ηλεκτρικό BMW i3

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.243
Μόλις τελείωσα το τεστ ντραιβ.

Ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει εβερ.

Πολιτισμός...

Τραβάει πολύ όμορφα ο κινητήρας, αναρτήσεις άριστες, εσωτερικό πανέμορφο, κλπ κλπ κλπ...

Έρωτας...

Δυστυχώς, λόγω αυτονομίας, είναι καταδικασμένο ως "αυτοκίνητο πόλης", χωρίς να μπορείς να πας ταξίδι σε απόσταση μεγαλύτερη των 160-200 χλμ..

Δύσκολο σενάριο τα 40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο πόλης εν μέσω κρίσης...
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.407
Reaction score
37.511
kαι δε νομιζω να εχουμε σταθμους φορτισης εντος Ελλαδος εντος πολεων να φανταστω ετσι? οποτε θελει φορτιση στο σπιτι?
γινεται σε οποιαδηποτε κοινη πριζα?
 



Μηνύματα
1.191
Reaction score
103
στην Ελλαδα υπολογιζω να μπορει να υποστηριχθει η συγκεκριμενη τεχνολογια μετα το 2040.Σιγα τα αφβα,και τηλεορασεις 100 ιντες εχουν παρουσιαστει,το θεμα ειναι ποτε μπορει να αγορασει ο κοσμος.
 



Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.918
200 ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ.
ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑΚΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΚ.
ΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ 2 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ. Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.243
Ναι, θα βγει και τρίτη έκδοση σε λίγο, με ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, και λίγη παραπάνω δύναμη στον κινητήρα.

Η ουσία δεν αλλάζει..
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.243
300 ή 350.
Σε υβριδικά παίζουν κι άλλα.
Σε καθαρά ηλεκτρικό όμως..
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.342
Τριακόσια ανακοινώνουν, αλλά θεωρητικά μπορείς να φορτίζεις και να πηγαίνεις. Ο κινητήρας του 650 σκούτερ είναι μόνο φορτίστρα.

BEV 60 Ah 130 km
BEV 94 Ah 183 km
REx 60 Ah 240 km
REx 94 Ah 156 km Total: 290 km.
 

Μηνύματα
556
Reaction score
2.489
Ωραίο σίγουρα.


Αλλά επειδή είμαι old school έχω συνδέσει την έννοια της αυτοκίνησης με την περιπλάνηση , την ελευθερία.

Ξεκινάω και όπου με βγάλει η άκρη – Δεν το κάνω φυσικά πλέον αλλά κάποτε το έκανα.

Road Trip – Road movie και άλλα γλαφυρά .

Όλη η κατάσταση με την ηλεκτροκίνηση , περιβαλλοντικά σωστή , life style σωστό κλπ ,
Χωρίς σαζμαν – πετάλια – τιμόνι (?) – αυτονομία 1-2 ωρών ,αυτόματο παρκάρισμα , αλλαγή λωρίδας όλα μου φαίνονται πλάστικ και φτηνιάρικα. Σαν να οδηγώ ...πλυντήριο με πρόγραμμα πλυσίματος.

Ενώ παντού η πρόοδος της τεχνολογίας (κινητό – τηλεόραση – ιντερνετ –σινεμά – μουσική) είναι υπερ της Ελευθερίας , η ηλεκτρική αυτοκίνηση είναι ΚΑΤΑ της ελευθερίας. Έτσι μου βγαίνει

Μάλλον στραβο-γερνάω …
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.243
Είναι μάλλον συντηρητικές οι εκτιμήσεις τους.
Τα ανακοινώσιμα στοιχεία, ισχύουν στο 100% και με επιθετική οδήγηση.
Στη δική μου δοκιμή, όπου κυρίως τσουλουσε χαλαρά, και μόνο 2-3 φορές το γκαζωσα καλά μέχρι τα 150, έκανα πάνω από 25 χιλιόμετρα και η εκτιμώμενη υπολειπόμενη απόσταση έπεσε κατά 5...
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.342
Είναι μάλλον συντηρητικές οι εκτιμήσεις τους.






Τα συναισθήματά μου απο το i3 μετά απο ~100χλμ το 2015 σε διάφορες συνθήκες μέσα κι έξω απο πόλη (όχι test drive) ήταν ανάμικτα.
Δεν κάνει για φθαρμένους δρόμους, αφού η υποστροφική συμπεριφορά με τα 175 λαστιχάκια χαμηλής τριβής μπροστά είναι ενοχλητική ακόμα και σε αναστροφή. Οι επιδόσεις ήταν άριστες μέχρι να βγω στην εθνική. Μετά τερμάτισε.
Είναι εξαιρετικό το εσωτερικό του και ονειρεμένες οι οθόνες. ΕΙδικά τότε ήταν sci-fi, τώρα όχι πιά.
Όλο το monocoque είναι γυμνό carbon. Αυτό έχει το προτέρημα του βάρους για δεδομένη ακαμψία, αλλά αισθητικά όταν ανοίξεις τις πόρτες δεν είναι ό,τι ωραιότερο, είναι πανάκριβο και δεν επισκευάζεται. Μεγάλο τμήμα του υψηλού συνολικού κόστους παρά το οτι η BMW έχει ένα απ' τα καλύτερα carbon εργοστάσια στον κόσμο.

