Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αναλυτικά το άρθρο στον παρακάτω υπερσύνδεσμο:
http://www.guardian.co.uk/music/2013/may/25/pete-hutchison-interview-new-vinyl-recording



"Δεν πρόκειται απλώς περί βινυλίου,αλλά περί ολόκληρης φιλοσοφίας..."

Πριν από τέσσερα χρόνια ο Pete Hutchison συνειδητοποίησε ότι η τάση του να ξοδεύει σοβαρά ποσά στη συλλογή αυθεντικών βινυλιακών δίσκων είχε ξεφύγει από κάθε έλεγχο (ΣΣ:κάλλιο αργά,παρά ποτέ).

Ιδιοκτήτης ο ίδιος της ανεξάρτητης ετικέτας Peacefrog με την ΕΜΙ ως διανομέα,έλαβε από αυτήν άδεια και τις αυθεντικές ταινίες ηχογραφήσεων ούτως ώστε να επανεκδόσει-στη νέα ετικέτα ΄΄Electric Recording Company΄΄ που ίδρυσε γι αυτό το σκοπό- 80 φημισμένους τίτλους κλασικής μουσικής από τη θεωρούμενη ΄΄χρυσή εποχή΄΄(golden age) των δεκαετιών 50 και 60.

Η παρθενική έκδοση περιορισμένων-φυσικά- αντιτύπων ήταν τρεις σπάνιοι τίτλοι με σονάτες του Bach ερμηνευμένες από την ουγγαρέζα βιολονίστρια Johanna Martzy.Εκάστοτε τεμάχιο κόστιζε 300 λίρες Αγγλίας.Επόμενη επανέκδοση σε τιράζ 300 αντιτύπων ήταν η συλλογή των παρισινών έργων του Mozart υπό μουσική διεύθυνση Fernand Oubradous και σε επταπλό βινύλιο με τιμή 2.495 λιρών Αγγλίας.Συνοδεύεται από πολυτελές έντυπο υλικό 50 σελίδων.

Ο ίδιος εκφράζει την απόλυτα πιουριστική του θεώρηση αναφέροντας ότι η συσκευασία των έργων είναι πανομοιότυπη με την αυθεντική,φτάνοντας σε σημείο ν'ανιχνεύσει μέχρι και το αυθεντικό υλικό από τις οικογένειες των αρχικών φωτογράφων.Τονίζει επιπλέον ότι χρησιμοποιεί όχι απλώς λαμπάτα μηχανήματα,αλλά ολόκληρο τον αυθεντικό εξοπλισμό παραγωγής εκείνων των εποχών-αλιευμένο από διάφορες πιθανές και απίθανες πηγές- από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο κρίκο αυτής.Υποστηρίζει δε ότι οι βινυλιακές του στερεοφωνικές κοπές πρόκειται ν'αποτελούν τις μοναδικές στην υφήλιο που θα έχουν προκύψει από αμιγώς λαμπάτο μάστερινγκ την τελευταία πεντηκονταετία.

Δηλώνει ότι θα επεκτείνει το εγχείρημα και σε κυκλοφορίες Jazz και Rock έργων.Εννοείται ότι θεωρεί τους βινυλιακούς δίσκους που θα παραχθούν από αυτόν ως τις πλέον πιστές αποδόσεις των αυθεντικών εκδόσεων.

Αποκηρύσσει (ΣΣ:αναμενόμενα) μετα βδελυγμίας οποιαδήποτε εξέλιξη έχει μεσολαβήσει μέχρι τώρα στην (ανα)παραγωγή μουσικών έργων,ισχυριζόμενος ότι οι ημιαγωγοί και οι ψηφιακές μέθοδοι στην αλυσίδα από την ηχογράφηση μέχρι την αποθήκευση καταστρέφουν την ΄΄υφή΄΄ του αναπαραγομένου ήχου,΄΄αφαιρώντας την ευρύτητα που διακρίνει το άνω άκρο των λυχνιών΄΄ και προσδίδοντας μιά ΄΄τζαμένια γυαλάδα΄΄ στο τελικό αποτέλεσμα.

