Χρέωση Wind 5ψήφια

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται

στο θέμα...

πήγα το πρωί να πλερώσω λογαριασμό....

και μου λέει η κοπελιά ότι έχω ένα 90άρι από 2 ώρες σε πενταψήφια

λογικά θα είναι το πενταψήφιο των Ελτα Κουριερ 11120...θα περιμένω αναλυτικό σε 10 μέρες μου είπε για να δω


στον τιμοκατάλογο των 5ψήφιων της wind δεν υπάρχει αυτό το νούμερο καταχωρημένο με χρέωση....και στο σαιτ των Ελτά αναφέρει αστική χρέωση από σταθερό με αστεράκι

μου είπε να κάνω ένσταση αλλά να μην ελπίζω κ πολλά




το τρώω στον kwλο 90άρι ή κάνουμε τίποτα άλλο?
 

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.711
Τα τελευταία 10 χρόνια ήμουν στην wind.
Είχα πάγιο 55€ και πολύ συνεπής στις πληρωμές.
Όταν έληξε το συμβόλαιο 6 gb δεδομένα
παραπάνω που καταναλωσα τα χρέωσαν περίπου 400€
Καλή τύχη κ καλά ξεμπερδεματα
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Καλή τύχη κ καλά ξεμπερδεματα
ααααα αυτά μου αρέσουν εμένα :party:

έτσι κ αλλιώς συμβόλαιο ανανέωσης δεν έχω....είχε γίνει τηλεφωνικά πριν πολλούς μήνες αν θυμάμαι καλά...και δεν έστειλαν τίποτα από χαρτιά έτσι κ αλλιώς
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.513
Reaction score
30.736
Ζήτα απο τον Χαρη να προωθησει το θεμα σου στους γνωστούς διαύλους για διοργάνωση διαδήλωσης σχετικώς... Με τήρηση, εννοείται, όλων των προσηκόντων μέτρων
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.671
Reaction score
28.010
ααααα αυτά μου αρέσουν εμένα :party:

έτσι κ αλλιώς συμβόλαιο ανανέωσης δεν έχω....είχε γίνει τηλεφωνικά πριν πολλούς μήνες αν θυμάμαι καλά...και δεν έστειλαν τίποτα από χαρτιά έτσι κ αλλιώς
Καλά. Για ξεκινά μια κουβέντα μαζί τους και θα δεις.
Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Τους διάβασα μέχρι και τι λέει η ΕΕΤΤ.
Τίποτα, έχετε συμφωνήσει τηλεφωνικά; Είναι συμβόλαιο.
Σοβαρά τους λέω; Και που υπέγραψα;
Δεν χρειάζεται στις ανανεώσεις να σας στείλουμε συμβόλαιο μου λέει.
Μα άλλαξαν οι όροι απαντώ. Αλλος χρόνος ομιλίας, άλλα data άλλη τιμή.
Και τι νομίζεται μου λέει. Ότι 3 εταιρείες κάνουν του κεφαλιού τους τόσα χρόνια;
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ ναι, λέω.

Η πλάκα είναι ότι και στην Cosmote που θέλω να πάω τα ίδια μου είπαν.
Πάγωσα την φορητότηγα μέχρι να δω τι θα κάνω με EETT και συνήγορο του καταναλωτή.
Στα πρώτα email πάντως φαίνεται πως και οι δύο με έχουν γράψει κανονικά. Βέβαια έχουν περάσει μόνο 4 μέρες. Κάτσε να γίνουν 100.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Καλά. Για ξεκινά μια κουβέντα μαζί τους και θα δεις.
Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Τους διάβασα μέχρι και τι λέει η ΕΕΤΤ.
Τίποτα, έχετε συμφωνήσει τηλεφωνικά; Είναι συμβόλαιο.
Σοβαρά τους λέω; Και που υπέγραψα;
Δεν χρειάζεται στις ανανεώσεις να σας στείλουμε συμβόλαιο μου λέει.
Μα άλλαξαν οι όροι απαντώ. Αλλος χρόνος ομιλίας, άλλα data άλλη τιμή.
Και τι νομίζεται μου λέει. Ότι 3 εταιρείες κάνουν του κεφαλιού τους τόσα χρόνια;
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ ναι, λέω.

