Χαμηλή αξιοπιστία/ποιότητα κατασκευής LG OLED TV (55EC930V)

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Σκοπός της καταχώρησής μου είναι η ενημέρωση των μελών του forum για την αξιοπιστία των προϊόντων LG όπως και την υποστήριξη από την LG Ελλάδος βάσει πρόσφατης εμπειρίας μου σχετικά με την τηλεόραση LG OLED 55EC930V.

Αγόρασα την τηλεόραση στις 16/9/2015 και πριν ολοκληρωθεί 5ετία, η τηλεόραση χάλασε (δεν ανοίγει).

Τα γεγονότα έχουν ως ακολούθως:

>>Στις 17/8 αποστέλλω σχόλιο τύπου "ΠΑΡΑΠΟΝΟ" στο site της LG (ενότητα: Το σχόλιο σας προς τον Πρόεδρο).

>>Στις 18/8 με καλεί εκπρόσωπος της LG ζητώντας μου την απόδειξη λιανικής πώλησης της τηλεόρασης την οποία τους αποστέλλω την ίδια ημέρα. Ο εκπρόσωπος με ενημερώνει για τα δύο εξουσιοδοτημένα LG service (ServiceOne, Manolopoulos) και μου ζητά να τους ενημερώσω ποιο από τα δύο θα καλέσω ώστε η LG να είναι ενήμερη για την πρόοδο των εργασιών, πράγμα το οποίο κάνω.

>>Στις 19/8 με χρέωση 43 ευρώ (για μεταφορά και διάγνωση βλάβης), παραλαμβάνει την τηλεόραση συνεργείο της ServiceOne.

>>Στις 27/8 με ενημερώνει εκπρόσωπος της ServiceOne ότι η τηλεόραση διαγνώστηκε με πρόβλημα στο πάνελ και η επιδιόρθωσή της (συμπεριλαμβάνοντας και το κόστος εργασίας του τεχνικού) θα κοστίσει 2075,13 ευρώ. Σημειώνω ότι η αξία ολόκληρης της τηλεόρασης ήταν 1999 ευρώ πριν 5 χρόνια!

Άμεσα καλώ τον τεχνικό της ServiceOne για λεπτομέρειες σχετικά με τη βλάβη. Ο τεχνικός με ενημερώνει ότι διαγνώστηκε βλάβη (βραχυκύκλωμα) στο ολοκληρωμένο κύκλωμα του πάνελ και για αυτό το λόγο απαιτείται αλλαγή του πάνελ. Επίσης, σε ερώτησή μου αν είχε γίνει λάθος χρήση της τηλεόρασης, μου ανέφερε ότι η βλάβη δεν προκλήθηκε είτε από δική μου λανθασμένη χρήση της τηλεόρασης (δεν υπήρχε σπάσιμο του πάνελ) είτε λόγω υπέρτασης και ότι τέτοια βλάβη παρουσιάζεται ενίοτε στις τηλεοράσεις.

Εν συνεχεία καλώ τον εκπρόσωπο της LG και του αναφέρω τα συζητηθέντα με τον τεχνικό. Επειδή στην LG δεν είχε φτάσει η αναφορά διάγνωσης από ServiceOne, δεν δεσμεύτηκε σε κάποια ενέργεια προτού δει και κάποιος εκπρόσωπος της LG την αναφορά.

Την ίδια ημέρα ο εκπρόσωπος της LG με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι από μέρους της LG. Μου πρότεινε όμως κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση: να ρωτήσω τιμή επισκευής και από το άλλο εξουσιοδοτημένο service της LG (Manolopoulos), λες και θα άλλαζε κάτι.

Επειδή η ενημέρωση που είχα από τον εκπρόσωπο της LG δεν με κάλυψε, ζήτησα σε έντονο ύφος να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενo, κάτι το οποίο όπως με ενημέρωσε ο εν λόγω εκπρόσωπος θα μπορούσε να γίνει αν κριθεί (από αυτούς) ότι χρειάζεται!

>>Στις 3/9 ζήτησα και αναμένω (όπως με ενημέρωσε εκπρόσωπός του service) από την ServiceOne γραπτώς την επίσημη διάγνωση βλάβης, την οποία έμαθα προφορικώς από τον τεχνικό της ServiceOne.


