Το ....Γιατί...

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.339
Reaction score
1.292
Το …Γιατι …
Ειναι προφανες οτι αποψεις υπαρχουν τοσες , οσες και οι ανθρωποι πανω στην γη .Καθε ενας απο εμας εχει τουλαχιστον το δικαιωμα να εχει μια . Σε αυτο το αρθο παντως θα ριξουμε μια ματια στο γιατι και την ποικιλια αυτων τω αποψεων .

Σημερα υπαρχουν ακροατες με χρημα .Επενδυσεις βαριες στο αγαπημενο τους σπορ μονο που συχνα οι ακροατες αυτοι πεφτουν στην παγιδα που παιζει πολυ τρελλά στον χωρο και ειναι περισσοτερο πιστευω και λιγοτερο γνωριζω , Μην γελαστει κανεις ακομα και σε πολυ πιο σοβαρους χωρους οπως ειναι το ΡΑ ιδιοκτητες εταιριων εστηναν μηχανηματα του πανακριβου και περιμεναν να πανε καλα επειδη ειχαν βαρυ ονομα …Αμ δε !!! ακομα και τα πανακριβα μηχανηματα σε συναυλιες δεν θα παιξουν εαν δεν ειναι στημενα και ρυθμισμενα σωστα .


Στην παραπανω κατηγορια ανοικουν και ακροατες που αφου εκαναν μια μεγαλη και δεσμευτικη επενδυση ξαφνικα αρχισαν να ακουνε πραγματα τα οποια ειναι ταιριαστα με το συστημα τους η ειναι πρεστιζατα οπως κλασσικη μουσικη κλπ ενω τελικα η πραγματικη τους κουλτουρα και το κεφι τους ρε παιδι μου στην τελικη ηταν κατι μεταξυ Ματθαιου Γιαννουλη και Εφης Θωδη.


Αντιστοιχα στην κατηγορια αυτη υπαρχει και μια αλλη καστα απο ανθρωπους που θεωρουν σωστο μηχανημα οποιο απο τα μηχανηματα παιζει σωστα την “δικια”τους μουσικη . Οσο και να θελουμε να λεμε οτι ενισχυτης πρεπει εαν ειναι δυνατον να ειναι ενα συρμα που στην μια ακρη εχει 1βαττ και στην αλλη 100 σε μια παραφραση της θεωριας του οτι ενας ενισχυτης απλα πρεπει να ενισχυει το σημα χωρις να το πειραζει χωρις να το διαμορφωνει η να το επιτηδευει προς οφελος του καθε ακροατη η της μοδας τελικα αυτο δεν μπορει να γινει . Καθε ενα μηχανημα εχει χαρακτηρα και αποψη και αυτο εαν θελουμε ειναι το ζουμι στο σπορ μας οτι η ποικιλια ειναι τοσο μεγαλη οσες και οι αποψεις για τα μηχανημα η και την μουσικη . Εαν καποιος ακουει κλαρινα ολη του την ζωη ( και μπραβο του εμενα δεν μου πεφτει λογος ) ειναι πρακτικα απιθανο να τον κερδισει ενα μηχανημα με τα διαστημικα και τετραδιαφανα πριμα που θα χρειαστουν για να ακουσει καποιος ενα σολο τυμπανα σε ενα αμερικανικο σχημα Jazz . Οσο και να θελει ο the one and only Nelson Pass να περιγραφει καποια απο τα μηχανηματα του ως unconditional τελικα αυτο δεν ισχυει ( sorry Nelson … )


Υπαρχουν ακροατες που αναζητουν και καταφερνουν ενα κλινικο ηχο με απιστευτο βαθος και λεπτομερη αναλυση οπου και αυτοι συχνα πεφτουν στην παγιδα να αναζητουν μουσικες παραγωγες που παιζουν με αυτα τα κριτηρια και ξαφνικα τα στοιχεια της παραγωγης εχουν ξεκινησει να εχουν μεγαλυτερη σημασια απο την ιδια την μουσικη …

