αποριες για ηχοσυστημα αυτοκινητου (γενικες και ειδικες)

Μηνύματα
146
Reaction score
111
καλησπερα παιδια.
συντομα θα παρω νεο τουτου γιατι το παλιο τα εχει φαει τα ψωμια του και με το παραπανω.
η μουσικη στο αμαξι ειναι κατι σημαντικο για εμενα οποτε θελω λιγο να ψαχτω.

κατ αρχας να πω πως δεν ψηνομαι για αγορα ενισχυτη σαμπγουφερς κτλ κτλ. Γιατι δεν με νοιαζει τα μπασα να βαρανε και να τα νιωθει το διπλανο αμαξι. ουτε να με ακουνε 2 τετραγωνα παραπερα.
Αυτο που με νοιαζει ειναι ο ποιοτικος ηχος. ( σε σχεση με το μπατζετ παντα).
Πριν ξεκινησω να λεω παρακατω, θελω να ρωτησω 2 αποριες.
τα ηχεια σε ολα τα αμαξια εχουν χαλια σημεια τοποθετησης. πχ μπροστα το ενα ηχειο ειναι διπλα στον οδηγο, μποει να εμποδιζεται και απο τα ποδια του, το αλλο μακρυα, τα πισω βαρανε οπου ναναι. ενα ματσο χαλια. παρολα αυτα, πολλες φορες ακους σουπερ. πως επιτυγχανεται αυτο? προσπαθουμε να κανουμε τετοιες ρυθμισεις ωστε να ειναι τα ηχεια out of phase και να μειωνεται στο ελαχιστο η επιρροη της κακιστης θεσης ακροασης?
δευτερη ψιλοχαζη απορια. τα κλεφτρονια στερεοφωνικων στα αμαξια, αν εχεις μαμα οθονη 2din στο αμαξι, την κλεβουν ήξ χτυπανε πιο πολυ αφτερμαρκετ. εννοω πως αμα η οθονη ερχεται πακετο με το αμαξι και ειναι κολλημενη στην εταζερα, και δουλευει μονο για το συγκεκριμενο μοντελο, δεν κανει την κλοπη της ασυμφορη επικινδυνη και χαζη? ή τις κλεβουν και αυτες αβερτα?

μετα απο αυτα, ας δωσω παραπανω λεπτομερεις. το αμαξι που κατα 95% θα παρω, ειναι το νεο κια πικαντο.
αυτο ερχεται με διαφορους εξοπλισμους. ηθελα να ρωτησω το εξης. αν παω στην ακριβη εκδοση που εχει ηχοσυστημα με 6 ηχεια (4 συν τουιτερ) θα ακουω αξιοπρεπως? ή καλυτερα να παω σε μια πιο φθηνη εκδοση και να παιξω με αφτερμαρκετ ηχεια και πλειερ? (δεν ξερω αν το μαμα ηχοσυστημα της φθηνης ή ακριβης εκδοσης μπορει να αντικατασταθει ή οχι, ας βοηθησει καποιος γνωστης). παντως αν παω σε αφτερμαρκετ, δεν θα ηθελα να χασω τριπ κομπιοτερ ή αλλες ρυθμισεις. το λεω γιατι η κοπελα μου εχει αν κολτ του 7 και αν αλλαξει το εντελος μουφα μαμα σιντιπλειερ, χανεις το τριπ κομπιουτερ (αν καποιος ξερει αν εχει επιτελου βρεθει καποια λυση, να το πειιιιιιι).
το "κασσετοφωνο" του αμαξιου, θα ηθελα να εχει απαραιτητως παραμετρικο εκουαλαιζερ και αν μπορει να παιζει και φλακ. αν μπορει να τα παιζει και απο microsd card σουπερ.

προβληματισμοι
αν οι μαμα 2διν οθονες που δινει το πικαντπ στην πλουσια εκδοση ειναι επιρρεπεις στις κλοπες, να μην την βαλω καν. εχω και το κινητο και κανω δουλεια.
αν το στερεο ειναι εντελως μουφα σαν ενισχυτης, και ειναι για πεταμα, τον αλλαζω χωρις δευτερη σκεψη.
αν επιπροσθετως τα ηχεια ειναι μουφα (τα μαμα εννοω), να παρω πιο φθηνη εκδοση και να επενδυσω σε νεα ηχεια και εναν καλο πλειερ.

