Aπο που αγοραζετε?

Απο που αγοραζετε?

  • Απο supermarkets

    Votes: 2 2,9%
  • Καταστηματα-αλυσιδες

    Votes: 8 11,4%
  • Εξειδικευμενα καταστηματα

    Votes: 41 58,6%
  • Internet

    Votes: 17 24,3%
  • Αγγελιες

    Votes: 2 2,9%

  • Total voters
    70

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Aπο που αγοραζετε?

Τωρα όμως δεν μπορώ παρά να ρωτήσω... το εξής: Γιατί λοιπόν τα καταστήματα αυτά, αφού θεωρούν αστεία αυτού του μεγέθους τα ποσά, δεν τα μειώνουν ώστε να έχουν αντίστοιχες τιμές με κάθε πλαίσιο / eshop / multirama / Κωτσόβολο κλπ? Τοτε φυσικα ο καταναλωτής σαφώς και θα προτιμήσει να αγοράσει από τον γνώστη του εξειδικευμένου, σε τιμή ίδια με της αλυσίδας... Και οι πωλήσεις θα ανέβουν, και ο αγοραστής εκτός από καλύτερες τιμές θα απολαμβανει και εξυπηρέτηση... Και τα 100€ που αναφέρθηκαν, στον tw700 για παράδειγμα, είναι σχεδον το 1/9 της τιμής... δεν είναι πενταροδεκάρες...
Ολα ειναι θεμα αγορας.
Για να εχεις μια υγιη εταιρεια αγοραζεις 1000, προσθετεις το μικτο σου κερδος και πουλας π.χ. 1150
Εαν ο αλλος εχει αγορασει 900 θα πουλησει 1000
Εσυ πως να τον φτασεις οταν πουλαει στην τιμη που εχεις αγορασει εσυ?

Επειδη ανεφερες την περιπτωση του Epson TW700 εδω εχουμε κατι ιδιαιτερο(ελπιζω να μην τα ακουσω αυριο απο τις εταιρειες για αυτο που θα σας πω)
Οι περισσοτεροι πωλουν κατω απο την τιμη αγορας με μονη επιδιωξη να παρουν το rebate της εταιρειας το οποιο ειναι ενα ποσοστο αναλογο με τις εως τοτε πωλησεις του καταστηματος.

Το εχουμε πει πολλες φορες.
Τα κερδη στους βιντεοπροβολεις ειναι πολυ μικρα και ο ανταγωνισμος απο τις αλυσιδες/internet τα κανει ακομα μικροτερα.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.007
Reaction score
1.466
Χαιρετώ τους αγαπητούς φίλους συνφορουμίτες. Συγχωρέστε με αν ξαναγράφτηκε αλλά αν κατάλαβα καλά το θέμα γυρίζει γύρω από τα πραγματικά μαγαζιά και τα Ιντερνετομάγαζα. Νομίζω εκεί πάντα θα υπάρχουν διαφορές δεδομένων των ανύπαρκτων εξόδων των δεύτερων. Το θέμα δεν είναι εκεί αλλά στις διαφορές στα πραγαματικά μαγαζιά! Τι περιμένει κάποιος να κάνει ο αγοραστής όταν βρίσκει μια διαφορά μεγαλύτερη των 10% από μαγαζί σε μαγαζί; Είναι "ανήθικο" να παιδεύει τον υπάλληλο να δει έναν προβολέα ή να ακούσει ένα ηχητικό μηχάνημα και τελικά να αγοράσει από αλλού ενώ είναι "ηθικό" να του πληρώσει τα 10% ή και παραπάνω; Για τον αγοραστή είναι "ανήθικο" κάποιος να πουλάει στο κόστος ή και παρακάτω από αυτό ενώ "ηθικό" κάποιος άλλος να βάζει το νόμιμο κέρδος; Είναι "ανήθικο" κάποιος μαγαζάτορας να προσβλέπει στο bonus στο τέλος του χρόνου και "ηθικό" κάποιος άλλος να παίρνει το νόμιμο κέρδος και το bonus μαζί; Υπάρχει τελικά "ηθική" στο συμφέρον του καθενός; Με πιο ποσό-διαφορά κάποιος θα προτιμούσε το ένα μαγαζί με demo room από κάποιο άλλο φθηνώτερο αλλά όχι με αυτή τις δυνατότητα; Γιατί οι αντιπροσωπείες δεν "ακυρώνουν" αυτούς που σπάνε την αγορά με το να πουλούν κάτω από το κόστος ενώ τους ξέρουν; Τελικά όλο αυτό το πανηγύρι δεν είναι προς όφελος του καταναλωτή;
Φιλικά,
Γιάννης
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Απο εξιδεικευμένα καταστήματα, που μπορούν να μου πούν μιά γνώμα παραπάνω και να είναι και σωστή. Με τον προβολέα δεν παίζω, γιατί είναι επένδυση!!
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Όση ώρα διάβαζα τα διάφορα post, συνάδελφος από το Αγρίνιο με πληροφόρησε ότι μεγάλη αλυσίδα πληροφορική (θα μπορούσαμε να τη θεωρήσουμε εξειδικευμένο κατάστημα;;;) είχε διαφορετικές τιμές στην πόλη του από αυτές που με τα μάτια μου είδα στο μαγαζί του στην Αθήνα!!!:crazy_2:


Ανεξάρτητα από το παραπάνω, το πρόβλημα βρίσκεται αλλού και δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο για τον οποίο ο καταναλωτής, ο οποίος είναι ο τελευταίος τροχός σε αυτή την ιστορία, πρέπει να το λύσει.
Όταν ο εδώ αντιπρόσωπος έχει άλλες τιμές χονδρική για τους μικρούς μεταπωλητές και άλλες για τους μεγάλους, όταν η "μητέρα" εταιρία δεν αποφασίζει να έχει την ίδια τιμολογιακή πολιτική, στη λιανική και χονδρική, για όλους (και να είναι αυστηρή σε αυτό) τότε τι μπορούμε να κάνουμε εμείς;
Επίσης θεωρώ θεμιτό να πληρώσω 2 έως 8% παραπάνω στην τιμή ενός εξειδικευμένου προϊόντος για να έχω μια αντίστοιχα ειδική αντιμετώπιση από τον μεταπωλητή, αλλά μέχρις εκεί.

