Με πόσα λεφτά ''γεμίζουμε'' ήχο & εικόνα τον κάθε χώρο?

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Ας λέμε το σωστό λοιπόν για τον κάθε χώρο, και ας παραδεχόμαστε μετά πως οι επιλογές μας είναι συμβιβασμοί και υποχωρήσεις, και όχι το βέλτιστο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Ας πάμε πίσω στο αρχικό ερώτημα του θρεντ.
Θα κάνω μια προσπάθεια να απαντήσω με ένα προσχέδιο αλγορίθμου, κάθε διόρθωση ευπρόσδεκτη:

Πέντε υποκατηγορίες εξόδων, αφήνοντας απέξω πηγή ήχου, εικόνας, έπιπλα, διακοσμητικά και calibration:
  1. Μέγεθος δωματίου
  2. Treatments
  3. Εικόνα
  4. AVR/Επεξεργαστής ήχου
  5. Ηχεία
  6. Subs
Το 1. καθορίζει κατά πολύ το τελικό κόστος με δυο τρόπους: αυξάνει την αποσταση ακροασης/θέασης, με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερα και μεγαλύτερα ηχεία-σαμπς-treatments και μεγαλύτερη οθόνη.
Δηλαδή μπορει να ξεκινάμε απο ένα σύστημα 5.2.2 με δίδρομα ηχεία και TV για ενα δωματιάκι 15τμ και να καταλήγουμε σε 9.8.6 με μεγάλα ηχεία και οθόνη για ενα δωμάτιο 60τμ.
Θα ξεκινήσω με μια αυθαίρετη κατηγοριοποίηση:
Level Room R1: μεχρι 20τμ συστήματα 5.2.2, 5.2.4, 5.4.4, μικρά ηχεία, μικρά σαμπ, πιθανή χρήση TV
Level R2: μέχρι 30τμ, 7.2.4, 7.4.4, midfield ηχεία, μεσαία σαμπς, προβολέας/οθόνη
Level R3: μεχρι 45τμ 7.4.4, 7.Χ.4, 9.Χ.6....μεγαλώνουν όλα
Level R4: ξεφεύγει....

Παρακάτω:
Για treatments
Level T1: χειροποίητα ή φτηνά, μερικα basstraps και λίγη απορρόφηση-διάχυση. Κόστος 1000€ για R1 αυξανόμενο για R2 κτλ
T2: αγοραστά από μέση κατηγορία, κόστος 2000€ αντίστοιχα
Τ3: αγοραστά με luxury/διακοσμητικό στυλ, tuned στοχευμένα bass traps ακριβές εταιρίες. 4000€
T4: ακουστική on site μελέτη χωρου και εξεζητημένες κατασκευές, ενεργά bass traps, κόστος no limit.

Εικόνα
P1 μεγάλη tv. Κόστος 1000-3000€
P2 αξιοπρεπής προβολέας-οθόνη. Κόστος 3000-4500€
P3 πολύ καλός προβολέας οθόνη 10000€
P4 κορυφαία μηχανήματα, οθόνη, lumagen κτλ, no limit

Sound Prepro/AvR

Pr1 1500€, με RCA, nad, Onkyo βγαίνουν συντόμως με Dirac, Denon :p
Pr2 έως 3000€, XLR, απο yamaha με manual eq
Pr3 5000-6000€ Prepro απο Nad, Monoprice
Pr4 Trinnov-Storm, πενταψήφιο.

Ηχεία+ενισχυτικά τους
Λαμβάνουμε υπόψιν πως τα ηχεία πρέπει να ειναι ίδιας σειρας, και αν όχι ακριβως ίδιο μοντέλο να είναι κοντά σε μέγεθος και να καλύπτουν τις απαραίτητες αποστάσεις, οπότε υπαρχει κάποιο περιθώριο επιλογής.
L1 έως 600€ το ζεύγος, διδρομα, απο KRK, JBL, presonus κτλ
L2 έως 1000€ το ζεύγος, λίγο μεγαλύτερα near to midfield, οικονομικά, πχ απο KRK, Kali, presonus
L3 3000-4000€ το ζεύγος, ποιοτικά midfield πχ τα Neumann 310, Dynaudio, Focal
L4 απο 5000€ και πάνω, απο εξαιρετικά midfields έως θηρία, πχ απο Genelec, Geithain, έως θηρία Μ2, no limits σε μέγεθος-τιμή
(Φυσικά υπάρχουν και αντίστοιχα παθητικά, διάλεξα ενεργά για απλούστερο υπολογισμό κόστους)

