Τι τραβάμε με τις αντιπροσωπείες...

Μηνύματα
1.708
Reaction score
1.550
Για να μπυνε τουλαχιστον ως προς την νομικη πλευρα τα πραγματα καπως στην θεση τους ο νομος που αναφερεται σημερα στην αντικατασταση αποκατασταση προιοντων ειναι ο 3043/2002 και με το αρθρο 540 οριζεται οτι ο αγοραστης δικαουται κατ επιλογην 1) αντικατασταση 2) επιστροφη χρηματων 3) να μειωση το τιμημα αγορας 4) να υπανχωρησει απο την συμβαση και να επιστρεψει το πραγμα
Σε τι χρονικό διαστημα;
 

Μηνύματα
1.234
Reaction score
325
Δείτε εδώ γενικά στο τι ισχύει γιατί τα περισσότερα δεν τα γνωρίζουμε καν και έχουμε άγνοια συν ότι καταγγελία στην γεννική γραμματεία καταναλωτή δεν σημαίνει μήνυση αλλά σημαίνει πρόστιμο στην εταιρεία για να μάθουν να δουλεύουν σωστά.

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/

ενδεικτικά

Αγόρασα ένα ψυγείο, παρουσίασε βλάβη εντός της εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.
Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).

Αγόρασα μια ηλεκτρική κουζίνα. Παρουσίασε βλάβη μετά την περίοδο της εγγύησης. Η εταιρεία μου λέει πως δεν έχει ανταλλακτικό γιατί το μοντέλο είναι παλιό.
Όταν το προϊόν βρίσκεται μεν εκτός εγγύησης, όμως εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του (κατά την πώληση ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής), ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την παροχή προμήθειας ανταλλακτικών (ά.5 παράγραφοι 3 & 7 του ν.2251/1994).
Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.

Αγόρασα ένα κινητό και παρουσίασε πρόβλημα την επόμενη ημέρα. Το κατάστημα με έστειλε στο service της κατασκευάστριας εταιρείας. Από εκεί με ειδοποίησαν πως το κινητό μου επισκευάστηκε. Το παρέλαβα όμως στη συνέχεια διαπίστωσα πως το πρόβλημα που είχε παραμένει.
Ο προμηθευτής, με επιμέλειά του, κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον επιβάρυνση του καταναλωτή (ά. 5 του ν. 2251/1994). Εάν ο προμηθευτής δεν τηρεί την υποχρέωσή του μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Ειδικά πάντως έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός δύο ετών από την αγορά με προσφυγή στα αστικά δικαστήρια.
 

Μηνύματα
3.338
Reaction score
1.988
γιατι τι σου ειπε ? :idk:
σου εκανε καλυτερη τιμη, και σου ειπε με τον τροπο του οτι για ο,τι αλλο θελεις να πας παλι απο εκει...
Το ύφος του δεν είχε καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις.
 

Μηνύματα
2.694
Reaction score
640
Σε τι χρονικό διαστημα;
Η ευθυνη του πωλητη (οχι του κατασκευαστη, αντιπροσωπου ) για τις συνομολογημενες ιδιοτητες (οσες ιδιοτητες υποστηριζει ο πωλητης και διαφημιζει ο κατασκευαστης οτι υπαρχουν) ισχυει για δυο χρονια για τα κινητα και πεντε για τα ακινητα .
Ανεξαρτητα απο το εαν παρεχεται εγγυηση καλης λειτουργειας απο τον κατασκευαστη και εχει μικροτερη διαρκεια .
Προσοχη εδω ο νομος δεν προβλεπει μονο την βλαβη αλλα προβλεπει και τις περιπτωσεις που συμβαινουν συχνα με προιοντα που κυκλοφορουν πρωιμα και βιαστηκα σαν να απευθυνονται σε beta testers .
Ποσες φορες εχετε αγορασει media players που υποσχονται οτι κανουν παπαδες και περιμενετε κατι μηνες για αναβαθμιση ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.173
Reaction score
33.122
Έχω ένα ONLINE UPS 3000KW γνωστής αντιπροσωπειας (900€ λιανική τότε). Κάποια στιγμή παρέδωσε πνεύμα και τους το πήγα να δούμε τη γίνεται. Μου το γύρισαν πίσω με το χαρτί να γράφει "μη επισκευασιμο". Στο τηλέφωνο μου λένε ότι δεν συμφέρει η επισκευή, καλύτερα να πάρω άλλο. Με τα πολλά μου σκάνε και το παραμύθι ότι μπορούν να μου δώσουν καινουργιο στα μισά λεφτά (450€). Αμέσως μου μύρισε βρώμα η δουλειά και λέω αυτοί να ξεστοκαρουν θέλουν, ουτε καν το κοίταξαν. Σε συνεργασία με ένα φίλο τεχνικό και σε επικοινωνία με το εργοστάσιο ανακαλυπτουμε ότι απλά θέλει αλλαγή μια πλακέτα με κόστος 60€.
Εννοείτε ότι τους έκανα ρόμπα στο εργοστάσιο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.136
Μηνύματα
3.043.370
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top