μπερδεμενο βγηκε το ποστ μου, γιατι ειμαι μπερδεμενος. οπως καταλαβατε, αναλογα τις απαντησεις, θα αρχισω να κοιταω και συγκεκριμενη εκδοση αμαξιου.
να ειστε καλα.
υγ. αν μπορει καποιος να πει μια μεση τιμη αξιοπρεπων ηχειων (διαιρουμενα μπροστα) με πλειερ, θα ημουν υποχρεος.
ευχαριστω
 

Μηνύματα
1.842
Reaction score
3.438
Καλημέρα.
Από την στιγμή που δεν θες να πάρεις ενισχυτές σαμπ επεξεργαστές πάρε την μεγάλη έκδοση του μοντέλου με τα εργοστασιακά και βολεψου με αυτά.
Για να πετύχεις βέλτιστες λύσεις τοποθέτησης σε αυτοκίνητο πρέπει να κάνεις μεγάλες παρεμβάσεις στο εσωτερικό του .
Πράγμα που δεν το θες.
Όλα τα κλέβουν .
Και καθόλου να μην έχεις στερεοφωνικό αν το σταμπαρουν το αμάξι θα το πάρουν ολόκληρο.
Πάρε με εργοστασιακή οθόνη με πολλά ηχεία κάνε μια καλή ασφάλεια και τέλος.
Μην σκας και μην το ψαχνεις για παραπάνω.
Και ηχεία να αλλάξεις χωρίς προσθήκη ενισχυτή χειρότερα θα παίζουν από το μαμά.
Αυτά τα λίγα για να μην πετάξεις τσάμπα λεφτά.
 


Μηνύματα
501
Reaction score
705
Εγώ από την άλλη θα σου πρότεινα να πάς στη φθηνότερη δυνατή εργοστασιακή εγκατάσταση ή και καθόλου (έτσι κι αλλιώς αν εξαιρέσεις τη συνεργασία Dynaudio/Volvo) τα υπόλοιπα λίγο έως πολύ δε παίζουν «τίποτα» εκτός και αν πας σε ultra-premium κατηγορία με τίποτα Meridian κτλπ κτλπ που και πάλι προσωπικά πιστεύω με τα ίδια κόστη έξω, μπορείς να πάρεις περισσότερα. Με τα χρήματα που εξοικονομείς πηγαίνεις σε ένα σοβαρό επαγγελματία (το κακό είναι ότι έχουν μείνει ελάχιστοι) τους θέτεις τις απαιτήσεις και έχεις ένα πολύ πολύ καλό αποτέλεσμα. Το καλό με αυτή τη λύση είναι ότι αυτό μπορείς να το κάνεις και τώρα με μορφη συζήτησης και να δεις αν είναι βιώσιμο/υλοποιήσιμο.

Ως προς το διακριτικό της εγκατάστασης, μπορεί να τεθεί σαν απαίτηση και φυσικά να ικανοποιηθεί. Στο παρελθόν έχουν υπάρξει εγκαταστάσεις χιλιάδων ευρώ που καταλάβαινες της ύπαρξη συστήματος μόνο από τη διαφορετική πηγή στη κεντρική κονσόλα και τίποτα άλλο. Τα τερατουργήματα που κυκλοφορούν γενικώς με τα 200 μεγάφωνα ανά πόρτα δε συγκαταλέγονται στα σοβαρά…

