"Χωρίς Σήμα"

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Έχω μια τηλεόραση Samsung LE37M86 και ένα DVD-R Samsung DVD-HR753.
Υπάρχει πρόβλημα από την πρώτη μέρα στο πως θα τα συνδέσω.
Η σύνδεση έγινε από την αρχή με καλώδιο HDMI.
Πολλές φορές όμως όταν προσπαθούσα να δω ένα DVD, άνοιγα το DVD-R και η ένδειξη στην οθόνη της τηλεόρασης ήταν "χωρίς σήμα".
Το περίεργο ήταν οτι στο μενού της τηλεόρασης μπορούσες να δεις κανονικά οτι ήταν συνδεδεμένο το DVD-R.
Όταν έβγαζα το καλώδιο HDMI και δούλευα μόνο με Composite (Τα τρία coaxial καλώδια Λευκό-Κόκκινο-Κίτρινο) έβλεπα κανονικά εικόνα.
Υποθέτοντας οτι το καλώδιο είναι προβληματικό και δεν κλειδώνει, το επέστρεψα στο Πλαίσιο απ'όπου και το είχα πάρει για να βρω κάτι πιο ποιοτικό.
Γυρίζοντας το βράδυ σπίτι και ενώ είχα την σύνδεση με Composite όταν πήγα να δω ένα DVD στην τηλεόραση εμφανιζόταν πάλι η ένδειξη "Χωρίς Σήμα".
Άρχησα να ανησυχώ σοβαρά και δοκίμασα να συνδέσω το DVD-R σε έναν προτζέκτορα που έχω για να δω τι από τα δύο φταίει για την ένδειξη "Χωρίς Σήμα" (Η τηλεόραση ή το DVD-R)
Και πάλι δεν δούλεψε καθόλου και ενώ τα ο ήχος μεταφέρονταν κανονικά στον προτζέκτορα δεν έβλεπα εικόνα.
Τελικά μετά από ψάξιμο στο Internet και ενώ είχα αποφασίσει να πάω τη συσκευή για έλεγχο δοκίμασα να κάνω επαναφορά όλων των ρυθμίσεων.
Στο δικό μου Samsung γίνεται κρατώντας 5 sec ταυτόχρονα τα δυο πλήκτρα "Πάνω" και "Κάτω" για την επιλογή προγράμματος.
Μετά από αυτό πήρα κατ'ευθείαν εικόνα στην τηλεόραση, επέλεξα γλώσσα, ημερομηνία, ώρα και όλα δουλεύουν ρολόι. (Περιέργως ενώ είχε επαναφέρει τα πάντα είχε κρατήσει τα κανάλια ακριβώς όπως τα είχα ρυθμίσει)
Αυτό από χθες το βράδυ.
Η χαζομάρα είναι οτι την έχω αγοράσει 3 μήνες και ενώ από την πρώτη μέρα έχω πρόβλημα, υποθέτωντας οτι το καλώδιο φταίει δεν ασχολήθηκα πολύ με το θέμα.
Τώρα προσπαθώ να καταλάβω αρκετά πράγματα.
1. Έχει τελικά πρόβλημα το DVD-R ή μετά τα χθεσινά λύθηκε;
2. Αν δεν έχει πρόβλημα, όλο το θέμα ήταν στις ρυθμίσεις, αλλά εγώ δεν είχα πειράξει τίποτα το ιδιαίτερο, από την πρώτη μέρα είχα θέμα με την μεταφορά της εικόνας στην τηλεόραση.
3. Αν φταίνε οι ρυθμίσεις, τί λάθος έχω κάνει;

Σας παρακαλώ βοηθήστε όσο γίνεται γιατί πραγματικά χθες ήμουν στα όρια του να πετάξω τη συσκευή από το μπαλκόνι...
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Απ' ό,τι φαίνεται, είχε φάει κάποιο "σκάλωμα" μου με το reset, έστρωσε, κάτι καθόλου σπάνιο σε συσκευές νέας γενιάς που έχουν γίνει σαν υπολογιστές!!!
Γενικά πρόσεχε την HDMI, γιατί είναι αρκετά ευαίσθητη και μην κουμπώνεις και ξεκουμπώνεις το βύσμα συχνά!!
Α!! Και επειδή περνάει ρεύμα, ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ, δεν θα την ξεκουμπώνεις, με ανοιχτές τις συσκευές, γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου καεί και μετά...wall_1
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Η συσκευή είναι υπο παρακολούθηση.
Πάντως πραγματικά ελπίζω να είναι ok γιατι δεν θα ήθελα να μπλέξω με service...
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να ήρθε με "σκάλωμα" από το εργοστάσιο;
(Πρώτη φορά το έκανε την πρώτη φορά που το συνέδεσα)

