Auro 3D

Μηνύματα
3.400
Reaction score
6.010
Νεο προσφατο βιντεακι οπου γινεται αναφορα στα διαφορα φορματ και απμιξερ.

Πριν περασουμε στην διαταξη auro αξιζει να αναφερουμε οτι το φορματ αυτο ειναι εξαιρετικα αυστηρο στις προδιαγραφες του οσον αφορα την τοποθετηση και δεν επιδεχεται σημαντικες αποκλισεις σε αντιθεση με τα υπολοιπα 2 που ειναι πιο ευελικτα. Το συμπερασμα κατοπιν ακροασεων ειναι οτι ενα συστημα αυστηρα τοποθετημενο στον χωρο με βαση τις προδιαγραφες της ντολμπυ δεν θα δωσει καθολου καλο αποτελεσμα σε auro 3D υλικο. Πριν ομως περασουμε στον χρυσο συμβιβασμο οπου μπορει κανεις να ακουσει ολα τα φορματ με πολυ καλα αποτελεσματα γινεται αναφορα σε χωρους οικιακους οπου ο καναπες βρισκεται κολλητα στον τοιχο. Σε μια τετοια περιπτωση οπως φαινεται και στο σκιτσο θα πρεπει να ξεχασουμε το Auro 3D.
Σε μια τετοια περιπτωση τα ηχεια οροφης θα πρεπει να βρισκονται λιγο πιο μπροστα απο την θεση ακροασης και μαλιστα χωρις γωνια κλισης ενω θα μπορουσε κανεις να προσθεσει αλλα 2 ηχεια μπροστα πανω απο τα ηχεια βασης δινοντας μια κλιση προς τον ακροατη. Το αποτελεσμα κρινεται με βαση την ακουστικη του εμπειρια σε χωρους με τετοια διαταξη ως ικανοποιητικο. Σε εαν τετοιο σεναριο βρισκει πως το απμιξερ της dts ειναι καλυτερο απο το αντιστοιχο της ντολμπυ.
1669468952689.png


Βεβαια εαν ο χωρος το επιτρεπει τοτε μπορει κανεις να στησει ενα συστημα με βαση την διαταξη Auro3D το οποιο δινει εξισου εξαιρετικα αποτελεσματα και για τα υπολοιπα φορματ.
Σε αυτο το σεναριο θα πρεπει η διαταξη να ειναι οπως φαινεται στο σκιτσο οπου τα πισω ηχεια υψους θα τοποθετηθουν αναμεσα στα σαραουντ βελτιστα πιο κοντα προς τα σαρουντ και οχι προς τα sb.
1669469647751.png

Με αυτη την διαταξη μπορει κανεις να ακουσει ολα τα φορματ και να χρησιμοποιησει το απμιξερ της Auro3D το γνωστο Auromatic που συμφωνα με τον ιδιο ειναι το καλυτερο απ ολα.
Ο ιδιος προσωπικα χρησιμοποιει το Auromatic σε παλιοτερες ταινιες 5.1, 7.1 αναφεροντας επισης πως πριν απο 5 χρονια ταινιες dolby Atmos ειχαν θεμα, κατι που εχει πλεον αλλαξει οπως για παραδειγμα η ταινια top gun Maverick οπου η μιξη ατμος ειναι φανταστικη. Σε native 3D υλικο δεν χρησιμοποιει καποιο απμιξερ.

@Kostas Kefalas περιμενω σχολιο σου...:laugh:
 



abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
72.616
Reaction score
81.285
Η προηγούμενη ταινία που ανεβάσατε πρέπει να ήταν πριν 2-3 χρόνια. :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.407
Reaction score
21.750
Και αυτή του 2012 είναι, δεν αλλάζει κάτι. Απλά περίμενα να βγεί επειδή ήταν out of stock για πολύ καιρό.
 

