- Μηνύματα
- 4.154
- Reaction score
- 7.494
Εγκυκλοπαιδικά αν ενδιαφέρεται κανείς.
Η συσκευή apple tv έχει λίγο καλύτερη εικόνα από το nvidia shield και το shield έχει πολύ καλύτερο ήχο, φυσικά ΑΒ με ίδιο καλώδιο.
Δεν μου αρέσει που μετά το τελευταίο update το apple όλα τα κάνει dolby atmos ( δεν ξέρω αν έχει επιλογή δεν το έχω ψάξει ) αλλά το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ότι δεν εχει εφαρμογή για να βλέπεις cosmote tv και nova αν αυτή έχει ακόμη συνδρομητές δεν γνωρίζω.
Η συσκευή apple tv έχει λίγο καλύτερη εικόνα από το nvidia shield και το shield έχει πολύ καλύτερο ήχο, φυσικά ΑΒ με ίδιο καλώδιο.
Δεν μου αρέσει που μετά το τελευταίο update το apple όλα τα κάνει dolby atmos ( δεν ξέρω αν έχει επιλογή δεν το έχω ψάξει ) αλλά το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ότι δεν εχει εφαρμογή για να βλέπεις cosmote tv και nova αν αυτή έχει ακόμη συνδρομητές δεν γνωρίζω.