Subs, 2 minimum
S1 έως 1000€ τα δυο, 10ρια
S2 έως 2000, δυο ζευγάρια απο το S1 ή 2 12ρια
S3 εως 5000€ δυο μεγάλα (15αρια) ή τέσσερα μεσαία
S4, no limits

Κάντε τις πράξεις.
Συμβουλή: μην επιλέγετε συνδυασμούς με πάνω απο ενα Level διαφορά, πχ όχι ηχεία απο το επίπεδο 1 και εικόνα απο το 3.

Επαναλαμβάνω: Προτάσεις διόρθωσης δεκτές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Ας πάμε πίσω στο αρχικό ερώτημα του θρεντ.
Θα κάνω μια προσπάθεια να απαντήσω με ένα προσχέδιο αλγορίθμου, κάθε διόρθωση ευπρόσδεκτη:

Πέντε υποκατηγορίες εξόδων, αφήνοντας απέξω πηγή ήχου, εικόνας, έπιπλα, διακοσμητικά και calibration:
  1. Μέγεθος δωματίου
  2. Treatments
  3. Εικόνα
  4. AVR/Επεξεργαστής ήχου
  5. Ηχεία
  6. Subs
Το 1. καθορίζει κατά πολύ το τελικό κόστος με δυο τρόπους: αυξάνει την αποσταση ακροασης/θέασης, με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερα και μεγαλύτερα ηχεία-σαμπς-treatments και μεγαλύτερη οθόνη.
Δηλαδή μπορει να ξεκινάμε απο ένα σύστημα 5.2.2 με δίδρομα ηχεία και TV για ενα δωματιάκι 15τμ και να καταλήγουμε σε 9.8.6 με μεγάλα ηχεία και οθόνη για ενα δωμάτιο 60τμ.
Θα ξεκινήσω με μια αυθαίρετη κατηγοριοποίηση:
Level Room R1: μεχρι 20τμ συστήματα 5.2.2, 5.2.4, 5.4.4, μικρά ηχεία, μικρά σαμπ, πιθανή χρήση TV
Level R2: μέχρι 30τμ, 7.2.4, 7.4.4, midfield ηχεία, μεσαία σαμπς, προβολέας/οθόνη
Level R3: μεχρι 45τμ 7.4.4, 7.Χ.4, 9.Χ.6....μεγαλώνουν όλα
Level R4: ξεφεύγει....

Παρακάτω:
Για treatments
Level T1: χειροποίητα ή φτηνά, μερικα basstraps και λίγη απορρόφηση-διάχυση. Κόστος 1000€ για R1 αυξανόμενο για R2 κτλ
T2: αγοραστά από μέση κατηγορία, κόστος 2000€ αντίστοιχα
Τ3: αγοραστά με luxury/διακοσμητικό στυλ, tuned στοχευμένα bass traps ακριβές εταιρίες. 4000€
T4: ακουστική on site μελέτη χωρου και εξεζητημένες κατασκευές, ενεργά bass traps, κόστος no limit.

Εικόνα
P1 μεγάλη tv. Κόστος 1000-3000€
P2 αξιοπρεπής προβολέας-οθόνη. Κόστος 3000-4500€
P3 πολύ καλός προβολέας οθόνη 10000€
P4 κορυφαία μηχανήματα, οθόνη, lumagen κτλ, no limit

Sound Prepro/AvR

Pr1 1500€, με RCA, nad, Onkyo βγαίνουν συντόμως με Dirac, Denon :p
Pr2 έως 3000€, XLR, απο yamaha με manual eq
Pr3 5000-6000€ Prepro απο Nad, Monoprice
Pr4 Trinnov-Storm, πενταψήφιο.