Μηνύματα
3.400
Reaction score
6.010
Νεο βιντεακι οχι τοσο φρεσκο οσο το προηγουμενο αλλα ασχολειται με το αγαπημενο μας θεμα :biggrin:

Στον χωρο ειναι εγκατεστημενα και τα 2 Layouts δλδ Atmos 7.1.4 και Αuro 3D 13.1.
,,Οποιος ειχε την ευκαιρια να συναντησει και να συνομιλησει με τον βιλφριντ (Αuro 3D) θα παρατηρησει οτι πολυ συχνα αναφερει την λεξη <<συνοχη>>. Αυτο που εννοει ειναι οτι το Auro 3D δουλευει διαφορετικα απο το φορματ της ντολμπυ. Στο ντολμπυ ατμος φορματ εχουμε συχνα παρατηρησει οτι μεμονωμενα εφφε εμφανιζονται στα επιμερους καναλια, για παραδειγμα σε μια σκηνη θα ακουσουμε τους διαλογους μπραστα ενα αμαξι πιθανον στα σαραουντς που περνα και ο ηχος της βροχης απο πανω καθως βρεχει. Κατι τετοιο δεν εχει τον βαθμο συνοχης που συνανταμε στο Auro. Στο Auro χρησιμοποιωντας τα καναλια βασης με τα αντιστοιχα υψους και εφαρμοζοντας την πρακτικη που χρησιμοποιειται στην στερεοφωνια μεταξυ 2 καναλιων γινεται προσπαθεια στην ουσια να δωσουμε χοντρικα περισσοτερη πληροφορια στο ηχειο υψους σε σχεση με το τι συμβαινει στο βασικο επιπεδο.
Για αυτο τον λογο ειναι πολυ σημαντικο να μην αποκλινει κανεις απο τις προδιαγραφες του φορματ οπως γωνια ανυψωσης κτλπ. ετσι ωστε η προβλεπομενη απεικονιση να μεταφερεται αυτουσια στον οικιακο κινηματογραφο. Στην ιδανικη περιπτωση θα πρεπει τα ηχεια υψους να τοποθετηθουν πανω απο τα βασης ενω η ιδανικη κλιση ειναι συμφωνα με τις προδιαγραφες 30μοιρες με τις γνωστες βεβαια αποδεκτες αποκλισεις.
Το να τηρησει κανεις στον οικιακο του χωρο την ιδανικη γωνια με τα ηχεια στην θεση που πρεπει δεν ειναι παντα δεδομενο εξαιτιας των διαστασεων του δωματιου οπου το υψος της οροφης δεν ειναι παντα το ιδιο.
Για αυτο το θεμα ρωτηθηκε ο βιλφριντ αρκετες φορες και η απαντηση ειναι πως ναι μεν η ιδανικη γωνια ανυψωσης ειναι 30μοιρες αλλα οπου δεν ειναι δυνατον μπορει να αποκλινει ως ενα αποδεκτο οριο. Σε ιδιαιτερες περιπτωσεις οπου ο χωρος δεν βοηθαει θα μπορουσε ως λυση αναγκης να μεταφερθουν τα ηχεια υψους πιο μπροστα προς την θεση ακροασης παντα στον ιδιο αξονα με τα κατω αλλα σε καμια μα καμια περιπτωση δεν θα πρεπει η αποσταση των ηχειων υψους απο την θεση ακροασης να ειναι μικροτερη απο την οριζοντια αποσταση των ηχειων βασης διοτι τοτε τιθεται σε σοβαρο κινδυνο η συνοχη του ολου και η σχεση μεταξυ απευθειας και διαχεοντα ηχου ειναι γινεται αρκετα ανομοιογενης.
Επιπλεον θα πρεπει να δωθει η απαραιτητη κλιση στα ηχεια με βαση την mlp.

Μια μικρη αναφορα γινεται και στο το κεντρικο καναλι υψους του φορματ οπου η τοποθετηση του εχει να κανει με την εικονα δλδ να κουμπωνει σωστα στις διαστασεις της αποφευγοντας μια μεγαλη αποσταση μεταξυ ηχειου και ανω οριου της οθονης οπως θα μπορουσε να συμβει με μια τηλεοραση μικροτερων διαστασεων. Η λειτουργια του καναλιου δεν εχει την λογικη της συνεργασιας με το κεντρικο και την δημιουργια ενος fantom κεντρικου αλλα χρησιμοποιειται επιλεκτικα οπου απαιτηθει απο το σεναριο της ταινιας.
Απο το σημειο 22.55 θα δει κανεις οτι οι οποιοδηποτε διαλογοι στην οθονη δεν αποδιδονται απο το κεντρικο αλλα σε μια αλλη σκηνη της ταινιας στο σημειο 23.19 εχουμε ενα εφφε που ενεργοποιει το κεντρικο καναλι υψους.