Όσον αφορά το θέμα με τα internetομάγαζα αυτό το αντιλαμβάνομαι ως στρέβλωση της αγοράς και υπεύθυνη για τη λύση του είναι, κυρίως, η ίδια και σαφώς λιγότερο ο καταναλωτής.

Τέλος στο ερώτημα του poll απάντησα «Εξειδικευμένα καταστήματα» και θα βάλω την υποσημείωση: «αρκεί να τους εμπιστεύομαι»:respect: .
 

Μηνύματα
132
Reaction score
27
:bravo:



Να συμπεράνω λοιπόν, ότι όταν κάποιος φέρνει προβολέα - αγορασμένο από Internetο-μάγαζα - που έχει πρόβλημα, και απαιτεί με ύφος "1000 καρδιναλίων" να τον εξυπηρετήσω ΕΓΩ ώς επίσημος εισαγωγέας, παπαγαλίζοντας τα περί "νομικής υποχρέωσης" ή όταν ζητάει αντάπτορες για το συγκεκριμένο προβολέα, δεν τίθεται "ηθικό θέμα και περιορισμός" να τον παραπέμψω στον μεταπράτη του Internet από τον οποίο τον αγόρασε ?

Προεκτείνοντας την λογική σου, όσοι αισθάνονται "πιό Ευρωπαίοι" καλά θα κάνουν να συνδιαλέγονται με τα "Ευρωπαϊκά" interneto-μάγαζα και στο θέμα της υποστήριξης και της εγγύησης και να αφήσουν τους "Ελληναράδες" μεταπράτες να εξυπηρετήσουν τους "Ελληναράδες" πελάτες τους.


[/U]
Το "ύφος" απ όπου κι αν προέρχεται είναι κατακριτέο. Το ζήτημα είναι να γίνεται σωστά μια συναλλαγή ακόμα κι αν αυτή αφορά after sale service από ανταλλακτικά και service μέχρι αναβαθμίσεις και ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ. Eπειδή αγόρασα αυτοκίνητο από τη Γερμανία δεν σημαίνει πως πρέπει να πηγαίνω εκεί για service ή ανταλλακτικά. Δηλαδή αν δεν έχετε πουλήσει ούτε ένα μοντέλο προβολέα αλλά σας φέρουν 10 (αγορασμένους από αλλού) για service και έχετε πουλήσει και μερικούς αντάπτορες δεν θα ήταν καλύτερο από το να μην έχετε πουλήσει τίποτα και να μην δέχεστε να σας τα φέρουν για service ούτε να πουλάτε αντάπτορες?

Δεν γνωρίζετε ποτέ σε ποια στιγμή θα κερδίσετε τον πελάτη. Η συνεχής και σοβαρή εξυπηρέτηση ή βοήθεια που θα δώσετε είναι αυτό που όχι απλά θα σας φέρει πελάτες αλλά θα τους κάνει και πιστούς. Τόσο πιστούς που για μια μικρή διαφορά τιμής δεν θα σκεφτούν να πάνε αλλού.

Ο πελάτης πάντα θα ξέρει πως έχετε κερδίσει με όποια (μικρή ή μεγάλη, συμφέρουσα ή όχι) αγορά που θα κάνει. Το μεγάλο ζήτημα είναι να νιώσει όμως κι αυτός κερδισμένος με την επιλογή του. Και τότε η μπάλα μετά από τα χέρια του κατασκευαστή περνάει στο δικό σας γήπεδο.

Ο χαρακτηρισμός "ευρωπαίοι" δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από το άκρως αντίθετο της αρνητικής ερμηνείας της λέξης "ελληνάρας". Ευτυχώς "ευρωπαίοι" υπάρχουν και στην Ελλάδα...
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Eπειδή αγόρασα αυτοκίνητο από τη Γερμανία δεν σημαίνει πως πρέπει να πηγαίνω εκεί για service ή ανταλλακτικά. Δηλαδή αν δεν έχετε πουλήσει ούτε ένα μοντέλο προβολέα αλλά σας φέρουν 10 (αγορασμένους από αλλού) για service και έχετε πουλήσει και μερικούς αντάπτορες δεν θα ήταν καλύτερο από το να μην έχετε πουλήσει τίποτα και να μην δέχεστε να σας τα φέρουν για service ούτε να πουλάτε αντάπτορες?
Ο αναλογία ανάμεσα στην αγορά των αυτοκινήτων και σε αυτή των ηλεκτρονικών είναι εκτός ορίων αφού ο τρόπος που δουλεύει η πρώτη είναι τελείως διαφορετικός.
Οι αυτοκινητοβιομηχανία έχει φροντίσει την αγορά της και έχει απαλείψει τις στρεβλώσεις.

Από την άλλη βέβαια να σε πληροφορήσω, αν δε γνωρίζεις, πόσο μεγάλη διαφορά υπάρχει στις τιμές (Ευρωπαϊκών) μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών που αντιπροσωπεύει γνωστή Ελλην(ική)_Μοτο εταιρία, όμως η μητρικές εταιρίες συνεχίζουν να την προστατεύουν κ.ο.κ. αλλά με βλέπω να βγαίνω off topic και θα στεναχωρήσω τον Ανδρέα που το άνοιξε:oops: .
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Συμφωνα με τον νομο , υποχρεος εγγυησης ειναι ο τελευταιος πωλητης . Ολα τ αλλα ειναι παραφιλολογιες . Οποιος νομιζει κατι αλλο ας ρωτησει ο ιδιος το υπουργειο εμποριου .

