Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

Μηνύματα
2.734
Reaction score
0
Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

Ρε άνθρωπε του Θεού.........ήρθε η ώρα να καταλάβεις κάποια πράγματα για τους Mod............οι Mod σε αυτό το site τουλάχιστον δεν έχουν την δυνατότητα επεξεργασία της υπογραφής των χρηστών ούτε έχουν την δυνατότητα του ban...........οι μόνοι που μπορούν να τα κάνουν αυτά είναι ο Χρήστος Ακρατόπουλος και ο Νίκος Τσαρουχάς..... :crazy_1: :crazy_1: :crazy_1: :crazy_1: :crazy_1:
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Οκ , αν δεν σταματήσουν οι βρωμιές από τον τύπο με όσα του είπα ή δεν φύγει από το forum όπως γράφει, θα ειδοποιήσω τους όποιους υπεύθυνους για να το σβήσουν, απλά πράγματα.
(δεν κατηγόρησα εσένα ή κάποιον άλλο mod ότι δεν κάνατε κάτι)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Οι χρήστες GabrielConnor και blizard έχουν δεχθεί τις παρατηρήσεις μου με pm και έχουν λάβει την αντίστοιχη προειδοποίηση από το infraction σύστημα της πλατφόρμας. Η υπογραφή πρέπει να αλλάξει και οι χαρακτηρισμοί να μην επαναληφθούν διότι θα λάβουμε άλλου είδους μέτρα.

Παρακαλώ το θέμα να κλείσει εδώ και να γίνουν οι ενέργειες που ζήτησα άμεσα.

Ευχαριστώ
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Αγαπητέ GabrielConnor, η επιθυμία σου να κρατήσεις την υπογραφή σου είναι σεβαστή.

Όπως όμως σου εξήγησα, επειδή το κείμενο αυτής περιέχει (έστω και κατά τύχη) το user name κάποιου μέλους που ενδεχομένως να θίγεται και επειδή η υπογραφή δεν είναι ένα απλό post αλλά χαρακτηρίζει ό,τι έχεις γράψει μέχρι στιγμής, είμαι αναγκασμένος να την τροποποιήσω εγώ. Το ίδιο θα κάναμε ως διαχείριση για τον καθένα, προσπαθούμε να είμαστε πάντα δίκαιοι προς όλους.

Σε ευχαριστώ για την κατανόηση.
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Στο κάτω κάτω Βασίλη, υπάρχει και η ignore list, για κάποιον που σε θίγει και ησυχάζεις!! Τέλος όμως κι ας επιστρέψουμε στο θέμα μας!!:cool_4:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Αν μου επιτρέπετε μια παρέμβαση:
Τυπικά δεν υπάρχει θέμα, μιας και στην υπογραφή γίνεται αναφορά στην Blizzard, που είναι εταιρία software και όχι στον χρήστη Blizard. Κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλό μας βέβαια και αν δεν υπήρχε το προηγούμενο της υπογραφής γραμμένης με ένα Z ίσως υπήρχε κάποιο πάτημα. Σωστά τροποποιήθηκε κατά τη γνώμη μου...
Sorry για το off topic....
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
0
[offtopic] Νομίζω πως το "αστείο" με την υπογραφή κράτησε περισσότερο απο 3 μέρες , με διάφορες δικαιολογίες και άσχημα λόγια , από μένα κίτρινη κάρτα για τους διαχειριστές που άργησαν να παρέμβουν, ενώ σύμφωνα με τους κανονισμούς ήταν και επιεικείς [/offtopic]

Τώρα στο θέμα μας , δεν χρειάστηκα ποτέ το service και δεν θα ήθελα , και το απεύχομαι και για σας !!!
 