Ηχεία+ενισχυτικά τους
Λαμβάνουμε υπόψιν πως τα ηχεία πρέπει να ειναι ίδιας σειρας, και αν όχι ακριβως ίδιο μοντέλο να είναι κοντά σε μέγεθος και να καλύπτουν τις απαραίτητες αποστάσεις, οπότε υπαρχει κάποιο περιθώριο επιλογής.
L1 έως 600€ το ζεύγος, διδρομα, απο KRK, JBL, presonus κτλ
L2 έως 1000€ το ζεύγος, λίγο μεγαλύτερα near to midfield, οικονομικά, πχ απο KRK, Kali, presonus
L3 3000-4000€ το ζεύγος, ποιοτικά midfield πχ τα Neumann 310, Dynaudio, Focal
L4 απο 5000€ και πάνω, απο εξαιρετικά midfields έως θηρία, πχ απο Genelec, Geithain, έως θηρία Μ2, no limits σε μέγεθος-τιμή
(Φυσικά υπάρχουν και αντίστοιχα παθητικά, διάλεξα ενεργά για απλούστερο υπολογισμό κόστους)

Subs, 2 minimum
S1 έως 1000€ τα δυο, 10ρια
S2 έως 2000, δυο ζευγάρια απο το S1 ή 2 12ρια
S3 εως 5000€ δυο μεγάλα (15αρια) ή τέσσερα μεσαία
S4, no limits

Κάντε τις πράξεις.
Συμβουλή: μην επιλέγετε συνδυασμούς με πάνω απο ενα Level διαφορά, πχ όχι ηχεία απο το επίπεδο 1 και εικόνα απο το 3.

Επαναλαμβάνω: Προτάσεις διόρθωσης δεκτές.
Εξαιρετικό.
Ωραίος μπούσουλας καθώς δεν έχει κανένα νόημα ένα πανάκριβο σύστημα σε αφρόντιστο χώρο.

Μια σημείωση μόνο στα Atmos.
Αν μπήκαν 2 Atmos για οικονομικούς λόγους πάσο.
Αν το πρόβλημα είναι η δυσκολία τοποθέτησης λόγο καλωδίωσης κ.α. δεν έχει κανένα νόημα να μπουν 2 Atmos για τους λόγους που έχω εξηγήσει στο Auro3D θέμα.
Καλύτερα να κάνει ένα 9.2 setup κατά Auro3D διάταξη και θα είναι καλυμμένος και με καλύτερο αποτέλεσμα.
Λέω καλύτερο γιατί το πάνω level θα αποκτήσει κίνηση και στους 3 άξονες. Πράγμα που δεν θα είχε ποτέ με το .2 Atmos.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Εξαιρετικό.
Ωραίος μπούσουλας καθώς δεν έχει κανένα νόημα ένα πανάκριβο σύστημα σε αφρόντιστο χώρο.

Μια σημείωση μόνο στα Atmos.
Αν μπήκαν 2 Atmos για οικονομικούς λόγους πάσο.
Αν το πρόβλημα είναι η δυσκολία τοποθέτησης λόγο καλωδίωσης κ.α. δεν έχει κανένα νόημα να μπουν 2 Atmos για τους λόγους που έχω εξηγήσει στο Auro3D θέμα.
Καλύτερα να κάνει ένα 9.2 setup κατά Auro3D διάταξη και θα είναι καλυμμένος και με καλύτερο αποτέλεσμα.
Λέω καλύτερο γιατί το πάνω level θα αποκτήσει κίνηση και στους 3 άξονες. Πράγμα που δεν θα είχε ποτέ με το .2 Atmos.
Δεν χαρακτήρισα το όνομα του φορματ. Άλλη συζητηση.
Ας μείνουμε στα δυο ηχεία ενός επιπλέον layer.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Δεν χαρακτήρισα το όνομα του φορματ. Άλλη συζητηση.
Τα 9 ηχεία κατά Dolby γράφονται 5.x.4
Κατά Auro3D 9.x
Kαταλαβαίνει κάποιος ότι μιλάς για Atmos.

Ας μείνουμε στα δυο ηχεία ενός επιπλέον layer
Προσωπικά δεν θα προτείνω ποτέ ξανά 2 Atmos.
 