Και φθανουμε στα διαφορα απμιξερ και τις ιδιοτητες τους. O ιδιος προσωπικα ειναι πιουριστας και δεν χρησιμοποιει τα διαφορα απμιξερ. Πολυκαναλες μιξεις τυπου 5.1 δλδ αναπαραγονται αυθεντικα χωρις χρηση καποιου απμιξερ, αλλα σε περιπτωση που θα ηθελε να χρησιμοποιησει καοποιο απο αυτα τοτε αυτο θα ηταν σιγουρα το Auromatic. Κατοπιν συγκρισεων μεταξυ των διαφορων απμιξερ σε σκηνες για παραδειγμα απο τον πολεμο των αστρων και βλεποντας κανεις την ιδια σκηνη αποκομιζει με το Auromatic την λογοτερο θεαματικη εντυπωση αλλα με θετικο προσημο οπως υπογραμμιζει διοτι το Auromatic δεν ακολουθει τον δρομο να μεγαλωσει με βιαιο τροπο το ολο, αλλα στην ουσια ωθει το επιπεδο προς τα πανω πλαισιωνοντας απο ψηλα την σκηνη. Το αποτελεσμα ειναι γεματο δυναμισμο χωρις να ακουγεται οπως τα υπολοιπα απμιξερ ως κατι λογαριθμικα παρεμβαλομενο χαρακτηρα, διχως να ακουγεται τοσο ως αντηχηση.
Εντελως διαφορετικο ειναι το αποτελεσμα με το απμιξερ της dtsx οπου εργαζεται επιλεκτικα. Στην αρχη σκεφτηκε οτι ειχε ξεχασει να το ανοιξει οπου σε ερχεται μια σκηνη οπου συμμετεχουν ενεργα και τα ηχεια υψους το οποιο δεν ακουγοταν επισης ως αντηχηση. Αυτο το απμιξερ ειναι ενδιαφερον για εκεινους που αρεσκονται σε ηχο με εφε.
Εντελως θα ελεγα αποτυχημενο, δεν μου ερχεται καποιο καλυτερο επιθετο ειναι το απμιξερ της ντολμπυ στην σκηνη αυτη. Εαν ξηλωνα το συστημα και το μετεφερα στο μπανιο θα ειχε πιθανον ενα παρομοιο αποτελεσμα με αυτο το απμιξερ διοτι ειχα την εντυπωση οτι απλα καποιες συχνοτητες εγιναν αντιγραφο και τοποθετηθηκαν στο ανω επιπεδο με επιπλεον προσθηκη την τυπικη αντηχηση με τον ηχο να ειναι σαν μπανιερα και ηχητικα πραγματικα ψευτικο και αδιαφορο
( Αουτςς ,αυτο πονεσε λιγακι:lolsign::lolsign::lolsign:)

Οσον αφορα τις ρυθμισεις του Auromatic θεωρει πως σε εναν χωρο με αντηχηση μια επιλογη Large δεν θα ηταν και η ιδανικοτερη ( σημ. αυτο με βρισκει συμφωνω διοτι παρατηρησα και γω οτι η καλυψη περισσοτερων γυμνων επιφανειων στο δωματιο κανει την ακροαση σε Large πιο απολαυστικη) ενω μια τιμη 8-9-10 θεωρειται οκ αναλογα βεβαια και τις προτιμησεις του καθενος.

@Kostas Kefalas βρηκαμε και αλλον που προτιμα το Auromatic και θεωρει το DS ΓΤΠΚ.:lolsign::lolsign:

Το αντιθετο προκειται μαλλον ....περι κατορθωματος :roflmao:

Να σημειωσουμε πως σχeτικα με τα διαφορα λογισμικα διορθωσης χωρου, συμφωνα με εσωτερικα white papers της Auro 3D δεν θα πρεπει να εφαρμοζεται σε συχνοτητες ανω των 500Hz ενω παραλληλα θα πρεπει για καθε καναλι να χρησιμοποιουνται το πολυ 5 Band EQ
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.407
Reaction score
21.750
Να μην ξεχνάμε βέβαια πως όλοι αυτοί εκφράζουν προσωπικές προτιμήσεις. Και αν ψάξεις θα βρείς άλλους τόσους να λένε πόσο τέλειο είναι το DSU και άλλους τόσους για το DTS.

