ποιό camcorder στα 600€

Reaction score
7
Ψάχνω για ψηφιακή βιντεοκάμερα στην κατηγορία των 600€ περίπου.
Είμαι άσχετος περι του θέματος. Θα ήθελα να βγάζει και σχετικά καλής ποιότητας φωτογραφίες. Με ενδιαφέρει και η ευκολία χρήσης.
Μου πρότειναν τη sony hc 30
Εσείς τι προτείνετε ?

Reaction score
5
Συμφωνώ με τον Σπύρο.....

Κοίτα τη σειρά dcr-pc της sony..... κάποια μοντέλα είναι και μέσα στο budget σου.

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Reaction score
305
Μπάμπη την PC109 την αγόρασα 800€ πριν 2 μήνες. Την θεωρώ πολύ καλή ευκαιρία και η διαφορά στην τιμή δεν είναι τεράστια σε σχέση με την PC53...

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Reaction score
305
στα λεφτά που λες έχω βρει την HC42 με CCD 1.0MP και οπτικό zoom 12...

αν σε ενδιαφέρει πεσμου να σου στείλω pm από που μπορείς να την αγοράσεις...

Reaction score
7
Τώρα που το ψάχνω βλέπω διάφορα περίεργα. πχ θεωρούσα πως όλες θα έχουν USB για μεταφορά σε PC. Αλλά δεν έχουν όλες ! Πως μεταφέρεις τα αρχεία στον υπολογιστή ??

Reaction score
13
Μπάμπη το video το μεταφέρεις με το καλώδιο firewire.Το USB είναι για την μεταφορά φωτογραφιών και για την μετατροπή της videocameras σε webcamera.Οπότε μην σε ανησυχεί αν δεν έχει USB.Απλώς δεν θα έχει κάποιες δυνατότητες.

Reaction score
7
Firewire ? Και που μπαίνει αυτό στο PC ?
Και τις φωτογραφίες πάλι μέσω firewire (που ας υποθέσουμε πως υπάρχει) ? Αυτές οι "δυνατότητες" πρέπει να εξιχνιαστούν..

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Reaction score
305
οι περισσότερες νέες motherboard έχουν ενσωματωμένες θύρες firewire (ή αλλιώς i-link). Η δικιά μου έχει 3(!!!) και έχω άλλη μία στην κάρτα ήχου (!!!). Αν δεν έχει η mobo σου τότε πωλούνται κάρτες pci που ενσωματώνουν θύρες firewire ...

Reaction score
7
Χμ.. Το pc μου δεν έχει πάντως.. (P3/800)
Η pci κάρτα με το firewire θα μπορεί να το βγάζει "μπροστά" ??

Τουλάχιστο για το usb μπορώ να πάρω προέκταση ή usb hub και να έχω εύκολη πρόσβαση όπου με βολεύει και για πολλές συσκευές.