Για το HDMI δεν το ήξερα...
Πρεπέι να το έχω συνδέσει και αποσυνδέσει ίσως και 50 φορές...
Και όλες με ανοιχτές τις συσκευές...
Αυτό γιατί κάθε φορά που δεν είχε σήμα, βγάζοντας το HDMI έβλεπα κανονικά από το Composite...
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Τελικά δεν δούλεψε.
Δοκίμασα και με άλλο καλώδιο και πάλι τα ίδια.
Τώρα θα πρέπει να δοκιμάσω το DVD-R σε κάποια άλλη τηλεόραση για να δω μήπως τελικά έχει αυτό πρόβλημα...
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Δοκίμασα σήμερα και με ένα Oehlbach 1.3a φθηνό των 30 ευρώ από to MediaMarkt και δεν δούλεψε ούτε με αυτό.
Πιστεύω πλέον οτι φταίει μια από τις δυο συσκευές.
Για κάποιο λόγο πιστεύω οτι είναι το DVD-R το οποίο σε σύνδεση μέσω HDMI και προγραμματισμένη εγγραφή χάνει καρέ και φαίνεται και στο χρόνο συνολικής εγγραφής.
Με σύνδεση Component δεν το έχει κάνει ποτέ.
Τώρα πως μπορεί η σύνδεση να επιρρεάζει την εγγραφή δεν το καταλαβαίνω.
Από Δευτέρα τηλεφωνώ στον Fourlis ο οποίος έχει το Service της Samsung και μάλιστα "On Site" δηλαδή στον χώρο σου, να έρθει να τσεκάρει.
Ελπίζω μόνο να μην έχει χρέωση κάτι τέτοιο...
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Απάντηση: "Χωρίς Σήμα"

Επαναφέρω το θέμα.
Το DVD-R πήγε στο service 7/7/2008 και τελικά προχθές το παρέλαβα επισκευασμένο.
Η περιγραφή της επισκευής γράφει "αλλαγή πλακετών main και HDMI".
Έγινε εντός εγγύησης και δεν πλήρωσα τίποτα.
Το θέμα είναι οτι:
1. Το πρόβλημα με τα χαμένα καρέ κατα την εγγραφή δεν διορθώθηκε.
Χθες δοκίμασα εγγραφή 1 ώρας και τελικά ο χρόνος του κομματιού που έγραψε ήταν 58:45
2. Έχω την εντύπωση τι η ποιότητα της αναπαραγωγής είναι χάλια.
Δυστυχώς δεν έχω κάποιο DVD σε 1080p, αλλά ακόμα και έτσι υποτίθεται οτι το DVD-R κάνει upscale σε 1080i.
Μήπως υπάρχει κάπου κάποιο HD Demo να δοκιμάσω;
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Γιατι δεν κατεβαζεις στο PC σου ενα αρχειακι και να το παιξεις στο DVD-R ?
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Απάντηση: "Χωρίς Σήμα"

Έκανα κάτι καλύτερο.
Πρόβαλα φωτογραφίες από το DVD-R ανάλυσης 1920x1080 και έκανα και προβλή από το PC απευθείας τις ίδιες εικόνες για να μπορώ να συγκρίνω.
Ενώ οι εικόνες ήταν καθαρές όταν έπαιζαν από το DVD-R έβγαινα με pixelάκια και με μεγάλη διαφορά στην ποιότητα.
Μάλλον πρέπει να πάω για ακόμα μια φορά για service που σημαίνει άλλους 2 μήνες χωρίς DVD στην τηλεόραση και να ελπίσω οτι δεν είναι κεφαλή γιατί καλύπτεται από εγγύηση μόνο 6 μηνών.
Ήμαρτον με τη Samsung, έχω σκυλομετανιώσει που αγόρασα...
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Απάντηση: "Χωρίς Σήμα"