Εφόσον ο ίδιος ανήγαγε το ζήτημα σε φιλοσοφικό,εγείρονται δύο ΄΄φιλοσοφικά΄΄ ερωτήματα:

-Πρώτον,ως προς το ύψος της πιστότητας,ποιά ΄΄υφή΄΄ θα θεωρούνταν ορθή γιά ένα αναπαραγόμενο ηχητικό σήμα;Σημειωτέον ότι είναι φύσει και θέσει αδύνατον να ταυτιστεί μ'εκείνη του πρωταρχικού σήματος που είχε καταγραφεί.Επιπρόσθετα,πόσο εφικτό θα ήταν να συντηρηθεί απαραλλάκτη η θρυλούμενη ΄΄υφή΄΄ στην πλειοψηφία των συνθηκών αναπαραγωγής,με αναπόφευκτη τη διαφορετική ΄΄φιλοσοφία λειτουργίας΄΄ των σύγχρονων μέσων αναπαραγωγής και τους βαθμούς συνέργειας με διαφόρους χώρους ακρόασης;
Υπόθεση εργασίας:Μήπως η μοναδική επιλογή που θα εξασφάλιζε τη διατήρηση της επίμαχης ΄΄υφής΄΄ θα ήταν ηλεκτροστατικά ακουστικά τροφοδοτούμενα από αμιγώς λαμπάτα φωνογραφικά στάδια κι ενεργοποιητές;

-Δεύτερον,ως προς την καλλιτεχνική ουσία των παραγωγών,τίθεται μιά δεύτερη φανταστική υπόθεση:Εάν κάποιος ιδιοφυής ψυχαναγκαστικός αντιγραφέας κατόρθωνε να εντοπίσει τα αυθεντικά υλικά(καμβάδες,παλέτες,χρωστήρες,σύνθεση χρωμάτων,κτλ) που χρησιμοποιούσε λ.χ. ο DaVinci και επιτύγχανε μιά απαράλλακτη και στην πλέον απειροελάχιστη λεπτομέρεια "Gioconda",πόση αξία γιά τον ίδιο και τους υπολοίπους θα είχε το ΄΄χαϊενδικό΄΄ πανομοιότυπο έναντι του αυθεντικού;
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς



Η (γυναικεία) ματαιότητα αντικρύζει το αδυσώπητο μέλλον της.
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.728
Reaction score
7.510
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Μα τι μας εκανες Κυριακατικα βρε Μπουτακια?:laugh:

Ειναι μερες για τετοιους προβληματισμους?:biggrin:

-- η θρυλούμενη ΄΄υφή΄΄ --ξερεις τι κοσμος απο σημερα θα αναρωτηθει και θα προβληματιστει πως την εχει την δικια του ?:laugh:

Αισχος στους κατασκευαστες που χρησιμοποιουν ημιαγωγους στις μηχανες τους ,τους φονιαδες του ηχου,τους τιποτενιους.......οι ψηφιακοι δε,σφαιρα για το πυρ το εξωτερον !!!!!!!!

Βουρ ολοι(μα το ειπεν αυτος ο καλος κυριουλης)για λαμπάτα φωνογραφικά στάδια κι ενεργοποιητές......βρεθηκε η λυση,θα δωθει ποια το φως της υψιστης ηχητικης αναπαραγωγης και επιτελους θα φτασουμε στο τελος του ηχητικου ψαξιματος.....της ηχητικης ανατασης,της ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:fuckyou:



Μα τι ακουμε τοσον καιρο οι υπολλοιποι βρε?

Που ηταν αυτος ο αξιαιπενος κυριος που ανακαλυψε την αληθεια και την δινει απλωχερα στον κοσμο?

ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΡΥΒΑΤΕ ΤΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟ?


Τελικα ποσοι golden ears υπαρχουν στον πλανητη μας και ποσα ακομα μυστικα μας κρυβουν?


Απο σημερα λεω να αποκηρύξω τα ψηφιακα μου......οτιδηποτε data τρεχουνε μεσα στο σπιτι μου.....


Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ!!!!!!!!!!!

