78 χρονώ αγόρι

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.100
Reaction score
20.576
bigboy.png


Ο λόγος για τη μεγαλύτερη και ισχυρότερη σιδηροδρομική ατμομηχανή που κατασκευάστηκε ποτέ, μια από τις 25 μηχανές κλάσης 4000 της Union Pacific. Κατασκευάσθηκαν κατά την περίοδο 1941-45 και υπηρέτησαν έως το 1959. Άλλωστε δεν μπορούσε να γίνει κι αλλιώς, καθώς στη 10ετία του '50 ξεκίνησε η παραγωγή των ντηζελοηλεκτρικών μηχανών, οι οποίες πλεονεκτούσαν σε όλα τα σημεία, κι έτσι εκθρόνισαν μια τεχνολογία 150 ετών.

Ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα, που κυκλοφορούν και θηρία των 20000 ίππων, τα χαρακτηριστικά του Big Boy είναι μάλλον θεαματικά, ισχύς περίπου 6500 ίππων, 4κύλινδρη με 16 κινητηρίους τροχούς 68 ιντσών (1,73m), ελκτική πρόσφυση 250 τόνων, ελκτική δύναμη 600000 Νιούτον, συνολικό βάρος μαζί με το βαγόνι καυσίμου 550 τόνων και μεταξόνιο 22 μέτρων. Εξ αιτίας αυτού του τελευταίου, η μηχανή είναι αναγκαστικά αρθρωτή, ώστε να "χωράει" στις κλειστές καμπύλες ελιγμών. Η συγκεκριμένη, η UP-4014, ανεσύρθη από το μουσείο προς ανακατασκευή το 2013 και εφέτος την πρωτομαγιά έκανε την πρώτη επανεμφάνισή της, συνοδευμένη από τη μικρότερη ομόσταυλη UP-844 και μια ντηζελοηλεκτρική (προφανώς για backup). Καθώς προοριζόταν για φορτηγούς συρμούς, δεν είναι streamlined, δηλαδή δεν είναι καλυμμένη με αεροδυναμικό αμάξωμα, όπως οι επιβατηγές ταχείες της εποχής.

 









Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.865.504
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top