Θα διαφωνήσω κάθετα ότι η αλλαγή ηχείων πάει τον ήχο προς το χειρότερο μιας που οι ενισχυτές που έχουν πλέον οι εργοστασιακές πηγές είναι πολύ καλύτεροι από αυτούς των προηγούμενων ετών και μια αναβάθμιση στα ηχεία και μόνο καθώς και μια σοβαρή μόνωση στις πόρτες, θα έχει πολύ καλό και ικανοποιητικό αποτέλεσμα, πάντα σε σχέση με τι υπήρχε πριν.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
Θα διαφωνήσω κάθετα ότι η αλλαγή ηχείων πάει τον ήχο προς το χειρότερο μιας που οι ενισχυτές που έχουν πλέον οι εργοστασιακές πηγές πια είναι πολύ καλύτεροι από αυτούς των προηγούμενων ετών και μια αναβάθμιση στα ηχεία και μόνο καθώς και μια σοβαρή μόνωση στις πόρτες, θα έχει πολύ καλό και ικανοποιητικό αποτέλεσμα, πάντα σε σχέση με τι υπήρχε πριν.
Διαφωνώ κι εγώ.:)
Δεν είναι θέμα ενισχυτή,μόνο.
Κυρίως έχει να κάνει με το ότι τα εργοστασιακά μεγάφωνα , είναι ''ταιριασμένα'' με τα λίτρα αέρα και τον χώρο της πόρτας.
Αν βάλει καλύτερα μεγάφωνα , αλλάζουν οι παράμετροι με αμφίβολο αποτέλεσμα.:idk:
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Διαφωνώ κι εγώ.:)
Δεν είναι θέμα ενισχυτή,μόνο.
Κυρίως έχει να κάνει με το ότι τα εργοστασιακά μεγάφωνα , είναι ''ταιριασμένα'' με τα λίτρα αέρα και τον χώρο της πόρτας.
Αν βάλει καλύτερα μεγάφωνα , αλλάζουν οι παράμετροι με αμφίβολο αποτέλεσμα.:idk:
H πόρτα του αυτοκινήτου όπως και να έχει δεν έιναι σοβαρό "κουτί" για το μεγάφωνο, αν επιλέξεις προσεκτικά το διαιρούμενο το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο. Αν προσθέσεις μόνωση δεν υπάρχει πιθανότητα να είναι χειρότερο.
Το έχω κάνει, πέρα από το δικό μου, σε 4-5 αυτοκίνητα με κόστος διαιρούμενων από 60-250Ε και κανένα μα κανένα δε έπαιξε χειρότερα από πριν.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
H πόρτα του αυτοκινήτου όπως και να έχει δεν έιναι σοβαρό "κουτί" για το μεγάφωνο,
Δυστυχώς αυτό έχουμε.

αν επιλέξεις προσεκτικά το διαιρούμενο
Δηλαδή σε ποιά σημεία να δώσει προσοχή στην επιλογή?
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Δυστυχώς αυτό έχουμε.
Δηλαδή σε ποιά σημεία να δώσει προσοχή στην επιλογή?
Καταρχήν στο μέγεθος (διάμετρο και ύψος για να μην έχεις πρακτικά προβλήματα) στη συνέχεια μπορεί κάποιος να ψάξει σε κατασκευαστές όπως η Focal, Pioneer, Alpine κτλπ που βγάζουν σετάκια σχεδιασμένα για συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Αλλιώς υπολογίζεις τον όγκο της πόρτας και ψάχνεις μεγάφωνο (βάσει παραμέτρων του) που θα ταιριάξει στη πόρτα. Αν υπάρχει εμπερία, γιαυτό πρότεινα και έναν σοβαρό εγκαταστάση, μπορείς να φτάσεις αρκετά μακρυά σε ήχο ακόμα και σε εργοστασιακές θέσεις.
Επίσης με τους σύγχρονους ψηφιακούς ενισχυτές η εγκατάσταση μπορεί να γίνει πραγματικά διακριτική...

 