300 ΠΑΤΕΡΙΜΑ ΚΑΙ 60 ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΑΚΙΑ.........Ο ΜΟΥΣΑΤΟΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Μα τι μας εκανες Κυριακατικα βρε Μπουτακια?:laugh:
...
1)-- η θρυλούμενη ΄΄υφή΄΄ --ξερεις τι κοσμος απο σημερα θα αναρωτηθει και θα προβληματιστει πως την εχει την δικια του ?:laugh:
...
2)Βουρ ολοι(μα το ειπεν αυτος ο καλος κυριουλης)για λαμπάτα φωνογραφικά στάδια κι ενεργοποιητές...
Που ηταν αυτος ο αξιαιπενος κυριος που ανακαλυψε την αληθεια και την δινει απλόχερα στον κοσμο?

ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΡΥΒΑΤΕ ΤΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟ?
3)Τελικα ποσοι golden ears υπαρχουν στον πλανητη μας και ποσα ακομα μυστικα μας κρυβουν?
...

1)Πώς να μην ταλανιστεί ύστερα μεγάλο πλήθος χρηστών από υψηλή συχνότητα...δειγμτληψίας...
Ανα-μαίνεται επίσης να προκύψει μέχρι και...ανάλογο σύνθημα:η ΄΄κουφή...υφή΄΄.:wink:

2)Αυτό δεν προπαγανδίστηκε άμεσα από το-μαύρο,ένεκα του βινυλίου-Pete,αλλά αποτελεί λογικό επακόλουθο των υπερθεματισμών του στα πλαίσια μιάς υπόθεσης εργασίας.

3)Εκτός από τον μουσάτο και τον αρθρογράφο που απήλαυσε κι αυτός με τη σειρά του την υπέρτατη ΄΄υφή΄΄,υπάρχει ακόμα τουλάχιστον ένας ΄΄χρυσαυτιάς΄΄ συντάκτης του Stereophile -όπως μαρτυρά το άρθρο.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

-Δεύτερον,ως προς την καλλιτεχνική ουσία των παραγωγών,τίθεται μιά δεύτερη φανταστική υπόθεση:Εάν κάποιος ιδιοφυής ψυχαναγκαστικός αντιγραφέας κατόρθωνε να εντοπίσει τα αυθεντικά υλικά(καμβάδες,παλέτες,χρωστήρες,σύνθεση χρωμάτων,κτλ) που χρησιμοποιούσε λ.χ. ο DaVinci και επιτύγχανε μιά απαράλλακτη και στην πλέον απειροελάχιστη λεπτομέρεια "Gioconda",πόση αξία γιά τον ίδιο και τους υπολοίπους θα είχε το ΄΄χαϊενδικό΄΄ πανομοιότυπο έναντι του αυθεντικού;
Ο πίνακας είναι η ίδια η Τέχνη, ο δίσκος είναι μια φωτογραφία του έργου. Με αυτό το σκεπτικό, θα με ενδιέφεραι ένα τέτοιο αντίγραφο, ...όπως θα ήθελα να τηλεμεταφερθώ και δίπλα στους μουσικούς...όχι στους ηχολήπτες.:wink:

Τους πίνακες τους ζεις, αλλάζουν συνέχεια ως προς το περιεχόμενο, ανάλογα με το φως και την διάθεση της στιγμής.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Τους πίνακες τους ζεις, αλλάζουν συνέχεια ως προς το περιεχόμενο, ανάλογα με το φως και την διάθεση της στιγμής.
Άσε που δεν υπάρχει τεχνολογία να σου δώσει την υφή και τα χρώματα ενός πίνακα -έστω και από μία οπτική γωνία και με δεδομένο φωτισμό.

A device that is able to reproduce the entire visible color space is an unrealized goal within the engineering of color displays and printing processes. While modern techniques allow increasingly good approximations, the complexity of these systems often makes them impractical.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gamut

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Ο πίνακας είναι η ίδια η Τέχνη, ο δίσκος είναι μια φωτογραφία του έργου. Με αυτό το σκεπτικό, θα με ενδιέφεραι ένα τέτοιο αντίγραφο, ...όπως θα ήθελα να τηλεμεταφερθώ και δίπλα στους μουσικούς...όχι στους ηχολήπτες.:wink:
Τους πίνακες τους ζεις, αλλάζουν συνέχεια ως προς το περιεχόμενο, ανάλογα με το φως και την διάθεση της στιγμής.
Το ίδιο συμβαίνει και με σπουδαία μουσικά έργα.Εάν αυτό δεν βιώνεται από τον ακροατή,τότε οφείλει ν'αναθεωρηθεί η σχέση του ιδίου με τη Μουσική αντί του εκάστοτε έργου.:sneaky:

Η μεταφορά μιάς μουσικής σύνθεσης σε αναπαράξιμη μορφή απαιτεί όχι μόνο υψηλή τεχνική,αλλά και τέχνη.Σε αντίθετη περίπτωση,οι ονομαστοί μηχανικοί ήχου δεν θα ήταν...ονομαστοί,ούτε και θα θεσπίζονταν τιμητικές διακρίσεις γιά τις δουλειές τους.

Μιά φορά κι έναν καιρό ήταν η χρονομηχανή ...

Στην ενδεχόμενη υλοποίηση της χρονομηχανής γιά την επισκόπηση μουσικών έργων στο πεδίο του χρόνου,άλλοι χρήστες θα επιθυμούσαν δυνητικά να παρευρεθούν στα κέντρα ουσιαστικής λήψης (καλλι)τεχνικών αποφάσεων,όπως θαλάμους ελέγχου-μίξης-μάστερινγκ...:wink:
Άσε που δεν υπάρχει τεχνολογία να σου δώσει την υφή και τα χρώματα ενός πίνακα -έστω και από μία οπτική γωνία και με δεδομένο φωτισμό.
Tα ενδογενή μας αισθητήρια είναι έτσι και αλλιώς διαμορφωμένα γιά επιλεκτική σύλληψη κι επεξεργασία ερεθισμάτων.

Ένας πίνακας ζωγραφικής δεν παύει ν'αποτελεί αντίτυπο της νόησης του δημιουργού του ως προς τη χρονική στιγμή που τον έφτιαχνε.Και δοθείσης της τάσης φημισμένων ζωγράφων να έχουν δημιουργήσει μεταγενέστερους πίνακες επικαλύπτοντας παλαιότερα έργα τους πάνω στον ίδιο καμβά,αποκτούν και οι εικαστικές τέχνες χαρακτήρα στιγμιοτύπου στο σύνολό τους.
http://www.telegraph.co.uk/science/...h-painting-uncovered-by-new-Xray-machine.html
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Να συμφωνήσω ότι το mastering μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις, να υπερβαίνει την τεχνική και φλερτάρει με την τέχνη.

Να συμφωνήσω ότι το ίδιο το ηχογραφημένο υλικό είναι τέχνη ως συλλογική δημιουργία.

Θα διαφωνήσω όμως ως προς το στιγμιότυπο χαρακτήρα των εικαστικών -και όχι μόνο- τεχνών. Τα έργα τα εκλαμβάνω ως τελειωμένες ανεξάρτητες δημιουργίες -και ας θεωρεί ο δημιουργός τους -όχι απαραίτητα- ότι είναι ημιτελή.

Η πορεία προς το τελικό αποτέλεσμα με αφήνει αδιάφορο. Και να είχα την δυνατότητα να ανιχνεύσω κάτω από το τελευταίο στρώμα ενός πίνακα ζωγραφικής, δεν θα το έκανα.

Κλειδαρότρυπα μου θυμίζει, και είναι σίγουρο ότι ούτε καν είχε φανταστεί αυτή την πιθανότητα ο δημιουργός του.

Και για να επανέρθουμε στο θέμα μας, ένα τέλειο αντίγραφο (που δεν υπάρχει σήμερα) ενός πίνακα ή ενός γλυπτού, έχει την ίδια αξία για αυτόν που θα το συναντήσει και θα συνδιαλλαγεί μαζί του, με το πρωτότυπο.

Εξακολουθεί να είναι δημιουργία του καλλιτέχνη.

Δεν έχει χαθεί τίποτα. Όπως 10 ίδιες φωτογραφίες που βγαίνουν από το ίδιο αρνητικό.

Η αξία της κατοχής του πρωτότυπου, είναι μόνο για τους ματαιόδοξους αυτού του κόσμου- αυτό πάει στην πρώτη απάντησή μου στο νήμα.

