προενισχυτής ελβετικός σουγιάς...

Μηνύματα
174
Reaction score
266
Καλησπέρα σε όλους!
Γενική ερώτηση για να δω και τι επιλογές έχω μελλοντικά... έστω ότι δεν θέλω να πετάξω τα ηχεία μου και να πάω σε ενεργά, απλά θέλω να προσθέσω σαμπ. Τι προενισχυτής θα μου δώσει αυτή την δυνατότητα ώστε να προχωρήσω σε σύστημα 2.2 ή 3.2 ( με κεντρικό εννοώ), αλλά να έχει και ντακ ίσως και μικρόφωνο για ισοστάθμιση. Είμαι λίγο άσχετος με το θέμα. Η ιδεα μου μπήκε διαβάζοντας διάφορα εδώ στο σάιτ.
Εννοείται αν το θέμα έχει απαντηθεί δώστε λινκ για διάβασμα. Αν λέω ανακρίβειες ή πράγματα που δεν ισχύουν διορθώστε. Θα προτιμούσα οι όποιες προτάσεις να είναι με τη χαμηλότερη δυνατή τιμή. Κάτι σαν βάση δηλαδή, από που μπορώ να ξεκινήσω και πού μπορώ να φτάσω στο θέμα της τιμής. Και έτσι για ξεκίνημα είχα κατά νου τον parasound p5, που έχει δύο εξόδους για σαμπ και ντακ,αλλά, δεν έχει ισοστάθμιση και τρίτο κανάλι. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις οποίες απαντήσεις...
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
Καλή ερώτηση

Σε λιγο καποια καλα παιδιά θα σε ρωτήσουν επίσης μερικά πραγματάκια
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Άδεια, δίπλωμα, ασφ... εννοώ, μέγεθος χώρου (πλάτος μήκος ύψος), απόσταση ακρόασης και φυσικά υπάρχοντα μηχανήματα και ηχεία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.925
Τι προενισχυτής θα μου δώσει αυτή την δυνατότητα ώστε να προχωρήσω σε σύστημα 2.2 ή 3.2 ( με κεντρικό εννοώ),
Το 3.2 είναι τελείως διαφορετική κατεύθυνση απο το 2.2
 


Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Καλησπέρα σε όλους!
Γενική ερώτηση για να δω και τι επιλογές έχω μελλοντικά... έστω ότι δεν θέλω να πετάξω τα ηχεία μου και να πάω σε ενεργά, απλά θέλω να προσθέσω σαμπ. Τι προενισχυτής θα μου δώσει αυτή την δυνατότητα ώστε να προχωρήσω σε σύστημα 2.2 ή 3.2 ( με κεντρικό εννοώ), αλλά να έχει και ντακ ίσως και μικρόφωνο για ισοστάθμιση. Είμαι λίγο άσχετος με το θέμα. Η ιδεα μου μπήκε διαβάζοντας διάφορα εδώ στο σάιτ.