Μηνύματα
1.842
Reaction score
3.438
Η διαφορά που έχει η απλή έκδοση με την έκδοση premium είναι στα 1000 με 1500 ανάλογα τον κυβισμό και περιέχει εκτός τις οθόνης με τα 6 ηχεία το hands free με Bluetooth έχει δισκόφρενα πίσω,ηλ.παραθυρα πίσω,δερμάτινο σαλόνι,κάμερα οπισθοποριας και άλλα .
Με λίγα λόγια είναι μια λογική διαφορα για αυτά που προσφέρει.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.007
Reaction score
1.466
Το θέμα δεν είναι άσπρο-μαύρο (δυστυχώς...) Η μέγιστη ερώτηση είναι το πόσο διατεθημένος είσαι να ξηλώσεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο και το κόστος. Επειδή και εγώ πριν λίγο καιρό είχα το ίδιο δήλυμα και παρόλο που θα το "πείραζα" μόνος μου (έχω τοποθετήσει περισσότερα από 100 συστήματα απλά και Hi-End), προτίμησα την εργοστασιακή Premium λύση (από την Bang & Olufsen) και ξένιασα. Δεν έχει την ποιότητα που περίμενα και που θα δικαιολογούσε το έξτρα κόστος αλλά παίρνει υψηλή βαθμολογία και είναι μαμά. Η ακουστική στο αυτοκίνητο είναι πολύπλοκη, δύσκολη στην βελτίωσή της, στις πλείστες των περιπτώσεων χρειάζεται ψηφιακή επεξεργασία με δυνατούς επεξεργαστές και ΜΕΓΑΛΟ ρόλο παίζει η ποιότητα της κατασκευής του υπόλοιπου αυτοκινήτου, τα τριξίματα, η ηχομόνωση, οι θέσεις τοποθέτησης, και πολλές αλλες μικρές και μεγάλες λεπτομέρειες. Αν με τα 1500 Ευρώ παίρνεις και άλλες βελτιώσεις σε τομείς όπως η απόδοση, ιπποδύναμη, φρένα, εμφάνιση ΚΑΙ ήχο, προχώρα με αυτή. Μετά από καιρό το βλέπεις και αρχίζεις τις μετατροπές. Σχετικά με τις κλοπές, αν το αυτοκίνητό σου το βάλει στο μάτι ένας ερασιτέχνης θα το κλέψει ακόμα και γιατί θέλει να ψάξει αν μέσα έχεις ξεχάσει ένα κινητό που θα βγάλει ένα 50άρικο αν θα το πουλήσει. Ο επαγγελματίας ψάχνει για άλλα αυτοκίνητα με άλλες "αποδόσεις"...Μια καλή ασφάλεια, μια σχετική προσοχή στο που το αφήνεις, να μην είσαι "προκλητικός" και δεν θα έχεις πρόβλημα.
Αυτά τα ολίγα.
Γιάννης
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.033
Reaction score
8.060
Οπωσδήποτε στην αγορά ΙΧ συμφέρουν οι βελτιωμένες εκδόσεις, διότι κατόπιν οι οποιεσδήποτε μετατροπές κοστίζουν περισσότερο και έχουν μάλλον αμφίβολο αποτέλεσμα.
Αν δεν έχομε τρέλα με την ποιότητα, ή άλλως, για τον μέσο χρήστη τα ηχοσυστήματα των κατασκευαστών, καλύπτουν άνετα τις προσδοκίες μας.
 

Μηνύματα
146
Reaction score
111
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
κατ αρχας, βλεποντας πιο ηρεμα τα μανιουαλ του πικαντο, παρατηρω πως και στην φθηνη εκδοση, εχει οθονη 2 διν που ειναι καθετη στο ταμπλο. ιδιο χωρο με την καλη οθονη πιανει. οποτε δυστυχως αν θες να αλλαξεις πηγη, ειτε στην φθηνη ειτε στην ακριβη εκδοση, χανεις σιγουρα λειτουργιες οπως το τριπ κομπιουτερ. οποτε (εκτος και αν καποιος γνωριζει καποια αλλη λυση για να μην χανω λειτουργιες) αναγκαστικα παω με την φουλ εκδοση με την οθονη και τα 6 ηχεια.
απο εκει και περα. το τι κανω, αν κανω, εχει να κανει με την ποιοτητα ηχου. πχ στο νεο ρενο κλιο που εχει φιλος, το ηχοσυστημα ειναι για σφαλιαρες. κακιστος ηχος.
να φανταστω δεν εχει κανενας, εμπειρια με πικαντο.
οποτε επειδη αναμερθηκε, να ρωτησω το εξης.
ο ενισχυτης που θα βοηθουσε? απο τη στιγμη ειδικα που δεν θα βαλω σαμπ. ειναι τελικος ή και προενισχυτης μαζι? γιατι αν ειναι μονο τελικος, τοσο μεγαλη διαφορα θα εχει με την μαμα πηγη? δεν εχω ιδεα και επαφη με τους ενισχυτες αμαξιων γιαυτο ρωταω.
οι ενιχυτες μπαινουν στο ντουλαπακι? ειναι παντα ανοιχτοι ή καθε φορα ανοιγεις το ντουλαπακι και πατας το ον και το οφ? επιβαρυνουν την μπαταρια? μιλαω παντα για νορμαλ εντασεις.
επισης θα μπορουσε με καποιο τροπο, αν δεν υποστηριζονται φλακ, να βοηθουσε καπως ο ενισχυτης? δεν βλεπω πως, αφου δεν ειναι πηγη, αλλα μπορει να υπαρχει καμια πατεντα...