Και εγώ πρωτότυπα προσπαθώ να κρεμάσω στους τοίχους, αλλά για τους λόγους που σου εξήγησα.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Εάν δεν ξέρετε από Χροιές και Πχιότητα... υπάρχει το υλικό και ανάλογο χρηματικό αντίτιμο για να το εξερευνήσετε / μάθετε... αλλά Βλάση μου με τα ncoria που να ακούσεις υφή...:roflmao:

http://www.theelectricrecordingco.com/


 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
77
Reaction score
21
Re: Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Στη ζωη νου με οτι ασχολουμε - ασχολουμε με παθος.

Αλλα καποτε το παθος σβηνει.

Ετσι γινεται σε ολα............

Μαυρη πετρα δεν ριχνω αλλα απο παθος δεν........

Ετσι και με το <<high end>> Μαλον το high end του φτωχου.

Και οπου φτωχεια - ΤΕΧΝΗ.

Με παθος κεντραριζομουνα στο sweet spot.

Με παθος εψαχνα τις καλες ηχογραφησεις.

Με παθος ανοιγαμε τα μηχανηματα μηπως βελτιωσουμε το κατι-τις που θα μας δωσει το κατι -τις παραπανω.

Αυτα μεχρι πριν καμια 10αρια χρονια περιπου.

Εκτοτε μονο μουσικη.
Οσον αφορα τις εξελιξεις στον χωρο:

Ho cares.....


Ετσι για το τιποτα ειπα να ξαναδιαβασω τα sites του χωρου.



Και διαβασα για μουσικη απο σκληρο και dac"s.

Και δεν πας να ακουσεις ρε Αμεινια ειπα ;

Τι θα χασεις;


Και Ακουσα........

Αυτες οι υψηλες αναλησεις!!!!!!!!!!!!!
Τι δυναμικα!!!!!
Τι εικονα !!!!!

Και 2 γκανιαν:

*Η ευκολια :

Αραζεις και τα κανεις ολα με το ταμπλετ! Δεν κουνιεσαι ντιιιιπ για ντιπ.

*Τζαμπα μουσικη


Μη κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας .

Η τζαμπα μουσικη μου αρεσει.

Και τα μεγαλα στηθη.Κι αυτα μ αρεσουν και δεν το κρυβω.

Και τα βινυλια;

Κι αυτα εχουν τη χαρη τους .Αλλα για να παρεις αυτο που θα σου δωσει η νεα ταχνολογια πρεπει να τα χωσεις χοντρα.

Μου ελεγε προχθες η κορη μου:

-Μπαμπα ποτε θα παμε να παρουμε δισκους;

Εχει κι αυτο τη χαρη του.

Αλλα πια μαλον μεχρι εκει.


ΥΓ
Dac και τετοια δεν εχω.
Απο προγραματα δεν εχω ιδεα.
Εσεις θα με οδηγησετε.

Αλλα οχι τωρα .
Εχουμε καλοκαιρι μπροστα μας.Η ζωη τωρα ειναι εξω.
Το φουσκωτο και δρομο.
 

Μηνύματα
126
Reaction score
13
Απάντηση: Re: Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

πιστευω οτι υπαρχουν τελεια αντιγραφα ζωγραφικης σημερα. αλλωστε στις εκθεσεις που γινονται ανα το κοσμο δε πηγαινουν τα πρωτοτυπα. τωρα τεχνολογικα υπαρχουν και αυτα http://www.graphicon.gr/gallery.asp?ITMID=30&LANG=GR
φανταζομαι θα κανουν πολυ καλη δουλεια, ισως οχι τελεια αλλα κοντα στο πρωτοτυπο.

αλλα ποιος ενδιαφερεται αν ειναι τελειο η οχι? για μενα εχει την ιδια αξια. αν σ'αρεσει ενας πινακας δεν εχει σχεση αν ειναι απο ζωγραφο ή απο printing.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.494
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Αναλυτικά το άρθρο στον παρακάτω υπερσύνδεσμο:
http://www.guardian.co.uk/music/2013/may/25/pete-hutchison-interview-new-vinyl-recording



Ιδιοκτήτης ο ίδιος της ανεξάρτητης ετικέτας Peacefrog με την ΕΜΙ ως διανομέα,έλαβε από αυτήν άδεια και τις αυθεντικές ταινίες ηχογραφήσεων ούτως ώστε να επανεκδόσει-στη νέα ετικέτα ΄΄Electric Recording Company΄΄ που ίδρυσε γι αυτό το σκοπό- 80 φημισμένους τίτλους κλασικής μουσικής από τη θεωρούμενη ΄΄χρυσή εποχή΄΄(golden age) των δεκαετιών 50 και 60.