Δυστυχώς, ενώ ήμουν θερμός υποστηρικτής της LG (πχ. έχω στην κατοχή μου από 09/2010 και τη soundbar LG HLB54S χωρίς ευτυχώς να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα), πλέον έχω αλλάξει άποψη.

Θεωρώ απαράδεκτο να έχω δαπανήσει 1999 ευρώ (αρχική τιμή 2299 ευρώ) και πριν παρέλθει πενταετία να έχω αντί για τηλεόραση έναν καθρέφτη στο σαλόνι μου.

Κατανοώ ότι σε ηλεκτρικές συσκευές μπορεί να παρουσιαστεί πρόβλημα. Στις ακριβότερες συσκευές της LG όμως θα πρέπει να παρέχεται από την εταιρία διαφορετική υποστήριξη ή τουλάχιστον να μην καλείται ο πελάτης να πληρώσει για μια βλάβη μεγαλύτερο κόστος από αυτό ολόκληρης της τηλεόρασης (αλλάζοντας ολόκληρο το πάνελ λόγω μιας βλάβης στο κύκλωμα).

Το ερώτημα που δεν κατάφερε να μου απαντήσει ο εκπρόσωπος της LG οπότε και ζήτησα επικοινωνία με προϊστάμενο χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν επικοινωνήσει μαζί μου είναι το ακόλουθο:

Πόσο αξιόπιστη μπορεί να θεωρηθεί η LG στον τομέα των OLED τηλεοράσεων όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παρουσιαστεί σημαντική βλάβη εντός των πρώτων 5 ετών, ειδικά όταν η χρήση της τηλεόρασης είναι οικιακή και όχι επαγγελματική;

Φαίνεται πως από τα τόσα χρήματα που πληρώνουμε, δεν δαπανώνται όσα νόμιζα στην ποιότητα κατασκευής.



Κλείνοντας, αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με την προαναφερθείσα βλάβη, θα εκτιμούσα αν το ανέφερε στο παρόν thread.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
6.585
Reaction score
6.482
Γενικά το panel κοστίζει περισσότερο απ' την τηλεόραση. Το έμαθα με σκληρό τρόπο, όταν ο γιος μου έσπασε την plasma panasonic vt20. Θυμάμαι κόστος panel στα 1700 ευρώ!

Τώρα για την αξιοπιστία της lg δεν μπορώ να πω και πολλά. Βρίσκω λογικό οι πρώτες γενιές oled να έχουν θέματα σε μια άγουρη -τότε- τεχνολογία.

Επίσης, σκέψου ότι όλες οι Oled τηλεοράσεις χρησιμοποιούν panel της Lg.

Γενικά πάντως θα πρότεινα σε όποιον αγοράζει Oled να δίνει κατιτίς παραπάνω και να αξιοποιεί την 5ετή εγγύηση.
 

rose.athens

S 4 Mod
Super Moderator
Μηνύματα
37.343
Reaction score
63.606
Δεν νομίζω να βγαίνουν πια τηλεοράσεις που να είναι αυτό που λέγαμε παλιότερα "για μια ζωή". Είναι περισσότερο καταναλωτικά προϊόντα, με την κυριολεξία της κατανάλωσης.

Τα 5 χρόνια είναι -μέσω της επέκτασης της εγγύησης, όπως πρότεινε ο @loggeo - στα όρια των απαιτήσεών μας και ό,τι παραπάνω από αυτά είναι bonus.
 

Μηνύματα
118
Reaction score
98
Δυστυχώς φιλε μου, από την εξιστόρηση σου δεν βλέπω κάποιο φάουλ της lg. Οποιαδηποτε άλλη τηλεόραση και να είχες που θα παρουσιαζε παρόμοιο πρόβλημα την ίδια αντιμετώπιση πάνω κάτω θα είχες.
Φυσικα οταν πρόκειται για καινούργια τεχνολογία και για τόσο ακριβή αγορα η επέκταση της εγγύησης είναι επιβεβλημένη, χωρίς βεβαια να εξασφαλιζεσαι 100% αφου το πρόβλημα μπορεί να εμφανιστει οποτεδήποτε.
 

