Nick Arvanitakis
Audio Pro
- Μηνύματα
- 46.961
- Reaction score
- 23.747
Μετά από τέσσερις μέρες περιπέτειας στα ελληνικά βουνά, σε ασφάλτινες και χωμάτινες επιφάνειες, με βροχή και ήλιο, μέρα ή νύχτα, η πρόκληση του 7ου Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις έφτασε στο τέλος της, διατηρώντας το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι και την τελευταία ειδική του αγώνα. Οι Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini με την Lancia Stratos ήταν για ακόμα μία χρονιά οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του αγώνα, καταφέρνοντας να σημειώσουν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στα ελληνικά χώματα.
Αυτό που δεν κατάφεραν ποτέ οι εργοστασιακές Stratos, το κατάφερε το ιταλικό πλήρωμα εις διπλούν, πέρσι και φέτος. Το πλήρωμα της Lancia, μετά την εγκατάλειψη των Σπάρταλη - Πολυζώη με το Ford Escort στο πρώτο σκέλος, έλεγχε τον ανταγωνισμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και κατάφερε να ανέβει πρώτο στη ράμπα του τερματισμού κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισαν οι Enrico Brazolli - Simone Trutalli με την Porsche 911 3.0 SC, αφού πρώτα έδωσαν μία σπουδαία μάχη με τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη. Οι τελευταίοι πίεσαν τους Ιταλούς και κατάφεραν να τους ξεπεράσουν, αλλά μία έξοδος στην τελευταία ειδική, τον Άγιο Μερκούριο, δεν τους επέτρεψε να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους.
Όμως, μία ακόμα εγκατάλειψη έμελλε να αλλάξει την κατάταξη του αγώνα. Οι «Montecristo» - Απόστολος Πάλλας με το Ford Escort, οι οποίοι φιγουράριζαν στην 3η θέση της γενικής εγκατέλειψαν από έξοδο, με συνέπεια στην 3η θέση της γενικής να σκαρφαλώσουν οι Σπύρος Τσάπαλος - Διαμαντής Πετρόπουλος με ακόμα μία Porsche. Οι τελευταίοι έδωσαν μεγάλη μάχη με τους Παναγιώτη Κουτσίκο - Μαρία Παυλή Κορρέ που οδήγησαν μία BMW 2002 Ti, οι οποίοι τις τελευταίες δύο μέρες σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους που τους έφεραν στην 4η θέση της γενικής του 7ου Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις. Πολύ κοντά στους δύο προαναφερθέντες βρέθηκαν οι Flavio Furlan - Beppe Burgan με Opel Ascona, οι οποίοι δέχθηκαν την πίεση των Βασίλη και Αχιλλέα Πολίτη με το Datsun 510 1600 SSS και που σήμερα ήταν εξαιρετικοί!
Στην κατηγορία Regularity οι δέκα σημερινές δοκιμασίες δεν στάθηκαν αρκετές για να στερήσουν από τους Στέλιο Βανέζο - Γιώργο Κοτζιαμάνη με το MG B Roadster την δεύτερή τους νίκη στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Το πλήρωμα από την Κύπρο αποδείχθηκε το πιο... ακριβές όλων και κατάφερε να σημειώσει μία σπουδαία επιτυχία, συγκεντρώνοντας 54,6 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση της γενικής και κοντά στους νικητές βρέθηκαν οι Γιάννης Καρούμπας - Παράσχος Μακρυγιάννης με Fiat 124 Spider, οι οποίοι και κατάφεραν να συγκεντρώσουν 65 βαθμούς ποινής. Οι Γιώργος Μοσχοβίτης - Γιώργος Ποντικογιάννης με Fiat 124 Sport Coupe ανέβηκαν στο 3ο σκαλί του βάθρου μετά από μία καλή εμφάνιση και τις τέσσερις ημέρες του αγώνα.
Με αυτόν τον τρόπο, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, ολοκληρώθηκε το 7ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, το οποίο για ακόμα μία χρονιά αποδείχθηκε αντάξιο του ονόματος και της ιστορίας του.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF)
«Ο αγώνας ήταν τέλειος για εμάς, αφού καταφέραμε να κερδίσουμε τις περισσότερες ειδικές από κάθε άλλον στον αγώνα. Το αυτοκίνητο ήταν τέλειο και δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα μου. Είμαστε πολύ χαρούμενοι διότι αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη νίκη μας εδώ».
BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC)
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το αποτέλεσμα. Δεν είχαμε προβλήματα χάρη στην ομάδα μου. Κερδίσαμε πολλές εμπειρίες σε αυτόν τον αγώνα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ, διότι είναι ο πιο σημαντικός αγώνας του κόσμου!"
Τσαπάλος Σπύρος - Πετρόπουλος Διαμαντής (PORSCHE 911 Carrera RS)
«Ο αγώνας ήταν καλός. Αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα, αλλά ευτυχώς λύθηκαν όλα. Θα θέλαμε περισσότερες χωμάτινες ειδικές και είμαι ευτυχής που είδα τόσους φίλους με τους οποίους αγωνιζόμασταν μαζί και στο παρελθόν».
Κούτσικος Παναγιώτης - Παυλή Κορρέ Μαρία (BMW 2002 ti)
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και μας θύμισε αρκετά από τα παλιά. Θα θέλαμε κι άλλοι παλιοί μας συναθλητές να συμμετέχουν σε αυτούς τους αγώνες, ώστε να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον».
