Anthem AVM 70 / 90 Review (Long version)

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
939
Reaction score
975
PART 1, εισαγωγή

Κάποτε, στο πολύ μακρινό 1989 δημιουργήθηκε μια εταιρεία η οποία εξελίχθηκε σε ένα θρύλο τα επόμενα χρόνια, η Sonic Frontiers. Μοναδικός της στόχος η δημιουργία κορυφαίων μηχανημάτων σε προσιτό κόστος. Έγινε γνωστή με τον προενισχυτή SFL-1 ο οποίος κέρδισε τα βλέμματα και τις κριτικές το 1991 στη WCES ’91 ενώ τα επόμενα προϊόντα που ακολούθησαν όπως οι SFS-40, SFS-80, SFM-160 ενισχυτές και ο SFL-2 προενισχυτής την καθιέρωσαν παγκοσμίως κερδίζοντας δεκάδες βραβεία.

Η έλευση του Dolby Digital ως παγκόσμιο standard το 1997 και η επέλαση του DVD οδήγησαν την εταιρεία στην απόφαση να εισέλθει στο χώρο του Home Cinema δημιουργώντας μία θυγατρική, την Anthem η οποία είχε σαν σλόγκαν το: "best within boundaries". Η πρωτοποριακή τους σχεδίαση και η δημιουργία των περισσότερων εξαρτημάτων εντός του εργοστασίου της εταιρείας οδήγησαν σύντομα στην κορυφή και έστρεψαν τα βλέμματα ενός κολοσσού στο χώρο των ηχείων, της Paradigm, πάνω της. Η εξαγορά της το 1998 θα άλλαζε τα πάντα τα επόμενα χρόνια.

Για να καταλάβουμε το λόγο αυτής της εξαγοράς πρέπει να ανατρέξουμε πάλι λίγο πίσω στο χρόνο, συγκεκριμένα στο 1990 όταν το National Research Council (NRC) και το Canadian Audio Research Consortium (CARC) ενώθηκαν κάτω από τη στέγη του Athena Project προσλαμβάνοντας τους καλύτερους μηχανικούς ήχου της εποχής προκειμένου να κατανοήσουν την ίδια τη φύση του ήχου και την ψυχοακουστική του επίδραση και αναπαραγωγή (Research into psychoacoustics and sound reproduction ) και να μελετήσουν τους παράγοντες που την επηρεάζουν σε ένα δωμάτιο!

Κύριος χρηματοδότης αυτής της προσπάθειας ήταν η Paradigm και Καναδικές εταιρείες στο χώρο του ήχου. Οι αλγόριθμοι και τα πρωτόκολλα που παρέδωσε η ομάδα θεωρήθηκαν ως τα καλύτερα στον κόσμο, όλοι οι συμμετέχοντες πήραν από ένα ειδικό μηχάνημα μέτρησης ηχητικών παραμέτρων καναλιών D/A και A/D βασιζόμενο σε 4 Motorola DSP56000’s, ότι ισχυρότερο σε επεξεργασία υπήρχε στο χώρο, ειδικό software, μικρόφωνα, και λοιπό εξοπλισμό. Το όνομα αυτού CARC. Μόλις είχε γεννηθεί το σημερινό Room Correction…….

Το Athena project ακόμη και σήμερα αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο στην επεξεργασία του ήχου, όλες οι επόμενες προσπάθειες που έγιναν βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε στοιχεία και μετρήσεις αυτού.

Με τη λήξη του project, η Paradigm προσέλαβε τους βασικούς μηχανικούς, συγκεκριμένα τους Peter Schuck, Ph.D., υπεύθυνο για τους αλγόριθμους και τη γραφή του κώδικα, και τον Marc Bonneville που σχεδίασε τα ηλεκτρονικά του CARC. Και οι 2 τοποθετήθηκαν ως υπεύθυνοι ενός νέου κέντρου σχεδιασμού με την ονομασία PARC (Paradigm’s Advanced Research Centre) το οποίο συνεργαζόταν με τη νεοαποκτηθείσα Anthem.

Χρειάστηκαν χρόνια εξαντλητικών δοκιμών για να φτάσουμε το 2008 στη δημιουργία του ARC-1 του πρώτου ολοκληρωμένου software για Room Correction το οποίο ενσωματώθηκε στους πανάκριβους αλλά μοναδικούς Anthem Statement D1 και D2 audio/video επεξεργαστές και χρησιμοποιούσε για πρώτη φορά μικρόφωνο και σύνδεση με Windows PC.

Το 2010 παρουσιάστηκε ο AVM50v, ο πρώτος επεξεργαστής νέας γενιάς με θύρα RS-232 με δυνατότητα φόρτωσης πλήθους νέων παραμέτρων και αναβαθμίσεων από τον απλό χρήστη. Ακολούθησαν το 2014 το ARC-2 με τους AVM 60 και δυνατότητα αποθήκευσης διαφορετικών ρυθμίσεων για να φτάσουμε στη σημερινή γενιά, τους AVM 70/90 και MRX 540/740/1140 οι οποίοι τρέχουν το ARC Genesis το οποίο επανασχεδιάστηκε από την αρχή και έχει νέο user interface για το οποίο θα μιλήσουμε παρακάτω.

Συνεχίζεται……
PART 2, επιλογή μηχανήματος

Η αγορά προενισχυτή/αποκωδικοποιητή σε αυτή την κατηγορία τιμής είναι η δυσκολότερη απόφαση τόσο για τον απαιτητικό γνώστη με εμπειρία στο χώρο, όσο και για κάποιον που ενώ αναζητά ποιοτικό ήχο θέλει συγχρόνως την εύκολη τοποθέτηση και διαχείριση μέσω ενός φιλικού περιβάλλοντος (user interface). Έχω αντιμετωπίσει άπειρες φορές εγκαταστάσεις πανάκριβων μηχανημάτων με ήχο και ρυθμίσεις πολύ κατώτερες του αναμενόμενου και το αντίθετο.

Η πολυετή εμπειρία μου στο χώρο (το πρώτο Laser Disk με 9ιντσο CRT στην Ελλάδα τον οποίο ρύθμιζα ανά 3 βδομάδες ! για τελειότητα), η κατοχή μηχανημάτων που για χρόνια θεωρούνται κορυφαία, όπως ο ΕAD Signature, Parasound C2 και ο μέχρι προ 1 έτους Anthem 60, καθώς και η ολοκλήρωση του νέου χώρου με αναλυτικές μετρήσεις, με έκαναν κυριολεκτικά αγοραστή προς αποφυγή για τους περισσότερους επαγγελματίες στο χώρο.