Η πλάκα είναι ότι και στην Cosmote που θέλω να πάω τα ίδια μου είπαν.
Πάγωσα την φορητότηγα μέχρι να δω τι θα κάνω με EETT και συνήγορο του καταναλωτή.
Στα πρώτα email πάντως φαίνεται πως και οι δύο με έχουν γράψει κανονικά. Βέβαια έχουν περάσει μόνο 4 μέρες. Κάτσε να γίνουν 100.
για αρχή θα ξεκινήσω με την χρέωση και θα ενημερώσω φυσικά και την ΕΕΤΤ να δω τι θα μας πουν....
γιατί αν είναι τώρα που καλούν όλοι τις κούριερ για να ψάξουν τα χαμένα....θα βγάλουν μια περιουσία μόνο κ μόνο από αυτά
 

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.711
Για να ξεμπερδευεις πρέπει να κάνεις το κόλπο πριν την λήξη συμβολαίου.....

Φεύγωγια να μείνω....(έτσι το λένε κ μεταξύ τους)

Μόλις δουνε ότι κάτι κανονισες με αντίπαλη εταιρεία σου κάνουν πίτες....
Τυρόπιτες, χορτόπιτες, κλπ ;)
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Για να ξεμπερδευεις πρέπει να κάνεις το κόλπο πριν την λήξη συμβολαίου.....

Φεύγωγια να μείνω....(έτσι το λένε κ μεταξύ τους)

Μόλις δουνε ότι κάτι κανονισες με αντίπαλη εταιρεία σου κάνουν πίτες....
Τυρόπιτες, χορτόπιτες, κλπ ;)
Το έχω κάνει μια φορά πριν 4-5 χρόνια...δεν ξέρω αν θα πιάσει εδώ....

και δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος χρέωσης 5ψήφιων από την εταιρία-πάροχο και όχι από την εταιρία που καλείς....από που κ ως που?
εφόσον δεν έχουν άλλα τηλέφωνα επικοινωνίας....πχ τράπεζες... για να λύσεις το πρόβλημα σου πρέπει να πlηρώσεις στην κάθε wind?
 

Μηνύματα
19.322
Reaction score
13.532
Για να ξεμπερδευεις πρέπει να κάνεις το κόλπο πριν την λήξη συμβολαίου.....

Φεύγωγια να μείνω....(έτσι το λένε κ μεταξύ τους)

Μόλις δουνε ότι κάτι κανονισες με αντίπαλη εταιρεία σου κάνουν πίτες....
Τυρόπιτες, χορτόπιτες, κλπ ;)
Αυτό είναι δύσκολο νομίζω τώρα, γιατί έχει αλλάξει ο χρόνος ειδοποίησης της εταιρείας από την οποία θέλεις να φύγεις, στις 14 ημέρες, οπότε δεν μαθαίνει ότι φεύγεις για να σου κάνει αντιπροσφορά. Αυτό έχει γίνει τα τελευταία 2,5 χρόνια...


Από τις 4 Ιουνίου 2018 τίθενται σε ισχύ οι νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ο συνδρομητής σε περίπτωση που έχει συνάψει σύμβαση είτε από απόσταση (τηλεφωνικά, μέσω Διαδικτύου ή fax), είτε εκτός καταστήματος (π.χ. μέσω αντιπροσώπου της εταιρίας στον χώρο του συνδρομητή), έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς εξηγήσεις. Συνεπώς, έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας αριθμού που έχει υποβάλει. Οι παραπάνω δυνατότητες ισχύουν για διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ισχύουν τα ακόλουθα:
  • H αίτηση φορητότητας προωθείται στον υφιστάμενο πάροχο μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε και ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής της.
  • Σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιθυμεί το αίτημα να υλοποιηθεί νωρίτερα από τις 14 ημέρες, πρέπει να υποβάλει σχετική δήλωση στη νέα εταιρία. Σημειώνεται, ότι η εταιρία έχει δικαίωμα είτε να μην κάνει αποδεκτό το αίτημα, είτε να ζητήσει από τον συνδρομητή γραπτή δήλωση ότι αποδέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης της φορητότητας.
  • Ο συνδρομητής για να ακυρώσει τη φορητότητα, πρέπει να αποστείλει σχετική αίτηση αποκλειστικά στην εταιρία στην οποία είχε υποβάλει το αίτημα φορητότητας και με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που διαθέτει η εταιρία για τον σκοπό αυτό.
Το έχω κάνει μια φορά πριν 4-5 χρόνια...δεν ξέρω αν θα πιάσει εδώ....

και δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος χρέωσης 5ψήφιων από την εταιρία-πάροχο και όχι από την εταιρία που καλείς....από που κ ως που?
εφόσον δεν έχουν άλλα τηλέφωνα επικοινωνίας....πχ τράπεζες... για να λύσεις το πρόβλημα σου πρέπει να πlηρώσεις στην κάθε wind?
Στις περισσότερες περιπτώσεις πάντως υπάρχει κανονικός αριθμός 10ψηφίος που μπορείς να επικοινωνήσεις με την υπηρεσία εξυπηρέτησης μίας εταιρείας ή τράπεζας (οτε, εθνική, δεη, κλπ, κλπ). Στην ΕΛΤΑ Courier βλέπω μόνο τον πενταψήφιο βέβαια, αλλά και το γενικής χρήσης δεκαψήφιο επικοινωνίας με την εταιρεία. Φαντάζομαι (δεν το δοκίμασα) λογικά θα μπορεί να υπάρχει επιλογή από αυτό να σε περάσει εσωτερικά στην εξυπηρέτηση.

ΥΓ. Μία φορά μόνο την πάτησα με πενταψήφιο από κινητό, σε κλήση στην εξυπηρέτηση της Εθνικής. Ευτυχώς δεν έγραψε πάρα πολλά, καμιά 20αριά ευρώ μόνο, και τα πήρε από το απόθεμα που υπήρχε στο κινητό...
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Αυτό είναι δύσκολο νομίζω τώρα, γιατί έχει αλλάξει ο χρόνος ειδοποίησης της εταιρείας από την οποία θέλεις να φύγεις, στις 14 ημέρες, οπότε δεν μαθαίνει ότι φεύγεις για να σου κάνει αντιπροσφορά. Αυτό έχει γίνει τα τελευταία 2,5 χρόνια...





Στις περισσότερες περιπτώσεις πάντως υπάρχει κανονικός αριθμός 10ψηφίος που μπορείς να επικοινωνήσεις με την υπηρεσία εξυπηρέτησης μίας εταιρείας ή τράπεζας (οτε, εθνική, δεη, κλπ, κλπ). Στην ΕΛΤΑ Courier βλέπω μόνο τον πενταψήφιο βέβαια, αλλά και το γενικής χρήσης δεκαψήφιο επικοινωνίας με την εταιρεία. Φαντάζομαι (δεν το δοκίμασα) λογικά θα μπορεί να υπάρχει επιλογή από αυτό να σε περάσει εσωτερικά στην εξυπηρέτηση.

ΥΓ. Μία φορά μόνο την πάτησα με πενταψήφιο από κινητό, σε κλήση στην εξυπηρέτηση της Εθνικής. Ευτυχώς δεν έγραψε πάρα πολλά, καμιά 20αριά ευρώ μόνο, και τα πήρε από το απόθεμα που υπήρχε στο κινητό...
στα Ελτά δεν είχα άλλη επιλογή....μόνο το 5ψήφιο
όσες φορές πήρα στο άλλο μου έλεγε να καλέσω στο πενταψήφιο
 

Μηνύματα
19.322
Reaction score
13.532
Καλά. Για ξεκινά μια κουβέντα μαζί τους και θα δεις.
Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Τους διάβασα μέχρι και τι λέει η ΕΕΤΤ.
Τίποτα, έχετε συμφωνήσει τηλεφωνικά; Είναι συμβόλαιο.
Σοβαρά τους λέω; Και που υπέγραψα;
Δεν χρειάζεται στις ανανεώσεις να σας στείλουμε συμβόλαιο μου λέει.
Μα άλλαξαν οι όροι απαντώ. Αλλος χρόνος ομιλίας, άλλα data άλλη τιμή.
Και τι νομίζεται μου λέει. Ότι 3 εταιρείες κάνουν του κεφαλιού τους τόσα χρόνια;
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ ναι, λέω.

Η πλάκα είναι ότι και στην Cosmote που θέλω να πάω τα ίδια μου είπαν.
Πάγωσα την φορητότηγα μέχρι να δω τι θα κάνω με EETT και συνήγορο του καταναλωτή.
Στα πρώτα email πάντως φαίνεται πως και οι δύο με έχουν γράψει κανονικά. Βέβαια έχουν περάσει μόνο 4 μέρες. Κάτσε να γίνουν 100.
Την ανανέωση του κινητού πριν λίγες ημέρες την έκανα από την εφαρμογή του κινητού. Το μόνο που ήρθε φυσικά ήταν ένα ή δύο sms, τίποτα άλλο.