Μηνύματα
1.664
Reaction score
1.501
Ερωτηση σχετικη ασχετη, με τεσσερα ηχεια πανω απο τα main και τα surround (σε 5.1 layout) με δεδομενο οτι ο avr δεν υποστηριζει auro3d (υποστηριζει τουλάχιστον dtsx), σε atmos soundtracks το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικο;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Ερωτηση σχετικη ασχετη, με τεσσερα ηχεια πανω απο τα main και τα surround (σε 5.1 layout) με δεδομενο οτι ο avr δεν υποστηριζει auro3d (υποστηριζει τουλάχιστον dtsx), σε atmos soundtracks το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικο;
Η Auro Technologies χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο συμπίεσης της DTS.
Η αποκωδικοποίηση είναι εντελώς διαφορετική καθώς το ένα είναι object based και το άλλο channel based.
Αν είναι ικανοποιητικό ή όχι έχει να κάνει με το αν αρέσει στον καθένα.
Η Dolby εγκρίνει και προσωπικά μου είναι αρκετό.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.538
Reaction score
76.914

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Τα 9 ηχεία κατά Dolby γράφονται 5.x.4
Κατά Auro3D 9.x
Kαταλαβαίνει κάποιος ότι μιλάς για Atmos.
Το σετάρισμα της Trinnov που τα καλύπτει όλα γράφεται έτσι.
Να μην ξαναπιασουμε το θέμα των φορματ, έχει εξαντληθεί. (Το ένα εκ των δυο :roflmao:)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Το σετάρισμα της Trinnov που τα καλύπτει όλα γράφεται έτσι.
Να μην ξαναπιασουμε το θέμα των φορματ, έχει εξαντληθεί. (Το ένα εκ των δυο :roflmao:)
Άσχετα από Formats, θεωρείς ότι είναι καλύτερα να βάλει ο άλλος 2 ύψους στις 45° αντί για 4 στις 30°; Και να χάσει τη τρισδιάστατη κίνηση των Heights;

Αυτό λες;
Σωστά κατάλαβα;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Άσχετα από Formats, θεωρείς ότι είναι καλύτερα να βάλει ο άλλος 2 ύψους στις 45° αντί για 4 στις 30°; Και να χάσει τη τρισδιάστατη κίνηση των Heights;

Αυτό λες;
Σωστά κατάλαβα;
Όχι, δεν λέω αυτο σε καμία περίπτωση.
Αναφέρομαι σε περιπτώσεις εξαιρετικά περιορισμένου μπάτζετ, όπου ακόμα και τα δυο έξτρα ηχεία θεωρούνται αιμορραγία.
Προφανως 4 στις 30 είναι καλυτερα, ούτε συζητηση.
 

Μηνύματα
3.028
Reaction score
10.038
Ας πάμε πίσω στο αρχικό ερώτημα του θρεντ.
Θα κάνω μια προσπάθεια να απαντήσω με ένα προσχέδιο αλγορίθμου, κάθε διόρθωση ευπρόσδεκτη:

Πέντε υποκατηγορίες εξόδων, αφήνοντας απέξω πηγή ήχου, εικόνας, έπιπλα, διακοσμητικά και calibration:
  1. Μέγεθος δωματίου
  2. Treatments
  3. Εικόνα
  4. AVR/Επεξεργαστής ήχου
  5. Ηχεία
  6. Subs
Το 1. καθορίζει κατά πολύ το τελικό κόστος με δυο τρόπους: αυξάνει την αποσταση ακροασης/θέασης, με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερα και μεγαλύτερα ηχεία-σαμπς-treatments και μεγαλύτερη οθόνη.
Δηλαδή μπορει να ξεκινάμε απο ένα σύστημα 5.2.2 με δίδρομα ηχεία και TV για ενα δωματιάκι 15τμ και να καταλήγουμε σε 9.8.6 με μεγάλα ηχεία και οθόνη για ενα δωμάτιο 60τμ.
Θα ξεκινήσω με μια αυθαίρετη κατηγοριοποίηση:
Level Room R1: μεχρι 20τμ συστήματα 5.2.2, 5.2.4, 5.4.4, μικρά ηχεία, μικρά σαμπ, πιθανή χρήση TV
Level R2: μέχρι 30τμ, 7.2.4, 7.4.4, midfield ηχεία, μεσαία σαμπς, προβολέας/οθόνη
Level R3: μεχρι 45τμ 7.4.4, 7.Χ.4, 9.Χ.6....μεγαλώνουν όλα
Level R4: ξεφεύγει....

Παρακάτω:
Για treatments
Level T1: χειροποίητα ή φτηνά, μερικα basstraps και λίγη απορρόφηση-διάχυση. Κόστος 1000€ για R1 αυξανόμενο για R2 κτλ
T2: αγοραστά από μέση κατηγορία, κόστος 2000€ αντίστοιχα
Τ3: αγοραστά με luxury/διακοσμητικό στυλ, tuned στοχευμένα bass traps ακριβές εταιρίες. 4000€
T4: ακουστική on site μελέτη χωρου και εξεζητημένες κατασκευές, ενεργά bass traps, κόστος no limit.

