Featured 5.1.2 vs 7.1.4 vs 5.1.4

5.1.2 vs 7.1.4 vs 5.1.4


  • Total voters
    43


Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
21.367
Reaction score
55.830
Στο 35:26 παρακαλώ..



Δεν τα λέω μόνο εγώ :biggrin:
Τι λες δηλαδή βρε Αλεξ;
Πως υπάρχουν “καλές και κακές” ηχογραφήσεις σε Atmos -όπως και σε όλα τα φορμάτ;
Για νέο το λες; :biggrin:

Πάντως δικαιολογία για να μην βάλεις ηχεία οροφής δεν είναι :p
 

Μηνύματα
21.922
Reaction score
15.169
για κοινοχρηστους χωρους 5.1.4 και ειναι και πολυ.....
....οταν πατε σε ειδικους χωρους καντε οτι θετε....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.928
Τι λες δηλαδή βρε Αλεξ;
Πως υπάρχουν “καλές και κακές” ηχογραφήσεις σε Atmos -όπως και σε όλα τα φορμάτ;
Για νέο το λες; :biggrin:

Πάντως δικαιολογία για να μην βάλεις ηχεία οροφής δεν είναι :p
"you would be amazed at how few movies take advantage of all the channels that they could take advantage of, there's not a lot of content that really utilizes all the channels like you think they would"
Λένε στο video :whistling:

Αν δεν το είδες όλο μιλάνε για το πόσες λίγες ταινίες εκμεταλλευονται τα πάνω ηχεία.

Άκουγα το πρωί ένα podcast από έναν παλιό συνάδελφο sound engineer που πλέον ζει στη Σκωτία γιατί εργάζεται και σε πανεπιστήμιο.

Πλέον όλα τα λεφτά πάνε στα video games οσο αφορά το sound design. Έλεγε πως σε μια παραγωγή ενός video game θα βρεις μέχρι και 60 sound designers. Αυτό λέει δεν το είδαμε ποτέ στο cinema ακόμα και σε blockbusters.

Θα βάλω Atmos δεν είναι εκεί το θέμα, αλλά στο ότι δεν αξίζει να δίνουμε τόσο βάρος.
Άποψη μου εννοείται.
 

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
21.367
Reaction score
55.830
"you would be amazed at how few movies take advantage of all the channels that they could take advantage of, there's not a lot of content that really utilizes all the channels like you think they would"
Λένε στο video :whistling:

Αν δεν το είδες όλο μιλάνε για το πόσες λίγες ταινίες εκμεταλλευονται τα πάνω ηχεία.

Άκουγα το πρωί ένα podcast από έναν παλιό συνάδελφο sound engineer που πλέον ζει στη Σκωτία γιατί εργάζεται και σε πανεπιστήμιο.

Πλέον όλα τα λεφτά πάνε στα video games οσο αφορά το sound design. Έλεγε πως σε μια παραγωγή ενός video game θα βρεις μέχρι και 60 sound designers. Αυτό λέει δεν το είδαμε ποτέ στο cinema ακόμα και σε blockbusters.

Θα βάλω Atmos δεν είναι εκεί το θέμα, αλλά στο ότι δεν αξίζει να δίνουμε τόσο βάρος.
Άποψη μου εννοείται.
Εχω δει/ακούσει πολλές ταινίες με Atmos. Δεν είναι λίγες αυτές που εκμεταλλεύονται καλά τα ηχεία οροφής. Είναι πολλές.
Υπάρχουν και αρκετές που δεν έχουν κάνει καλή δουλειά. Η Disney ειδικά έχει κακό όνομα.

Δεν στηρίζομαι σε απόψεις άλλων, έχω προσωπική εμπειρία.
Ο Trinnov εχει και object viewer και mute ανά κανάλι, οπότε είναι πολύ εύκολο να δεις και να ακούσεις τι έχουν κάνει οι μηχανικοί ήχου.

Σε διαβεβαιώ πως δεν θα ήθελα να αποχωριστώ τα ηχεία οροφής, ακόμα και αν έβγαζα κέρδος απο την πώλησή τους.

