς έμεινε σε τούτο το νήμα.
 





Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
26.913
Reaction score
43.579
11226.jpg

Ριζότο με μπακαλιάρο και άγρια σπαράγγια
(αυτό μου άρεσε τρέλα)

11225.jpg

λαβράκι με μπιζέλια αντιδια και σκορδαλιά με βάση αμύγδαλο
(αυτό μου άρεσε αλλά μάλλον αλμυρή και έντονη η σκορδαλιά)

11227.jpg

τάκος με χταπόδι και παντσετα

11228.jpg

Νιγκίρι δεν θυμάμαι με τι ψάρι, και μαγιονέζα, κι αυτό μου άρεσε πάρα πολύ- παρότι δεν είμαι του ωμου
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
33.083
Reaction score
95.245
View attachment 396491
Ριζότο με μπακαλιάρο και άγρια σπαράγγια
(αυτό μου άρεσε τρέλα)

View attachment 396492
λαβράκι με μπιζέλια αντιδια και σκορδαλιά με βάση αμύγδαλο
(αυτό μου άρεσε αλλά μάλλον αλμυρή και έντονη η σκορδαλιά)

View attachment 396493
τάκος με χταπόδι και παντσετα

View attachment 396494
Νιγκίρι δεν θυμάμαι με τι ψάρι, και μαγιονέζα, κι αυτό μου άρεσε πάρα πολύ- παρότι δεν είμαι του ωμου
πού;
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.270
Reaction score
12.160
Μας τα χάλασε ο καιρός...
Οπότε πήραμε πακέτο για το σπίτι: brisket, texas style, pork belly, dino ribs.
Μεγάλος πρωταγωνιστής το πολυσυζητημένο American Texas Barbeque μήκους 3 μέτρων, που το κοινό λάτρεψε την προηγούμενη εβδομάδα στην Τούμπα, με αυθεντικές καπνιστές γεύσεις.
Και ήπιαμε καπνιστή μπύρα "Φόλος".
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.662
Μηνύματα
3.109.344
Members
38.857
Νεότερο μέλος
kostισ mennis
Top