Αρα οποιος αγοραζει απο Ιντερνετομαγαζο θα αναζητα εγγυηση απο το Ιντερνετομαγαζο . Με την σειρα του αυτο θα απαιτει εγγυηση απο τον χονδρεμπορο που ψωνισε και με την σειρα του ο χονδρεμπορος απο τον εθνικο αντιπροσωπο . Αν ειναι λοιπον διαφορετικη η χωρα τελικης πωλησης τοτε ....αρμεγε λαγους και κουρευε χελωνες .
Ετσι ο νομος προστατευει απο τις παραεισαγωγες τους εθνικους αντιπροσωπους . Η μονη δεσμευση των εθνικων αντιπροσωπων ειναι να μην αρνηθουν την επι πληρωμη επισκευη .
 

Μηνύματα
518
Reaction score
77
Eπειδή αγόρασα αυτοκίνητο από τη Γερμανία δεν σημαίνει πως πρέπει να πηγαίνω εκεί για service ή ανταλλακτικά.
Μή συγκρίσιμα μεγέθη. Το service και η παροχή υπηρεσίας στην αγορά των αυτοκινήτων είναι - μερικές φορές - οικονομικά μεγέθη σημαντικότερα από αυτά των πωλήσεων αυτοκινήτων.

Δηλαδή αν δεν έχετε πουλήσει ούτε ένα μοντέλο προβολέα αλλά σας φέρουν 10 (αγορασμένους από αλλού) για service και έχετε πουλήσει και μερικούς αντάπτορες δεν θα ήταν καλύτερο από το να μην έχετε πουλήσει τίποτα και να μην δέχεστε να σας τα φέρουν για service ούτε να πουλάτε αντάπτορες?
Αν πουλήσουμε 10 αντάπτορες των 30 ευρώ έκαστος, τότε λύθηκε το πρόβλημα. :crazy_3:

Προσωπικά προτιμώ να εξυπηρετήσω τους πελάτες που μας τίμησαν με την επιλογή τους αγοράζοντας το προϊόν μας μέσω των μεταπωλητών μας.

Δεν γνωρίζετε ποτέ σε ποια στιγμή θα κερδίσετε τον πελάτη. Η συνεχής και σοβαρή εξυπηρέτηση ή βοήθεια που θα δώσετε είναι αυτό που όχι απλά θα σας φέρει πελάτες αλλά θα τους κάνει και πιστούς. Τόσο πιστούς που για μια μικρή διαφορά τιμής δεν θα σκεφτούν να πάνε αλλού.
Ναί, γνωρίζω μετά από 8 συναπτά έτη εργασίας σε ειδικευμένο κατάστημα και τα τελευταία 5 έτη σε εταιρεία εισαγωγική. Μπορώ να σου πώ ότι η εξυπηρέτηση και επίλυση προβλημάτων ενθαρρύνει αυτούς τους καταναλωτές να αγοράσουν ξανά απο το εξωτερικό. "Εις υγείαν των κορόϊδων" .
Αυτή η συμπεριφορά ισχύει για την αγορά βινετοπροβολέων. Στην αγορά Hi-Fi & Hi-End τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά.


Ο πελάτης πάντα θα ξέρει πως έχετε κερδίσει με όποια (μικρή ή μεγάλη, συμφέρουσα ή όχι) αγορά που θα κάνει. Το μεγάλο ζήτημα είναι να νιώσει όμως κι αυτός κερδισμένος με την επιλογή του. Και τότε η μπάλα μετά από τα χέρια του κατασκευαστή περνάει στο δικό σας γήπεδο.
Χμ, ναί, ίσως. Θεωρητικά και μόνον είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω μαζί σου. :cool_3:

Ο χαρακτηρισμός "ευρωπαίοι" δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από το άκρως αντίθετο της αρνητικής ερμηνείας της λέξης "ελληνάρας". Ευτυχώς "ευρωπαίοι" υπάρχουν και στην Ελλάδα...
Στο δικό μου λεξικό, "Ευρωπαίος" είναι αυτός που πληρώνει και αγοράζει από την Ελλάδα και μετά ΑΠΑΙΤΕΙ ( και με ένδικα μέσα εάν χρειασθεί ) αντίστοιχη αντιμετώπιση και υποστήριξη απο τον dealer του και την εισαγωγική εταιρεία.

Συμφωνα με τον νομο , υποχρεος εγγυησης ειναι ο τελευταιος πωλητης . Ολα τ αλλα ειναι παραφιλολογιες . Οποιος νομιζει κατι αλλο ας ρωτησει ο ιδιος το υπουργειο εμποριου .