Χαμός. Χωρίς ηχεία οροφής θα δεις άλλη ταινία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.928
object viewer
Μου δείχνεις ότι δεν κατάλαβες τι λέω.
Το object viewer σου δείχνει με πράσινο χρώμα πια ηχεία παίζουν και με κίτρινο αν υπάρχει κάποιο αντικείμενο που είναι μέσα στο χώρο.
Δεν αντιλέγω στο ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο αντικείμενο αλλά το ίδιο θα σου δείξει και με τη μουσική αν και αυτή μετακινηθεί.
Δεν νομίζω να έχει τρόπο να ξεχωρίζει συχνότητες και να σου δείχνει μόνο μια πεταλούδα πχ ενώ παίζει και μουσική στα Atmos.
Πραγματικό object viewing έχει μόνο ο μηχανικός ήχου που πρέπει να τα τοποθετήσει και να βάλει και μουσική.

Aυτο που λέω είναι ότι και να παίζει το Atmos δε σημαίνει ότι έχει ουσία αυτό που παίζει. Μπορεί να είναι ενδιαφέρον ως άκουσμα και να φτιάχνει ατμόσφαιρα αλλά αυτό είναι άλλο.
για κοινοχρηστους χωρους 5.1.4 και ειναι και πολυ.....
....οταν πατε σε ειδικους χωρους καντε οτι θετε....
Σε ταβάνια με κλίση είναι αδύνατο να υπάρχει ταυτόχρονα αισθητικό και ηχητικό αποτέλεσμα.
Εκτός και αν τα Atmos μπουν στους πλαϊνούς τοίχους με κάποιο αποδεκτό τρόπο.
 

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
21.367
Reaction score
55.830
Μου δείχνεις ότι δεν κατάλαβες τι λέω.
Το object viewer σου δείχνει με πράσινο χρώμα πια ηχεία παίζουν και με κίτρινο αν υπάρχει κάποιο αντικείμενο που είναι μέσα στο χώρο.
Δεν αντιλέγω στο ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο αντικείμενο αλλά το ίδιο θα σου δείξει και με τη μουσική αν και αυτή μετακινηθεί.
Δεν νομίζω να έχει τρόπο να ξεχωρίζει συχνότητες και να σου δείχνει μόνο μια πεταλούδα πχ ενώ παίζει και μουσική στα Atmos.
Πραγματικό object viewing έχει μόνο ο μηχανικός ήχου που πρέπει να τα τοποθετήσει και να βάλει και μουσική.

Aυτο που λέω είναι ότι και να παίζει το Atmos δε σημαίνει ότι έχει ουσία αυτό που παίζει. Μπορεί να είναι ενδιαφέρον ως άκουσμα και να φτιάχνει ατμόσφαιρα αλλά αυτό είναι άλλο.
Εχεις την δυνατότητα να κανεις mute όλα τα bed channels και να ακουσεις τι παίζουν τα Atmos, εύκολα.
Βγαίνουν πολυ ξεκάθαρα συμπεράσματα.

Μου δειχνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι λέω. :biggrin:
 

Μηνύματα
20.856
Reaction score
15.565
Ναι ωραία , αυτό λοιπόν το κάνει o trinnov.
Αν δεν το κάνουν οι υπόλοιποι , που νομίζω ότι δεν το κάνουν , μιλάμε για μία μάχη μεταξύ trinnov και των άλλων.
Προς τι ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.928
Εχεις την δυνατότητα να κανεις mute όλα τα bed channels και να ακουσεις τι παίζουν τα Atmos, εύκολα.
Βγαίνουν πολυ ξεκάθαρα συμπεράσματα.

Μου δειχνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι λέω. :biggrin:
Ας έχεις δεν λέει κάτι.
Αυτό που ακούς από τα Atmos σε πολύ λίγες ταινίες έχει πραγματικά να κάνει με το τι βλέπεις στην οθόνη.
Μιλάω πάντα για sound fx και όχι μουσική.

Βγάλε από το μυαλό σου το σύνολο.
Άλλο μουσική και άλλο sfx.
Το Atmos αφορά τα sfx, όχι τη μουσική.
Που πιθανότατα ενθουσιάζει αλλά είναι Emotion creator sound και όχι object oriented sound.

Δεν μπορώ να το πω πιο απλά. Sorry.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
919
Reaction score
2.202
Δηλαδή @alexis λες ότι με τα ηχεία οροφής, έστω αν παίζουν λίγα (ή και καθόλου) fx και παίζουν κατά βάση μουσική, το αποτέλεσμα "ενθουσιάζει", "φτιάχνει ατμόσφαιρα", "είναι ενδιαφέρον" κλπ.

Δεν ξέρω αν προσπαθούσες να πεις ότι δεν προσδίδουν κάτι ιδιαίτερο, εμένα πάντως με έπεισες να τα βάλω!