Από τη μία έχεις το κόστος, από την άλλη την τρέλα σου που δε σε αφήνει να αποφασίσεις αν δεν δεις τα πάντα, ή έστω αυτά που δε θέλουν ένα νεφρό σου για να τα αποκτήσεις. Ο κυριότερος παράγοντας που καθορίζει την αγορά θα πρέπει να είναι πάντα ο χώρος που έχεις. Διαβάζεις δεκάδες υπέροχα Reviews για μηχανήματα και όταν παίξουν με τους περιορισμούς που απορρέουν από το σύστημά σου, την τοποθέτηση των ηχείων, τις ανακλάσεις κτλ, απογοητεύεσαι.

Έχοντας γνώση των παραπάνω, εστίασα σε μηχανήματα με δυνατότητα σοβαρού Room Correction ώστε να ελαχιστοποιήσω το ρίσκο. Συγχρόνως ήρθα σε επαφή με όλους τους γνωστούς μου που έχουν αγοράσει προ το τελευταίο έτος και επισκέφτηκα τις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού και συγκεκριμένα καταστήματα που ξέρω ότι έχουν υποδειγματικό στήσιμο. Trinnov και Storm αποκλείστηκαν λόγω κόστους και κυρίως διαστάσεων χώρου (8 x 5 x 3.40μ). Βέβαια η ύπαρξη του νέου Dirac Room Correction αποκλειστικά στο νέο Storm με έβαλε σε σκέψεις. Προς τιμή τους οι εκπρόσωποι των εταιρειών βλέποντας τα σχέδια του χώρου και με βάση την απόσταση των ηχείων μου τόνισαν ότι θα πάρω μόνο το 50% των δυνατοτήτων. Μπράβο, δεν είναι τυχαίο που θεωρούνται μονόδρομος σε Home Cinema με πάρα πολλά ηχεία.

Μετά από πολύ ψάξιμο, οι επιλογές μου περιορίστηκαν σε 3 μηχανήματα, τον Marantz AV10, Anthem 70 και Anthem 90. Και τα τρία μηχανήματα δοκιμάστηκαν στο χώρο μου, ο Marantz από φίλο, οι Anthem χάρις στη γνωριμία με τον εξαιρετικό αντιπρόσωπο (AACE) λόγω Anthem 60 που είχα.

Οποιαδήποτε δοκιμή απαιτεί τόσες αλλαγές καλωδίων είναι εφικτή μόνο με κινητό rack. Στο χώρο μου υπάρχουν προ-εγκατεστημένα μόνο τα 6 ηχεία οροφής τα οποία δεν είναι τα τυπικά στρόγγυλα ηχεία του Atmos, αλλά full in Wall με δυνατότητες ισάξιες ενός μεγάλου ηχείου δαπέδου. Θεωρώ όμως τελείως δεσμευτικό να εντοιχίσεις το σύνολο των ηχείων και να μη μπορείς να τα εξελίξεις όπως τα υπόλοιπα μηχανήματα. Τα υπόλοιπα ηχεία μου είναι μεγάλα σε όγκο αλλά σχετικά εύκολα σε μετακίνηση καθώς φρόντισα να υπάρχει αρκετό περίσσιο καλώδιο κατά τη δημιουργία του χώρου.

Η σύνδεση με όλα τα κανάλια των ενισχυτικών έγινε μέσω XLR καλωδίων υψηλής ποιότητας. Κύριος ενισχυτής χρησιμοποιήθηκε ο εξαιρετικός Musical Fidelity M6x 250.7 (αναλυτικό review εδώ: https://www.avsite.gr/forum/threads/h-musical-fidelity-goes-multichannel.189297/page-2 ) καθώς και οι παλαιότεροι Anthem MCA και Classe .

Οι πρώτες δοκιμές έγιναν με τον AV10, ένα μηχάνημα που κυριολεκτικά καλύπτει όλα τα φορμά στο χώρο του πολυκάναλου ήχου. Ακολούθησε ο Anthem 90 που ήταν και η πρώτη μου επιλογή καθώς τον έχει ο αδερφός μου. Μπορώ να γράψω ένα συγκριτικό review 10 σελίδων αλλά θα συνοψίσω στα εξής:

  • Τα 2 μηχανήματα έχουν τελείως διαφορετικό ήχο τόσο σε δικάναλο, όσο και σε πολυκάναλο! Δεν μπορώ να καταλάβω συγκριτικά που έχουν γίνει και παρουσιάζουν διαφορές μόνο σε stereo. Ο Marantz έχει ένα πεντακάθαρο ήχο σε σχέση με χαμηλότερα μοντέλα AV, αλλά διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά καθώς δεν είναι ουδέτερος αλλά χρωματίζει με συγκεκριμένο τρόπο ενώ σε πολυκάναλο σύστημα είναι απολύτως smooth δίχως επιθετικό ήχο, κάτι που σε πολλούς δεν αρέσει. Όσοι έχουν ακούσει Marantz καταλαβαίνουν τι εννοώ, άλλοι θα τον αγαπήσουν, άλλοι όχι.
  • O Anthem έχει ένα ολοκληρωμένο Room Correction software ενώ ο AV10 θα δώσει αυτή τη δυνατότητα με Dirac σε 1 έτος. Με τα σημερινά δεδομένα σε κανένα σημείο δε μπόρεσε το Dirac και το Audyssey να συναγωνιστεί το ARC. Η ύπαρξη πολλών sub ή ηχείων πλήρους φάσματος κάνει την επιλογή μονόδρομο καθώς η Anthem έχει φτάσει το software με την έκδοση του ARC-Genesis σε ένα επίπεδο που δύσκολα θα συναντήσει ανταγωνισμό από κάθε άλλη εταιρεία, περισσότερα παρακάτω στην ανάλυση.
  • Όταν κάποιος δει την οθόνη του AVM 70/90 θα του φανεί αστεία η αντίστοιχη του AV10, επιεικώς απαράδεκτη, με κλειστό πορτάκι δε βλέπεις τίποτε, με ανοιχτό είναι ενοχλητική και αν βάλεις να σβήνει αυτόματα θα πρέπει να πειράζεις συνεχώς κάτι στο χειριστήριο.
  • Κύριο χαρακτηριστικό στους Anthem είναι ο ειδικός σχεδιασμός ώστε να εξαφανίσουν παραμορφώσεις. Η καλωδίωση είναι σχεδόν μηδενική, χρησιμοποιούν Advanced Load Monitoring (ALM) κύκλωμα παρακολούθησης θερμοκρασίας, έχουν μεγάλο μετασχηματιστή μηδενικού θορύβου και ογκώδης ψήκτρες με ανεμιστήρα που ποτέ δεν άκουσα έως τώρα.
  • Ο χώρος που είναι τοποθετημένα τα ηχεία και η ανάλυσή του με ένα σοβαρό Room Correction καθορίζει βασικούς παράγοντες, όπως το πλήθος αυτών και πόσα subwoofer θα χρησιμοποιηθούν.
  • Ο Anthem 90 κυριολεκτικά διαλύει τον ανταγωνισμό σε ποιότητα ήχου. Είναι σε μία άλλη κατηγορία όπου κάθε σύγκριση σε δικάναλο ήχο μπορεί να γίνει μόνο με μηχανήματα πολλαπλάσιου κόστους, σε αυτό το χώρο. Κανένας άλλος AV δε χρησιμοποιεί τόσο εξελιγμένα Dac και κυκλώματα. Είναι τουλάχιστον 2 χρόνια μπροστά σε σχεδίαση από τον ανταγωνισμό. Σε πολυκάναλο ήχο, υστερεί σε δυνατότητες (Auro 3D που τείνει να καταργηθεί, διαχείριση περισσότερων των 15 ηχείων) αλλά σε αποζημιώνει με τον καλύτερο ήχο που έχω ακούσει ποτέ!