Μηνύματα
808
Reaction score
783
Είναι απαράδεκτο διαρκή καταναλωτικά αγαθά όπως είναι οι τηλεοράσεις να μην είναι επισκευάσιμα με λογικό κόστος για ένα διάστημα το λιγότερο δεκαετίας (να μην πω παραπάνω). Το να μην παίρνει αναβαθμίσεις λογισμικού να το δεχθώ (αν και θα μπορούσε κι εκεί με κάποια επιπλέον μηνιαία συνδρομή να λύνεται το θέμα), αλλά το να μην επισκευάζεται είναι τραγικό.
Αν δεν αντιδράσουμε ως καταναλωτές σε λίγο θα αλλάζουμε τηλεόραση κάθε διετία, μαζί με τα κινητά.
 

Μηνύματα
2.838
Reaction score
3.205
Όσο όμως συμπιέζονται οι τιμές και παίρνουμε συνεχώς "περισσότερο προϊόν" για τα χρήματα που θα δίναμε παλιότερα, δεν αντιδρούμε ως καταναλωτές, απεναντίας χαιρόμαστε!

Δυστυχώς εδώ ισχύει το they don't make 'em like they used to.
 

Μηνύματα
46
Reaction score
0
Μην ξεχνάμε και την γνωστή και αποδεδειγμένη πλέον τακτική του "planned obsolescence" που ακολουθούν πολλές εταιρείες! Χάλασε "τυχαία" μετά την λήξη της εγγύησης και είτε θα πρέπει να πληρώσεις ένα σεβαστό ποσό για να σώσεις την πολύτιμη συσκευή σου, είτε θα είναι ασύμφορο να φτιαχτεί.

Το ίδιο συνέβη και σε μένα με μια οθόνη Dell των 500 ευρώ, 6 μήνες μετά την λήξη της εγγύησης εμφάνισε γραμμές, επικοινώνησα με την Dell και μου είπε ευθέως "Δεν σας συμφέρει οικονομικά να την επισκευάσετε, πάρτε άλλη...". Ήταν προφανώς σχεδιασμένη για να χαλάσει…

Σε δελεάζουν και σε ξεγελάνε με φανταχτερά φρου φρου και αρώματα και τελικά πέφτεις στην παγίδα. Πληρώνεις performance και design και σχεδόν τίποτε δεν πάει στην ποιότητα κατασκευής. Απ’ έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα που λένε. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο…

Στην περίπτωση του φίλου με την LG OLED, δεν είναι αμέσως εμφανές κάποιο σοβαρό “λάθος” της LG, όλα έγιναν ας πούμε "by the book". Όμως αν δούμε την μεγάλη εικόνα είναι ξεκάθαρο ότι ως καταναλωτές είμαστε θύματα μιας τακτικής των εταιρειών που, με τον ένα ή τον άλλο αθέμιτο τρόπο, σε εξαναγκάζουν σε νέες αγορές με σκοπό να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους. Δεν είναι δυνατόν το "κρίσιμο" ανταλλακτικό να είναι ακριβότερο από την λιανική τιμή της τηλεόρασης πριν 5 χρόνια, αυτό και μόνο προκαλεί υποψίες. Θα έπρεπε τουλάχιστον να του γίνει μια καλή προσφορά, είτε επισκευής είτε αντικατάστασης, έστω στα πλαίσια των καλών σχέσεων με τον πελάτη.
 
Last edited:

Μηνύματα
850
Reaction score
59
τα ίδια κάνει και η samsung. Ότι προιον πηρα σε samsung (tv & tv monitor) 1 μηνά της λήξης της εγγύησης ως δια μαγειας χάλασαν. Δεν ξαναπήρα samsung, αυτοι εχασαν.
 

Μηνύματα
808
Reaction score
783
Όσο όμως συμπιέζονται οι τιμές και παίρνουμε συνεχώς "περισσότερο προϊόν" για τα χρήματα που θα δίναμε παλιότερα, δεν αντιδρούμε ως καταναλωτές, απεναντίας χαιρόμαστε!