(Δεν θα βάλω, αλλά για άλλους λόγους. Αν μπορούσα, από τη συζήτηση θα είχα πειστεί να το κάνω)
 

Μηνύματα
21.922
Reaction score
15.169
Μου δείχνεις ότι δεν κατάλαβες τι λέω.
Το object viewer σου δείχνει με πράσινο χρώμα πια ηχεία παίζουν και με κίτρινο αν υπάρχει κάποιο αντικείμενο που είναι μέσα στο χώρο.
Δεν αντιλέγω στο ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο αντικείμενο αλλά το ίδιο θα σου δείξει και με τη μουσική αν και αυτή μετακινηθεί.
Δεν νομίζω να έχει τρόπο να ξεχωρίζει συχνότητες και να σου δείχνει μόνο μια πεταλούδα πχ ενώ παίζει και μουσική στα Atmos.
Πραγματικό object viewing έχει μόνο ο μηχανικός ήχου που πρέπει να τα τοποθετήσει και να βάλει και μουσική.

Aυτο που λέω είναι ότι και να παίζει το Atmos δε σημαίνει ότι έχει ουσία αυτό που παίζει. Μπορεί να είναι ενδιαφέρον ως άκουσμα και να φτιάχνει ατμόσφαιρα αλλά αυτό είναι άλλο.

Σε ταβάνια με κλίση είναι αδύνατο να υπάρχει ταυτόχρονα αισθητικό και ηχητικό αποτέλεσμα.
Εκτός και αν τα Atmos μπουν στους πλαϊνούς τοίχους με κάποιο αποδεκτό τρόπο.
αν δεν εχεις φτιαγμενο χωρο πανω απο 5.1.4 τακανες μπαχαλο.....
.....γιαυτο και σε κοινοχρηστους χωρους που δεν μπορεις να επεμβεις δεν αξιζει να κανεις κατι πανω απο 5.1.4
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.928
αν δεν εχεις φτιαγμενο χωρο πανω απο 5.1.4 τακανες μπαχαλο.....
.....γιαυτο και σε κοινοχρηστους χωρους που δεν μπορεις να επεμβεις δεν αξιζει να κανεις κατι πανω απο 5.1.4
Ούτε Auro 3D; 🙂
Έστω ένα 9.1
Δηλαδή @alexis λες ότι με τα ηχεία οροφής, έστω αν παίζουν λίγα (ή και καθόλου) fx και παίζουν κατά βάση μουσική, το αποτέλεσμα "ενθουσιάζει", "φτιάχνει ατμόσφαιρα", "είναι ενδιαφέρον" κλπ.

Δεν ξέρω αν προσπαθούσες να πεις ότι δεν προσδίδουν κάτι ιδιαίτερο, εμένα πάντως με έπεισες να τα βάλω!

(Δεν θα βάλω, αλλά για άλλους λόγους. Αν μπορούσα, από τη συζήτηση θα είχα πειστεί να το κάνω)
Ότι λέω αφορά τη βιομηχανία θεάματος και όχι το format.
Και εγώ θα βάλω όταν έρθει η ώρα.
Όμως, από τι στιγμή που το format εμφανίστηκε το 2012 για commercial use είναι σχεδόν αστεία η κατάσταση για σχεδόν 10 χρόνια ζωής.


Να ρωτήσω τώρα και κάτι που θυμήθηκα.
Τρελοκομεία Γιατροί 😊, μήπως ακούτε Dolby Atmos με Aurο 3D upmixer γιατί διαβάζω ότι έτσι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο.
 
Last edited:

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
4.888
Reaction score
5.132
Το κύριο πρόβλημα με την πολυκαναλη ακρόαση είναι ο χώρος!
Στο δικό μου π.χ. προσπάθησα να δω διαφορά μεταξύ 5-2 & 5-2-2 και δεν είδα δυστυχώς καμία! έμεινα έτσι για μία Εβδομάδα, πρόσεξα ότι δεν μου προσφέρει κάτι το αξιόλογο ηχητικά και ξαναγύρισα στο 5-2. Το μόνο που έγινε ήταν να μπερδευτεί ακόμη περισσότερο ο χώρος στο μάτι! Ήδη γίνεται της τρελής έτσι όπως ήταν, προστέθηκαν άλλα δυο ηχεία και ήρθε το πράγμα και έκατσε!

