4 χρόνια εγγύηση η Marantz

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
H ADAMCO Α.Ε ανακοίνωσε την κάλυψη όλων των ενισχυτών της Marantz (πολυκάναλων AV, στερεοφωνικών, τελικών και προ-ενισχυτών), των οποίων είναι η εταιρεία διανομής στην Ελλάδα, με πλήρη 4ετή εγγύηση εργασίας και ανταλλακτικών από την στιγμή αγοράς τους.

Η 4ετής εγγύηση καλύπτει τα νέα μοντέλα SR4500, SR5500, SR7500, SR8500, PM-11S1, SC-7S1, MA-9S1, SR7400, SR9300, SR12S1, PM4320, PM4400 OSE, PM7200, PM7200 KIS, PM-17 mkII-M, PM-17 mkII-M KIS, MA6100 & SM-17 για αγορές που έγιναν από την 01/10/04 και μετά.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην ADAMCO και στο τηλέφωνο 2106442444 ή εναλλακτικά με e-mail στο [email protected]
( www.adamco.gr )
 


Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Το θεμα της εγγυησης πανω απο 1 χρονο ειναι καθαρα θεμα εταιριας και ΚΑΘΑΡΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΡΙΚ με σκοπο την αυξηση των πωλησεων...
Με αλλα λογια αν οι πωλησεις πανε καλα η εγγυηση μενει στον 1 χρονο...

Κανονικα η εγγηση ειναι 6 ΜΗΝΕΣ συμφωνα με τους κανονισμους της ΕΕ....

Περισσοτερα (ολη η οδηγια της ΕΕ) τη Δευτερα...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Αυτή την ανακοίνωση έβγαλε η αντιπροσωπεία.............

Τώρα, αν θα αλλάξουν γνώμη και "στρίψουν αλά Γαλλικά" είναι άλλο ζήτημα!
Καλά να είμαστε να κάνουμε ρόμπα όλους όσους έχουν παράξενη συμπεριφορά.

Δυστυχώς γι αυτούς, τα άσχημα νέα μαθαίνονται γρηγορότερα από τα καλά!
Και ο κόσμος ξέρει να διαβάζει και να κρίνει με τις αποφάσεις του........ :wink: ................
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Ισως η εκφραση ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΡΙΚ που χρησιμοποιησα ειναι λαθος μαλλον....
Αν το ανακοινωσουν δεν ειναι για να κοροιδεψουν τον κοσμο και να ψωνισει και μετα να την κανουν.
Απλα ειναι ενας τροπος (οχι ΤΡΙΚ) για να ανεβασουν τις πωλησεις...

Αλλα και παλι γενικοτερα (οχι για τη MARANTZ)....

Αν καουν τα τελικα σταδια του ενισχυτη πχ θα τα καλυψουν εντος εγγυησης?

Γενικοτερα η Οδηγια λεει οτι τους πρωτους 6 μηνες η εταιρια ειναι υποχρεωμενη να καλυψει την επισκευη ως εντος εγγυησης...
Μετα τους 6 μηνες ειναι υποχρεωμενη να καλυψει την επισκευη ΑΝ ο πελατης ΜΠΟΡΕΣΕΙ να αποδειξει οτι η βλαβη ηταν ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. Απλα οι εταιριες αυτο μεταβαλλουν...

Γενικοτερα απο τη μικρη πειρα που εχω πανω στις επισκευες οι περιπτωσεις που χαλαει ΜΟΝΟ του ενα μηχανημα ειναι ελαχιστες....

Παντα υπαρχει ενας εξωτερικος παραγοντας που ειτε ειναι εμφανης και λεγεται πελετης και χαζομαρα που εκανε ξεπερνωντας τις προδιαγραφες του μηχανηματος, ειτε δεν ειναι εμφανης πχ υπερταση της ΔΕΗ που εκαψε τον επεξεργαστη...
Το θεμα ειναι οτι αυτα δεν μπορει να αποδειχτουν ουτε απο την πλευρα της εταιριας ουτε απο του πελατη, οποτε υπαρχουν οι εγγυησεις...