θελω να πω πως αν ενας ενισχυτης λογω οδηγησης θα εκανε αρκετα καλυτερο τον ηχο, δεν θα ειχα προβλημα να προβω στην αγορα του, αν δεν επιρρεαζει τη λειτουργια μπαταριας κτλ ιδιαιτερα, και τα ηχεια θα δουλεουν καλυτερα. αν δεν προκειται να προσφερει κατι ιδιαιτερο, μενω στα μαμα.

συγνωμη και παλι για την ασχετοσυνη μου. σας ευχαριστω
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
θελω να πω πως αν ενας ενισχυτης λογω οδηγησης θα εκανε αρκετα καλυτερο τον ηχο, δεν θα ειχα προβλημα να προβω στην αγορα του, αν δεν επηρεαζει τη λειτουργια μπαταριας κτλ ιδιαιτερα, και τα ηχεια θα δουλευουν καλυτερα.
Όλα τα μεγάφωνα παίζουν καλύτερα με δυνατότερο ενισχυτή.
Συνήθως τοποθετείται στην πλάτη του πίσω καθίσματος ή κάτω απ τα μπροστινά στο δάπεδο.
Ο ενισχυτής ανοίγει όταν πάρει σήμα απ την πηγή.
Η σωστή εγκατάσταση , από εξειδικευμένο τεχνικό , είναι η εγγύηση για την σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου.
 

Μηνύματα
15.012
Reaction score
20.746
προυπολογισμο εχουμε;

πλεον υπαρχουν εξαιρετικες vfm λυσεις (παντα με dsp) για συνεργασια με εργοστασιακες πηγες και aftermarket ηχεια
το αυτοκινητο ποιο ειναι ; ειναι πολυ σημαντικο αυτο για να εχει νοημα η συζητηση.

υπαρχουν αυτοκινητα που μπορεις να ζησεις ανετα για χρονια χωρις sub , υπαρχουν και αλλα που δεν γινεται χωρις.
τι αποψη εχεις για τα sub ; δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες.
σε αλλα οχηματα μπορει να μπει κατι που απλα δε θα το βρισκεις οσο και να ψαχνεις σε αλλα απλα γινεται ενα με τον χωρο των αποσκευων κλπ

το οχημα και ο προυπολογισμος ειναι το σημαντικοτερο ολων
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.284
Reaction score
853
Καλησπέρα και Καλή Ανάσταση!

Ας μην τρομάζει ο κόσμος με το ξήλωμα του αυτοκινήτου κι αν τα εργοστασιακά μεγάφωνα είναι καλά ακόμα και σε super εκδόσεις!!
Η πρότασή μου είναι να πάρεις το αυτοκίνητο έτσι όπως σου αρέσει χωρίς τα ηχητικά του. Αν το δίνει με οθόνη κανένα πρόβλημα.
'Ενα σετ μεγάφωνα μπροστά κατηγορίας έως 230 Ε, μόνωση στην εσωτερική λαμαρίνα της πόρτας που δεν θα βελτιώσει απλά τον ήχο, αλλά και την γενικότερη ησυχία του αυτοκινήτου, κόστος περίπου 100.
Ένα πολύ μικρό σαμπάκι 8 η 10ν ίντσών σε κουτί έως 18 λίτρα στο 10ιντσο.
Ενισχυτής 4κάναλος 4χ100 φηφιακός με ενσωματωμένο επεξεργαστή (DSP) διαστάσεων (15χ15χ4) cm και κοιτάς αφ ̓ υψηλού τα volvo (καλοπροαίρετα) με την super έκδοση ήχου!!!!!
Όλα τα "λεφτά" είναι η ρύθμιση του DSP.
 