Ενημερώνω απλά για την περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για το θέμα.
Το ιστορικό έχει ως εξής:

Αγορά του DVD-R στις 5/12/2007.
Το DVD-R δούλευε μια χαρά συνδεεδεμένο με Component και με Scart.
Αγοράζω καλώδιο HDMI 1.3 ClickTronic μετά από αρκετό καιρό και τότε αρχίζουν τα προβλήματα.
Μια δεν δούλευε ο ήχος και έπαιζε η εικόνα, μια είχα γκρί οθόνη και το συχνότερο πρόβλημα ήταν η ένδειξη "Χωρίς Σήμα" που είχα στην οθόνη τις περισσότερες φορές που δοκίμαζα να συνδέσω τη συσκευή με την τηλεόραση μέσω HDMI.
Μαζί με όλα αυτά ενώ το DVD-R έκανε κανονικά εγγραφές όταν δούλευε με Component ή Scart, όταν ήταν συνδεδεμένο με την τηλεόραση μέσω HDMI έχανε καρέ και το αποτέλεσμα της εγγραφής ήταν άθλιο.
Επικοινώνησα με το Πλαισιο απ'όπου είχε αγοραστεί και η γνώμη τους ήταν οτι μάλλον είναι το καλώδιο. Το επέστρεψα, μου είπαν οτι δούλευε κανονικά, ωστόσο δέχτηκαν την επιστροφή. Αγόρασα (σε βάθος χρόνου και ενώ έκανα δουλειά μου με Component) άλλο ένα φθηνό καλώδιο 1 μέτρου με το οποίο δεν δούλεψε καθώς και ένα 1,5 μέτρου Oehlbach. Δεν δούλεψε ούτε με αυτό. Μετά από αρκετό καιρό επικοινωνώ με το Πλαίσιο πάλι αναφέροντας το πρόβλημα και έχοντας αγοράσει τηλεόραση και DVD από αυτούς και τα 2 Samsung με συμβούλευσαν να επικοινωνήσω με το Service της Samsung αφού έχουν On-Site εγγύηση που σημαίνει οτι έρχεται τεχνικός στο χώρο σου.
Επικοινωνώ με το Service και μου έκανε τρομερή εντύπωση το πόσο ευγενικοί και εξυπηρετικοί ήταν οι άνθρωποι. Όμως έμαθα οτι τελικά η δωρεάν επίσκεψη στο χώρο σου ισχύει μόνο για τις τηλεοράσεις και συνεπως αν έφταιγε το DVD θα έπρεπε να τους πληρώσω επίσκεψη τεχνικού και μεταφορά στο Service. Έτσι δοκιμάσαμε διάφορα πράγματα μέσω τηλεφώνου και αφού ο τεχνικός βεβαιώθηκε οτι έχω πρόβλημα μου είπε οτι δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τι φταιει και οτι πρέπει να δοκιμάσω το DVD σε άλλη τηλεόραση να δω αν παίζει καθώς και ένα άλλο DVD στην δική μου τηλεόραση.

Αυτό προφανώς πήρε καιρό σε εμένα, έτσι η πρώτη επίσκεψη στο Service ήταν στις 7/7/2008.
Η συσκευή έμεινε εκεί μέχρι τις 26/8/2008 οπου και ολοκληρώθηκε η επισκευή της: "Αλλαγή πλακετών main και HDMI".
Την ίδια μέρα ανακάλυψα οτι το πρόβλημα των εγγραφών δεν διορθώθηκε, αλλά τουλάχιστον πλεον μπορούσα να συνδέσω τη συσκευή μέσω HDMI με την τηλεόραση. Επικοινώνησα ξανά με το Service και ο τεχνικός ήταν δυστακτικός για το αν μπορεί να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Μου είπε να δοκιμάσω να κάνω εγγραφές σε διάφορες ποιότητες και να επικοινωνήσω ξανά μαζί του.