Συνεχίζεται …….
 
Last edited:

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
939
Reaction score
975
Η επιλογή του Anthem 90 για μένα θα ήταν πολύ εύκολη αλλά υπάρχουν 2 λόγοι που με σπρώχνουν στο χαμηλότερο μοντέλο. Ο κύριος λόγος ήταν οι μετρήσεις του ARC οι οποίες στην αρχή ήταν απογοητευτικές και σε μερικές περιπτώσεις προβληματικές. Η χρήση ενεργών ηχείων με ικανότητα αναπαραγωγής σχεδόν όλου του ηχητικού φάσματος και οι μικρές αποστάσεις μεταξύ τους, δημιούργησε χάος. Αναγκαστικά μείωσα τον αριθμό τους ώστε να μην αλληλο-καλύπτονται, ένα λάθος που έχω δει σε αμέτρητα Home Cinema.

H αλλαγή στην τοποθέτηση των κύριων ηχείων και των εμπρός sub, η απομάκρυνση των πίσω sub και των wide ηχείων και η αλλαγή της διάταξης των θέσεων ακρόασης, βελτίωσαν δραματικά την εικόνα. Αλλά έχοντας μόνο 2 sub και λιγότερα ηχεία ήρθε το δίλημμα του Anthem 70 ο οποίος ζητά σχεδόν τα μισά χρήματα! Η ύπαρξη δεύτερου συστήματος για δικάναλο ήχο σε άλλο χώρο και η εξαιρετική απόδοση του Anthem 70 σε πολυκάναλο είναι άλλος ένας παράγοντας στην εξίσωση αγοράς.

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνει ο χρήστης είναι η φόρτωση του τελευταίου software και η ενσωμάτωση των 2 κεραιών στο πίσω μέρος του μηχανήματος. Ένα βήμα πάρα πολύ εύκολο με απευθείας σύνδεση του AVM 70 με καλώδιο, εξαιρετικά επώδυνο με WiFi σύνδεση! Και αυτό γιατί θα πρέπει να φορτώσετε πρώτα στο κινητό Google Home App ή Apple’s Wireless Airplay. Δε συνδέεται απευθείας και δεν υπάρχουν πουθενά στο manual αναλυτικές οδηγίες για το πως γίνεται. Δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα γιατί προτίμησα την απευθείας σύνδεση.

Ξεκινάτε με το upgrade του κυρίως μηχανήματος μέσω του μενού στην εξαιρετική οθόνη του, όταν τελειώσει κάνει restart, παίρνετε την IP, τη βάζετε σε ένα browser και βλέπετε απευθείας το μενού. Πηγαίνετε πάλι στην αναβάθμιση, επιλέγετε αν θέλετε Beta software ή σταθερή version και τελειώσατε. Χρειάστηκε περίπου 1 ώρα για όλα. Εν συνεχεία κατεβάζετε την τελευταία έκδοση του ARC , ρυθμίζετε το ανώτατο Volume αρκετά χαμηλότερα και είστε έτοιμοι. Μεγάλη προσοχή στο τελευταίο καθώς είναι πολύ εύκολο όταν χειρίζεστε το μηχάνημα από κινητό να σας ξεφύγει το δάκτυλο στη μπάρα έντασης και να προκαλέσετε ζημιά σε ηχεία που οδηγούνται από μεγάλους ενισχυτές!

Δεν αντιμετώπισα σχεδόν κανένα πρόβλημα ή κόλλημα , το μηχάνημα αναγνωρίζει αυτόματα την είσοδο του HDMI και εξάγει αντίστοιχο σήμα από κάθε output. Έτσι αναγνώρισε το Playstation 5 και το HD Blu Ray και έδωσε σήμα 4κ στην έξοδο eARC ενώ στο Oppo έδωσε από τη δεύτερη έξοδο 1080p. Αυτό που δεν ήξερα και δεν αναφέρει πουθενά το manual είναι ο τρόπος που αναγνωρίζει τον ήχο της τηλεόρασης μέσω του Audio Return Channel. Εδώ έχασα 1 ώρα αλλάζοντας καλώδια ή προσπαθώντας να καταλάβω τι φταίει στις ρυθμίσεις της OLED. Τελικά είναι μια απλή επιλογή στο κύριο μενού (CEC settings) η περιγραφή της οποίας είναι επιεικώς άστοχη.


Part 3, ρυθμίσεις - ARC Genesis

Οι Anthem, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων μηχανημάτων της αγοράς, δεν έχουν On screen display! Ξεχάστε τα μενού και τα γραφικά στην τηλεόρασή σας, εδώ έχουμε ένα εξαιρετικό user interface επόμενης γενιάς το οποίο θα φορτώσετε είτε στο κινητό, είτε στον υπολογιστή σας! Σας δίνονται απίστευτες δυνατότητες εναλλαγής profile κυριολεκτικά σε δευτερόλεπτα. Με το πάτημα ενός πλήκτρου αλλάζεις από είσοδο με καθαρό στερεοφωνικό ήχο 2 ηχείων σε στερεοφωνικό ήχο με χρήση και των 2 sub μέσω ARC ή στερεοφωνικό ήχο με προ-ρυθμισμένες τιμές από το χρήστη. Σε πολυκάναλο ήχο μπορεί κανείς να σώσει δεκάδες ρυθμίσεις ανά θέση , ανά profile και ανά είσοδο.