Δυστυχώς εδώ ισχύει το they don't make 'em like they used to.
Το επιχείρημα αυτό είναι σεβαστό, αλλά θα είχε μεγαλύτερη αξία σε φθηνές σειρές τηλεοράσεων. Οι OLED και οι QLED πχ είναι ακριβές έως πανάκριβες σειρές, οπότε αναμένονται εύλογα από τον καταναλωτή υψηλότερη ποιότητα κατασκευής και κυρίως επισκευασιμότητα.
Επειδή έχω βίτσιο για κάτι τέτοιες υποθέσεις ως δικηγόρος, θα ήθελα να έβλεπα μια αγωγή αποζημίωσης κατά της LG, με τη λογική ότι στα διαρκή καταναλωτικά αγαθά είναι υποχρεωμένος ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά για όλο το αναμενόμενο χρονικό διάστημα ζωής της συσκευής (το οποίο εν προκειμένω δεν μπορεί να είναι 5 έτη ή 7, αλλά οπωσδήποτε μια δεκαετία). Κι όταν λέμε να παρέχει ανταλλακτικά, εννοούμε να τα παρέχει σε μια λογική σχέση αναλογίας με την τιμή του προϊόντος. Φαντάζεσθε στο Corolla σας μετά από 10 ή 12 χρόνια να σας απαντούσε η Toyota ότι η αλλαγή στα δισκόφρενα κοστίζει 1.800 ευρώ και είναι ασύμφορη;
 

wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
9.048
Reaction score
11.336
το αναμενόμενο χρονικό διάστημα ζωής της συσκευής (το οποίο εν προκειμένω δεν μπορεί να είναι 5 έτη ή 7, αλλά οπωσδήποτε μια δεκαετία)
Αυτό ορίζεται σε κάποια νομοθεσία ή είναι μια γενική εκτίμηση; Πληροφοριακά ρωτάω.
 

Μηνύματα
808
Reaction score
783
Αυτό ορίζεται σε κάποια νομοθεσία ή είναι μια γενική εκτίμηση; Πληροφοριακά ρωτάω.
Δυστυχώς δεν ορίζεται ρητά. Αφήνεται στην εκτίμηση του Δικαστή. Ωστόσο είναι αρκετά εύλογο ο χρόνος ζωής μιας τηλεόρασης (και δη ακριβής, δεν μιλάμε για μοντέλο των 200 ευρώ) να είναι περί την δεκαετία. Αυτό περιμένει ο μέσος αγοραστής (δεν είναι μέσος αγοραστής ο πορωμένος tech fan που μπορεί να αλλάζει ανά πενταετία, όπως δεν είναι μέσος αγοραστής ιχ αυτός που τ' αλλάζει κάθε πέντε χρόνια).
 

Μηνύματα
510
Reaction score
346
Υπάρχουν κάποιοι, όχι όλοι, τεχνικοί της γειτονιάς που δεν χρειάζεται να αλλάξουν όλο το πάνελ ή ολόκληρη μητρική. Αλλάζουν μόνο το ολοκληρωμένο που έχει χαλάσει.
Ψάξε το λίγο.
 


Μηνύματα
2.838
Reaction score
3.205
Το επιχείρημα αυτό είναι σεβαστό, αλλά θα είχε μεγαλύτερη αξία σε φθηνές σειρές τηλεοράσεων. Οι OLED και οι QLED πχ είναι ακριβές έως πανάκριβες σειρές, οπότε αναμένονται εύλογα από τον καταναλωτή υψηλότερη ποιότητα κατασκευής και κυρίως επισκευασιμότητα.
Επειδή έχω βίτσιο για κάτι τέτοιες υποθέσεις ως δικηγόρος, θα ήθελα να έβλεπα μια αγωγή αποζημίωσης κατά της LG, με τη λογική ότι στα διαρκή καταναλωτικά αγαθά είναι υποχρεωμένος ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά για όλο το αναμενόμενο χρονικό διάστημα ζωής της συσκευής (το οποίο εν προκειμένω δεν μπορεί να είναι 5 έτη ή 7, αλλά οπωσδήποτε μια δεκαετία). Κι όταν λέμε να παρέχει ανταλλακτικά, εννοούμε να τα παρέχει σε μια λογική σχέση αναλογίας με την τιμή του προϊόντος. Φαντάζεσθε στο Corolla σας μετά από 10 ή 12 χρόνια να σας απαντούσε η Toyota ότι η αλλαγή στα δισκόφρενα κοστίζει 1.800 ευρώ και είναι ασύμφορη;
Δεν έχω Corolla.