Μηνύματα
242
Reaction score
1
Re: Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

Λοιπόν θα πω κ εγώ την εμπειρία μου από την easybuyworld:

Όταν είχε πρωτοβγεί το S2 και η διαθεσιμότητα του μία υφίσταται κ μία όχι, το easybuyworld έδειχνε διαθεσιμότητα κ το παρήγγειλα μέσω του eshop του. Την επομένη τους πήρα τηλ, καθώς το γραφείο μου είναι κοντά, για να πάω να το παραλάβω. Η κοπέλα που βάλαν στο τηλέφωνο, άρχισε να λέει κάτι τρελά ότι μας είχαν έρθει ελάχιστα κομμάτια κ φύγαν μπλα μπλα μπλα. Άκουσαν αυτά που έπρεπε να ακούσουν, η αλήθεια όχι με τον καλύτερο τρόπο, αλλά πείστηκαν να μου το δώσουν μόνο όταν ευθέως ανέφερα καταγγελία στο υπουργείο.

Όταν πήγα να το παραλάβω όλα μέλι-γάλα, όταν μου το έφεραν είδα άλλα τρία στην αποθήκη τους. Το συμπέρασμα μου είναι ότι επειδή το παρήγγειλα με τρεις άτοκες στην πιστωτική κ επειδή όντως είχαν μικρό αριθμό κομματιών, θέλησαν να το δώσουν σε κάποιον τοις μετρητοίς, ασχέτως της σειράς που το παραγγείλαμε.
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!

Είναι το 1ο μου post (παρακολουθώ βέβαια καιρό το forum) και ελπίζω να σώσει αρκετούς που θα μπορούσαν να την πατήσουν με το EBW όπως εγώ. Και εξηγούμαι:

Η πρώτη μου επαφή μαζί τους ήταν κάποιες μικροαγορές από τις οποίες έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Μέχρι εδώ όλα καλά...

Ήρθε όμως η κακιά στιγμή και το XBOX 360 μου εμφάνισε το γνωστό σφάλμα με τα 3 κόκκινα λαμπάκια (RROD). Τους το εμπιστεύομαι λοιπόν και σκέφτηκα πως αφού θα γίνει η διαδικασία και θα "λυθεί" το μηχάνημα για να φτάσουν ως τη μητρική, ας flashάρω και το drive του.

Παραλαμβάνοντας όμως την κονσόλα μου έτοιμη και flashαρισμένη, διαπίστωσα πως το tray του DVD drive ανοιγόκλεινε κάπως διαφορετικά (πιο αργά και στοιβαρά). Δεν έδωσα σημασία. Μετά από λίγο καιρό η κονσόλα ξανακόλλησε (RROD ξανά) και μιας και ήμουν μέσα στην εγγύηση το πήγα πάλι πίσω.

Έπειτα από αυτή τη διαδικασία, λίγες μέρες μετά το drive σταμάτησε να ανοιγοκλείνει και έτσι επιβεβαιώθηκαν οι αρχικοί φόβοι μου (ότι είχε γίνει αλλαγή του drive χωρίς να ενημερωθώ γι'αυτό και η αλλαγή στον τρόπο ανοιγοκλεισίματος). Από μια παλιά φωτογραφία επίσης σύγκρινα το ανοιχτό tray του παρόντος με αυτό που είχα... Καλά μαντέψατε. Ήταν αλλαγμένο! Φυσικά το πήγα πίσω και έκανα μια μικρή φασαρία αλλά το μόνο που κέρδισα ήταν η "επισκευή" του προβλήματος (να σημειώσω το γεγονός ότι κάθε επίσκεψη ίσον με μια βδομάδα χωρίς κονσόλα οπότε καταλαβαίνετε...).

Παραλαμβάνοντας πάλι την κονσόλα, από την πρώτη προσπάθεια το tray δεν άνοιγε. Η απάντηση του τεχνικού: "Το λαστιχάκι που είναι στο μοτέρ του drive και το ανοίγει, με τον καιρό διαστέλλεται και χαλαρώνει με αποτέλεσμα να μην ανοίγει το tray. Το έβαλα σε κρύο νερό για μερικές ώρες ώστε να συσταλεί και να επανέλθει." :111:
Δηλαδή σκέτη κοροιδία για ένα λαστιχάκι που η τιμή των 10 στο ebay ανέρχεται στο 1 δολάριο!! Φυσικά το ξαναπήγα πίσω και απαίτησα να γίνει αντικατάσταση και επιτόπου επισκευή (περίμενα εκεί) μιας και δεν είμαι κοντά και σε βενζίνες έχω καταναλώσει άλλο ένα XBOX...

