επεξεργασία AVCHD video

Reaction score
2.387
Παιδιά θέλω τη βοήθειά σας, όσον αφορά την επεξεργασία AVCHD video από καινούρια βιντεοκάμερα Sony.

Να πω ότι αν και ασχολούμαι πολλά χρόνια με υπολογιστές κα αρκετά με ψηφιακή φωτογραφία, είμαι άσχετος από βίντεο. Και εκτός από άσχετος, το θέμα με αφήνει αδιάφορο σε αντίθεση με τους υπολογιστές ή τη μουσική ή τη φωτογραφία.

Απλά θέλω τα λίγα βίντεο που έχω (από σχολικές γιορτές, εκδρομές κλπ) να μπορώ να τα επεξεργαστώ και ταξινομήσω στοιχειδώς για να τα βλέπω-βλέπουμε.

Η μόνη επεξεργασία που θέλω είναι να μπορώ να ενώσω κομμάτια σε μεγαλύτερα και να κόβω άχρηστα κομμάτια. Θα τα βλέπω είτε μέσω υπολογιστή είτε με media player στο άμεσο μέλλον. Θέλω να μην χάνω κάτι από την αρχική ποιότητα.

Ποιο πρόγραμμα προτείνετε; Δε με πειράζει να δώσω 50-80 ευρώ αν είναι να γίνει η ζωή μου πιο εύκολη.

Και επίσης σε ποιο φορμά να είναι το τελικό βίντεο;

Πρόβλημα χωρητικότητας δεν υπάρχει καθώς τα βίντεο είναι λίγα και αυξάνονται με αργό ρυθμό.

Υπάρχουν win7, mac και linux.

Όποιος έχει προσωπική εμπειρία ας βοηθήσει γιατί ψάχνοντας στο ίντερνετ δεν έβγαλα άκρη...

Reaction score
3
Απάντηση: επεξεργασία AVCHD video

Τώρα άμα σου πω ότι ούτε εγώ έχω βγάλει άκρη, θα με πιστέψεις;
Και μιας και έχω ρωτήσει εδώ αλλά απάντηση δεν πήρα, θα σου πω τι συμπεράσματα έχω βγάλει μέχρι στιγμής.
Τα βίντεο της κάμερας (Panasοnic TM700) που έχω είναι σε 1080p με ταχύτητα στα 24-28Mbps στα 50 καρέ και ήχο 5.1.
Προγράματα υπάρχουν αρκετά, με καλύτερα λόγια για τα AVCHCoder, MultiAVCHD & Cyberlink Power Director.
Βέβαια υπάρχουν και τα προγράμματα επεξεργασίας βίντεο.
Με καλά λόγια για Vegas Movie Studio, Magix Movie edit pro, Adobe premiere Elements.
Με το vegas π.χ. μπορείς να τα ενώσεις σε ένα αρχείο και να κάνες ένα αρχείο για το βίντεο (avc) και ένα ac3 για τον ήχο. Αυτά τα 2 (avc & ac3) μπορείς να τα εισάγεις στο TSMuxer και να κάνεις είτε ένα αρχείο ts, είτε σε μορφή AVCHD ή και Blu ray.