Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Μηνύματα
28.176
Reaction score
60
Στους δρόμους

Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο του Ελεύθερου Τύπου για το κυκλοφοριακό έμφραγμα της Αθήνας.

Ειδικά πάντως το γεγονός ότι οι οδικές αρτηρίες είναι 1.000 χλμ. και τα αυτοκίνητα καταλαμβάνουν 14.000 χλμ. είναι λίγο τρομακτικό.


http://www.e-tipos.com/newsitem?id=54705
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Σε μια χώρα μπάχαλο δεν μου κάνει εντύπωση τίποτε πλέον.
Είναι τουλάχιστον τραγικό αυτό που συμβαίνει αλλά ακόμη τραγικότερο είναι να μην υπάρχει εναλλακτική μέσω των ΜΜΜ. Προφανώς κάποιοι έχουν αποφασίσει ότι αφού δεν υπάρχει τρόπος να έχουμε εναλλακτικούς τρόπους (ανταγωνιστικούς) μετακίνησης (το ταμείον είναι μείον και λοιπά), υποθέτω ότι έχουν σχεδιάσει το έμφραγμα, μπας και... !

Μπανανία once more I'm afraid.
 

Μηνύματα
14.219
Reaction score
7.258
Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Eιναι αποκλειστικη ευθυνη των πολιτων και της ανοητης νοοτροπιας τους.
Τα διοδια στο δακτυλιο ή η απαγορευση εισοδου των ιχ με λιγοτερα απο 3 ατομα σαν επιβατες ειναι μετρα που πρεπει να παρθουν αμεσα.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Eιναι αποκλειστικη ευθυνη των πολιτων και της ανοητης νοοτροπιας τους.
Τα διοδια στο δακτυλιο ή η απαγορευση εισοδου των ιχ με λιγοτερα απο 3 ατομα σαν επιβατες ειναι μετρα που πρεπει να παρθουν αμεσα.
Διαφωνώ.

Είναι ανύπαρκτα τα ΜΜΜ και στραγγαλίζονται κι από τα Ι.Χ. από πάνω.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Η συγκέντρωση της οικονομικής ζωής και πολλών Δ.Υπηρεσιών στα κέντρα των μεγάλων πόλεων δεν παίζει καθόλου ως παράγοντας του προβλήματος; Είτε με ΜΜΜ, είτε με ΙΧ, δεν κυκλοφορούν όλοι για βόλτα, πιστεύω!

Τι καλά να μπορούσε να ακολουθηθεί το πρότυπο π.χ. της Στουτγκάρδης, με τις πόλεις-δορυφόρους (όχι προάστια) λίγα χιλιόμετρα γύρω της, με το άριστο συγκοινωνιακό δίκτυο, που έχουν απορροφήσει μεγάλο μέρος της βιομηχανίας/εμπορικής ζωής/κατοκίας...

Λέμε τώρα...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Συμφωνώ με αυτό που λες Μαρία αλλά:

Εγώ προσεύχομαι κάθε μέρα για τα 60 (30 προς και 30 από τη δουλειά) χλμ,
α) να φύγει το λεωφορείο στην ώρα του χωρίς να τρώνε δρομολόγια
β) να πετύχω το μετρό την ώρα που πρέπει
γ) να έχει δρομολόγιο ο ΟΣΕ
δ) να περάσει στην ώρα του ο ΟΣΕ
ε) να πετύχω το μετρό την ώρα που πρέπει
ζ) να μην τύχει σκουπιδιάρικο στη Φιλολάου στις 6 το απόγευμα (!) και πηγαίνει σημειωτόν το λεωφορείο που θα πρέπει πριν να έχω προλάβει να το πάρω από το Σύνταγμα ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΜΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ούφ!
 

Μηνύματα
14.219
Reaction score
7.258
Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Είναι ανύπαρκτα τα ΜΜΜ και στραγγαλίζονται κι από τα Ι.Χ. από πάνω.

Τα ΜΜΜ δε νομιζω οτι ειναι ανυπαρκτα (***),οσα υπαρχουν βεβαια φυσικα και στραγγαλιζονται απο τα ΙΧ.Αυτο λεμε ομως να Αφησουμε τα αυτοκινητα για να μην συμβαινει αυτο και θα ειναι καλυτερο για ολους.Αλλα οσο ο Ελληνας βλεπει το αυτοκινητο σαν επεκταση τους πεους του ή σαν γκομενοπαγιδα ή οτιδηποτε αλλο που του λειπει δεν θα αλλαζει η κατασταση.

(***) υπαρχει φυσικα μεγαλο περιθωριο βελτιωσης
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Τα ΜΜΜ δε νομιζω οτι ειναι ανυπαρκτα (***),οσα υπαρχουν βεβαια φυσικα και στραγγαλιζονται απο τα ΙΧ.Αυτο λεμε ομως να Αφησουμε τα αυτοκινητα για να μην συμβαινει αυτο και θα ειναι καλυτερο για ολους.Αλλα οσο ο Ελληνας βλεπει το αυτοκινητο σαν επεκταση τους πεους του ή σαν γκομενοπαγιδα ή οτιδηποτε αλλο που του λειπει δεν θα αλλαζει η κατασταση.