Η πρώτη ρύθμιση έγινε στην κύρια θέση ακρόασης. Παρέχεται μαζί με τον Anthem ένα πλήρες σετ με μικρόφωνο υψηλής ποιότητας και την απαραίτητη βάση στήριξης πολλαπλών θέσεων. Για κάθε επιλεγμένη θέση απαιτούνται 5 σημεία μέτρησης. Το ιδανικό είναι να μην απέχουν άνω των 70 εκατοστών και να είναι σε διαφορά ύψους από το κεντρικό σημείο που θα είναι στο ύψος του ματιού (10 πόντους χαμηλότερα τα εμπρός, 15 πόντους ψηλότερα τα πίσω). Προσωπικά δημιούργησα 3 σημεία, ένα για θέαση στο κέντρο όταν είμαι μόνος μου, ένα για 2 άτομα και ένα για να ακούει και μεγαλύτερη παρέα που κάθεται λίγο παράκεντρα.

Πριν τις μετρήσεις το ARC σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε ανά ηχείο τις εντάσεις, εξαιρετικά χρήσιμο για αλλαγές στην τοποθέτηση των ηχείων και για τα subwoofer ώστε να μη κολλήσετε παρακάτω. Με volume 90 κόλλησα στη ρύθμιση και μία φορά χρειάστηκε επανεκκίνηση. Ρύθμισα τα πάντα στα 75db και δεν είχα πουθενά πρόβλημα. Αργότερα μπορείτε να παίξετε με διαφορετικά profile. Η όλη διαδικασία θέλει χρόνο, ησυχία και ακουστικά, καθώς γίνεται σε μεγάλη ένταση και συνεχόμενα. Δεν ξέρω αν φταίνε οι μεγάλοι ενισχυτές μου αλλά αν υπάρχει ίδια ένταση σε μικρότερα ηχεία ίσως δημιουργηθεί πρόβλημα. Στα δικά μου ακόμη και τα Atmos έδωσαν πολύ υψηλή ένταση στα τεστ.

Όταν τελειώσετε, επιλέγετε το σημείο μέτρησης που θέλετε και το φορτώνεται ακαριαία στον ενισχυτή. Οι μετρήσεις είναι πραγματικά εξαιρετικές!! Όλα τα ηχεία συνυπάρχουν στον χώρο ως μία οντότητα! Η ηχητική συμπεριφορά θα φανεί περίεργη στον ακροατή που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ σοβαρό Room correction καθώς έχει συνηθίσει σε εξάρσεις, έντονα μπάσα, ηχεία να ξεχωρίζουν. Εδώ υπάρχει απόλυτη ισορροπία και διαχωρισμός καναλιών όταν και όπου απαιτείται. Περισσότερα στις εντυπώσεις ακρόασης.

Να σημειωθεί ότι οι αρχικές μετρήσεις είχαν μία απόκλιση περίπου 80 με 100cm από τις πραγματικές αποστάσεις των ηχείων. Αυτό δεν επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα. Υπάρχει η δυνατότητα να ρυθμίσετε μετέπειτα όλα τα ηχεία ή κατά τη διάρκεια μέτρησης την απόσταση των κύριων ηχείων. Μέσω υπολογιστή μπορείτε να φτιάσετε 4 διαφορετικά Profile ανά είσοδο! Έτσι έφτιασα για δικάναλο δύο inputs, ένα αναλογικό και ένα ψηφιακό με δύο profile, ένα με sub, ένα χωρίς και για πολυκάναλο τέσσερα, ένα κανονικό, ένα με περιορισμό στα μπάσα για αργά βράδυ, ένα με λίγο παραπάνω ένταση στα atmos και ένα για ακρόαση 2 θέσεων. Αυτό το χαρακτηριστικό πραγματικά δεν το έχει κανένα άλλο μηχάνημα καθώς μπορείς να ορίσεις 10 ίδια inputs αλλά με 4 διαφορετικά profile το καθένα. Δεκάδες συνδυασμοί, μπράβο Anthem!
 
Last edited:

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
939
Reaction score
975
Part 4, two channel music

O νέος AVM 70- 8Κ χρησιμοποιεί Audiophile DAC τα ESS Saber 9038Q2M με ικανότητα επεξεργασίας σήματος 32bit – 768Khz και DNR 128dB, από τα καλύτερα και ακριβότερα της αγοράς. Για τη ζώνη 2 χρησιμοποιούνται τα ES9010K2M.

Με τέτοια ισχύ, ειδικά κατασκευασμένο από την Anthem toroidal μετασχηματιστή χαμηλού θορύβου και κύκλωμα με ελάχιστες αποστάσεις, καλωδιώσεις και θόρυβο, οι προσδοκίες ήταν πάρα πολύ ψηλές.

Οι πρώτες δοκιμές έγιναν με αναλογική RCA έξοδο από το μοναδικό Audio Analogue Maestro CD player, δυστυχώς οι AVM 70/90 δεν έχουν Balanced εισόδους, ένα χαρακτηριστικό που πραγματικά θα έπρεπε να υπάρχει σε τέτοια μηχανήματα. Προφανώς η Anthem πιστεύει ότι κανένα εξωτερικό CD player (δίχως λάμπα) δε θα συνδεθεί με οτιδήποτε άλλο εκτός της ψηφιακής εξόδου του ώστε να εκμεταλλευτείς τα DAC και την ισχύ του μηχανήματος. Ωστόσο κάποιος με πολύ ακριβό player θα προτιμούσε πολύ περισσότερο αυτές τις εισόδους από το υπάρχον phono stage.

Έχω φτιάσει 4 Profile, ένα με καθαρή αναλογική είσοδο, ένα με την ίδια αλλά με χρήση του ARC και 2 subs και τα ίδια σε ψηφιακή είσοδο. Βάζω στο Player ένα τραγουδιστή με εκπληκτική φωνή και ηχογραφήσεις, Lemar - It’s not that easy και Someone Should Tell You. Η ιδιαίτερη χροιά της φωνής του γεμίζει το χώρο μοναδικά, πεντακάθαρος ήχος, ξεκούραστος, μπορείς να ξεχωρίσεις κάθε νότα, κάθε ανάσα, κάθε συναίσθημα του τραγουδιστή. Ποτέ δεν περίμενα ότι ένα σύστημα φτιαγμένο για κινηματογράφο θα απέδιδε σε τέτοιο σημείο τη συγκεκριμένη φωνή.