Η ιδέα οτι θα μένει ενώ οι περισσότεροι κάνουν 20-30 χιλιόμετρα τη μέρα το πολύ, είναι αστεία. Έτσι κι αλλιώς δεν είναι φτιαγμένο για μοναδικό αυτοκίνητο και δεν απευθύνεται στον μέσο χρήστη.


Τα i3 και i8 είναι επιτυχημένα statements οτι η εταιρεία μπορεί να φτιάξει καλά και λειτουργικά ηλεκτρικά. Έχει ήδη ανακοινωθεί ανεπίσημα οτι το i8 δεν θα έχει δεύτερη γενιά, κάτι που ισχύει πιθανότατα και για το i3. Τα ηλεκτρικά της BMW, κάποια απ' τα οποία ήδη κυκλοφορούν, θα είναι κανονικά αυτοκίνητα με στοιχεία απο τα i. :)
 

Μηνύματα
684
Reaction score
2.166
Στη Ελλαδίτσα μας είναι και το θέμα του λαμαρινά, ή καλύτερα καρβουνά, που θα το επισκευάσει στην περίπτωση που ...

bmw_i3_carbon_lifemodulechassis.jpg

Passenger-compartment-bwm-i3.jpg

the_i3_is_the_first_mass_produced_car_to_use_so_much_carbon__large_148415.jpg

bmw-will-use-more-carbon-fibre-in-the-future-58576_1.png
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.257
Reaction score
30.942
Όλα καλά κι ωραία, αλλά έχω μια απορία ρε παιδιά, διότι είμαι άσχετος με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η φόρτιση διαρκεί κάποιες ώρες, έτσι;
Αν κάποιος δεν έχει γκαράζ να το βάζει μέσα, ή έστω κήπο, αυλή, πυλωτή, κάτι τέτοιο τέλος πάντων, τι θα κάνει;
Θα το έχει στον δρόμο και θα τραβάει ένα καλώδιο έξω για να το φορτίζει;
Ένα καλώδιο που μπορεί κάποιος να σκοντάψει, ή ένα παιδάκι να πάει να το πειράζει για να παίξει, ή ακόμη κι ένας γύφτος που θα περάσει και θα το κλέψει για τον χαλκό του;
Αυτό το θέμα πως το τακτοποιούμε;
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Κάποτε




Τωρα 1€ ρεύμα τα 100km

Που πάει αυτος ο κοσμος....

:D:lolsign:
[DOUBLEPOST=1516122400][/DOUBLEPOST]
Όλα καλά κι ωραία, αλλά έχω μια απορία ρε παιδιά, διότι είμαι άσχετος με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η φόρτιση διαρκεί κάποιες ώρες, έτσι;
Αν κάποιος δεν έχει γκαράζ να το βάζει μέσα, ή έστω κήπο, αυλή, πυλωτή, κάτι τέτοιο τέλος πάντων, τι θα κάνει;
Θα το έχει στον δρόμο και θα τραβάει ένα καλώδιο έξω για να το φορτίζει;
Ένα καλώδιο που μπορεί κάποιος να σκοντάψει, ή ένα παιδάκι να πάει να το πειράζει για να παίξει, ή ακόμη κι ένας γύφτος που θα περάσει και θα το κλέψει για τον χαλκό του;
Αυτό το θέμα πως το τακτοποιούμε;

Στην δυτική προηγμένη Ευρώπη που απευθύνεται δεν έχουν γυφτους Μιχάλη μου :D
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.342
Όλα καλά κι ωραία, αλλά έχω μια απορία ρε παιδιά, διότι είμαι άσχετος με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η φόρτιση διαρκεί κάποιες ώρες, έτσι;
Αν κάποιος δεν έχει γκαράζ να το βάζει μέσα, ή έστω κήπο, αυλή, πυλωτή, κάτι τέτοιο τέλος πάντων, τι θα κάνει;
Θα το έχει στον δρόμο και θα τραβάει ένα καλώδιο έξω για να το φορτίζει;
Ένα καλώδιο που μπορεί κάποιος να σκοντάψει, ή ένα παιδάκι να πάει να το πειράζει για να παίξει, ή ακόμη κι ένας γύφτος που θα περάσει και θα το κλέψει για τον χαλκό του;
Αυτό το θέμα πως το τακτοποιούμε;
Και γι' αυτό δεν απευθύνονται σε όλους. Ακόμη.
 


Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.863
Μηνύματα
3.065.477
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top