Αρα οποιος αγοραζει απο Ιντερνετομαγαζο θα αναζητα εγγυηση απο το Ιντερνετομαγαζο . Με την σειρα του αυτο θα απαιτει εγγυηση απο τον χονδρεμπορο που ψωνισε και με την σειρα του ο χονδρεμπορος απο τον εθνικο αντιπροσωπο . Αν ειναι λοιπον διαφορετικη η χωρα τελικης πωλησης τοτε ....αρμεγε λαγους και κουρευε χελωνες .
Ετσι ο νομος προστατευει απο τις παραεισαγωγες τους εθνικους αντιπροσωπους . Η μονη δεσμευση των εθνικων αντιπροσωπων ειναι να μην αρνηθουν την επι πληρωμη επισκευη .
:cool_4:

ΥΣΤ.
(1) Εννοείται βεβαίως ότι οι απόψεις μου είναι προσωπικές και δεν εκφράζουν την εταιρεία στην οποία εργάζομαι.
(2) Ισως το ύφος γραφής μου ενοχλήσει κάποιους. Προτιμώ να τα γράψω όπως ακριβώς τα αισθάνομαι με κίνδυνο να εκτεθώ, τιμώντας όμως το όνομά μου και αυτούς που μπήκαν στον κόπο να παρακολουθήσουν αυτήν την συζήτηση.
(3) Ανδρέα-CineMusic ευχαριστώ για την ειλικρίνεια των απόψεών σου :cool_4:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Πάντως ανεξάρτητα από όποιες θέσεις έχουν εκφραστεί από τους συνομιλητές που έχουν ίδιο συμφέρον (συνεργάτες, ιδιοκτήτες κοκ εξειδικευμένων καταστημάτων) δε μας έχει διευκρινίσει κανείς πως είναι δυνατό ένα προϊόν με μέση τιμή στην Ελλάδα 2500€ να πωλείτε στην Γαλλία 1950€ καμιά φορά και λιγότερα. Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτή τη διαφορά τιμής:-? ;

Η τιμή στη Γαλλία αφορούσε κατάστημα ηλεκτρονικών το οποίο έχει και
Website μέσα από το οποίο πουλάει (κάτι σαν το αντίστοιχο Πλαίσιο της Ελλάδας). Η τιμή ήταν τελική με φόρους και ΔΕΝ ήταν προσφορά. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Πάντως ανεξάρτητα από όποιες θέσεις έχουν εκφραστεί από τους συνομιλητές που έχουν ίδιο συμφέρον (συνεργάτες, ιδιοκτήτες κοκ εξειδικευμένων καταστημάτων) δε μας έχει διευκρινίσει κανείς πως είναι δυνατό ένα προϊόν με μέση τιμή στην Ελλάδα 2500€ να πωλείτε στην Γαλλία 1950€ καμιά φορά και λιγότερα. Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτή τη διαφορά τιμής:-? ;

Η τιμή στη Γαλλία αφορούσε κατάστημα ηλεκτρονικών το οποίο έχει και Website μέσα από το οποίο πουλάει (κάτι σαν το αντίστοιχο Πλαίσιο της Ελλάδας). Η τιμή ήταν τελική με φόρους και ΔΕΝ ήταν προσφορά. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Τωρα ανοιγεις ενα ενδιαφερον παραπλευρο θεμα.

Η κεντρικη αντιπροσωπεια αντιμετωπιζει την Ελλαδα σαν Τιμπουκτου,και λεει για να πουλησω εκει δεν καιγομαι κιολας,βλεπει οτι στην Ελλαδα κυριαρχει οχι ο νομος της αγορας αλλα ο νομος του καρτελ και λεει ας βαλω κατι παραπανω στο κερδος και ειμαστε ΟΚ.

Ο υποψηφιος αντιπροσωπος προκειμενου να παρει την εταιρεια δεν μασαει,δεχεται την τιμη που του δινουν και βαζει απο πανω το κερδος του,αλλωστε οι διαπραγματευσεις ποτε δεν ηταν το φορτε του.

Ο ανταγωνισμος απο το internet τσιτωνει πολυ τα πραγματα ομως, αφου πλεον το "τοσα μου λειπουν" δεν παιζει τοσο απλα...και παραλληλα εχουμε την ανοδο του βιωτικου επιπεδου που οδηγει σε αυξηση του τζιρου...αναγκαστικα οι τιμες θα αποχωριστουν την κατηγορια Τιμπουκτου κάποια στιγμή...
 

Μηνύματα
772
Reaction score
1
Συμφωνα με τον νομο , υποχρεος εγγυησης ειναι ο τελευταιος πωλητης . Ολα τ αλλα ειναι παραφιλολογιες . Οποιος νομιζει κατι αλλο ας ρωτησει ο ιδιος το υπουργειο εμποριου .

Αρα οποιος αγοραζει απο Ιντερνετομαγαζο θα αναζητα εγγυηση απο το Ιντερνετομαγαζο . Με την σειρα του αυτο θα απαιτει εγγυηση απο τον χονδρεμπορο που ψωνισε και με την σειρα του ο χονδρεμπορος απο τον εθνικο αντιπροσωπο . Αν ειναι λοιπον διαφορετικη η χωρα τελικης πωλησης τοτε ....αρμεγε λαγους και κουρευε χελωνες .
Ετσι ο νομος προστατευει απο τις παραεισαγωγες τους εθνικους αντιπροσωπους . Η μονη δεσμευση των εθνικων αντιπροσωπων ειναι να μην αρνηθουν την επι πληρωμη επισκευη .
Χωρίς να διαφωνώ απόλυτα με την αρχική τοποθέτηση του Luxman ότι "την υποχρεώση εγγύησης την έχει ο τελευταίος πωλητής", θα ήθελα να διαφοροποιηθώ ως προς το υπόλοιπο της τοποθέτησής του, περί "εθνικών αντιπροσώπων", προκειμένου να διευκρινιστούν ορισμένες ουσιώδεις διαφορές σχετικά με την υπάρχουσα νομολογία.

Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 559 του Ν.3043/2002 προβλέπονται στο θέμα της παροχής εγγύησης τα ακόλουθα:

"Παροχή εγγύησης<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο."


