Ψάχνω ενισχυτή για ηχεία Roister Status 7.

Reaction score
0
Καλησπέρα σας.
Είμαι άσχετος με τεχνικά ζητήματα γιατί πάντα ένα στερεοφωνικό είχα αλλά νομιζω οτι ήρθε η στιγμή να στήσω ένα αξιοπρεπές σύστημα ήχου. Μου έχουν χαρίσει 2x180W ηχεία Roister Status 7 οπότε νομίζω αυτά είναι η βάση για να "πατήσω" στις υπόλοιπες επιλογές μου.. Αναρωτιέμαι πρώτον γιατί τα συγκεκριμένα ηχεία έχουν 4 RCA για να τα συνδέσεις και όχι 2 όπως τα περισσότερα που ξέρω (http://oi39.tinypic.com/208ablj.jpg). Τι θα πρέπει να κοιτάξω για επιλογή ενισχυτή; Υπάρχει περίπτωση να βρώ λαμπάτο που να τα υποστηρίζει σωστά; Συγκεκριμένα σκεφτόμουν για κάτι τέτοιο: TA-5002 ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΗΧΟΥ KODA (http://www.cosmomarket.gr/index.php?p=4&item_id=CMT-9287&skr=skr15945&cat_id=005410071004). Τώρα θα γελάτε φαντάζομαι αλλά σας είπα είμαι άσχετος με τα χαρακτηριστικά και το τι πρέπει να κοιτάξω. Ελπίζω να με διαφωτίσετε.. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση σας θα μου φανεί χρήσιμη.

Χαρακτηριστικά ηχείων Roister Status 7:
maximum power : 180 watt RMS
impedance : 6Ω
sensitivity : 91 dB

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Reaction score
78.800
Δεν είναι RCA, είναι μπόρνες για διπλοκαλωδίωση ή διενίσχυση. Αγνόησέ τις για την ώρα (και όχι μόνο :)).

Reaction score
0
Δεν ξέρω αν θα σε ικανοποιήσει αλλά ένας φίλος έχει πάρει αυτόν [link removed]
Και ακούγεται καμπάνα!!! Απο συνδεσμολογίες με τα ηχεία δεν μπορώ να σου πώ αλλά αυτά που σου δώσανε πρέπει όντως να πετάνε!

Last edited by a moderator:

Reaction score
36
Γειά σου Σάκη. Το οτι έχει 4 μπορνες, είναι για διπλωκαλωδίωση ή διπλοενίσχυση, δήλαδή μπορείς
να οδηγήσεις τα δυο του woofer με χ ενισχυτή, και το tweeter με y ενισχυτή. Μ'άλλα λόγια ... τρίχες.

Τώρα είναι βραχυκυκλωμένα με το έλασμα, οπότε θεώρησε το σαν ένα ζευγάρι μπόρνες.

Σχετικά με ενισχυτή. Μην πάρεις μικρό ενισχυτή, γιατί τα ηχεία σου είναι μεγάλα (σε ισχύ). Όποιος
γνωρίζει αυτά τα θέματα, θα καταλάβει τι εννοώ. Ο μικρός ενισχυτής καίει εύκολα τα μεγάλα ηχεία