Επισης αν υπαρχει ''ελαττωματικο ανταλλακτικο'' το προβλημα θα φανει τις πρωτες μερες λετουργιας... οχι μετα απο 18 μηνες...

Μου εχουν τυχει σκηνικα με σπασμενες ή ραγισμενες πλακετες σε συσκευες 1-2μηνων κε τον πελατη να θελει να θεωρηθει ως Εντος εγγυησης... αλλα στην ερωτηση : ''και πως δουλευε τοσο καιρο'' δεν μπορει να πει τιποτα...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Δηλ. Γιώργο, δεν υπάρχει πιθανότητα ένας πελάτης να ΜΗΝ μπόρεσε (λόγω εργασίας, ταξιδίων, ασθένειας κ.ο.κ) να δουλέψει την συσκευή για ένα ή δύο μήνες και όταν το έκανε να ΜΗΝ δούλεψε σωστά?
Πχ εγώ το DVDr, δεν "πρόκανα" να το χρησιμοποιήσω τους πρώτους 2 μήνες (λόγω γάμου και τρεχάματος....)
Αν λοιπόν, τον Αύγουστο που το πρωτοχρησιμοποίησα (για να γράψω την τελετή έναρξης) ΔΕΝ δούλευε, θα μου λέγανε ότι φταίω εγώ?
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Και λεω εγω....

Αν το ειχες 2 χρονια στο κουτι στο παταρι επειδη στο γαμο σου, σου ειχαν κανει δωρο 5 DVDr, και το εβγαζες μετα και δεν δουλευε θα τους ελεγες οτι δεν ειχε δουλεψει ποτε?

Το θεμα ειναι η ημερομηνια που γραφει η αποδειξη αγορας και οχι το ποτε δουλεψε για πρωτη φορα...

(Αυτος ειναι αλλος ενας λογος για να μην παντρευτει καποιος)
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Το σωστο ειναι οταν αγοραζουμε κατι να διαλεγουμε ωρες και μερες που να ΜΗΝ γινεται πανικος στο καταστημα ωστε να ανοιξουμε τη συσκευασια ΜΠΡΟΣΤΑ στον πωλητη και να δουμε αν τα εχει ολα μεσα (για να γλυτωσουμε το τρεξιμο) και για να την δοκιμασουμε, τουλαχιστο οτι αναβει...

Αν και το λεω δεν το κανω βεβαια... αλλα απο τοτε που ανεβασα στο 2ο οροφο (χωρις ασανσερι) τον ενισχυτη και τον ξανακατεβασα γιατι δεν αναβε...
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Εγγυηση Κατασκευαστη Για Ελαττωματικα Προϊοντα

ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

1)Ποια είναι η πρακτική σημασία της Οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Οδηγία 1994/44/ΕΟΚ «σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών» για την προστασία του καταναλωτή;

Η Οδηγία θεσπίζει μία περίοδο προστασίας 2 ετών (για κινητά αγαθά) μετά την παράδοση του καταναλωτικού αγαθού, κατά την οποία ο καταναλωτής δικαιούται να απαιτήσει εναλλακτικά -κατά τη κρίση του- από τον πωλητή του αγαθού την επισκευή, ή αντικατάσταση ή επιστροφή του τιμήματος, εφόσον κατά την περίοδο αυτή διαπιστωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας του αγαθού. Για το διάστημα 6 μηνών από την παράδοση υπάρχει τεκμήριο ότι το διαπιστωθέν ελάττωμα ή η έλλειψη υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση του αγαθού, ενώ στη συνέχεια (δηλ. Μέχρι τη συμπλήρωση της διετίας) ο καταναλωτής φέρει το σχετικό βάρος απόδειξης.