(***) υπαρχει φυσικα μεγαλο περιθωριο βελτιωσης
Ελπίζω να μη μιλάς για το μέγεθος του π... του Έλληνα αναφορικά με το περιθώριο βελτίωσης!:142:

Κι όμως, εγώ που αγαπάω τα αυτοκίνητα (δεν έχω χάσει τεύχος των 4Τ τα τελευταία 20 χρόνια για παράδειγμα) το παρατάω εύκολα αν δω ΜΜΜ να με εξυπηρετεί.

Όμως δεν είναι εξυπηρετικά δυστυχώς.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Re: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

... Τι καλά να μπορούσε να ακολουθηθεί το πρότυπο π.χ. της Στουτγκάρδης ... Λέμε τώρα...
Τι λες τώρα! Για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει πρώτα να αλλάξει κατοίκους ετούτη η χώρα.
Εδώ, όταν ο Όθωνας έφερε Γερμανούς μηχανικούς να σχεδιάσουν την επέκταση του τότε χωριού Αθήνα, είχαν προτείνει την Ομόνοια τριπλή σε διάμετρο, την Πατησίων τετραπλή σε φάρδος κ.λ.π. (όλα τότε ήταν χωράφια και τόποι κτηνοτροφίας).
Πέσανε στη μέση οι διάφοροι βυσματούχοι, γίνανε τα σχετικά "ψαλίδια" και σήμερα (με την αμέριστη βοήθεια της χούντας φυσικά) έχουμε αυτό το χάλι.
Σε επίρρωση των παραπάνω, αν εφαρμοστεί το μέτρο των διοδίων, το ~20% των Αθηναίων θα "βγάλουν" πάσο ελευθέρας ... καταλαβαίνετε ... πόσο λινάτσες είμαστε. :418:

Για τη πόλη του Γκοτζαμάνη δεν ξέρω πράγματα. :119:

Υ.Γ.: Ότι πιάνει το στόμα τους λένε μερικοί "δημοκράτες", το φελέκι μου. :141:
 

Μηνύματα
90
Reaction score
0
Για την αμέριστη βοήθεια της χούντας....μάλλον ήταν και τότε πολύ αργά.
Είχαν προηγηθεί εξέχουσες (μελλοντικά) προσωπικότητες, με καλά κονε στο παλάτι, που τακτοποίησαν την Αθήνα ως υπουργοί δημοσίων έργων...ας μην λέμε ονόματα....το φελέκι μου...
 

Μηνύματα
3.592
Reaction score
3
Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Η έλλειψη υποδομής (δρόμοι, ΜΜΜ, κλπ) σε συνδιασμό με την μετακίνηση καθημερινά ν ατόμων (όπου ν: μεγόλος φυσικός αριθμός) δημιουργεί ασφυκτική κατάσταση στην πόλη της Αθήνας.

Πολλοί σταθμοί του μετρό διαθέτουν ειδικούς χώρους για να παρκάρουμε τα ποδήλατά μας (κάπου είδα και σχετικό ενημερωτικό φυλλάδιο). Κανείς όμως δεν μας είπε πώς θα φτάσουμε μέχρι εκεί με το ποδήλατό μας (ίσως φορτωμένο στη σχάρα του αυτοκινήτου μας). Πιθανόν η πρόθεση και μόνο να αρκεί. Μόνο όποιος κυκλοφορεί το πρωί στην Αθήνα καταλαβαίνει " σα βγείς στον πηγαιμό για την δουλειά σου - να εύχεσαι να φτάσεις κάποτε ''...

Με αυτά και αυτά πάντως, θυμήθηκα μια λύση που άκουσα πριν από χρόνια, πριν φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο, καθώς μερικοί βλέπουν μπροστά από την εποχή τους:

" Εκκενώνεται η Αθήνα. Περνάνε από πάνω δύο αεροπλάνα φάντομ, την ισοπεδώνουν, δεν μένει λαμπόγυαλο για λαμπόγυαλο και χτίζεται από την αρχή ''.

Μπορεί τότε να αρχίσουμε να ελπίζουμε...
 

Μηνύματα
475
Reaction score
2
Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Εγω πάλι πιστευω οτι η συνδση των τελών κυκλοφορίας με τις περιχές που θα μπορείς να κυκλφορείς (με την χρήση ηλεκτρονικών διοδίων, ) θα έλυνε μιά για πάντα το πρόβλημα.

Σε συνδυασμό με εξωντοτικά πρόστιμα, που θα επενδυόταν στα ΜΜΜ, μαζι με τα διόδια,
Η λύση θα βρισκόταν.

Θες αμάξι γι α τις βόλες σου, οκ, 100 τον χρόνο και οσο βολτάρεις πληρώνεις (καρτοκινητό επι της ουσίας)

θες να μπείς στο κέντρο? οκ. 100 ευρά το χρόνο και 300 ευρά το μήνα.