Μου άνοιξε η όρεξη και τοποθετώ στο tray Rebecca Ferguson - I Hope. Ακριβώς τα ίδια συναισθήματα, πεντακάθαρες χροιές, έλεγχος στα χαμηλά, το γρέζι στη φωνή σε όλο το μεγαλείο του. Με πολύ περιέργεια βάζω τα ίδια κομμάτια με ενεργό το ARC, υπάρχει μία μικρή διαφορά την οποία δε μπορώ να προσδιορίσω σε τι οφείλεται. Αυτό όμως που προσέχω αμέσως είναι ο τρόπος με τον οποίο αποδίδονται τα μπάσα. Λόγω μεγάλων ενεργών ηχείων ποτέ μου δεν άκουσα δικάναλη μουσική με sub, πάντα το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο. Τώρα χρειάστηκε να πιάσω το sub για να βεβαιωθώ ότι παίζει.

Πάω σε 2 τραγουδίστριες που ξέρω ότι γονατίζουν σε πολλά σημεία ένα σύστημα λόγω της ιδιαίτερα δυνατής φωνής τους στα υψηλά. Christina Aguilera -Hurt ένα αγαπημένο κομμάτι μου που αποδεικνύει γιατί η εν λόγω τραγουδίστρια θεωρείται από τις καλύτερες όλων των εποχών. O Anthem βγάζει στη σκηνή όλο το συναίσθημα της τραγουδίστριας, συμπάσχεις μαζί της, νοιώθεις τον πόνο της, την απόγνωση, τη συγχώρεση που ζητά.

Σειρά της Emma Shapplin-Carmine Meo, ένα απίστευτα απαιτητικό κομμάτι που έχει ένταση, χορωδία, ηλεκτρονική μουσική και μία φωνή που φτάνει στα όρια των δυνατοτήτων του κάθε tweeter. Η αναπαραγωγή του εξαιρετική για ακόμη μία φορά, τα πάντα στη σκηνή ξετυλίγονται μπροστά σου, η χορωδία, τα όργανα, η τραγουδίστρια. Αλλά τα τρομερά δυναμικά του κομματιού σε σπρώχνουν να δοκιμάσεις το ARC. Από την αρχή ακρόαση και ……. έχουν αλλάξει τα πάντα!

Η τοποθέτηση της τραγουδίστριας, της μπάντας, της χορωδίας παραμένει εξαιρετική αλλά έχει αλλάξει δραματικά ο ήχος όλων. Η περιγραφή του αποτελέσματος είναι πολύ δύσκολη γιατί έχουμε ένα συνολικό αποτέλεσμα διαφορετικό. Ο ήχος απολύτως συμπαγής, τα μπάσα έρχονται από παντού , σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι πιο δεμένα με το κομμάτι και τη φωνή, η χορωδία είναι στη θέση της αλλά έχει μεγαλύτερη ομοιομορφία και η τραγουδίστρια φτάνει πάλι στα όρια αλλά με ένα ζεστό τόνο που δεν ενοχλεί τα αυτιά. Το ARC δουλεύει τόσο καλά που δύσκολα πλέον θα το απενεργοποιήσω.

Το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα διαπίστωσα σε οποιοδήποτε είδος μουσικής έβαλα. Σε μικρά σύνολα, σονάτες, jazz η διαφορά αντιληπτή αλλά όχι μεγάλη. Σε συμφωνικές, όπερες, Rock, ηλεκτρονική μουσική, πολυάριθμες μπάντες, το ARC κάνει θαύματα. Η εναλλαγή αναλογικής- ψηφιακής εισόδου δεν έδωσε κάποιο διαφορετικό αποτέλεσμα, προφανώς λόγω του πανάκριβου CD Player. Αλλά όταν έδωσα ψηφιακό σήμα από το Sony 4K, ένα player κοντά στα 600 ευρώ, το αποτέλεσμα ήταν πολύ κοντά στα αναγραφόμενα. Αυτό δείχνει τη δύναμη του Anthem AVM 70 στους μετατροπείς.

Αν δεν είχα ακούσει τον AVM90, το μικρό αδερφάκι του θα με κάλυπτε 100% σε οτιδήποτε. Αλλά αυτή η σύγκριση σε αφήνει με μια πικρή αίσθηση ανεκπλήρωτου έρωτα, ένα αίσθημα κενού και μία σκέψη ότι υπάρχει αυτό το κάτι παραπάνω που αναζητάς και ίσως χρειαστείς στο μέλλον πηγαίνοντας σε ένα άλλο ηχείο. Ζητά αρκετά χρήματα παραπάνω αλλά από την άλλη, δεν αλλάζεις προ κάθε χρόνο. Τα τελευταία 18 χρόνια άλλαξα μόνο 2 μηχανήματα.


Part 5, multichannel music

Καλός ο δικάναλος ήχος, αλλά τον Anthem τον αγοράζεις κυρίως για να οδηγήσει ένα πολυκάναλο σύστημα. Λατρεύω τα καλά μουσικά Blu Ray και τα ελάχιστα αλλά εκπληκτικής ποιότητας μουσικά Ultra HD 4k δισκάκια που έχουν κυκλοφορήσει.

Από τα κορυφαία είναι η συναυλία του Hans Zimmer στην Πράγα με ήχο Dolby Atmos. Από τα πρώτα λεπτά της συναυλίας μένεις κατάπληκτος από τη συνοχή του ήχου. Είναι πρωτόγνωρη εμπειρία για τον καθένα μας αυτό που καταφέρνει το ARC. Δεν ακούς κανένα ηχείο ξεχωριστά, αλλά παίζουν όλα! Ο συγκεκριμένος δίσκος είναι υπόδειγμα ηχογράφησης καθώς βρίσκεσαι στο κέντρο των θεατών και παραμένεις εκεί ότι και να συμβεί, ακόμη και στα παλαμάκια ή τις φωνές των θεατών. Τα μπάσα όσο πρέπει, η σκηνική παρουσία τεράστια, η ακουστική κάθε οργάνου άψογη (μη συνηθισμένα σε πολλές περιπτώσεις), οι μουσικές εξάρσεις καταιγιστικές, ζεις την εμπειρία και στο τέλος παρασύρεσαι και χειροκροτείς!

Εξίσου εντυπωσιακό το Hymn της Sarah Brightman in Neuschwanstein Castle. Είναι από τα δισκάκια που πρέπει να έχει ο καθένας στη συλλογή του. Ονειρική εικόνα και ήχος, με αποκορύφωμα το ντουέτο με τον Narcis. Ότι κριτική και να γράψω θα είναι λίγη για τον Anthem. Ποτέ μου δεν ξανάκουσα με τόσο ζωντάνια αυτό το δίσκο. Θες να απλώσεις το χέρι και να ακουμπήσεις την τραγουδίστρια.