FURLAN Flavio - BORGO Beppe (OPEL Ascona 1.9 SR)
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Εμείς είχαμε ενημερωθεί από τον Biancini και ήρθαμε. Ήταν η πρώτη μου φορά εδώ, αλλά όχι η τελευταία. Τη νέα χρόνια ελπίζω να έρθω με πιο ισχυρό αυτοκίνητο».
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2570
Αυτό που δεν κατάφεραν ποτέ οι εργοστασιακές Stratos, το κατάφερε το ιταλικό πλήρωμα εις διπλούν, πέρσι και φέτος. Το πλήρωμα της Lancia, μετά την εγκατάλειψη των Σπάρταλη - Πολυζώη με το Ford Escort στο πρώτο σκέλος, έλεγχε τον ανταγωνισμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και κατάφερε να ανέβει πρώτο στη ράμπα του τερματισμού κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισαν οι Enrico Brazolli - Simone Trutalli με την Porsche 911 3.0 SC, αφού πρώτα έδωσαν μία σπουδαία μάχη με τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη. Οι τελευταίοι πίεσαν τους Ιταλούς και κατάφεραν να τους ξεπεράσουν, αλλά μία έξοδος στην τελευταία ειδική, τον Άγιο Μερκούριο, δεν τους επέτρεψε να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους.
Όμως, μία ακόμα εγκατάλειψη έμελλε να αλλάξει την κατάταξη του αγώνα. Οι «Montecristo» - Απόστολος Πάλλας με το Ford Escort, οι οποίοι φιγουράριζαν στην 3η θέση της γενικής εγκατέλειψαν από έξοδο, με συνέπεια στην 3η θέση της γενικής να σκαρφαλώσουν οι Σπύρος Τσάπαλος - Διαμαντής Πετρόπουλος με ακόμα μία Porsche. Οι τελευταίοι έδωσαν μεγάλη μάχη με τους Παναγιώτη Κουτσίκο - Μαρία Παυλή Κορρέ που οδήγησαν μία BMW 2002 Ti, οι οποίοι τις τελευταίες δύο μέρες σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους που τους έφεραν στην 4η θέση της γενικής του 7ου Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις. Πολύ κοντά στους δύο προαναφερθέντες βρέθηκαν οι Flavio Furlan - Beppe Burgan με Opel Ascona, οι οποίοι δέχθηκαν την πίεση των Βασίλη και Αχιλλέα Πολίτη με το Datsun 510 1600 SSS και που σήμερα ήταν εξαιρετικοί!
Στην κατηγορία Regularity οι δέκα σημερινές δοκιμασίες δεν στάθηκαν αρκετές για να στερήσουν από τους Στέλιο Βανέζο - Γιώργο Κοτζιαμάνη με το MG B Roadster την δεύτερή τους νίκη στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Το πλήρωμα από την Κύπρο αποδείχθηκε το πιο... ακριβές όλων και κατάφερε να σημειώσει μία σπουδαία επιτυχία, συγκεντρώνοντας 54,6 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση της γενικής και κοντά στους νικητές βρέθηκαν οι Γιάννης Καρούμπας - Παράσχος Μακρυγιάννης με Fiat 124 Spider, οι οποίοι και κατάφεραν να συγκεντρώσουν 65 βαθμούς ποινής. Οι Γιώργος Μοσχοβίτης - Γιώργος Ποντικογιάννης με Fiat 124 Sport Coupe ανέβηκαν στο 3ο σκαλί του βάθρου μετά από μία καλή εμφάνιση και τις τέσσερις ημέρες του αγώνα.
Με αυτόν τον τρόπο, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, ολοκληρώθηκε το 7ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, το οποίο για ακόμα μία χρονιά αποδείχθηκε αντάξιο του ονόματος και της ιστορίας του.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF)
«Ο αγώνας ήταν τέλειος για εμάς, αφού καταφέραμε να κερδίσουμε τις περισσότερες ειδικές από κάθε άλλον στον αγώνα. Το αυτοκίνητο ήταν τέλειο και δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα μου. Είμαστε πολύ χαρούμενοι διότι αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη νίκη μας εδώ».
BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC)
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το αποτέλεσμα. Δεν είχαμε προβλήματα χάρη στην ομάδα μου. Κερδίσαμε πολλές εμπειρίες σε αυτόν τον αγώνα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ, διότι είναι ο πιο σημαντικός αγώνας του κόσμου!"
Τσαπάλος Σπύρος - Πετρόπουλος Διαμαντής (PORSCHE 911 Carrera RS)
«Ο αγώνας ήταν καλός. Αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα, αλλά ευτυχώς λύθηκαν όλα. Θα θέλαμε περισσότερες χωμάτινες ειδικές και είμαι ευτυχής που είδα τόσους φίλους με τους οποίους αγωνιζόμασταν μαζί και στο παρελθόν».
Κούτσικος Παναγιώτης - Παυλή Κορρέ Μαρία (BMW 2002 ti)
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και μας θύμισε αρκετά από τα παλιά. Θα θέλαμε κι άλλοι παλιοί μας συναθλητές να συμμετέχουν σε αυτούς τους αγώνες, ώστε να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον».
FURLAN Flavio - BORGO Beppe (OPEL Ascona 1.9 SR)
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Εμείς είχαμε ενημερωθεί από τον Biancini και ήρθαμε. Ήταν η πρώτη μου φορά εδώ, αλλά όχι η τελευταία. Τη νέα χρόνια ελπίζω να έρθω με πιο ισχυρό αυτοκίνητο».
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2570
Attachments
-
39,9 KB Προβολές: 8
-
84,2 KB Προβολές: 9
-
74 KB Προβολές: 8
-
63,1 KB Προβολές: 8