Εκεί τελειώνει η ιστορία της δικής μου κονσόλας και έρχεται η ιστορία του XBOX 360 ενός φίλου το οποίο πηγαινοερχόταν για την ίδια βλάβη (RROD) όσο εγώ ταλαιπωρήθηκα με τα παραπάνω, και κάθε φορά έπαιζε μία μόνο μέρα και μετά πάλι το ίδιο! Όταν λοιπόν το πήγα την τελευταία φορά πριν δέκα μέρες περίπου, άκουσα το εξής τρελό: "Μετά τις 3 φορές ΔΕΝ το παραλαμβάνουμε ξανά!", κάτι το οποίο πρώτη φορά μου το είπαν. Και τώρα τι το κάνω? "Κάντο κειμήλιο, κάντο σουπλά για να τρως, κάντο ό,τι θες... Πάντως ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ!" και μάλιστα με ύφος σαν να έφταιγα εγώ... :141:

Έτσι λοιπόν όντας τεχνικός Η/Υ (αλλά δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με κονσόλες), το ανοίγω μόνος μου και ακολουθώντας ένα απλό βίντεο του youtube το έφτιαξα κανονικότατα! Εδώ προσθέτω το τραγικό τους σφάλμα: υπερβολική ποσότητα θερμοαγώγιμης πάστας σε CPU & GPU (για όποιον γνωρίζει), καθώς και την πλήρη απουσία βιδών συγκράτησης της μητρικής στο σασί (από τις 12 βίδες που θα έπρεπε να έχει, δεν είχε ΟΥΤΕ μία!).

Εν κατακλείδι λοιπόν, μόνο υποδειγματικό δεν θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το service τους, καθώς και τη συμπεριφορά τους, η οποία δεν έχει κανένα ίχνος επαγγελματισμού. Πηγαίνεις ως πελάτης και καταλήγεις σχεδόν να απολογείσαι επειδή ζητάς τα αυτονόητα... Συγνώμη αλλά δεν θα πάρω.
Βέβαια από την άλλη, σε αρκετά προιόντα τους έχουν καλές τιμές και αξίζει η αγορά, αλλά ως εκεί.

Ελπίζω να μη σας κούρασα με το τεράστιο post, και να προστάτευσα αρκετούς μελλοντικούς ομοιοπαθώντες.

Καλώς σας βρήκα και πάλι! :107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

Δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για το κείμενό σας.


Αλλά σημαντικότερο όλων, για λόγους ασφαλείας δικής σας και δικής μας, κάθε καταγγελία οφείλει να συνοδεύεται από τα στοιχεία του καταγγέλλοντος.
Είναι πάγια τακτική και επιθυμία της Δ.Ο. και Σ.Ο. του AVsite.gr, να ζητάμε τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας) από κάθε μέλος που κάνει μια καταγγελία.
Στοιχεία που κρατά κάποιο μέλος της συντονιστικής ομάδας (Σ.Ο.) για κάθε ενδεχόμενο, προφανώς χωρίς δημοσίευσή τους.

Θα σας παρακαλούσα λοιπόν, να στείλετε σε εμένα (ή κάποιον συντονιστή που θέλετε) τα στοιχεία σας (ονομ/μο και τηλέφωνο επικοινωνίας) εντός 24ώρου.
Αν δε μου τα στείλετε, είμαι δυστυχώς υποχρεωμένος να διαγράψω το post σας.
Κάτι που σαφέστατα δεν είναι καλό αν έχετε μια αρνητική εμπειρία που θα μπορούσε να προστατέψει κάποια μέλη, αλλά δυστυχώς δε μου επιτρέπεται να αφήσω στον αέρα για να προστατέψω τη σελίδα μας και εσάς!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

Και πριν ξεχαστώ....
Καλώς ήρθες teotsambas! :107:
Καλή συνέχεια στο AVsite.gr
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!

Είναι το 1ο μου post (παρακολουθώ βέβαια καιρό το forum) και ελπίζω να σώσει αρκετούς που θα μπορούσαν να την πατήσουν με το EBW όπως εγώ. Και εξηγούμαι:

Η πρώτη μου επαφή μαζί τους ήταν κάποιες μικροαγορές από τις οποίες έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Μέχρι εδώ όλα καλά...

