0-100 app

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.710
Οχι, κάτω από 3 δεν έχω οδηγήσει ποτέ τίποτα.
Το πιο γρήγορο πράμα που έχω οδηγήσει είναι αγωνιστικά καρτ στις Σέρρες, αλλά δεν ήταν 3" αποκλείεται.

Δε με λες, τα επιβατικά αεροπλάνα στην απογείωση που γκαζώνουν στο διάδρομο, σε πόσο χρόνο πιάνουν τα 100;

Εγώ την πλάκα μου κάνω.
Θα μετρήσω το γιαρις σήμερα, το υβριδικό. Έτσι για πλάκα.
οι χρόνοι που αναφέρατε 0-100 σε κάτω από 3 είναι ελάχιστα αυτοκίνητα που μπορούν να πιάσουν τέτοιες επιδόσεις και φυσικά αναφερόμαστε σε supercar ίσως και σε πολύ λίγα προσεγμένα μοντέλα.
Φυσικά και δεν θα μιλήσουμε για κάτω από 100κ.€

Είναι κάτι σαν τα ενεργά κ τα παθητικά.
Όπου παθητικά αυτοκίνητο.....
Και όπου ενεργά μοτοσυκλέτα 🏍....
Δηλαδή για τέτοιες επιδόσεις 0-100 σε 4"
και 0-400μ από στάση γύρω στα 12 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου περίπου 200χλμ μπορείς να δώσεις μια περιουσία για ένα αυτοκίνητο για τέτοια αποτελέσματα.

Μια μοτοσικλέτα τα εχει κάπως ψωμοτυρι αυτά τα νούμερα..... φυσικά πάντα γύρω στα 1000κ.εκ.

πάρτε ενεργά :biggrin:
 

gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Ένα τυπικό 1000άρι ξεπερνάει άνετα τα 100χ/ω με πρώτη, οπότε όλο το βάσανο είναι να μην σπινάρει και να μη σουζάρει. Αν αυτά δε γίνουν, κάνει κάτω από 3".
 



gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Με τα ηλεκτρονικά πλέον όλα αυτά είναι λυμενα.... κουμπί πατάς και απλά ανοίγεις το γκάζι.

View attachment 207995 View attachment 207996 View attachment 207997

Και όλα αυτά από δικυλινδρη μοτοσυκλέτα τουρισμού....
Το ξέρω. Αλλά δεν είναι όλα τα μεγάλα μηχανάκια το ίδιο σύγχρονα ώστε να έχουν αυτά τα καλούδια.
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Οχι, κάτω από 3 δεν έχω οδηγήσει ποτέ τίποτα.
Το πιο γρήγορο πράμα που έχω οδηγήσει είναι αγωνιστικά καρτ στις Σέρρες, αλλά δεν ήταν 3" αποκλείεται.

Δε με λες, τα επιβατικά αεροπλάνα στην απογείωση που γκαζώνουν στο διάδρομο, σε πόσο χρόνο πιάνουν τα 100;

Εγώ την πλάκα μου κάνω.
Θα μετρήσω το γιαρις σήμερα, το υβριδικό. Έτσι για πλάκα.
Τα αεροπλάνα στο 0-100 είναι αργά , αλλά όταν περάσουν την v one , η επιτάχυνση είναι ενας κόμβος το δευτερόλεπτο .
Κομβος = 1,86 περίπου χλμ.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.959
Reaction score
6.684
Τα αεροπλάνα στο 0-100 είναι αργά , αλλά όταν περάσουν την v one , η επιτάχυνση είναι ενας κόμβος το δευτερόλεπτο .
Κομβος = 1,86 περίπου χλμ.
Κι αυτό αργό ακούγεται πάντως. Υπερ-αργό.
Δηλαδή θέλουν 100 δευτερόλεπτα για να πάνε από τα 100χλμ/ω στα 286χλμ/ω;

Συν άλλα πόσα για να φτάσουν τα 100; Δεν θα έφτανε ο διάδρομος έτσι.