Εικόνα
P1 μεγάλη tv. Κόστος 1000-3000€
P2 αξιοπρεπής προβολέας-οθόνη. Κόστος 3000-4500€
P3 πολύ καλός προβολέας οθόνη 10000€
P4 κορυφαία μηχανήματα, οθόνη, lumagen κτλ, no limit

Sound Prepro/AvR

Pr1 1500€, με RCA, nad, Onkyo βγαίνουν συντόμως με Dirac, Denon :p
Pr2 έως 3000€, XLR, απο yamaha με manual eq
Pr3 5000-6000€ Prepro απο Nad, Monoprice
Pr4 Trinnov-Storm, πενταψήφιο.

Ηχεία+ενισχυτικά τους
Λαμβάνουμε υπόψιν πως τα ηχεία πρέπει να ειναι ίδιας σειρας, και αν όχι ακριβως ίδιο μοντέλο να είναι κοντά σε μέγεθος και να καλύπτουν τις απαραίτητες αποστάσεις, οπότε υπαρχει κάποιο περιθώριο επιλογής.
L1 έως 600€ το ζεύγος, διδρομα, απο KRK, JBL, presonus κτλ
L2 έως 1000€ το ζεύγος, λίγο μεγαλύτερα near to midfield, οικονομικά, πχ απο KRK, Kali, presonus
L3 3000-4000€ το ζεύγος, ποιοτικά midfield πχ τα Neumann 310, Dynaudio, Focal
L4 απο 5000€ και πάνω, απο εξαιρετικά midfields έως θηρία, πχ απο Genelec, Geithain, έως θηρία Μ2, no limits σε μέγεθος-τιμή
(Φυσικά υπάρχουν και αντίστοιχα παθητικά, διάλεξα ενεργά για απλούστερο υπολογισμό κόστους)

Subs, 2 minimum
S1 έως 1000€ τα δυο, 10ρια
S2 έως 2000, δυο ζευγάρια απο το S1 ή 2 12ρια
S3 εως 5000€ δυο μεγάλα (15αρια) ή τέσσερα μεσαία
S4, no limits

Κάντε τις πράξεις.
Συμβουλή: μην επιλέγετε συνδυασμούς με πάνω απο ενα Level διαφορά, πχ όχι ηχεία απο το επίπεδο 1 και εικόνα απο το 3.

Επαναλαμβάνω: Προτάσεις διόρθωσης δεκτές.
:hi: Sticky
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Ερώτηση.
Σε χώρο 20m2 τετραγωνικών, και εφόσον υπάρχει το budget, είναι σωστή η επιλογή καλύτερων ενεργών ηχείων κατηγορίας 1500€ ζεύγος για all around, 2000€ - 2500€ ζεύγος για LCR και Pro με XLRs ή είναι υπερβολή;
Τι θα λέγαμε στην περίπτωση που είναι κοινός χώρος ή dedicated;
 

Μηνύματα
3.649
Reaction score
5.454
Άσχετα από Formats, θεωρείς ότι είναι καλύτερα να βάλει ο άλλος 2 ύψους στις 45° αντί για 4 στις 30°; Και να χάσει τη τρισδιάστατη κίνηση των Heights;

Αυτό λες;
Σωστά κατάλαβα;
Αν βλέπεις κυρίως Netflix η παίζεις παιχνίδια τα 2 καλά ηχεία στο ταβάνι είναι καλύτερα από τα 4 φτηνότερα στο ίδιο μπάτζετ. Βασικά το πιο vfm είναι 5.2.2 για χρήση κυρίως Netflix, gaming και τηλεόραση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Αν βλέπεις κυρίως Netflix η παίζεις παιχνίδια τα 2 καλά ηχεία στο ταβάνι είναι καλύτερα από τα 4 φτηνότερα στο ίδιο μπάτζετ. Βασικά το πιο vfm είναι 5.2.2 για χρήση κυρίως Netflix, gaming και τηλεόραση.
Με 2 χάνεις την κίνηση μπρος - πίσω.

Γιατί τα 2 καλά είναι καλύτερα από τα 4 όχι και το καλά, όλα στο ίδιο budget;

Το Streaming και το gaming έχει απώλειες στα heights;

Για τα 5 κάτω συμφωνώ.
 