Μηνύματα
1.842
Reaction score
3.438
Αν αποφασισεις κάνε ότι σου λέει το μέλος car audio test που είναι γνώστης του αντικειμένου όσο κανείς άλλος και εγκαταστάτης φοβερός.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα.....
 

Μηνύματα
146
Reaction score
111
Παιδια σας ευχαριστω ολους.
νομιζω το ανεφερα παραπανω αλλα αν το ξαναπω. το αμαξι ειναι το kia picanto (μοντελο 2019 προφανως).
ειτε η ακριβη ειτε η φθηνη εκδοση που ειδα, εχει μια οθονη καθετα στο ταμπλο, που φαινεται σαν να ειναι στοναερα. αρα αν υποθεσουμε πως δεν βγαινει αυτη, γιατι εχει ενσωματωμενες λειτουργιες του αυτοκινητου, λογικα πηγη δεν αλλαζει.
οποτε να καταγραψω τα σεναρια που σκεφτομαι?
καταρχας η μονωση των λαμαρινων μου αρεσει και θα την εκανα σε οποιο απο τα σεναρια.
σεναριο 1
παιρνω τον φουλ εξοπλισμο με φουλ ηχεια διαιρουμενα, βαζω απλα εναν ενισχυτη με dsp και τιποτε αλλο.

σεναριο 2
παιρνω τον στανταρ εξοπλισμο, βαζω εναν ενισχυτη με dsp και βαζω και διαιρουμενα μπροστα και ηχεια πισω

απο τα 2 αυτα σεναρια, αν και εφοσον ολα τα λεφτα ειναι ο ενισχυτης με το dsp, με βολευει το πρωτο σεναριο. αλλα αυτο εχει να κανει και με το αν ειναι αξιοπρεπη τα μαμα ηχεια και μπορεις να κανεις τη δουλεια σου. δεν ζηταω παραλογα πραγματα. ισορροπημενο ηχο θελω οχι μπασα να σε σκοτωνουν και χαζομαρες.

Αν ο μαμα πλειερ δεν υποστηριζει φλακ, ηθελα να ρωτησω αν μπορει να αλλαξει η μαμα οθονη (ειτε η φθηνη ειτε η οθονη της φουλ εκδοσης) με καποια οθονη αφτερμαρκετ που να ειναι αποσπομενη για να μην την φανε, να υποστηριζει φλακ να εχει υποστηριξη usb και καρτων, κιας μην εχει cd. αρκει βεβαια να μην χασω λειτουργιες του αμαξιου. υπαρχει τροπος να προσθεσω την υποστηριξη φλακ με καποιο τροπο στον μαμα πλειερ? χλωμο ε?


νομιζω πως το πρωτο σεναριο ειναι το ιδανικο για μενα. αν και εφοσον βεβαια τα ηχεια ειναι της προκοπης. αν τα νεα μοντελα παιζουν φλακ, εγινα. αν βεβαια το πλειερ εινα ιγια κλωτσιες, εκει θα σκεφτω το ενδεχομενο να αλλαξω πηγη. αραγε, στο σεναριο αυτο, υπαρχει αφτερμαρκετ πηγη, που να υποστηριζει λοσλες, και σαν ενισχυτης η πηγη να ειναι δυνατη, και να εχει dsp? να τα παρω ολα σε ενα δηλαδη? (εννοειται προυποθεση να μην χασω το τριπ κομπιουτερ κτλ, και να χειριστηρια που θα υπαρχουν στο τιμονι, να δουλευουν.
σας ευχαριστω παιδια
 

Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
Εγώ από την άλλη θα σου πρότεινα να πάς στη φθηνότερη δυνατή εργοστασιακή εγκατάσταση ή και καθόλου (έτσι κι αλλιώς αν εξαιρέσεις τη συνεργασία Dynaudio/Volvo) τα υπόλοιπα λίγο έως πολύ δε παίζουν «τίποτα» εκτός και αν πας σε ultra-premium κατηγορία με τίποτα Meridian κτλπ κτλπ που και πάλι προσωπικά πιστεύω με τα ίδια κόστη έξω, μπορείς να πάρεις περισσότερα.
Το BMW E46 που είχα με ηχοσύστημα Harman Kardon έπαιζε εξαιρετικά. Αν θα ήθελα κάτι, ήταν μερικά dB υψηλότερη μέγιστη ένταση, αυτές τις λίγες φορές που το έβαζα τέρμα. Και σε μικρότερο βαθμό θα μπορούσα να πω ότι μάλλος ένα sub θα έκανε λίγο καλύτερη την κατάσταση.
 

Μηνύματα
13.644
Reaction score
6.612
Αν ο μαμα πλειερ δεν υποστηριζει φλακ, ηθελα να ρωτησω αν μπορει να αλλαξει η μαμα οθονη (ειτε η φθηνη ειτε η οθονη της φουλ εκδοσης) με καποια οθονη αφτερμαρκετ που να ειναι αποσπομενη για να μην την φανε, να υποστηριζει φλακ να εχει υποστηριξη usb και καρτων, κιας μην εχει cd. αρκει βεβαια να μην χασω λειτουργιες του αμαξιου. υπαρχει τροπος να προσθεσω την υποστηριξη φλακ με καποιο τροπο στον μαμα πλειερ? χλωμο ε?
και να αλλαξεις οθονη δεν σημαινει κατι,το player εχει σημασια αν μπορει να παιξει flac οχι η οθονη. Aλλα ολα πλεον εχουν και εισοδο aux,οποτε βαλε εκει μια ταμπλετα ή ακομα καλυτερα ενα φορητο player (καποιο φτηνο fiio πχ ) που θα παιζει flac και θα εχει και καλυτερο ηχο σαν player απο το μαμισιο. Για μενα το πιο ορθο ειναι να παρεις την πλουσια εκδοση,να το κρατησεις-ακουσεις κανα μηνα και μετα βλεπεις τι δεν σου παει στον ηχο. Μην τρωγεσαι απο τωρα δηλαδη,ισως να το κανεις και χωρις λογο.
 

Μηνύματα
146
Reaction score
111
και να αλλαξεις οθονη δεν σημαινει κατι,το player εχει σημασια αν μπορει να παιξει flac οχι η οθονη. Aλλα ολα πλεον εχουν και εισοδο aux,οποτε βαλε εκει μια ταμπλετα ή ακομα καλυτερα ενα φορητο player (καποιο φτηνο fiio πχ ) που θα παιζει flac και θα εχει και καλυτερο ηχο σαν player απο το μαμισιο. Για μενα το πιο ορθο ειναι να παρεις την πλουσια εκδοση,να το κρατησεις-ακουσεις κανα μηνα και μετα βλεπεις τι δεν σου παει στον ηχο. Μην τρωγεσαι απο τωρα δηλαδη,ισως να το κανεις και χωρις λογο.
φιλε, ισως να πω μπαρουφα, αλλα αποτι καταλαβα η οθονη, ειναι το πλειερ, ετσι οπως την εκοψα απο τις φωτο. δεν ειδα απο κατι να εχει καποιο πλειερ. αν η οθονη δεν ειναι το πλειερ, και εχει καποιο αλλοαπο κατω, 1 διν, εννοειται πως αν μπορω αλλαζω το μαμα και βαζω καποιο με υποστηριξη φλακ κτλ. η εξοδος aux ειναι μαι λυση, αλλα οχι και η ιδανικοτερη αν θες να ελεγχεις τα παντα απο τα χειριστηρια στο τιμονι. βασικα πρεπει να παω να το περθιεργαστω απο κοντα. θα επανελθω οταν το κανω. αλλα αν πχ ο φιλος car_audio_test τα εχει δουλεψει και ξεει κατι παραπανω περι του μαμα χαι φαι του πικαντο, μπορει να βοηθησει σημαντικα. να ειστε ολοι καλα, σας ευχαριστω
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.337
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top