Περίπου στα 30 δευτερόλεπτα δεν έχουν πιάσει τα 290 και έχουν απογειωθεί; Άρα κατά μέσο όρο πάνω από 5 κόμβους το δευτερόλεπτο;
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Ένα τυπικό 1000άρι ξεπερνάει άνετα τα 100χ/ω με πρώτη, οπότε όλο το βάσανο είναι να μην σπινάρει και να μη σουζάρει. Αν αυτά δε γίνουν, κάνει κάτω από 3".
Νομίζω ότι είναι αρκετά δύσκολο να πας κάτω από 3. Κάπου διάβαζα ότι motogp μια καλή εκκίνηση είναι στα 2.8- 2.7. Δεν ξέρω φέτος με τα νέα starting devices που χαμηλώνουν και μπροστά ίσως είναι ακόμα πιο γρήγορα.. Με το μάτι φαίνεται ότι τα πήγαν παρακάτω πάντως γιατί αν τα Yami κάνουν 2.8 τότε τα duc κάνουν σίγουρα 2.5, αν και η μεγάλη διαφορά είναι μετά τα 100 που έχουν ηρεμήσει λίγο τα πράγματα.
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Μα τα αεροπλάνα δεν είναι γρήγορα σε επιταχύνσεις. Ποτέ δεν ήταν.
Η όλη διαδικασία του take off roll , διαρκεί σίγουρα ενα λεπτό . ίσως και παραπάνω κάποιες φορές.
Τα 290 που τα βρήκες? Δεν είναι ποτέ σταθερή η ταχύτητα απογείωσης . Ποικίλει ανάλογα του βάρους , της θερμοκρασίας , του ανέμου , και κάποιων άλλων παραμέτρων.
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
οι χρόνοι που αναφέρατε 0-100 σε κάτω από 3 είναι ελάχιστα αυτοκίνητα που μπορούν να πιάσουν τέτοιες επιδόσεις και φυσικά αναφερόμαστε σε supercar ίσως και σε πολύ λίγα προσεγμένα μοντέλα.
Φυσικά και δεν θα μιλήσουμε για κάτω από 100κ.€

Είναι κάτι σαν τα ενεργά κ τα παθητικά.
Όπου παθητικά αυτοκίνητο.....
Και όπου ενεργά μοτοσυκλέτα 🏍....
Δηλαδή για τέτοιες επιδόσεις 0-100 σε 4"
και 0-400μ από στάση γύρω στα 12 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου περίπου 200χλμ μπορείς να δώσεις μια περιουσία για ένα αυτοκίνητο για τέτοια αποτελέσματα.

Μια μοτοσικλέτα τα εχει κάπως ψωμοτυρι αυτά τα νούμερα..... φυσικά πάντα γύρω στα 1000κ.εκ.

πάρτε ενεργά :biggrin:
Ο Μάρκου αναφέρεται σε superbike, έχει ένα Honda VTR (αν θυμάμαι καλά) τούμπανο.
Δεν γνώριζα την ύπαρξη τέτοιας εφαρμογής, στην επόμενη βόλτα μου με το Super Blackbird αν το θυμηθώ θα την δοκιμάσω.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
-> το μονο που απογειωνεται σε αυτον τον πλανητη ειναι τα καλωδια ρεβματως... :party: 🤭 :angel: :king: 😇 edit: + 🐒
Edit: τα πικαπ απογειωνουν μεταφορικα την εμπειρια, με 33 ακομα και 78 στροφες δεν πετακσε ποτε τιποτα, μη σας παραμυθιαζουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.710
Θυμάμαι όταν το παρουσίαζαν στο μοτό είχαν επικεφαλίδα. Τους ξέφυγε......
Αναφέρονται στην επιτάχυνση και στην τελική Turing μοτοσυκλέτας που δείχνει να είναι killer πολλών superbike...

στο 0,56 λεπτό και μετά οι χρόνοι....




 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Καλό είναι για μια φορά τον χρόνο και άμα... κατά τα άλλα είναι λίγο κουραστικός αυτός ο κινητήρας.
 

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.710
Καλό είναι για μια φορά τον χρόνο και άμα... κατά τα άλλα είναι λίγο κουραστικός αυτός ο κινητήρας.
Έτσι ενημερωτικά.... ξέρουμε τον λόγο;
Μια φορά μίλησα με κάποιον κάτοχο και παραπονέθηκε για θερμοκρασία
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Τα αεροπλάνα στο 0-100 είναι αργά , αλλά όταν περάσουν την v one , η επιτάχυνση είναι ενας κόμβος το δευτερόλεπτο .
Κομβος = 1,86 περίπου χλμ.
Δε με ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα, αυτό που ρώτησα πες, αν ξέρεις βέβαια.
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Είπα ότι έχει σχέση με κάμποσους παράγοντες. Βάρος , θερμοκρασία, άνεμο και κάποια άλλα . Δεν είναι ποτέ το ίδιο.
Είναι σίγουρα πάνω απο 10 sec.
Επίσης έχει να κάνει με το είδος κινητήρα, turbojet , turboprop.
Τα turboprop , με προπέλα δλδ είναι πιο γρήγορα μέχρι τους 80 κόμβους.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Έτσι ενημερωτικά.... ξέρουμε τον λόγο;
Μια φορά μίλησα με κάποιον κάτοχο και παραπονέθηκε για θερμοκρασία
Ανάλογα τι οδηγείς και τι ψάχνεις. Ο κινητήρας είναι τρομερός, τα ηλεκτρονικά επίσης, οι αναρτήσεις καλές και τα φρένα ΟΚ. Γενικώς το μηχανάκι είναι καλό αν και υπερτιμημένο (bmw). Αυτό που εννοώ με το κουραστικό είναι ότι παρ' όλο που το μακρύνανε σε σχέση με το παλαιότερο (μοντέλο 2020) και επίσης -in theory- ο κινητήρας "κάτι έχασε" λόγω Euro 5, παραμένει αρκετά "κοντό" και "τετρακύλινδρο". Αν δεν ανέβεις πάνω από τις 5Κ στροφές δεν γίνεται τίποτα. Τέλος ενώ έχουν βελτιωθεί οι κραδασμοί στο τιμόνι σε σχέση με το προηγούμενο, δεν έχουν εξαλειφθεί και δυστυχώς βρίσκονται σε στροφές που είσαι σε cruising speed. Γενικά δηλαδή ενώ προσπάθησαν να το "φλωρέψουν" από πέρσι, το dna παραμένει λίγο καγκούρικο και γέρνει σαφέστατα στο sport στην ζυγαριά του sport-touring.

