S2000
ΜπιΕμΝτάμπλγιου
- Μηνύματα
- 850
- Reaction score
- 1.384
Χρειαστήκαν μόλις 4,5 δευτερόλεπτα για να εκτοξευτεί από το 0 στο 100 ! Με 430hp και 840Nm είναι εύκολο να καταλάβει κανείς ότι αυτό είναι το πιο γρήγορο diesel στην πιστά ! Οι ειδικοί το Άαχεν ονόμασαν το καινούργιο πρωτότυπο όχημα ACZ4 50d. Ο πυρήνας της μετατροπής είναι ο κινητήρας (Μ50d), ο οποίος έχει αναβαθμιστεί και αποδίδει 430 hp με μέγιστη ροπή 840 Nm σε σύγκριση με την εργοστασιακή ισχύς (381 hp με 740 Nm μεγίστης ροπής). Ο πίσω άξονας και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης έχουν αντικατασταθεί με αυτά της BMW M3 (E92) , ενώ ο οδηγός μπορεί να χειριστεί καλυτέρα την ιπποδύναμη μέσω του νέου 8-τάχυτου αυτόματου κιβώτιου το όποιο τοποθετήθηκε στο ACZ4 50d.
Η αύξηση της ισχύος του κινητήρα και μόνο, ωστόσο, δεν θα μπορούσε να καταστήσει το ACZ4 50d ως το πιο γρήγορο diesel . Το άλλο μέρος της εξίσωσης είναι η ελαφριά κατασκευή όπως , η ηλεκτροϋδραυλική μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και το καπό του χώρου αποσκευών έχουν αντικατασταθεί από κατασκευές CFC για την μείωση του βάρους κατά 90 κιλά. Το σύστημα εξάτμισης έχει αντικατασταθεί από την AC Schnitzer με αποτέλεσμα να μην προσθέτει 23 κιλά, αλλά μόνο 4 κιλά. Επιπλέον, 25 κιλά “αφαιρούνται” με την χρήση σφυρηλατημένων ζαντών από κράμα μαγνησίου. Στο σύνολο, η αφαίρεση 131 κιλών ισοσταθμούν τον σημαντικό παράγοντα του κατά πολύ βαρύτερου κινητήρα (M50d)ώστε το πρωτότυπο όχημα να ζυγίζει μόλις 1469 κιλά.
This is Efficient Performance by AC Schnitzer
Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση η οποία χαμηλώνει το ACZ4 50d κατά 30mm σε συνδυασμό με τα αεροδυναμικά βοηθήματα από carbon και το σπορ σύστημα φρένων βοηθούν το όχημα να κινηθεί γρήγορα και με ακρίβεια.
Το εσωτερικό του ACZ4 50d δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι είναι ένα πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο καθώς τοποθετηθήκαν carbon αγωνιστικά bucket καθίσματα που προσφέρουν ισχυρή πλευρική στήριξη , πεντάλ αλουμινίου και υποπόδια, και βελουτέ πατάκια με κεντημένο λογότυπο ACZ4 5.0d. “Με τελική ταχύτητα πέρα των 300χλμ/ωρα, και χρόνο 1:37:22 στην πίστα του Sachsenring είναι σίγουρα το πιο γρήγορο diesel” σχολίασε έπειτα από δοκιμή το γνωστό περιοδικό αυτοκινήτων Auto Bild.
AC
https://www.flickr.com/photos/39508305@N03/sets/72157650869144517
Η αύξηση της ισχύος του κινητήρα και μόνο, ωστόσο, δεν θα μπορούσε να καταστήσει το ACZ4 50d ως το πιο γρήγορο diesel . Το άλλο μέρος της εξίσωσης είναι η ελαφριά κατασκευή όπως , η ηλεκτροϋδραυλική μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και το καπό του χώρου αποσκευών έχουν αντικατασταθεί από κατασκευές CFC για την μείωση του βάρους κατά 90 κιλά. Το σύστημα εξάτμισης έχει αντικατασταθεί από την AC Schnitzer με αποτέλεσμα να μην προσθέτει 23 κιλά, αλλά μόνο 4 κιλά. Επιπλέον, 25 κιλά “αφαιρούνται” με την χρήση σφυρηλατημένων ζαντών από κράμα μαγνησίου. Στο σύνολο, η αφαίρεση 131 κιλών ισοσταθμούν τον σημαντικό παράγοντα του κατά πολύ βαρύτερου κινητήρα (M50d)ώστε το πρωτότυπο όχημα να ζυγίζει μόλις 1469 κιλά.
This is Efficient Performance by AC Schnitzer
Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση η οποία χαμηλώνει το ACZ4 50d κατά 30mm σε συνδυασμό με τα αεροδυναμικά βοηθήματα από carbon και το σπορ σύστημα φρένων βοηθούν το όχημα να κινηθεί γρήγορα και με ακρίβεια.
Το εσωτερικό του ACZ4 50d δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι είναι ένα πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο καθώς τοποθετηθήκαν carbon αγωνιστικά bucket καθίσματα που προσφέρουν ισχυρή πλευρική στήριξη , πεντάλ αλουμινίου και υποπόδια, και βελουτέ πατάκια με κεντημένο λογότυπο ACZ4 5.0d. “Με τελική ταχύτητα πέρα των 300χλμ/ωρα, και χρόνο 1:37:22 στην πίστα του Sachsenring είναι σίγουρα το πιο γρήγορο diesel” σχολίασε έπειτα από δοκιμή το γνωστό περιοδικό αυτοκινήτων Auto Bild.
AC
https://www.flickr.com/photos/39508305@N03/sets/72157650869144517