Το ίδιο θα νοιώσετε, μαζί με μία απέραντη ζήλια αν δεν ήσασταν εκεί, για το Scorpions - MTV Unplugged in Athens. Μία συναυλία με θέα την Ακρόπολη που δεν κατάφερα να βρω εισιτήριο και διαφέρει ριζικά από οτιδήποτε έχετε δει από τους αγέραστους Scorpions. Ακουστικές κιθάρες, πρωτότυπες εκτελέσεις και κομμάτια, απίστευτη ατμόσφαιρα. Ευτυχώς η απόδοση του Anthem είναι τέτοια που βρέθηκα δίπλα από τον Klaus να σιγοτραγουδώ. Αν παίζετε κιθάρα θα εκπλαγείτε με το πόσο κοντά στον πραγματικό ήχο είναι τα γυρίσματα και ο ήχος της χορδής που επιστρέφει. Και θα ξανασκεφτείτε δις τον AVM90!

Στα λιγοστά 4Κ δισκάκια που υπάρχουν ξεχωρίζει η συναυλία της Mylène Farmer-Live 2019, Le Film, τα 200 άτομα για ηχοληψία και κάμερες είναι αντιπροσωπευτικά της τεράστιας παραγωγής. Εδώ ο Anthem θα δείξει νέες αρετές καθώς υπάρχουν πολλές στιγμές όπου θα ξεχωρίσετε τα διακριτά κανάλια και θα εκτιμήσετε τον τρόπο που γεμίζουν το χώρο.

Συνεχίζεται......
Part 6 - Movies

Μετά την εμπειρία σε πολυκάναλη μουσική δε θα περίμενα τίποτε λιγότερο από το τέλειο σε αυτό τον τομέα. Έχοντας τη δυνατότητα επιλογής δεκάδων ταινιών σε Ultra 4K HD Blu Ray επέλεξα μερικές που ξέρω ότι έχουν προσεγμένο από τον παραγωγό Dolby Atmos.

Ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα διακριτών καναλιών είναι το νέο Top Gun Maverick. Εκτός του εκπληκτικού Soundtrack που μόνιμα γεμίζει το χώρο δίχως να γίνεται αντιληπτό κανένα ηχείο, έχει ορισμένες σκηνές όπως η αποστολή στην κοιλάδα και η μετέπειτα προσπάθεια αποφυγής κατάρριψης που ο AVM70 κυριολεκτικά δείχνει τις αρετές του και τρίζει τα δόντια στον ανταγωνισμό.

Όλα τα κανάλια απολύτως διακριτά, μεγάλες εντάσεις δίχως κανένα στοιχείο παραμόρφωσης, ήχοι που μετακινούνται ολόγυρα καθώς τα αεροπλάνα εκτελούν κοντινά περάσματα, πετούν αντίμετρα, κάνουν ελιγμούς. Αν κλείσετε τα μάτια θα καταλάβετε ακριβώς που βρίσκεται το αεροπλάνο, αν το ακολουθεί κάποιος πύραυλος, αν κάνει Loop αποφυγής. Όλα εκτελούνται με άψογο τρόπο από τον Anthem ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η υποδειγματική ισορροπία του ήχου!

Επόμενη ταινία το Jurassic Park: Dominion, ίσως το καλύτερο της σειράς μαζί με το πρώτο. Εδώ έχουμε ένα οπτικό και ηχητικό αριστούργημα. Η εικόνα σε μαγεύει ενώ ο ήχος σε όλη την ταινία είναι αναφοράς. Υπάρχει μονίμως κάτι, είτε εφέ, είτε το μουσικό θέμα, είτε εξάρσεις όπως η σκηνή στην παγωμένη λίμνη και το ράγισμα του πάγου. Συγκλονιστικός και εδώ ο Anthem, τα πάντα ακούγονται λες και είσαι δίπλα. Στις μονομαχίες του Trex υπάρχει τόσο καλό separation που ακόμη και το Avatar 1 φαντάζει λίγο!

Είναι ώρα για το απόλυτο τεστ , Dune (2021) – The Sandworm Reveal, μία σκηνή όπου ο σκηνοθέτης και ο μουσικός παραγωγός θέλουν να βάλουν τον θεατή στη μέση της ερήμου, να τον γεμίσουν τρόμο για το άγνωστο και να τον καταπλήξουν με το μέγεθος του εχθρού. Βλέπουμε τον πρωταγωνιστή να παλεύει με την άμμο καθώς φτάνει στο ερπυστριοφόρο, γύρω του σφυρίζει από παντού αέρας, ακούς μετα βίας την ανάσα του και μες στο πανδαιμόνιο νοιώθεις το έδαφος να τρέμει και την άμμο να χάνεται.

Σε αυτό το σημείο ασυναίσθητα σηκώνεις τα πόδια σου από το κάθισμα, το επόμενο λεπτό είναι η επιτομή του Dolby Atmos, με την απογείωση του σκάφους διαφυγής ανοίγει σε μία πανδαισία ήχων το έδαφος και εμφανίζεται το τεράστιο στόμα που καταπίνει τα πάντα! Η απόδοση της σκηνής μπορεί να αποδοθεί με μόνο μία λέξη, «phenomenal».

Εδώ κανένας AV ανεξαρτήτου τιμής δε μπορεί να αποδώσει σε τέτοια ένταση και καθαρότητα τη συγκεκριμένη στιγμή. Χρειάζεσαι μεγάλους τελικούς και ηχεία, μα πάνω απ’ όλα, τον προ που θα τοποθετήσει τα πάντα μέσα στο κάδρο υποδειγματικά! ΜΠΡΑΒΟ και πάλι ΜΠΡΑΒΟ στην Anthem.

Συνεχίζοντας μία παράδοση δεκαετιών, καταφέρνει για μία ακόμη φορά να με καταπλήξει με ένα μηχάνημά της. Ξεπερνά κατά πολύ τον ίδιο τον εαυτό της αφήνοντας πολύ πίσω τον ανταγωνισμό και βάζει τον πήχη τόσο ψηλά που σε κάνει να αναρωτιέσαι τι βελτιώσεις μπορεί να έχει ένα (μακρινό) μελλοντικό μοντέλο. Η μόνη σκέψη που κυριολεκτικά …… θα σας κόψει τον ύπνο, όπως και σε μένα, είναι αν αξίζει να επενδύσετε στο απόλυτο αλλά αρκετά ακριβότερο μηχάνημα, τον AVM90.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.666
Reaction score
28.004
Καταρχήν καλορίζικα. Να τον χαρείς, αν και φαίνεται πως είσαι ενθουσιασμένος με τον Anthem. Σταθερή αξία, τι να λέμε. Πότε να έρθω; 😇

πανάκριβους αλλά μοναδικούς Anthem Statement D1 και D2 audio/video επεξεργαστές
Πανάκριβα αλλά και κορυφαία μηχανήματα τα D1 & D2. Tο έχω πει στο παρελθόν και θα το ξαναπώ. Η Anthem είναι ίσως η μοναδική εταιρεία που ενώ εξελίσσει τα μηχανήματα της και γίνονται όλο και καλύτερα, ταυτόχρονα τα δίνει και φθηνότερα. Ο AVM70 είναι τραγικά καλύτερος από τον D2 και έχει τα μισά χρήματα του D2 και ακόμα παρακάτω. Για τον ΑVM90 τι να πει κανείς. Και αυτός φθηνότερος είναι από τον τελευταίο D2.