Η θερμοκρασία εκτός πόλης δεν με έχει ενοχλήσει. Εντός πόλης όπως όλα τα 1000άρια ζεσταίνεται πανεύκολα. Δεν είναι μηχανάκια πόλης πόσο μάλλον για το δικό μας κλίμα. Πάντως έχει αρκετά καλύτερη απαγωγή θερμότητας από ότι αντίστοιχο έχει τύχει να οδηγήσω. Μόνο στο δεξί πόδι χαμηλά ενοχλεί και αν φοράς παντελόνι- μποτάκι (όπως πρέπει) δεν ενοχλεί τόσο.

Όλα αυτά είναι και λίγο θέμα εμπειριών και απαιτήσεων. Πιστεύω δηλαδή πως αν κατά βάθος είσαι κάγκουρας και θες κάτι πιο light για να κάνεις και κανένα ταξιδάκι θα ενθουσιαστείς.

(Για να μη παρεξηγηθώ: άμα θες ταξιδεύει μια χαρά. Το καλοκαίρι κάναμε road trip 4Κ χλμ σε 10 μέρες δικάβαλο με μπόλικα μπαγκάζια)

Γενικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι ο ιδανικός κινητήρας μηχανής είναι 1200-1300 cc με 120-130 άλογα :). πχ. CB 1300. Βέβαια ένας τέτοιος συνδυασμός έχει πολύ βάρος και μετά δημιουργεί άλλα προβλήματα. Δεν υπάρχει τέλειο μηχανάκι. Για αυτό πρέπει να έχουμε πολλά διαφορετικά για να αλλάζουμε :)
 

Μηνύματα
295
Reaction score
837
@EAR γιατί τρώγεσαι ? έχεις να μετρήσεις κάτι κάτω από 3 sec τα 100?
Οχι γιατί αν έχεις , έχω και γώ κάτι . Να τα βάλουμε παρέα. Αυτό χωρίς νίτρα έτσι.?
Με νίτρα απλά δεν οδηγιέται .
Ρε παιδιά, όταν γεμίζω τη δευτέρα και εκεί γύρω στα 185 χλμ/ώρα, ακούω έναν ελαφρύ κραδασμό στη κονσόλα με το usb από το επαναφορτιζομενο κοντοσουβλι. Το nitro μπαίνει μετά τα 230 χλμ/ώρα... 🤣😂
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Τα αεροπλάνα στο 0-100 είναι αργά , αλλά όταν περάσουν την v one , η επιτάχυνση είναι ενας κόμβος το δευτερόλεπτο .
Κομβος = 1,86 περίπου χλμ.
Επιτρέψτε μου να διορθώσω το λάθος μου , καθότι και κάποιας ηλικίας. 6 κόμβοι το δευτερόλεπτο , 7 , αμα είμαστε με μικρό φορτίο.
Επρεπε να δω τα κιτάπια μου .
5 κόμβοι το δευτερόλεπτο αν είναι φορτωμένο , και αναλόγως και εταιρικών διαδικασιών , μειωμένης ώσης για προσεκτική και μειωμένη φθορά των κινητήρων.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Διαβάζω ότι ένα Boeing 747 μπορεί να κάνει τα 0-100 σε 7". Συνήθως όμως, για λόγους κατανάλωσης, δεν το κάνουν και προτιμούν να χρησιμοποιούν μεγαλύτερο μέρος του αεροδιαδρόμου. Αποτέλεσμα: 0-100 σε 10-15"
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.280
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top