Τελικά 29/8/2008 ξαναπήγα τη συσκευή στο Service. Την κοιτάξανε και ενώ είχα αποθηκευμένες εγγραφές δεν δεχόντουσαν οτι έχει πρόβλημα και οτι όταν δοκιμάζουν αυτοί εγγραφές δουλεύει κανονικά. Επέμενα να συνδέσουν τη συσκευή με τηλεόραση μέσω HDMI και όχι απλά σκέτη με μια κεραία.
Τελικά με πήραν τηλέφωνο οτι έγινε Reset και η συσκευή επι λέξη "είναι εντάξει". Την παρέλαβα από το Service 12/9/2008. Φυσικά γύρισα σπίτι και δεν δούλευε. Έτσι τους πήρα τηλέφωνο και ο τεχνικός επέμενε οτι αυτό που τους λέω είναι "πρόβλημα Φάντασμα" και οτι είναι αδύνατο να συμβαίνει κάτι τέτοιο αφού οι εγγραφές γίνονται μέσω της κεραίας. Φυσικά δεν είχε κάτι να απαντήσει στην ερώτηση αν ειναι δυνατόν να είναι ιδέα μου και να μου αρέσει να πηγαινοέρχομαι στο Service και να μένω χωρίς συσκευή.

Έτσι την πήγα ξανά στο Service την ίδια η την επόμενη μέρα και περίμενα μέχρι να τους παρουσιάσει το πρόβλημα και τελικά να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά της Samsung και να τους στείλει ένα Firmware (το οποίο είναι 4ΜΒ αλλά έκανε 2 βδομάδες να έρθει).
Πήρα πάλι στα χέρια μου τη συσκευή στις 24/10/2008 και όντως δούλευε.
Αλλά εντελώς προβληματικά αφού δεν έδειχνε πότε έκανε προγραμματισμένες εγγραφές και όταν προσπαθούσες να επεξεργαστείς οποιαδήποτε εγγραφή το αρχείο καταστρεφόταν και έπαιζε εντελώς ακατάστατα επαναλαμβάνοντας κομμάτια διαρκώς. (Αυτό το ανακάλυψα μετά απο αρκετό καιρό)
Επικοινώνησα με το Service για ακόμα μια φορά ανέφερα το πρόβλημα μου είπαν να κάνω Format στο Δίσκο και να δοκιμάσω ξανά. Φυσικά δεν λύθηκε το πρόβλημα και ήμουν σίγουρος οτι έφταιγε το Firmware που φορτώσανε. Η άποψη του τεχνικού ήταν οτι πρέπει να αλλαχθεί ο σκληρός δίσκος. Η αλήθεια είναι οτι δεν το πήγα καθόλου στο Service μετά από αυτό γιατί προτίμησα (ξέροντας πλεον οτι ακόμα και για ένα Reset χρειάζονται 1 μήνα) να έχω το DVD-R στις διακοπές των Χριστουγέννων.

Δικαιώθηκα για αυτή μου την επιλογή μάλλον αφού μέσα στις διακοπές ανακάλυψα οτι στις 24/11/2008 η Samsung ανέβασε στο Site της καινούργιο Firmware (βγάζει συχνά, αυτό είναι αλήθεια αλλά δεν τα ανεβάζει - είχε να αναναεωθεί από 22/5/2007)
Το φόρτωσα μόνος μου πολύ εύκολα και γρήγορα και το DVD-R δουλεύει πλεον ρολόι ΑΛΛΑ δεν εχει ελληνική γλώσσα παρά το γεγονος οτι το Firmware ήταν MultiLanguage.
Θα ήθελα Ελληνικά γιατι το DVD-R το χρησιμοποιούν οι γονείς μου, αλλά αφού δουλεύει δεν με πειράζει, απλά τώρα για ότι χρειαστούν με παίρνουν τηλέφωνο να τους εξηγήσω πως.
Του πήρε ένα χρόνο και κάτι για να δουλέψει σωστά, αλλά δούλεψε ευτυχώς. Ελπίζω να μείνει ως έχει...
Εντυπώσεις από το Service?
Μπορεί νομίζω οποιοσδήποτε να βγάλει συμπερασμα μετά από όλο αυτό το κείμενο.
Μου έκανε εντυπωση το πως κάποιος μπορεί να είναι τόσο ευγενικός συνέχεια αλλά ταυτόχρονα να μην θέλει να κα΄νει οτιδήποτε για να βοηθήσει με το πρόβλημά σου.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.868
Μηνύματα
3.031.437
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top