Trinnov και Storm αποκλείστηκαν λόγω κόστους και κυρίως διαστάσεων χώρου (8 x 5 x 3.40μ). Βέβαια η ύπαρξη του νέου Dirac Room Correction αποκλειστικά στο νέο Storm με έβαλε σε σκέψεις. Προς τιμή τους οι εκπρόσωποι των εταιρειών βλέποντας τα σχέδια του χώρου και με βάση την απόσταση των ηχείων μου τόνισαν ότι θα πάρω μόνο το 50% των δυνατοτήτων. Μπράβο, δεν είναι τυχαίο που θεωρούνται μονόδρομος σε Home Cinema με πάρα πολλά ηχεία.
Ti εννοείς εδώ; Ότι τα 40m2 είναι λίγα για Trinnov & Storm; Ότι το νέο Dirac θέλει μεγάλο χώρο;
Ότι τα πολλά ηχεία μπαίνουν μόνο σε αρκετά μεγάλους χώρους;

Auro 3D που τείνει να καταργηθεί, διαχείριση περισσότερων των 15 ηχείων
Στο Cinema έχει ήδη "καταργηθεί¨. Στην πολυκάναλη μουσική ζει και βασιλεύει. Αυτός είναι και ο λόγος που τους λέω (Anthem), να το βάλουν.

Η χρήση ενεργών ηχείων με ικανότητα αναπαραγωγής σχεδόν όλου του ηχητικού φάσματος και οι μικρές αποστάσεις μεταξύ τους, δημιούργησε χάος. Αναγκαστικά μείωσα τον αριθμό τους ώστε να μην αλληλο-καλύπτονται, ένα λάθος που έχω δει σε αμέτρητα Home Cinema.
Τα λέω χρόνια αλλά επικρατεί η άποψη πως όπου υπάρχει ¨τρύπα", οπτική ή ηχητική, μπαίνει ηχείο.

H αλλαγή στην τοποθέτηση των κύριων ηχείων και των εμπρός sub, η απομάκρυνση των πίσω sub και των wide ηχείων και η αλλαγή της διάταξης των θέσεων ακρόασης, βελτίωσαν δραματικά την εικόνα.
Εδώ μας λες πως με λιγότερα subwoofers και με λιγότερα ηχεία (wides), έπαιζε καλύτερα. Ενδιαφέρον.
 

susano lx90

Professional Home Cinema
Μηνύματα
1.565
Reaction score
5.120
Χρειάστηκαν χρόνια εξαντλητικών δοκιμών για να φτάσουμε το 2008 στη δημιουργία του ARC-1 του πρώτου ολοκληρωμένου software για Room Correction το οποίο ενσωματώθηκε στους πανάκριβους αλλά μοναδικούς Anthem Statement D1 και D2 audio/video επεξεργαστές και χρησιμοποιούσε για πρώτη φορά μικρόφωνο και σύνδεση με Windows PC.

Το 2010 παρουσιάστηκε ο AVM50v, ο πρώτος επεξεργαστής νέας γενιάς με θύρα RS-232 με δυνατότητα φόρτωσης πλήθους νέων παραμέτρων και αναβαθμίσεων από τον απλό χρήστη. Ακολούθησαν το 2014 το ARC-2 με τους AVM 60 και δυνατότητα αποθήκευσης διαφορετικών ρυθμίσεων για να φτάσουμε στη σημερινή γενιά, τους AVM 70/90 και MRX 540/740/1140 οι οποίοι τρέχουν το ARC Genesis το οποίο επανασχεδιάστηκε από την αρχή και έχει νέο user interface για το οποίο θα μιλήσουμε παρακάτω.
Μια διορθωση, μετα το πρωτο ARC εγινε ARC GENESIS και οχι ARC-2.
Για καλυτερα αποτελεσματα να αφηνεις το ARC να κανει διορθωση μεχρι 500hz το πολυ και οχι μεχρι 5 η 20khz
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.978
Reaction score
2.914
Καλημέρα. Ενδιαφέρον η παρουσίαση και ενδιαφέρον πολύ και η Anthem, μια διαφορετική εταιρεία απο τα Trinnov που προωθούνται αρκετα εδώ στο site.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.376
Reaction score
79.466
Έχει μετρηθεί ο 70, με καλά αποτελέσματα

Anthem AVM 70 Measurement HDMI.png


Ο 90 είναι αρκετά ακριβός, αν φτάνει κάποιος μέχρι εκεί ίσως να πρέπει να σκεφτεί και τα άλλα ισχυρότερα μηχανήματα.
Σημαντικά θέματα η έλλειψη Auro3D κυρίως για μουσική και upmixing δικάναλου, και να δούμε για το Roon, όταν θα είναι available αν θα παίζει mulitchannel αρχεία.

Κατά τα άλλα, έχει και καλό room correction, είναι μια αξιόλογη επιλογή αγοράς, με τις προαναφερθείσες ενστάσεις.
 

Μηνύματα
2.122
Reaction score
5.573
Έχει μετρηθεί ο 70, με καλά αποτελέσματα

View attachment 292841

Ο 90 είναι αρκετά ακριβός, αν φτάνει κάποιος μέχρι εκεί ίσως να πρέπει να σκεφτεί και τα άλλα ισχυρότερα μηχανήματα.
Σημαντικά θέματα η έλλειψη Auro3D κυρίως για μουσική και upmixing δικάναλου, και να δούμε για το Roon, όταν θα είναι available αν θα παίζει mulitchannel αρχεία.