Είναι σωστή η θέση περί διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και συμφωνώ απόλυτα με τη δεκαετία+. Πχ η Mercedes έχει διαθεσιμότητα κάθε ανταλλακτικού για 30 έτη από την αγορά του αυτοκινήτου.

Ωστόσο για τις τηλεοράσεις δεν το σκέφτεστε ορθά. Ναι, οι OLED και QLED είναι ακριβότερες από τις υπόλοιπες. Σκεφτείτε όμως το εξής: Μια OLED 55 ιντσών κοστίζει πλέον από 1.000€ (χοντρικά). Παλιότερα θα χρειαζόταν κάποιος αρκετά μεγαλύτερο ποσό για να αγοράσει κορυφαία τηλεόραση με αναγκαστικά λιγότερες ίντσες (λόγω περιορισμού της τεχνολογίας). Αυτό εννοώ παραπάνω με το "περισσότερο προϊόν".
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
953
Reaction score
1.563
Σκεφτείτε όμως το εξής: Μια OLED 55 ιντσών κοστίζει πλέον από 1.000€ (χοντρικά).
Κοστίζει=Πωλείται με κέρδος για όλη την αλυσίδα...
Το πόσο κοστίζει πραγματικά και με πόσο κέρδος πωλείται το πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο,
αφήστε το καλύτερα... :cool: Μια FALD είναι τρεις φορές πιο "τίμια" κοστολογημένη...
 


Μηνύματα
808
Reaction score
783
Στο πλαίσιο της τεχνολογικής εξέλιξης είναι αναμενόμενο με την πάροδο του χρόνου να αγοράζει κανείς "περισσότερο" προϊόν στην ίδια τιμή (εννοείται λαμβάνοντας υπόψη τον πληθωρισμό) και με την ίδια ποιότητα, ή το ίδιο προϊόν φθηνότερα.
 

Μηνύματα
2.855
Reaction score
3.991
Το επιχείρημα αυτό είναι σεβαστό, αλλά θα είχε μεγαλύτερη αξία σε φθηνές σειρές τηλεοράσεων. Οι OLED και οι QLED πχ είναι ακριβές έως πανάκριβες σειρές, οπότε αναμένονται εύλογα από τον καταναλωτή υψηλότερη ποιότητα κατασκευής και κυρίως επισκευασιμότητα.
Επειδή έχω βίτσιο για κάτι τέτοιες υποθέσεις ως δικηγόρος, θα ήθελα να έβλεπα μια αγωγή αποζημίωσης κατά της LG, με τη λογική ότι στα διαρκή καταναλωτικά αγαθά είναι υποχρεωμένος ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά για όλο το αναμενόμενο χρονικό διάστημα ζωής της συσκευής (το οποίο εν προκειμένω δεν μπορεί να είναι 5 έτη ή 7, αλλά οπωσδήποτε μια δεκαετία). Κι όταν λέμε να παρέχει ανταλλακτικά, εννοούμε να τα παρέχει σε μια λογική σχέση αναλογίας με την τιμή του προϊόντος. Φαντάζεσθε στο Corolla σας μετά από 10 ή 12 χρόνια να σας απαντούσε η Toyota ότι η αλλαγή στα δισκόφρενα κοστίζει 1.800 ευρώ και είναι ασύμφορη;
Δηλαδή ως δικηγόρος δεν πιστεύεις ότι η LG έχει ένα ικανό νομικό τμήμα που τους συμβουλεύει και πράττουν ανάλογα;
Επίσης είναι εύκολα αντιληπτό ότι αν κρατήσουν την παραγωγή ανταλλακτικών για προηγούμενα μοντέλα σπαταλάνε κεφάλαιο τόσο σε υπαλλήλους οσο και σε μηχανήματα και εγκαταστάσεις. Είναι δηλαδή προτιμότερο για αυτούς από άποψη κόστους να σου αντικαταστήσουν την ελαττωματική τηλεόραση με πιο καινούργιο μοντέλο από το να κρατάνε γραμμή παραγωγής για ανταλλακτικά παλαιών μοντέλων. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει γίνει της μόδας η πενταετής εγγύηση, μιας και είναι γνωστό ότι η επισκευή δεν αξίζει ούτε για τον καταναλωτή ούτε για την εταιρεία. Αν είχαμε customer support για βάθος δεκαετίας θα είχε ενσωματωθεί στην τιμή εκτοξεύοντας το κόστος.
 