Ήρθε όμως η κακιά στιγμή και το XBOX 360 μου εμφάνισε το γνωστό σφάλμα με τα 3 κόκκινα λαμπάκια (RROD). Τους το εμπιστεύομαι λοιπόν και σκέφτηκα πως αφού θα γίνει η διαδικασία και θα "λυθεί" το μηχάνημα για να φτάσουν ως τη μητρική, ας flashάρω και το drive του.

Παραλαμβάνοντας όμως την κονσόλα μου έτοιμη και flashαρισμένη, διαπίστωσα πως το tray του DVD drive ανοιγόκλεινε κάπως διαφορετικά (πιο αργά και στοιβαρά). Δεν έδωσα σημασία. Μετά από λίγο καιρό η κονσόλα ξανακόλλησε (RROD ξανά) και μιας και ήμουν μέσα στην εγγύηση το πήγα πάλι πίσω.

Έπειτα από αυτή τη διαδικασία, λίγες μέρες μετά το drive σταμάτησε να ανοιγοκλείνει και έτσι επιβεβαιώθηκαν οι αρχικοί φόβοι μου (ότι είχε γίνει αλλαγή του drive χωρίς να ενημερωθώ γι'αυτό και η αλλαγή στον τρόπο ανοιγοκλεισίματος). Από μια παλιά φωτογραφία επίσης σύγκρινα το ανοιχτό tray του παρόντος με αυτό που είχα... Καλά μαντέψατε. Ήταν αλλαγμένο! Φυσικά το πήγα πίσω και έκανα μια μικρή φασαρία αλλά το μόνο που κέρδισα ήταν η "επισκευή" του προβλήματος (να σημειώσω το γεγονός ότι κάθε επίσκεψη ίσον με μια βδομάδα χωρίς κονσόλα οπότε καταλαβαίνετε...).

Παραλαμβάνοντας πάλι την κονσόλα, από την πρώτη προσπάθεια το tray δεν άνοιγε. Η απάντηση του τεχνικού: "Το λαστιχάκι που είναι στο μοτέρ του drive και το ανοίγει, με τον καιρό διαστέλλεται και χαλαρώνει με αποτέλεσμα να μην ανοίγει το tray. Το έβαλα σε κρύο νερό για μερικές ώρες ώστε να συσταλεί και να επανέλθει." :111:
Δηλαδή σκέτη κοροιδία για ένα λαστιχάκι που η τιμή των 10 στο ebay ανέρχεται στο 1 δολάριο!! Φυσικά το ξαναπήγα πίσω και απαίτησα να γίνει αντικατάσταση και επιτόπου επισκευή (περίμενα εκεί) μιας και δεν είμαι κοντά και σε βενζίνες έχω καταναλώσει άλλο ένα XBOX...

Εκεί τελειώνει η ιστορία της δικής μου κονσόλας και έρχεται η ιστορία του XBOX 360 ενός φίλου το οποίο πηγαινοερχόταν για την ίδια βλάβη (RROD) όσο εγώ ταλαιπωρήθηκα με τα παραπάνω, και κάθε φορά έπαιζε μία μόνο μέρα και μετά πάλι το ίδιο! Όταν λοιπόν το πήγα την τελευταία φορά πριν δέκα μέρες περίπου, άκουσα το εξής τρελό: "Μετά τις 3 φορές ΔΕΝ το παραλαμβάνουμε ξανά!", κάτι το οποίο πρώτη φορά μου το είπαν. Και τώρα τι το κάνω? "Κάντο κειμήλιο, κάντο σουπλά για να τρως, κάντο ό,τι θες... Πάντως ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ!" και μάλιστα με ύφος σαν να έφταιγα εγώ... :141:

Έτσι λοιπόν όντας τεχνικός Η/Υ (αλλά δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με κονσόλες), το ανοίγω μόνος μου και ακολουθώντας ένα απλό βίντεο του youtube το έφτιαξα κανονικότατα! Εδώ προσθέτω το τραγικό τους σφάλμα: υπερβολική ποσότητα θερμοαγώγιμης πάστας σε CPU & GPU (για όποιον γνωρίζει), καθώς και την πλήρη απουσία βιδών συγκράτησης της μητρικής στο σασί (από τις 12 βίδες που θα έπρεπε να έχει, δεν είχε ΟΥΤΕ μία!).