2)Ποια είναι η πολιτική της εταιρείας αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Οδηγία;

Η Οδηγία θεσπίζει ένα ελάχιστο επίπεδο προστασίας στις σχέσεις μεταξύ καταναλωτή και πωλητή καταναλωτικών αγαθών (εγγύηση εκ του νόμου) που ισχύει μόνο για ελαττώματα ή ελλείψεις που υπήρχαν ήδη κατά τον χρόνιο παράδοσης του αγαθού.

Επιπλέον, στον αγοραστή καταναλωτικών αγαθών δίδεται από την κατασκευάστρια εταιρεία εμπορική εγγύηση διάρκειας 1 έτους. Η εγγύηση αυτή επιτρέπει στον καταναλωτή -κάτω από συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις- να απολαμβάνει κάποιες υπηρεσίες μετά την πώληση επιπρόσθετα με τις αξιώσεις του βάσει της ως άνω Οδηγίας, ανεξάρτητα από το αν το ελάττωμα παρουσιάστηκε κατά τον χρόνο ισχύος της εμπορικής εγγύησης.


3)Τι είδους αποδεικτικά πρέπει να προσκομίσει ο καταναλωτής για να γίνουν δεκτές οι αξιώσεις του βάσει της εμπορικής εγγύησης;

Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται στους Γενικούς Όρους της περιορισμένης εμπορικής εγγύησης που παραδίδονται μαζί με το καταναλωτικό αγαθό κατά την πώληση.
Όσον αφορά τις αξιώσεις του καταναλωτή βάσει της εκ του νόμου εγγυήσεως που θεσπίζει η Οδηγία, υπενθυμίζεται ότι μετά το πρώτο εξάμηνο από την παράδοση του αγαθού, ο καταναλωτής οφείλει να αποδείξει ότι το ελάττωμα ή η έλλειψη υπήρχαν κατά την παράδοση.


4)Από πότε ισχύει η Ευρωπαϊκή Οδηγία;

Τα Κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης όφειλαν να υιοθετήσουν μέτρα προκειμένου να ενσωματώσουν την Οδηγία στο εθνικό του δίκαιο μέχρι 31/12/2001.


5)Η προστασία που παρέχει στον καταναλωτή η Ευρωπαϊκή Οδηγία ισχύει και για τις παλιές συσκευές;

Η Οδηγία εφαρμόζεται σε καταναλωτικά αγαθά που αγοράσθηκαν από 1/1/2002.


6)Σε ποιες χώρες ισχύει η Ευρωπαϊκή Οδηγία;

Σε όλα τα Κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


7)Η Ευρωπαϊκή Οδηγία καλύπτει και τις περιπτώσεις επισκευής καταναλωτικών αγαθών;

Όχι, η Ευρωπαϊκή Οδηγία δεν προβλέπει ελάχιστη διάρκεια εγγύησης υπέρ του καταναλωτή για την επισκευή ελαττωματικού προϊόντος.


8)Που μπορεί να στραφεί ο καταναλωτής σε περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ικανοποιήσει την αξίωσή του;


α) προκειμένου για την εκ του νόμου εγγύηση, ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει κατά του αγοραστεί όλα τα ένδικα μέσα που προβλέπει η εθνική του νομοθεσία.

β) Στις περιπτώσεις που το προϊόν καλύπτεται ακόμη από την εμπορική εγγύηση, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στο κατα τόπον Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών το οποίο θα μεσολαβήσει στον πωλητή ώστε να διευθετηθεί η διαφορά.


9)Που μπορεί ο καταναλωτής να ζητήσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ευρωπαϊκή Οδηγία;


Στα γραφεία των κατά τόπον οργανώσεων και συνδέσμων προστασίας καταναλωτών (Ελλάδα: ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ).

10)Τι πρέπει να πράξει ο καταναλωτής όταν ο πωλητής του αγαθού δεν υφίσταται πλέον;

α) Προκειμένου για την εκ του νόμου εγγύηση, η περίπτωση αυτή ρυθμίζεται από την εθνική του νομοθεσία.
β) Στις περιπτώσεις που το προϊόν καλύπτεται ακόμη από την εμπορική εγγύηση, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο κατάστημα της εταιρείας.



