Σπύρος Μπλάτσιος
Διακεκριμένο μέλος
- Μηνύματα
- 15.897
- Reaction score
- 305
από το Satleo.grΣτον Alpha το μεγαλύτερο μερίδιο προέρχεται από την πολύ πρωινή ενημερωτική ζώνη (06.00-09.59) που φτάνει το 22,9%, κάτι που οφείλεται στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά, ενώ στο Star από τη μεσημεριανή (12%) και στο Alter από την απογευματινή (12,4%). Στη ΝΕΤ πάλι, το υψηλότερο ποσοστό εντοπίζεται στην πολύ πρωινή ζώνη (12,5%), στην ΕΤ-1 στην απογευματινή και τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (4,1%) και στην ΕΤ-3 στην πρωινή και τη μεσημεριανή (1,9%).
Σύμφωνα με το προφίλ των καναλιών από τα στοιχεία της AGB, τον ΑΝΤ1 παρακολουθούν περισσότερο γυναίκες 15-24 χρόνων (24,9%) και άνω των 65 (24,5%). Το κοινό του προέρχεται περισσότερο από ημιαστικές (23,6%) και αγροτικές (23%) περιοχές και είναι κυρίως χαμηλού μορφωτικού επιπέδου (22,4%).
• Το MEGA πάλι φαίνεται να προσελκύει περισσότερο γυναίκες ηλικίας 15-24 χρόνων (25,4%) και 25-44 ετών (22,6%). Το κοινό του προέρχεται κυρίως από αστικά κέντρα (20,1%) και διαθέτει περισσότερο υψηλή μόρφωση (20,4%).
• Ο Alpha απευθύνεται περισσότερο σε αστικές και ημιαστικές περιοχές (13,8%), κυρίως άνδρες άνω των 65 (16%) και γυναίκες 45-64 χρόνων (15,9%) χαμηλής μόρφωσης (16%).
• Το Star το παρακολουθούν κυρίως γυναίκες 15-24 χρόνων (15,2%), μεσαίου μορφωτικού επιπέδου (12,4%) περισσότερο από την Αθήνα (11,6%), ενώ το Alter άνδρες 45-64 ετών (13,2%), χαμηλής μόρφωσης (12%) από την Αθήνα (11,7%).
• Οσο για τη ΝΕΤ, το κοινό της προέρχεται περισσότερο από τη Θεσσαλονίκη (8,7%), είναι υψηλής μόρφωσης (9,8%) και κυρίως άνδρες άνω των 65 (12,2%) και 45-64 χρόνων (10,8%).