Με βάση την ερμηνεία του παραπάνω άρθρου, στις περιπτώσεις ειδών (εμπορευμάτων) τα οποία καλύπτονται από Πανευρωπαικές ή Παγκόσμιες Εγγυήσεις και για τα οποία υπάρχει αντιπρόσωπος επίσημος και αναγνωρισμένος στη χώρα για το είδος (ο οποίος μπορεί και να μην είναι ο τελευταίος πωλητής των ειδών), ο καταναλωτής-αγοραστής έχει δικαίωμα να στραφεί για την κάλυψη της εγγύησής του σε οποιονδήποτε από τους δύο χωρίς να παραβλέπονται τα δικαιώματά του.

Γίνεται λοιπόν από το Νόμο διακριτή η ύπαρξη δύο διαφορετικών και όχι κατ' ανάγκη ταυτόσημων εννοιών, αυτών του πωλητή και του εγγυητή αντίστοιχα καθώς και των υποχρεώσεων που συνεπακόλουθα μπορεί να έχει ο ένας ή ο άλλος από την πώληση προβληματικού εμπορεύματος.

Γι' αυτό το λόγο, εξηγείται και το παράδοξο που συμβαίνει στην χώρα μας.

Δηλαδή, αναφέρομαι στις περιπτώσεις όπου υπάρχει μία "χαλαρή" σχέση "εξουσιοδοτημένου (εθνικού; )" αντιπροσώπου ο οποίος παρέχει υπηρεσίες επισκευών και εγγύησης μόνο για τα είδη που εισάγει και πουλάει ο ίδιος ή οι μεταπωλητές του ή το δίκτυο διανομής του (με βάση βέβαια τα S/N των συσκευών που διακινεί).

Ενώ αντιθέτως, για είδη που διατείθενται από άλλους αυτόνομους πωλητές ή ιντρετομάγαζα, οι οποίοι μπορεί να έχουν άλλες-δικές τους πηγές προμήθειας των ειδών είτε από παράλληλες εισαγωγές είτε από απευθείας εισαγωγές, σε πολλές περιπτώσεις δεν παρέχονται οι υπηρεσίες στην εγγύηση, αλλά μόνο κατόπιν χρέωσης ή από άλλους "μη εξουσιοδοτημένους" στους οποίους αν απευθυνθεί κανείς αυτομάτως καταργείται η ισχύς της εγγύησης.

Αν το ψάξετε λίγο θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι και τόσο σπάνιο φαινόμενο. Βέβαια, οι σοβαρές εταιρείες που σέβονται τον πελάτη, το όνομά τους και τα προιόντα που εμπορεύονται, ακολουθούν άλλη πρακτική για την κάλυψη των εγγυήσεων (με την προυπόθεση να αποδεικνύνεται επαρκώς η ημερομηνία αγοράς των ειδών).

Ετσι, είτε δημιουργούν ομώνυμη θυγατρική εταιρεία εντός της κάθε χώρας π.χ. ΧΨΖ Hellas η οποία αναλαμβάνει όλες αυτές τις περιπτώσεις επισκευών (ανεξαρτήτως του ποιός είναι ο πωλητής ή από πού έχει γίνει η αγορά του είδους), είτε αναφέρουν στα φυλλάδια οδηγιών και εγγύησης ρητά και κατηγορηματικά το ποιοί είναι οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι και πάροχοι service σε κάθε χώρα, οπότε ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί κατ'ευθείαν εκεί χωρίς κανένα πρόβλημα.

Για όλα τα υπόλοιπα δυστυχώς ισχύει αυτό που αναφέρει ο φίλος Luxman, για τα οποία η αντιμετώπιση είναι κατά περίπτωση, και ανάλογα τις διαθέσεις ή προθέσεις του εκάστοτε "τελευταίου" πωλητή... :-?

(Sorry για το μακροσκελές, αλλά ήταν μάλλον απαραίτητο!) ;-)
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Αγαπητε Stelexos

"Παροχή εγγύησης<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο."


πιστευω οτι η εννοια του "τριτου" που παρεχει εγγυηση αφορα μονο το εμπορευμα που πουλα ο εθνικος αντιπροσωπος και εχει ειδικο εντυπο εγγυησης που εκδιδει ο ιδιος ( οπως εκανε μεχρι πριν λιγο καιρο η INTERSYS Pioneer , Canon κλπ) ωστε ο πελατης να απευθυνεται κατ ευθειαν στο service και οχι στον τελευταιο πωλητη-καταστημα λιανικης .

Δεν καταλαβαινω απο την παραπανω φραση οτι αυτο καλυπτει καθ οιονδηποτε τροπο προιοντα που δεν πουλησε ο εθνικος αντιπροσωπος . Αν κανω λαθος να μου το επισημανεις σε παρακαλω .

Φυσικα ειναι στην διαθεση του οποιου εθνικου αντιπροσωπου να καλυπτει με εγγυηση προιοντα που δεν εχει εισαγει ο ιδιος οπως κανει η SONY HELLAS και ισως και η PHILIPS . Αφου ειναι παραρτηματα των κατασκευαστων φυσικο ειναι βεβαια .
 

Μηνύματα
772
Reaction score
1
Πιστευω οτι η εννοια του "τριτου" που παρεχει εγγυηση αφορα μονο το εμπορευμα που πουλα ο εθνικος αντιπροσωπος και εχει ειδικο εντυπο εγγυησης που εκδιδει ο ιδιος ( οπως εκανε μεχρι πριν λιγο καιρο η INTERSYS Pioneer , Canon κλπ) ωστε ο πελατης να απευθυνεται κατ ευθειαν στο service και οχι στον τελευταιο πωλητη-καταστημα λιανικης .

Δεν καταλαβαινω απο την παραπανω φραση οτι αυτο καλυπτει καθ οιονδηποτε τροπο προιοντα που δεν πουλησε ο εθνικος αντιπροσωπος . Αν κανω λαθος να μου το επισημανεις σε παρακαλω .