11)Μπορεί ο καταναλωτής να προβάλει τις αξιώσεις του από την
εγγύηση σε άλλη χώρα από αυτή στην οποία αγόρασε το αγαθό;


α) Σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους της περιορισμένης εμπορικής εγγύησης που παραδίδονται μαζί με το καταναλωτικό αγαθό κατά την πώληση, η εγγύηση αυτή ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κάτω από τις προϋποθέσεις που αναφέρουν οι ως άνω Γενικοί Όροι.

β) Προκειμένου για την εκ του νόμου εγγύηση, δεδομένου ότι τα Κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποχρεούνται να ενσωματώσουν την Οδηγία στο εθνικό τους δίκαιο, η προστασία που παρέχεται στον καταναλωτή βάσει της Οδηγίας ενδέχεται να διαφοροποιείται από ένα κράτος της Ένωσης σε άλλη, η ισχύς της εγγύησης όμως είναι καταρχήν ενιαία για όλα τα Κράτη-μέλη.

12)Σε περίπτωση που το κράτος στο οποίο κατοικεί ο συγκεκριμένος καταναλωτής δεν έχει ενσωματώσει τις διατάξεις της Οδηγίας στην εθνική νομοθεσία, ποια είναι τα δικαιώματά του;

Τα Κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης όφειλαν να ενσωματώσουν την Οδηγία στο εθνικό τους δίκαιο μέχρι τις 31/12/2001. Οι καταναλωτές των κρατών που δεν συμμορφώθηκαν ακόμη με την υποχρέωση αυτή δεν μπορούν προς το παρόν να ασκήσουν τα δικαιώματα που τους δίδει η Οδηγία λ.χ. επικαλούμενοι διατάξεις της Οδηγίας ενώπιον εθνικού δικαστηρίου. Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορούν μόνο να επικαλεστούν τυχόν υφιστάμενες διατάξεις εθνικού δικαίου περί προστασίας καταναλωτών (οι οποίες ενδέχεται να είναι και αυστηρότερες από τις αντίστοιχες της Οδηγίας).

13)Ο αγοραστής ενός καταναλωτικού αγαθού δικαιούται 2ετούς εγγυήσεως;

Στον αγοραστή ενός καταναλωτικού αγαθού δίδεται από την κατασκευάστρια εταιρεία εμπορική εγγύηση διάρκειας 1 έτους από την ημερομηνία αγοράς. Επιπλέον, ο αγοραστής χαίρει της προστασίας που θεσπίζει η Ευρωπαϊκή Οδηγία (εκ του νόμου εγγύηση) για 2 έτη από την παράδοση του προϊόντος.

14)Σε περίπτωση που ο καταναλωτής υπέβαλε στον πωλητή ελαττωματικού προϊόντος στα πλαίσια της εκ του νόμου εγγυήσεως αίτημα για την επισκευή, αντικατάσταση κλπ. Αλλά ο πωλητής τον παρέπεμψε στην εταιρεία, ποια θα είναι η αντιμετώπισή του από την εταιρεία;

Εφόσον αποδεικνύεται ή πιθανολογείται βάσιμα ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση, η εταιρεία θα μεσολαβήσει στον πωλητή ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημα του καταναλωτή.
 


Μηνύματα
2
Reaction score
0
Μετά από 4 μήνες στο εξωτερικό γύρισα σπίτι και ο PM2700 μου δεν ανάβει. Η εγγύηση μου λήγει τον Μάρτιο του 2009. Πήρα στην ADAMCO και μου είπαν όλα οκ, απλά πρέπει να επιβαρυνθώ τα έξοδα μεταφοράς με κούριερ στην Αθήνα (μένω επαρχία).

Άντε να δω τι και πως. Έχει κανένας ιδέα τι μπορεί να έγινε?

Ευχαριστώ,

Νίκος
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.872
Μηνύματα
3.031.612
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top