Προς ενημέρωση: Αναφέρω τι ακριβώς συμβαίνει όταν σε ένα χώρο 3-4 προσπαθείς να χωρέσεις τα πάντα!
Φυσικά δεν κάνεις τπτ.
 

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
21.367
Reaction score
55.830
Τρελοκομεία Γιατροί 😊, μήπως ακούτε Dolby Atmos με Aurο 3D upmixer γιατί διαβάζω ότι έτσι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο.
Όχι. Κανονικά. Το αποτέλεσμα είναι μια χαρά
Ναι ωραία , αυτό λοιπόν το κάνει o trinnov.
Αν δεν το κάνουν οι υπόλοιποι , που νομίζω ότι δεν το κάνουν , μιλάμε για μία μάχη μεταξύ trinnov και των άλλων.
Προς τι ?
Δεν κατάλαβες. Ο Trinnov απλώς σου δίνει την δυνατότητα να κανεις άμεση συγκριση χωρίς να σβήνεις ενισχυτές ή να ξεσυνδέεις ηχεία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.928
Το κύριο πρόβλημα με την πολυκαναλη ακρόαση είναι ο χώρος!
Στο δικό μου π.χ. προσπάθησα να δω διαφορά μεταξύ 5-2 & 5-2-2 και δεν είδα δυστυχώς καμία! έμεινα έτσι για μία Εβδομάδα, πρόσεξα ότι δεν μου προσφέρει κάτι το αξιόλογο ηχητικά και ξαναγύρισα στο 5-2. Το μόνο που έγινε ήταν να μπερδευτεί ακόμη περισσότερο ο χώρος στο μάτι! Ήδη γίνεται της τρελής έτσι όπως ήταν, προστέθηκαν άλλα δυο ηχεία και ήρθε το πράγμα και έκατσε!

Προς ενημέρωση: Αναφέρω τι ακριβώς συμβαίνει όταν σε ένα χώρο 3-4 προσπαθείς να χωρέσεις τα πάντα!
Φυσικά δεν κάνεις τπτ.
Τα Atmos ηχεία αν δεν είναι κατάλληλα για το χώρο θα έχεις το αποτέλεσμα που περιέγραψες.
Ακόμα και το ύψος παίζει ρόλο στο τι ηχείο θα επιλέξεις.
Δεν είναι τόσο απλό όσο το bed layer.

Βέβαια παίζει ρόλο και το content.
Το καλύτερο test είναι με τα demos των εταιρειών.
Αν είναι και από Dolby ή DTS ή Auro ακόμα καλύτερα.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
2.374
Reaction score
7.565
Εχεις την δυνατότητα να κανεις mute όλα τα bed channels και να ακουσεις τι παίζουν τα Atmos, εύκολα.
Βγαίνουν πολυ ξεκάθαρα συμπεράσματα.
Αν δεν έχεις Atmos, κάποια (όλα; ) από αυτά που παίζουν τα atmos κανάλια, θα τα έπαιζαν τα μπροστά, πίσω, πλάγια...
Θα ήταν τόσο μεγάλη η διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα για να δικαιολογήσουν τα επιπλέον έξοδα/φασαρία;;;
(δε γνωρίζω, ρωτάω...)
ή απλά είναι "κυνήγι" για αυτόν που πάει να πιάσει και το 2% της ποιότητας που μπορεί;;;
Προσωπικά, επειδή δεν έχω εμπειρία, νομίζω πως θα μου ήταν άλλο τεστ πιο χρήσιμο από το να αφήσω μόνο τα atmos να παίζουν.... το τεστ αλλαγής mode από Atmos σε ποιο γήινα φορμάτ και τούμπαλιν...
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
3.560
Reaction score
8.033
.....γιαυτο και σε κοινοχρηστους χωρους που δεν μπορεις να επεμβεις δεν αξιζει να κανεις κατι πανω απο 5.1.4
Κωστα μπορεις να εχεις σε κοινοχρηστους χωρους :unsure: 5.1.4. ; :thumbsdown:
 

Μηνύματα
20.856
Reaction score
15.565
Δεν κατάλαβες. Ο Trinnov απλώς σου δίνει την δυνατότητα να κανεις άμεση συγκριση χωρίς να σβήνεις ενισχυτές ή να ξεσυνδέεις ηχεία.
[/QUOTE]
Ναι το κατάλαβα και αυτό ακριβώς λέω.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.030
Μηνύματα
2.548.829
Members
36.255
Νεότερο μέλος
Γιάννης Τουρλάκης
Top