Υπαρχουν ακροατες που δεν εχουν ξεχωρισει ακομα το συναισθημα απο το τεχνικο μερος Ερχονται κοντα μας και προσπαθουν να μας πεισουν οτι ενας QUAD 405 παιζει …Μονο που αυτο που περιγραφουν ειναι ο κοπος ο οποιος χρειαστηκε για να αποκτηθει το συγκεκριμενο μηχανημα και οι υπεροχες αναμνησεις που εχουν μαζι του σε μια σχεση σχεδον ερωτικη αφου με αυτο αγαπησαν για πρωτη φορα , χορεψαν για πρωτη φορα , εκλαψαν για πρωτη φορα …και δικαιολογημενα ισως γιατι τεχνικα τα μηχανηματα αυτα ηταν απλα θλιβερα και η κτηση τους ηταν ενα δεδομενο της εποχης βασισμενο σε ατεχνες παρουσιασεις με δολια κινητρα απο πισω τους και ειδικα απο ανθρωπους που δεν ειχαν καμμια τεχνικη υποσταση για να αναλυσουν ενα τετοιο μηχανημα σε ενα αρθρο . Σημερα δικαιολογουν η κρυβουν αν θελει καποιος τα πεπραγμενα τους με την λογικη του “για τις γνωσεις που ειχαμε τοτε μια χαρα τα γραφαμε “…..


Σε μια πιο μεταφυσικη προσεγγιση εδω και αρκετα χρονια οι σχεδιασεις γινονται σε simulator κυριως σε οτι αφορα τους ενισχυτες νεες ιδεες η παρθενογεννηση στην ταξη ΑΒ δεν υπαρχουν νομιζω αντιστοιχα και στην ταξη Α. Την διαφορα κανει η χρηση νεων υλικων , τοπολογιας , overdesign , μιξη διαφορων τεχνολογιων , η ακομα και νεες ματιες σε πολυ παλιοτερες ιδεες . Συνηθως το αποτελεσμα μπορει να φανει πολυ ευκολα στο simulator και ο καθε σχεδιαστης μπορει να αλλαξει την παραμορφωση τυπου Α , Β η Γ με ενα απλο κλικ στο ποντικι του …Αντιστοιχα λιγοι σχεδιαστες αλλα καθε μερα και ενας παραπανω μαθαινει να μετατρεπει τα ψηφιακα δεδομενα που βλεπει στον υπολογιστη του σε χροιες και ηχοχρωματα .

Παλιοτερα αυτο δεν γινοταν ετσι …. Ομαδες μηχανικων επιναν καφε συζητουσαν ακουγαν και τα εργαλεια που ειχαν διαθεσιμα ηταν οι ακροασεις , οι δοκιμες , το tuning by ear , Οι βολτες για εκτιμησεις μεταξυ ανθρωπων του χωρου , και η εισαγωγη ισως νεων ακουσματων μακρυα απο την μουσικη κουλτουρα των σχεδιαστων . Πιθανοτερο ειναι η υπολογιστικη δυναμη που ειχαν τα εργαλεια τους τοτε ηταν χαρτι , μολυβι και ισως ενα calculator Casio .

Τα σημερινα μηχανηματα ειναι απαλαγμενα απο δεκαδες λαθη και παραμορφωσεις που ειχαν οι προηγουμενες δεκαετιες ..Αντιστοιχα τα παλια ειχαν δεκαδες λαθη και πολλα χρωματα πιθανο προιον του tuned by the ear …

Μεταφυσικα θα πρεπει καποιος να αναρωτηθει ποση ψυχη δυναμη και ενεργεια μπορει να μεταφερθει σε ενα μηχανημα οταν πισω απο αυτην κρυβεται ενας Pentium IV η μια ομαδα ανθρωπων με σκεψεις ενεργεια και συναισθηματα …

To be continued
Σακης Πετροπουλος
 




Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.153
Μηνύματα
3.043.814
Members
38.538
Νεότερο μέλος
Evasound
Top