Μηνύματα
7.218
Reaction score
4.599
Συμπληρώνω, σας αρέσει η εμφανιση μιας καλής αίθουσας σινεμά; Πχ golden class ή δεν ξερω-γω-τι ;

Προσωπικά σε όσες έχω πάει είναι ΓΙΑ ΜΕΝΑ από άσχημες μέχρι αδιάφορες, συνεπώς το να χασω κάποια αποδοση αλλά να κερδίσω σε αισθητική είναι ένας περιορισμός που τον θεωρω άξιο συζήτησης. Προφανώς και αν μπορείς να τα κάνεις και τα δύο είναι τρομερο αλλά σε κάποια φάση τελειώνουν τα φραγκα ...

Στα 40k αισθάνομαι ότι μπορεις να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα (15k εικόνα , 15k ήχος 10k χώρος), θεωρητικά πάντα δεν το έχω κάνει στην πράξη για να σας πω την εμπειρία μου.
Δεν φτάνουν τα 10 μόνο για χώρο δυστυχώς
Το έχω κάνει και ξέρω
Αν βλέπεις κυρίως Netflix η παίζεις παιχνίδια τα 2 καλά ηχεία στο ταβάνι είναι καλύτερα από τα 4 φτηνότερα στο ίδιο μπάτζετ. Βασικά το πιο vfm είναι 5.2.2 για χρήση κυρίως Netflix, gaming και τηλεόραση.
Λάθος
Είναι καθαρά θέμα χώρου πόσα ηχεία θέλει
 

Μηνύματα
3.649
Reaction score
5.454
Με 2 χάνεις την κίνηση μπρος - πίσω.

Γιατί τα 2 καλά είναι καλύτερα από τα 4 όχι και το καλά, όλα στο ίδιο budget;

Το Streaming και το gaming έχει απώλειες στα heights;

Για τα 5 κάτω συμφωνώ.
Γιατί η πληροφορία στα height είναι για γέλια. Δε νομίζω καν να έχουν πληροφορία για 4 ηχεία οι περισσότερες streaming υπηρεσίες...
 

billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.438
Reaction score
5.522
Αν δεν μπορείς να βάλεις 4, από το να μην έχεις ούτε 2 επάνω layer, καλύτερα να βάλεις αυτά τα 2 έστω.
Είτε σαν top middle (καλύτερη για εμένα λύση για μόλις 2 ηχεία top layer αν θες να βλέπεις ταινίες) είτε σαν front heights είναι καλύτερα έστω 10% από το 5.x.NO
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Γιατί η πληροφορία στα height είναι για γέλια. Δε νομίζω καν να έχουν πληροφορία για 4 ηχεία οι περισσότερες streaming υπηρεσίες...
Οπότε από ότι καταλαβαίνω συμφωνείς με αυτούς που λένε ότι η Atmos πληροφορία στις ταινίες είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Πάντως οι δουλειές δεν χωρίζονται για 2,4 ή 6 ηχεία. Το αρχείο είναι ένα με 20 objects και στο stream και στο BluRay.
Ανάλογα το πόσα ηχεία έχει το κάθε σύστημα στο ταβάνι, ο renderer τα μαζεύει σε clusters (σχεδόν όσα και τα διάθεσημα ηχεία) και παίζουν από εκεί.
Τώρα επειδή στα clusters δεν γίνεται panning (όπως είναι το σύνολο των ήχων που ακούμε από τα κάτω ηχεία), υπάρχει περίπτωση ο ήχος να πετάγεται από το ένα ηχείο στο άλλο χωρίς ομαλή μετάβαση. Αυτό το κάνει ακόμα χειρότερο. Όμως ο χαμός που γίνεται στο κάτω επίπεδο κάνει δύσκολο τον εντοπισμό του. Κυρίως αν έχουνε αρκετά μεγάλο χώρο, και πολλά ηχεία κάτω.

Αν κάποιος διαβάσει και καταλάβει τι γίνεται στο studio και πως δουλεύει ο renderer, καταλαβαίνει ότι με τα 2 Atmos περισσότερη βαβούρα θα έχεις στο κεφάλι παρά ουσία. Δηλαδή ότι είναι να βγει από πάνω θα ακούγεται σαν συνονθύλευμα.
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.190
Μηνύματα
2.855.499
Members
37.876
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top