Εν κατακλείδι λοιπόν, μόνο υποδειγματικό δεν θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το service τους, καθώς και τη συμπεριφορά τους, η οποία δεν έχει κανένα ίχνος επαγγελματισμού. Πηγαίνεις ως πελάτης και καταλήγεις σχεδόν να απολογείσαι επειδή ζητάς τα αυτονόητα... Συγνώμη αλλά δεν θα πάρω.
Βέβαια από την άλλη, σε αρκετά προιόντα τους έχουν καλές τιμές και αξίζει η αγορά, αλλά ως εκεί.

Ελπίζω να μη σας κούρασα με το τεράστιο post, και να προστάτευσα αρκετούς μελλοντικούς ομοιοπαθώντες.

Καλώς σας βρήκα και πάλι! :107:

Η καταγγελία μένει στη θέση της.
Το μέλος teotsambas ήταν απολύτως τυπικό στέλνοντάς μου τα στοιχεία του.

Καλημέρα σε όλους :107:
 

Μηνύματα
176
Reaction score
0
Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

εγω παντως απο 4-5 προσωπικες εμπειριες που ειχα με το συγκεκριμενο καταστημα αποφασησα να μην ξανα ασχοληθω μαζι του. εισαι ο μοναδικος χρηστης φιλε μου που ανοιξες ολοκληρο topic μονο για να ευχαριστησεις το μαγαζι(μαλλον εισαι γνωστος τους). συνηθως ανοιγουν για να πουν τους προβληματισμους τους με την συμπεριφορα απο το εν λογω μαγαζι.
εχουν κοροιδεψει πολλους πελατες και ειμαι ενας απο αυτους.
το ποιο χαρακτηριστικο τους ειναι τα προιοντα που εχουν στο site τους ως stock καθε φορα που κανεις παραγγελια ποτε δεν ειναι διαθεσιμα!! και πρεπει να περιμενεις 1-2 βδομαδες ωστε να τα φερουν. και αν τους πεις γιατι τα εχετε ως stock θα σου πουν δεν εχουμε ενημερωσει το site. και ποτε το ενημερωνετε? ολα τα site σε καθε προιον γραφουν και ποσα εχουν διαθεσιμα και καθε φορα που γινεται παραγγελια αφαιρουνται αυτοματα για να ενημερωνεται και το site αυτοματα.
θα ακουσετε απειρες δικαιολογιες γιαυτα που θα σας λενε.
καλη προσπαθεια απο πλευρας τους αλλα τι περιμενεις απο ανθρωπους που πληρωνονται με 5 ευρω την ωρα?
μια δοκιμη θα σας πεισει
εγω εχω παθει χειροτερα αλλα εχω βαρεθει να τα λεω
 


Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Εγώ έχω ψωνίσει αρκετές φορές απο το εν λόγο κατάστημα χωρίς πρόβλημα. Συσκευές όπως Wii ,gameboy ,iphone4, playstation3 κ.τ.λ. Οι αποστολές ήταν σε εύλογο χρονικό διάστημα και μιά φορά που χρειάστηκε αντικατάσταση ένα περιφεριακό κονσόλας έγινε άμεσα χωρίς πρόβλημα.Μπορεί να ήταν τυχαίο άλλα δεν έχω κανένα παράπονο απο την εξυπηρέτηση τους.
 

Μηνύματα
166
Reaction score
61
Απάντηση: Υποδειγματικό Services Κονσολών PS2,PS3,XBOX 360 !!!

εγω ενα xbox ειχα παει για καποια φτιαξηματα . 1) ηταν πολυ ακριβοι , 1) τους πηρε κοντα 50 μερες να μου το επιστρεψουν και με 100 τηλεφωνα (τραγικο ...) τωρα αν εσας σας φαινετε υποδηγματικο .....
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.792
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top