αν εχεις 4000 ευρά τον χρόνο να σουλατσάρεις στο κέντρο, μαγκιά σου, αν όχι, πάρε το μετρο και τράβα.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Και μόνο που σκέφτομαι πόσο κοντά στο βουνό θα είναι τα διόδια στην Ανατολική πλευρά με κάνει να ξαναπώ ότι σ' αυτή τη χώρα όλο προτάσεις και μέτρα και καμία μελέτη.

Η Λ.Υμηττού (όρια δακτυλίου) απέχει μόλις 2 χλμ από τους πρόποδες του Υμηττού (!).

Ακόμα και ηλεκτρονικά να είναι τα διόδια, η ουρά θα φτάνει μέχρι την κορυφή!!!!

Για σκεφτείτε.
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Χρησιμοποιω μεσα μεταφορας απο τοτε που γενηθηκα. Σε καθημερινη σχεδον βάση.
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα. Ο κοσμος δεν γουσταρει λεωφορεια,τρολει κτλ.
Δεν γουσταρει τα παναθλια τρόλεϊ με τα καθισματα που εχουν αλλαξει 60 χρωματα απο τη βρωμα, τους πακιστανους που ειναι περισσοτεροι απο τους Ελληνες στα τρολει κτλ
Δεν γουσταρει τα λεωφορεια για ολους τους παραπανω λογους. Δεν γουσταρει τους οδηγους που την εχουν δει ταριφες και καπνιζουν μεσα στα λεωφορεια. Δεν γουσταρει να περιμενει Αυγουστο μηνα 30 λεπτα για να περασει λεωφορειο για να μετακινηθει απο Νικαια - Πειραια.

Τα μονα μεσα που αξιζουν ειναι τα μετρο που ο Αθηναιος το γουσταρει επειδη ειναι καθαρο, σουπερ αξιοπιστο, τον ηλεκτρικο που τα τελευταια 3 χρονια εχε αναβαθμιστει σημαντικα.
Οσο περισσοτερες επεκτασεις του μετρο τοσο καλυτερα.
Τον προαστιακο τον αφηνουμε στην ακρη. Σημειο αναφορας αναξιοπιστου μεσου. Καθυστερησεις, railbus που τα τινασουν, μηχανοδηγοι για πολλες σφαλιαρες.
Το τραμ τελος ειναι λιγο. Με πολυ πολυ κοσμο (οι συρμοι δεν φτανουν) αλλα λιγο. Κανονικα θα επρεπε να ειχαμε 3534634 γραμμες τραμ. Αλλα αυτο κοστιζει σε θεσεις απο ΙΧ βλεπετε κατι που ο Αθηναιος δεν θα ανεχτει.

Εγω ησυχασα. Παρηγγειλα το αυτοκινητακι μου και τελος πια το τρολει για εμενα.Τελος οι ετησιες καρτες απεριοριστων. Θα χρησιμοποιω τα μεσα σταθερης τροχιας συμπληρωματικα με το αυτοκινητο μου αλλα λεωφορειο τρολει μονο σε περιπτωση αναγκης.

Και επειδη εχω ζησει και τα περι Γερμανιας. εαν ζουσα εκει θα παιρνουσα τη μιση μου ζωη στα μεσα μεταφορας και θα ημουν και ευτυχισμενος κιολας.
 

Μηνύματα
272
Reaction score
1
Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

Νομιζω οτι η μοναδικη λυση ειναι ενα σοβαρο και εκτεταμενο δικτυο μετρο.


Αφου φτιαξεις μετρο, μετα μπορεις να βαλεις και διοδια.



Για παραδειγμα, στο Λονδινο μετρο υπαρχει παντου αλλα το αυτοκινητο σου δεν μπορεις να το παρκαρεις πουθενα μεσα στην πολη.
Σκεφτειτε οτι με ενα μετρο 6 φορες μεγαλυτερο απο το σημερινο, με πολλες-πολλες στασεις, και με διοδια στο κεντρο και απαγορευση σταθμευσης το προβλημα απλα δεν θα υφισταται.
Αλλα ζουμε στην ελλαδα και για καθε καινουρια σταση χρειαζονται 3-5 χρονια...
...και τα εκατομμυρια ευρω πηγαινοερχονται σε βαλιτσες...
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Χειρόφρενο το 2010 στους δρόμους

ο προαστιακός είναι πολύ καλός , αλλά ο ξάδελφος στην Κόρινθο ούτε να το ακούσει , μηχανάκι πάντα ...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Είχανε πει ότι ο προαστιακός μέχρι το τέλος του 2008 θα έχει γίνει και μέχρι την Οινόη.
Περνώντας κάθε μέρα με τον ΟΣΕ από τα έργα και βλέποντας το ρυθμό, μάλλον το 2018 θα εννοούσανε!
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.930
Μηνύματα
3.067.355
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top