Κατά τα άλλα, έχει και καλό room correction, είναι μια αξιόλογη επιλογή αγοράς, με τις προαναφερθείσες ενστάσεις.
Και πριν τους μετρησει ο μουσιου μια χαρα επαιζαν,δεν ειναι τυχαιο που και η martin logan στα ηχεια που φερει ενεργα subwoofer εχει ενσωματωσει το arc.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.376
Reaction score
79.466
Και πριν τους μετρησει ο μουσιου μια χαρα επαιζαν,δεν ειναι τυχαιο που και η martin logan στα ηχεια που φερει ενεργα subwoofer εχει ενσωματωσει το arc.
Δεν σχετίζεται το room correction με αυτήν την μέτρηση (THD+noise)
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.666
Reaction score
28.004
Με την πληθώρα Dolby Atmos υλικού που υπάρχει στο Apple Music και με το ρυθμό ανανέωσης του immersive catalog, νομίζω πως ο όρος upmixing μετρά ήδη αντίστροφα. Αν δεν αγοράζει κάποιος πολυκάναλη Αuro3D μουσική και ακούει κατά 100% από πολυκάναλες πλατφόρμες, δεν έχει κανένα λόγο να περιορίσει τις επιλογές του σε αυτές που έχουν Auro3D decoding.

Αυτοί που αγοράζουν έχουν ένα λόγο παραπάνω να επιλέξουν μηχάνημα και με Auro3D.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.376
Reaction score
79.466
Με την πληθώρα Dolby Atmos υλικού που υπάρχει στο Apple Music και με το ρυθμό ανανέωσης του immersive catalog, νομίζω πως ο όρος upmixing μετρά ήδη αντίστροφα. Αν δεν αγοράζει κάποιος πολυκάναλη Αuro3D μουσική και ακούει κατά 100% από πολυκάναλες πλατφόρμες, δεν έχει κανένα λόγο να περιορίσει τις επιλογές του σε αυτές που έχουν Auro3D decoding.
Είναι συμβιβασμός.
Όλο το δικάναλο υλικό που έχουμε στα αρχεία μας τι θα το κάνουμε αν μας αρέσει; Το δικάναλο streaming; δεν είναι όλα διαθέσιμα σε Atmos...
Και με το Apple Music ακόμα είμαστε σε compressed αρχεία. Ακούγονται μέτρια, και το λέω ευγενικά. Προσωπικά προτιμάω να ακούω το ίδιο άλμπουμ από δικάναλο lossless σε upmixing.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.666
Reaction score
28.004
Το Each Their Own.

Όλα μου τα CDs είναι σε κούτες στην αποθήκη. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έρθουν ξανά στο χώρο, ούτε να μπουν σε δίσκους. Έχω πετάξει ήδη δύο δίσκους που χάλασαν (ένας μάλιστα πρόσφατα), με υλικό και από ταινίες/ σειρές και από μουσικές. Τι θα κάνουμε; Θα έχουμε έναν server 10-20 terra και άλλα 10-20 terra για τα backups; Δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Έχω ήδη ξεκινήσει και αγοράζω σε Blu-Rays τις αγαπημένες μας σειρές και ταινίες. Έχω πάθει πλάκα με την ποιότητα εικόνας. Λες και δεν το ήξερα θα μου πεις. Και βέβαια το ήξερα. Αλλά άλλο να το λες και άλλο να το βλέπεις. Και στον ήχο τα ίδια εννοείται.

Μουσική δεν ακούμε και τόσο πολύ σαν critical listening. Όλο και σπανιότερα θα βρω τον εαυτό μου να κάθεται να ακούσει μουσική. Αντίθετα τα μονοκάναλα ηχεία για all around πάνε σύννεφο. Αργότερα ίσως γίνουν ψευδοπολυκάναλα τύπου Sonos, δεν ξέρω.

H νέα μας επιλογή είναι μόνο από πλατφόρμες, μουσικές και ταινίες. Ότι συνδρομή υπάρχει στην Ελλάδα (και όχι μόνο) την έχω. Αργότερα ίσως φτιάξω και έναν server για το κατεβαστήρι/ Plex, και ότι μας αρέσει πολύ αγορά δίσκου.

Οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να θέσω (εγώ και όποιος άλλος σαν εμένα), περιορισμούς στην επιλογή μηχανημάτων λόγω ενός feature που μάλλον δεν θα το χρειαστεί ποτέ.
 
Last edited:

Μηνύματα
916
Reaction score
2.575
Είναι συμβιβασμός.
Όλο το δικάναλο υλικό που έχουμε στα αρχεία μας τι θα το κάνουμε αν μας αρέσει; Το δικάναλο streaming; δεν είναι όλα διαθέσιμα σε Atmos...
Και με το Apple Music ακόμα είμαστε σε compressed αρχεία. Ακούγονται μέτρια, και το λέω ευγενικά. Προσωπικά προτιμάω να ακούω το ίδιο άλμπουμ από δικάναλο lossless σε upmixing.
Είσαι γεροπαράξενος (ή γιατροπαράξενος, δε ξέρω :idk:).

:biggrin::biggrin::biggrin:

Να μη πάρω Apple Music δηλαδή;
 

Μηνύματα
817
Reaction score
969
Θα συμφωνήσω με τον Dimifoot. Τόοοσες εξαιρετικές εγγραφές που θα μπορούσαν ν'ακούστούν immersive. Φαίνεται πολύ καλό μηχάνημα που όμως στα δικά μου μάτια έχει μία ακόμη "έλλειψη" για το όχι ευκαταφρόνητο ποσό που πρέπει να δώσεις...δεν έχει έξοδο για 4 sub, αλλά μόνο για 2. Δεν γνωρίζω αν κάποια αλλά κανάλια μπορούν να οριστούν ως "sub 3&4". Ξέρω ότι ο 90 έχει 4 sub out αλλά και το ποσό σχεδόν χ2. Εμένα θα μου έλλειπαν σαν δυνατότητα σε αυτή την τιμή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.376
Reaction score
79.466
Να μη πάρω Apple Music δηλαδή;
Έχει δοκιμαστική περίοδο, άκου και αποφάσισε

Ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες, και άρα κοιτάει διαφορετικά μηχανήματα. Όταν δίνεις 9Κ (καταλόγου) όμως, αρχίζεις να μην δέχεσαι συμβιβασμούς.
 

Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Θεωρείται ότι πολλά άτομα που μπορούν να διαθέσουν το ποσό είναι αρνητικό πχ μεχρι 2 Σάμπ ?
Η το auro3d?
Όταν έχουν παρδαλά ηχεία στο σετ απ' τους ?
Η μόνη έννοια τους είναι να βλέπουν και να ακούν δωρεάν ....
 

Μηνύματα
2.122
Reaction score
5.573
Δεν σχετίζεται το room correction με αυτήν την μέτρηση (THD+noise)
Ειναι πολυ σοβαρη ολοκληρωμενη εταιρια με πολυ καλο ηχο και πολυ καλο room correction(Μηπως τωρα καταλαβαινουμε τι εννοω?)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.347
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top