Η παρθενική έκδοση περιορισμένων-φυσικά- αντιτύπων ήταν τρεις σπάνιοι τίτλοι με σονάτες του Bach ερμηνευμένες από την ουγγαρέζα βιολονίστρια Johanna Martzy.Εκάστοτε τεμάχιο κόστιζε 300 λίρες Αγγλίας.Επόμενη επανέκδοση σε τιράζ 300 αντιτύπων ήταν η συλλογή των παρισινών έργων του Mozart υπό μουσική διεύθυνση Fernand Oubradous και σε επταπλό βινύλιο με τιμή 2.495 λιρών Αγγλίας.Συνοδεύεται από πολυτελές έντυπο υλικό 50 σελίδων.

Ο ίδιος εκφράζει την απόλυτα πιουριστική του θεώρηση αναφέροντας ότι η συσκευασία των έργων είναι πανομοιότυπη με την αυθεντική,φτάνοντας σε σημείο ν'ανιχνεύσει μέχρι και το αυθεντικό υλικό από τις οικογένειες των αρχικών φωτογράφων.Τονίζει επιπλέον ότι χρησιμοποιεί όχι απλώς λαμπάτα μηχανήματα,αλλά ολόκληρο τον αυθεντικό εξοπλισμό παραγωγής εκείνων των εποχών-αλιευμένο από διάφορες πιθανές και απίθανες πηγές- από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο κρίκο αυτής.Υποστηρίζει δε ότι οι βινυλιακές του στερεοφωνικές κοπές πρόκειται ν'αποτελούν τις μοναδικές στην υφήλιο που θα έχουν προκύψει από αμιγώς λαμπάτο μάστερινγκ την τελευταία πεντηκονταετία.

Υπόθεση εργασίας:Μήπως η μοναδική επιλογή που θα εξασφάλιζε τη διατήρηση της επίμαχης ΄΄υφής΄΄ θα ήταν ηλεκτροστατικά ακουστικά τροφοδοτούμενα από αμιγώς λαμπάτα φωνογραφικά στάδια κι ενεργοποιητές;
(υποθεση εργασιας): οχι βεβαια!

Ο μουσιας μαζεψε πεταμενο εξοπλισμο του '50 και με αυτον φτιαχνει φυκια που τα πουλαει για μεταξωτες κορδελες (ακου κει 2,5 χιλιαδες λιρες για 7-απλο βινυλιο! βρε τον αρχικλεφταρο!).

Εφοσον χρησιμοποιει εξοπλισμο εκεινης της εποχης για την κατασκευη των δισκων, ο εκαστοτε "οντιοφιλ" (τρομαρα του) που θα σκασει τοσα λεφτα για τους δισκους αυτους, οφειλει να τους αναπαραγει σπιτι του με εξοπλισμο της ιδιας εποχης, δηλαδη με οτι ηχεια, ενισχυτικα, πικαπ και κεφαλες που πουλουσαν τα μαγαζια το '50.

ο ανοητος...

σε λιγο θα επανελθει το "επικαιρο" του θεματος της απειρης δειγματοληψιας του δισκου βινυλιου! (τοσο "απειρης" που πλησιαζει τα "καλα" mp3...)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.109
Reaction score
20.600
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Έχει γούστο να είναι γιος του Rick Wakeman... :biggrin:

 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.506
Reaction score
30.722
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Ο τύπος κατ' αρχήν απευθύνεται σε συλλέκτες -συλλέκτες που θεωρούν εαυτούς audiophiles. Εάν απευθυνόταν στους απανταχού audiophiles, οι κυκλοφορίες του θα είχαν πολύ μεγαλύτερο τιράζ. Ακούς εκεί 300 αντίτυπα...
 