Φυσικα ειναι στην διαθεση του οποιου εθνικου αντιπροσωπου να καλυπτει με εγγυηση προιοντα που δεν εχει εισαγει ο ιδιος οπως κανει η SONY HELLAS και ισως και η PHILIPS . Αφου ειναι παραρτηματα των κατασκευαστων φυσικο ειναι βεβαια .
Αγαπητέ Ρένο,

Όπως ενδεχομένως αντιλαμβάνεσαι, από το σχετικό άρθρο δεν γίνεται διάκριση ως προς την ιδιότητα του "τρίτου", ως παρόχου της εγγύησης. Δηλαδή ο "τρίτος" μπορεί να είναι π.χ. ο κατασκευαστής του εμπορεύματος, ο εξουσιοδοτημένος-εγχώριος αντιπρόσωπός τους, ή άλλη (επίσημη-αναγνωρισμένη) εταιρεία π.χ. παροχής υπηρεσιών service της μητρικής εταιρείας (π.χ. η Samsung, όπου ο επίσημος αντιπρόσωπος για την Ελλάδα είναι η Fourlis Trade, ενώ το service το καλύπτει η Service One. Βέβαια και οι δύο εταιρείες στον ίδιο όμιλο-ιδιοκτησία ανήκουν όμως δεν παύουν να αποτελούν 2 ξεχωριστά νομικά πρόσωπα)

Σε κάθε περίπτωση το άρθρο αυτό αναφέρεται στην ύπαρξη (ή μη) διακριτής διαφοράς μεταξύ του πωλητή και αυτου που παρέχει την εγγύηση (ανεξάρτητα με το ποιός είναι αυτός ή τί ιδιότητα έχει).

Στο παράδειγμα της Intersys που αναφέρεσαι εύστοχα, ίσχυε (και πιθανόν ισχύει ακόμα; )-τουλάχιστον για κάποιες από τις μάρκες που αντιπροσώπευαν- αυτό που περιέγραψα στο αρχικό μου μήνυμα περί "χαλαρής σχέσης αντιπροσώπευσής" όπου η εταιρεία, αν και φαίνονταν ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος, είχε στη "διακριτική της ευχαίρεια" την παροχή υπηρεσιών επισκευής εντός εγγύησης (άρα δωρεάν), ανάλογα με το ποιός ήταν ο πωλητής των ειδών!!!
(Βέβαια αν το "κυνηγούσε" κανείς νομικά τελικά "κέρδιζε" τουλάχιστον την δωρεάν επισκευή της συσκευής του, αλλά καταλαβαίνεις ότι αυτό έπαιρνε κάποιο χρόνο ή και χρόνια μέχρι την τελική δικαίωση του καταναλωτή).

Αντίστοιχα, όπως επίσης εύστοχα αναφέρεσαι η Sony ή η Philips έχοντας τις Ελληνικές θυγατρικές τους καλύπτουν τις εγγυήσεις (πανευρωπαικές ή παγκόσμιες) ανεξάρτητα με το αν η αγορά του προιόντος έχει γίνει στην Ελλάδα, το εξωτερικό ή από οποιονδήποτε πωλητή (εννοώ που αγοράζει μέσω της θυγατρικής ή δικτύου παράλληλων εισαγωγέων ή ιντερνετομάγαζου).

Ελπίζω να στα ξεκαθάρισα λίγο...;-)
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Αγαπητε Stelexos ελληνικη πραγματικοτητα ειναι οπως την περιγραφεις .

"...Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε...."

Προσεξε την διατυπωση! Αν ο τριτος παρασχει εγγυηση ... Αν ο τριτος ειναι ο εθνικος αντιπροσωπος γιατι να παρασχει εγγυηση σ ενα μηχανημα που δεν εχει εισαγει ο ιδιος ;;; Γι αυτο υπαρχει μια οπως σωστα περιγραφεις χαλαρη αντιμετωπιση στο θεμα καλυψης εγγυησης π.χ. απο την ΙΝΤΕRSYS .

Μ εχουν πληροφορησει καποιοι αντιπροσωποι οτι πλεον το θεμα εχει ξεκαθαρισει , ισως με καποιες δικαστικες αποφασεις και

δεν εχουν υποχρεωση οι εθνικοι αντιπροσωποι να καλυπτουν με εγγυηση προιοντα που δεν εχουν εισαγει εκεινοι . Μονη υποχρεωση τους η επι πληρωμη επισκευη .
 

Μηνύματα
772
Reaction score
1
Αγαπητε Stelexos ελληνικη πραγματικοτητα ειναι οπως την περιγραφεις .

"...Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε...."

Προσεξε την διατυπωση! Αν ο τριτος παρασχει εγγυηση ... Αν ο τριτος ειναι ο εθνικος αντιπροσωπος γιατι να παρασχει εγγυηση σ ενα μηχανημα που δεν εχει εισαγει ο ιδιος ;;; Γι αυτο υπαρχει μια οπως σωστα περιγραφεις χαλαρη αντιμετωπιση στο θεμα καλυψης εγγυησης π.χ. απο την ΙΝΤΕRSYS .
Ρένο, όπως σου ανέφερα η νομοθεσία δεν ασχολείται με το ποιός παρέχει την εγγύηση (δηλαδή την ιδιότητά του, αν είναι ο πωλητής ή "άλλος"), απλά έρχεται να προσαρμόσει την Ελληνική Νομοθεσία στην Κοινοτική Οδηγία ΕΚ99/44.

Ο λόγος που πιθανά ένας εθνικός αντιπρόσωπος είναι υποχρεωμένος να παράσχει εγγύηση είναι είτε γιατί ενδεχόμενα από τη σύμβαση με τη μητρική εταιρεία απορρέει αυτή η υποχρεώση ή επειδή η μητρική εταιρεία τον αναφέρει στα συνοδευτικά έντυπά της ως εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.