Μηνύματα
808
Reaction score
783
Δηλαδή ως δικηγόρος δεν πιστεύεις ότι η LG έχει ένα ικανό νομικό τμήμα που τους συμβουλεύει και πράττουν ανάλογα;
Επίσης είναι εύκολα αντιληπτό ότι αν κρατήσουν την παραγωγή ανταλλακτικών για προηγούμενα μοντέλα σπαταλάνε κεφάλαιο τόσο σε υπαλλήλους οσο και σε μηχανήματα και εγκαταστάσεις. Είναι δηλαδή προτιμότερο για αυτούς από άποψη κόστους να σου αντικαταστήσουν την ελαττωματική τηλεόραση με πιο καινούργιο μοντέλο από το να κρατάνε γραμμή παραγωγής για ανταλλακτικά παλαιών μοντέλων. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει γίνει της μόδας η πενταετής εγγύηση, μιας και είναι γνωστό ότι η επισκευή δεν αξίζει ούτε για τον καταναλωτή ούτε για την εταιρεία. Αν είχαμε customer support για βάθος δεκαετίας θα είχε ενσωματωθεί στην τιμή εκτοξεύοντας το κόστος.
Πιστεύω ότι το 99% των καταναλωτών δεν θα έμπλεκε στο κόστος και την ταλαιπωρία διεξαγωγής μεμονωμένου δικαστικού αγώνα κατά της LG ή οποιασδήποτε άλλης αντίστοιχης εταιρείας, για μια τηλεόραση αξίας 1.000 ή 2.000 ευρώ. Κι επειδή το νομικό τους τμήμα το ξέρει πολύ καλά, επαφίενται σε αυτό.
Από κει και πέρα κάπου μου τα μπερδεύετε. Τι σχέση έχει η πενταετής εγγύηση με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών για εύλογο χρόνο ζωής μετά την λήξη της; Ας υποθέσουμε ότι αγοράζεις επέκταση εγγύησης σε πέντε έτη (κι εγώ αυτό έκανα στην αγορά τηλεόρασης μου) και η τηλεόραση σου που αγόρασες 1.500 ευρώ καινούρια χαλάσει στα 6 έτη ή στα 7. Είναι λογικό το κόστος επισκευής να κοστίζει τόσο;
Καμία αντίρρηση δεν έχω αντί 1.500 ευρώ να αγοράσω την τηλεόραση μου 1.700 ευρώ, αρκεί να ξέρω ότι για δέκα χρόνια αν πάθει κάτι θα μπορώ να την επιδιορθώσω με εύλογο κόστος (και πάντως όχι τέτοιο που να ισοδυναμεί σχεδόν με αγορά νέας).
 

melina

Unabomber, 5G Gates chip fan
Μηνύματα
17.767
Reaction score
30.202
Δεν ξέρω αν υπάρχει νόμος, κανονισμός ή άλλη δεσμευτική οδηγία αλλά θυμάμαι πολύ καλά όταν εργαζόμουν σε βιομηχανία διαρκών καταναλωτικών προϊόντων υπήρχε υποχρέωση να παρέχουμε ανταλλακτικά για 10 χρόνια για κάθε μοντέλο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
156.897
Μηνύματα
2.425.649
Members
35.458
Νεότερο μέλος
ΑΛΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΓΙΩΝΗΣ
Top