Μηνύματα
126
Reaction score
13
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

ασφαλως και θα πρεπει να παιξουμε τα βινυλια με λαμπατο, μη χασουμε την πιστη παραμορφ..... εεεε ηχογραφηση ηθελα να πω.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.506
Reaction score
30.722
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Και ο Ζήκος σε αναζήτηση της πιστότητας άκουγε έτσι, μη νομίζετε....




α ρε Φιφίκα....
 
Last edited by a moderator:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

ασφαλως και θα πρεπει να παιξουμε τα βινυλια με λαμπατο, μη χασουμε την πιστη παραμορφ...
Τη...στυφή (=ξεζουμιστική υφή) θες να πεις.:whistling:
...Τα έργα τα εκλαμβάνω ως τελειωμένες ανεξάρτητες δημιουργίες -και ας θεωρεί ο δημιουργός τους -όχι απαραίτητα- ότι είναι ημιτελή.
...
Και για να επανέρθουμε στο θέμα μας, ένα τέλειο αντίγραφο (που δεν υπάρχει σήμερα) ενός πίνακα ή ενός γλυπτού, έχει την ίδια αξία για αυτόν που θα το συναντήσει και θα συνδιαλλαγεί μαζί του, με το πρωτότυπο.
Εξακολουθεί να είναι δημιουργία του καλλιτέχνη.
Δεν έχει χαθεί τίποτα. Όπως 10 ίδιες φωτογραφίες που βγαίνουν από το ίδιο αρνητικό.
Η αξία της κατοχής του πρωτότυπου, είναι μόνο για τους ματαιόδοξους αυτού του κόσμου- αυτό πάει στην πρώτη απάντησή μου στο νήμα.
...
Η έννοια του ΄΄ανοικτού έργου΄΄ έχει παρουσιαστεί από τον υποφαινόμενο σε παλαιότερο θέμα.

Οπότε,θίγεται η εναρμόνιση του βαθμού εκτίμησης ως προς την...τιμολόγηση ενός αντιγράφου.

Η ματαιότητα δεν συναρτάται μονάχα με την τελειότητα,αλλά και με την ίδια την επιθυμία κτήσης.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

...σε λιγο θα επανελθει το "επικαιρο" του θεματος της απειρης δειγματοληψιας του δισκου βινυλιου! (τοσο "απειρης" που πλησιαζει τα "καλα" mp3...)

Με την κεφαλή που έχεις στο πικάπ σου (πως την λένε... αρχίδ η αρκίβ?) τι περίμενες να ακούσεις....:roflmao:


Ο μουσιας μαζεψε πεταμενο εξοπλισμο του '50 και με αυτον φτιαχνει φυκια που τα πουλαει για μεταξωτες κορδελες (ακου κει 2,5 χιλιαδες λιρες για 7-απλο βινυλιο! βρε τον αρχικλεφταρο!).

Εφοσον χρησιμοποιει εξοπλισμο εκεινης της εποχης για την κατασκευη των δισκων, ο εκαστοτε "οντιοφιλ" (τρομαρα του) που θα σκασει τοσα λεφτα για τους δισκους αυτους, οφειλει να τους αναπαραγει σπιτι του με εξοπλισμο της ιδιας εποχης, δηλαδη με οτι ηχεια, ενισχυτικα, πικαπ και κεφαλες που πουλουσαν τα μαγαζια το '50.

Κώστα, εδω θα συμφωνήσω, και το έχω πει πολλάκις!
 

Μηνύματα
126
Reaction score
13
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

θα μπορουσαμε ν' ανοιξουμε ενα νεο θεμα.... hi end painting :whistling:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.494
Απάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς

Για να μην τα "πάρω" τώρα με τη σούπερ ντούπερ κεφαλή μου παλιοζηλιαρόγατες, να ξεκαθαρίσω πως η δειγματοληψία του δίσκου βινυλίου περιορίζεται όντως σε επίπεδα καλού MP3, καθαρά λόγω μέσου και τρόπου αποθήκευσης, ακόμα κι αν δεν έχεις αρχίδ. Εεεεεε, αρκίβ εννοούσα. Με μπερδέψατε παλιόπαιδα!
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.342
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top