Η αλλαγή πακέτου/ανανέωση του σταθερού (επειδή είχε λήξει εδώ και καιρό το προηγούμενο και πλήρωνα πολλά κερατιάτικα τσάμπα) έγινε τηλεφωνικά στην Cosmote. Το μόνο που ήρθε ήταν το νέο συμβόλαιο σε email (είχα την εντύπωση μάλιστα ότι θα φέρει έγγραφο και κάποιος courier και περίμενα τσάμπα τις επόμενες ημέρες).
στα Ελτά δεν είχα άλλη επιλογή....μόνο το 5ψήφιο
όσες φορές πήρα στο άλλο μου έλεγε να καλέσω στο πενταψήφιο
Μάλιστα! Ωραίοι, τι να πεις! :eek: >:(

Από σταθερό η χρέωση λογικά όμως είναι αστικού, όπως λένε (αλλιώς κοροϊδεύουν επίσημα), δεν δοκίμασες από εκεί;

ΥΓ. Τα ΕΛΤΑ έχουν δεκαψήφιο το 212-0000-800 , τα ΕΛΤΑ Courier είναι με πενταψήφιο
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Από σταθερό η χρέωση λογικά όμως είναι αστικού, όπως λένε (αλλιώς κοροϊδεύουν επίσημα), δεν δοκίμασες από εκεί;

ΥΓ. Τα ΕΛΤΑ έχουν δεκαψήφιο το 212-0000-800 , τα ΕΛΤΑ Courier είναι με πενταψήφιο
μα από σταθερό πήρα...το 90άρι είναι στο λογαριασμό του σταθερού της wind
 

Μηνύματα
19.322
Reaction score
13.532
Τι λες οι ξεφτίλες; Από σταθερό, όταν λένε μέσα ότι χρεώνεται με αστική χρέωση; Ή αυτό που λένε, "ξελέγεται" με τον αστερίσκο;

Clipboard01.jpg
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Τι λες οι ξεφτίλες; Από σταθερό, όταν λένε μέσα ότι χρεώνεται με αστική χρέωση; Ή αυτό που λένε, "ξελέγεται" με τον αστερίσκο;
ο αστερίσκος είναι το κόλπο φαντάζομαι....

και απ όσο είδα λίγο πρόχειρα τη λίστα χρεώσεων 5 ψήφιων δεν υπάρχει πουθενά χρέωση για το 5ψηφιο των ελτά 11120
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
αλλά και πάλι δεν βγαίνει η χρέωση στο 90άρι

θα περιμένω τον αναλυτικό σε 10 μέρες να δούμε ακριβώς
 

Μηνύματα
19.322
Reaction score
13.532
ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛ.ΤΑ. 0,1469 € Χρέωση ανά λεπτό
¨Οντως, θα έπρεπε να μιλάς με τις ημέρες που λέει ο λόγος με το τηλέφωνο αυτό (πάνω από 10 ώρες βγαίνει) για να γράψει 90 ευρώ... Τώρα με τη wind έχω ακούσει τόσα για περίεργους λογαριασμούς και χρεώσεις εδώ και χρόνια, που οτιδήποτε μπορεί να συμβαίνει... ίσως τόσα τους λείπουν αυτές τις ημέρες! :geek: :oops:
 

Μηνύματα
2.405
Reaction score
3.614
Έτσι έλεγα κι εγώ στη Vodafone, δεν υπάρχει το νούμερο του ΙΚΑ..
Και τελικά το είχαν ως 15***
Μου το υπέδειξε υπάλληλος στην εξυπηρέτηση..

Κλααατςς στον πωπό, και μιλάμε τώρα ότι καλούσα ΣΕ ΔΗΜΌΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΊΑ έτσι..
 

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.711
Κάποιος κοστολογεί την εισερχόμενη του κλίση όσο θέλει...ο πάροχος της κινητής γίνεται το μέσο πληρωμής αν καταλαβα καλά; Ή τσιμπάει και ο παραχος ένα μέρος του ποσού αυτού;
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.495
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top