Σε κάθε άλλη περίπτωση ισχύουν αυτά που έχουμε και οι δύο αναφέρει. Δηλαδή το "κατά περίπτωση" και "εάν πουλήθηκε από τον ίδιο ή το δίκτυό του".

Για να μην μπλεχτούμε επίσης, πρέπει να διαχωρίσουμε 2 βασικές έννοιες: άλλο εξουσοδοτημένος-επίσημος εισαγωγέας / διανομέας (dealer) και άλλο εξουσιοδοτημένος-επίσημος αντιπρόσωπος (representative). Συνηθέστερα (όχι πάντοτε), ο πρώτος ασχολείται μόνο με την πώληση και διανομή των ειδών στην τοπική αγορά, ενώ ο δεύτερος ασχολείται εκτός της πώλησης και με την παροχή υπηρεσιών after sales.
Τώρα πως χρησιμοποιούνται κάποιο όροι στην Ελλάδα άστο.....όλοι ξέρουμε πως ισχύει το "ό,τι δηλώσεις είσαι"!


Μ' εχουν πληροφορησει καποιοι αντιπροσωποι οτι πλεον το θεμα εχει ξεκαθαρισει , ισως με καποιες δικαστικες αποφασεις και δεν εχουν υποχρεωση οι εθνικοι αντιπροσωποι να καλυπτουν με εγγυηση προιοντα που δεν εχουν εισαγει εκεινοι . Μονη υποχρεωση τους η επι πληρωμη επισκευη .
Έχω την εντύπωση ότι οι αντιπρόσωποι που αναφέρεσαι (αν είναι πραγματικά εξουσιοδοτημένοι επίσημοι αντιπρόσωποι και όχι απλά "εθνικοί" διανομείς που παρέχουν και υπηρεσίες service στους πελάτες τους, όπως περιγράψαμε παραπάνω), θα πρέπει να το ψάξουν λίγο.

Διότι ο νόμος, εκτός των άλλων, έρχεται να καλύψει και περιπτώσεις κατά τις οποίες: π.χ. αγόρασα ένα είδος από την Αγγλία, το χρησιμοποίησα για μερικούς μήνες εκεί και τώρα που επέστρεψα στην Ελλάδα και χάλασε δεν είμαι υποχρεωμένος να το στείλω στην Αγγλία για επισκευή και να αντιμετωπίσω τα σχετικά κόστη και επιβαρύνσεις για την ελαττωματική συσκευή μου, αλλά ο εγχώριος επίσημος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος (όχι διανομέας) είναι υποχρεωμένος να καλύψει την εγγύηση του είδους.

Εξάλλου, γι' αυτό και οι αντιπρόσωποι κατά την ισχύουσα πρακτική τιμολογούν και εισπράτουν από τις μητρικές-κατασκευάστριες εταιρείες τα έξοδα (υπηρεσίες - ανταλλακτικά) που έχουν κάνει για την κάλυψη των εγγυήσεων των ειδών τους.

Αλλού βέβαια γι' αυτούς είναι το "πρόβλημα" και η χασούρα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα, την οποία ευχαρίστως να ανοίξουμε σε κάποιο άλλο thread κάποια στιγμή...

Οπότε στην ουσία δεν χάνουν και τίποτα, γιατί στην πραγματικότητα μόνο χρηματο-οικονομικό κόστος έχουν!

Α, παρεπιπτόντως να ενημερώσω ότι και ένα άλλο φλέγον θεματάκι που οι "αντιπρόσωποι" τεχνικά αποκρύπτουν είναι ότι η εγγύηση -ειδικά σε διαρκή καταναλωτικά προιόντα- πρέπει να παρέχεται για 2 έτη ή μάλλον καλύτερα το διακιώματα του αγοράστή ισχύουν για 2 έτη.

Οπότε αν κινηθείς δικαστικά δικαιώνεσαι! Και βεβαίως και αυτό είναι εφαρμογή Κοινοτικής Οδηγίας η οποία προσαρμόστηκε στο Ελληνικό Δίκαιο στο άρθρο 554 του Ν.3043/2002 ("Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά").

Αλλά βλέπεις στην Ελλλάδα δυστυχώς πολλοί "αντιπρόσωποι" στηριζόμενοι στην άγνοιά μας κάνουν ό,τι τους συμφέρει!!!
(προφανώς ό,τι λέμε εδώ δεν έχει ισχύει για όλους τους αντιπροσώπους, αφού πάντοτε υπάρχουν και οι ευχάριστες διαφοροποιήσεις από τον "κανόνα" της αγοράς...)
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Για να μην μπλεχτούμε επίσης, πρέπει να διαχωρίσουμε 2 βασικές έννοιες: άλλο εξουσοδοτημένος-επίσημος εισαγωγέας / διανομέας (dealer) και άλλο εξουσιοδοτημένος-επίσημος αντιπρόσωπος (representative). Συνηθέστερα (όχι πάντοτε), ο πρώτος ασχολείται μόνο με την πώληση και διανομή των ειδών στην τοπική αγορά, ενώ ο δεύτερος ασχολείται εκτός της πώλησης και με την παροχή υπηρεσιών after sales.
Τώρα πως χρησιμοποιούνται κάποιο όροι στην Ελλάδα άστο.....όλοι ξέρουμε πως ισχύει το "ό,τι δηλώσεις είσαι"!
:bravo: :bravo:

...π.χ. αγόρασα ένα είδος από την Αγγλία, το χρησιμοποίησα για μερικούς μήνες εκεί και τώρα που επέστρεψα στην Ελλάδα και χάλασε δεν είμαι υποχρεωμένος να το στείλω στην Αγγλία για επισκευή και να αντιμετωπίσω τα σχετικά κόστη και επιβαρύνσεις για την ελαττωματική συσκευή μου, αλλά ο εγχώριος επίσημος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος (όχι διανομέας) είναι υποχρεωμένος να καλύψει την εγγύηση του είδους.
Αλλά που να το καταλάβει αυτό κάποιος που δεν έχει
φύγει από την Ελλάδα ποτέ και το μυαλό του λειτουργεί μονόπλευρα προς τη διαφύλαξη των μικροσυμφερόντων του!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

Εξάλλου, γι' αυτό και οι αντιπρόσωποι κατά την ισχύουσα πρακτική τιμολογούν και εισπράτουν από τις μητρικές-κατασκευάστριες εταιρείες τα έξοδα (υπηρεσίες - ανταλλακτικά) που έχουν κάνει για την κάλυψη των εγγυήσεων των ειδών τους.
:bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

Αλλού βέβαια γι' αυτούς είναι το "πρόβλημα" και η χασούρα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα, την οποία ευχαρίστως να ανοίξουμε σε κάποιο άλλο thread κάποια στιγμή...
:respect: :respect:


Αλλά βλέπεις στην Ελλλάδα δυστυχώς πολλοί "αντιπρόσωποι" στηριζόμενοι στην άγνοιά μας κάνουν ό,τι τους συμφέρει!!!
(προφανώς ό,τι λέμε εδώ δεν έχει ισχύει για όλους τους αντιπροσώπους, αφού πάντοτε υπάρχουν και οι ευχάριστες διαφοροποιήσεις από τον "κανόνα" της αγοράς...)
:bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: Aπο που αγοραζετε?

απο το φτηνοτερο βεβαια αν μπορω μεσα απο τις εταιριες για τιμη κατω της χοντρικης αλλιως απο τον φτηνοτερο και μετα απο τον κοντινοτερο
 

Μηνύματα
518
Reaction score
77
:bravo: :bravo:
Αλλά που να το καταλάβει αυτό κάποιος που δεν έχει
φύγει από την Ελλάδα ποτέ και το μυαλό του λειτουργεί μονόπλευρα προς τη διαφύλαξη των μικροσυμφερόντων του!<o:p></o:p>
:bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

Συγνώμη αλλά όλη αυτή η φασαρία για τα "μικροσυμφέροντα" του καθενός δεν γίνεται ?

Ο καταναλωτής για τα "μικροσυμφέροντα" του δεν αγοράζει από το Internet ?

O έμπορος για τα "μικροσυμφέροντα" του δεν αγωνίζεται ?
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Όταν το 2007 σε μια Παγκόσμια Οικονομία παρουσιάζονται άνθρωποι οι οποίοι παλεύουν υπέρ του προστατευτισμού της τοπικής οικονομίας τους και μιλάνε ακόμα για «Εθνικούς Αντιπροσώπους» και άλλα τέτοια τότε πράγματι ζουν στο μικρόκοσμό τους και προστατεύουν τα μικροσυμφέροντά τους.
Όμως όλη αυτή η κουβέντα είναι προφανώς off-topic και αν κάποιος παρατηρήσει πως (αλλά και από ποιους) αυτή οδηγήθηκε εκεί θα βγάλει αρκετά συμπεράσματα!

Θα επιμείνω βέβαια στην ανάγκη ανοίγματος μιας νέας κουβέντας πάνω σε αυτό το θέμα αφού είναι εμφανής η ανάγκη για ανταλλαγή απόψεων περί αυτού.
 

Μηνύματα
688
Reaction score
1
αντιπρόσωπος ο [andiprósopos] O19 θηλ. αντιπρόσωπος [andiprósopos] O36 στη σημ. 1 : αυτός που αντιπροσωπεύει κπ. ή κτ.· (πρβ. εκπρόσωπος). 1α. αυτός που βρίσκεται κάπου με εντολή κάποιου άλλου και ενεργεί για λογαριασμό του: Δεν πήγε ο ίδιος έστειλε όμως αντιπρόσωπό του. O Έλληνας / ο Kύπριος / ο Γάλλος ~ στη διεθνή συνδιάσκεψη. ~ του Θεού στη Γη, για κληρικό. Διπλωματικός ~, ιδίως για πρεσβευτή. ~ του έθνους / του λαού, βουλευτής ή γερουσιαστής. Bουλή των αντιπροσώπων. Δικαστικός ~ σε εκλογικό τμήμα. Eκλογικός ~, αντιπρόσωπος ενός κόμματος ή υποψηφίου σε εκλογικό τμήμα. Nόμιμος / εξουσιοδοτημένος ~. (νομ.) Άμεσος / έμμεσος ~. β. αυτός που έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση μιας οικονομικής επιχείρησης ιδίως σε ορισμένη περιοχή: Eμπορικός / ναυτιλιακός ~. Zητείται ~ σε κάθε νομό για τη διάθεση ειδών ευρείας κατανάλωσης. Aποκλειστικός ~. 2. αυτός που έχει τα βασικά χαρακτηριστικά ορισμένου συνόλου: Tο καγκουρό, βασικός ~ των μαρσιποφόρων. [λόγ. < ελνστ. ἀντιπρόσωπος `εκπρόσωπος΄, αρχ. σημ.: `πρόσωπο με πρόσωπο΄, σημδ. γαλλ. représentant & αγγλ. representative· λόγ. θηλ. χωρίς διάκρ. γένους]

ετσι εξηγει το λεξικο την λεξη αντιπροσωπος
αρα οταν μιλας με τον νομιμα εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο ειναι σαν να μιλας με την ιδια την εταιρια
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.606
Μηνύματα
2.867.586
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top