Ασχέτως ποιο είναι το "καλύτερο", ο καθένας επιλέγει αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο.
 

Μηνύματα
3.400
Reaction score
6.010
Να μην ξεχνάμε βέβαια πως όλοι αυτοί εκφράζουν προσωπικές προτιμήσεις. Και αν ψάξεις θα βρείς άλλους τόσους να λένε πόσο τέλειο είναι το DSU και άλλους τόσους για το DTS.

Ασχέτως ποιο είναι το "καλύτερο", ο καθένας επιλέγει αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο.
Από μια ακόμη σελίδα που ασχολείται με τον οικιακό κινηματογραφο
,, Εάν πιστεύετε τις απόψεις της κοινότητας του home cinema, το Auro-3D έχει το πολύ καλύτερο upmixer με το Auro-Matic®. Μπορώ να το επιβεβαιώσω - αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πιστεύω ότι το Auro-Matic® είναι άνευ όρων καλό. Είναι μάλλον η περίπτωση που το Dolby Upmixer - είναι μάλλον συγκρατημενο ( για να μην πω "αδυναμο").

Εσύ Αλέξη τα έχεις ακούσει και τα 3 απμιξερ? Αν ναι, τότε ποιο σε ευχαριστεί περισσότερο?
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.407
Reaction score
21.750
Εσύ Αλέξη τα έχεις ακούσει και τα 3 απμιξερ? Αν ναι, τότε ποιο σε ευχαριστεί περισσότερο?
Για να πω τι μου αρέσει περισσότερο (το οποίο βέβαια δεν έχει και καμία αξία), θα πρέπει να ακούσω τα upmixers στα ιδανικά για εκείνα speaker layouts, στον ίδιο χώρο. Αυτό δεν είναι ακόμα εφικτό οπότε δεν έχω άποψη.
Το παραπάνω είναι ο μοναδικός τρόπος σύγκρισης κατά την άποψη μου. Έτσι πρέπει να γίνεται οπότε όποιος δεν έχει ή δεν έχει βρεθεί στο παραπάνω setup για μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να μπορεί να κρίνει, δεν έχει κάνει σωστή σύγκριση upmixers.

Προσωπικά ποτέ δεν πήρα τίποτα ως δεδομένο επειδή το είπε ο τάδε. Η δική του άποψη, την οποία βέβαια σέβομαι, αφορά τον ίδιο και τα όσα έχει θέσει εκείνος ως προαπαιτούμενα για ένα δικό του "σωστό" αποτέλεσμα.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
72.616
Reaction score
81.285
Όποιος ακούσει και τα δύο και του αρέσει το DS..δεν ξανασχολησε μαζί του... Δεν έχει επαφή με το αντικείμενο, τσεκαρισμένο.
Component-cables.jpg
 

Μηνύματα
7.388
Reaction score
9.112
Νεο βιντεακι οχι τοσο φρεσκο οσο το προηγουμενο αλλα ασχολειται με το αγαπημενο μας θεμα :biggrin:

Στον χωρο ειναι εγκατεστημενα και τα 2 Layouts δλδ Atmos 7.1.4 και Αuro 3D 13.1.
,,Οποιος ειχε την ευκαιρια να συναντησει και να συνομιλησει με τον βιλφριντ (Αuro 3D) θα παρατηρησει οτι πολυ συχνα αναφερει την λεξη <<συνοχη>>. Αυτο που εννοει ειναι οτι το Auro 3D δουλευει διαφορετικα απο το φορματ της ντολμπυ. Στο ντολμπυ ατμος φορματ εχουμε συχνα παρατηρησει οτι μεμονωμενα εφφε εμφανιζονται στα επιμερους καναλια, για παραδειγμα σε μια σκηνη θα ακουσουμε τους διαλογους μπραστα ενα αμαξι πιθανον στα σαραουντς που περνα και ο ηχος της βροχης απο πανω καθως βρεχει. Κατι τετοιο δεν εχει τον βαθμο συνοχης που συνανταμε στο Auro. Στο Auro χρησιμοποιωντας τα καναλια βασης με τα αντιστοιχα υψους και εφαρμοζοντας την πρακτικη που χρησιμοποιειται στην στερεοφωνια μεταξυ 2 καναλιων γινεται προσπαθεια στην ουσια να δωσουμε χοντρικα περισσοτερη πληροφορια στο ηχειο υψους σε σχεση με το τι συμβαινει στο βασικο επιπεδο.
Για αυτο τον λογο ειναι πολυ σημαντικο να μην αποκλινει κανεις απο τις προδιαγραφες του φορματ οπως γωνια ανυψωσης κτλπ. ετσι ωστε η προβλεπομενη απεικονιση να μεταφερεται αυτουσια στον οικιακο κινηματογραφο. Στην ιδανικη περιπτωση θα πρεπει τα ηχεια υψους να τοποθετηθουν πανω απο τα βασης ενω η ιδανικη κλιση ειναι συμφωνα με τις προδιαγραφες 30μοιρες με τις γνωστες βεβαια αποδεκτες αποκλισεις.
Το να τηρησει κανεις στον οικιακο του χωρο την ιδανικη γωνια με τα ηχεια στην θεση που πρεπει δεν ειναι παντα δεδομενο εξαιτιας των διαστασεων του δωματιου οπου το υψος της οροφης δεν ειναι παντα το ιδιο.
Για αυτο το θεμα ρωτηθηκε ο βιλφριντ αρκετες φορες και η απαντηση ειναι πως ναι μεν η ιδανικη γωνια ανυψωσης ειναι 30μοιρες αλλα οπου δεν ειναι δυνατον μπορει να αποκλινει ως ενα αποδεκτο οριο. Σε ιδιαιτερες περιπτωσεις οπου ο χωρος δεν βοηθαει θα μπορουσε ως λυση αναγκης να μεταφερθουν τα ηχεια υψους πιο μπροστα προς την θεση ακροασης παντα στον ιδιο αξονα με τα κατω αλλα σε καμια μα καμια περιπτωση δεν θα πρεπει η αποσταση των ηχειων υψους απο την θεση ακροασης να ειναι μικροτερη απο την οριζοντια αποσταση των ηχειων βασης διοτι τοτε τιθεται σε σοβαρο κινδυνο η συνοχη του ολου και η σχεση μεταξυ απευθειας και διαχεοντα ηχου ειναι γινεται αρκετα ανομοιογενης.
Επιπλεον θα πρεπει να δωθει η απαραιτητη κλιση στα ηχεια με βαση την mlp.

Μια μικρη αναφορα γινεται και στο το κεντρικο καναλι υψους του φορματ οπου η τοποθετηση του εχει να κανει με την εικονα δλδ να κουμπωνει σωστα στις διαστασεις της αποφευγοντας μια μεγαλη αποσταση μεταξυ ηχειου και ανω οριου της οθονης οπως θα μπορουσε να συμβει με μια τηλεοραση μικροτερων διαστασεων. Η λειτουργια του καναλιου δεν εχει την λογικη της συνεργασιας με το κεντρικο και την δημιουργια ενος fantom κεντρικου αλλα χρησιμοποιειται επιλεκτικα οπου απαιτηθει απο το σεναριο της ταινιας.
Απο το σημειο 22.55 θα δει κανεις οτι οι οποιοδηποτε διαλογοι στην οθονη δεν αποδιδονται απο το κεντρικο αλλα σε μια αλλη σκηνη της ταινιας στο σημειο 23.19 εχουμε ενα εφφε που ενεργοποιει το κεντρικο καναλι υψους.

Και φθανουμε στα διαφορα απμιξερ και τις ιδιοτητες τους. O ιδιος προσωπικα ειναι πιουριστας και δεν χρησιμοποιει τα διαφορα απμιξερ. Πολυκαναλες μιξεις τυπου 5.1 δλδ αναπαραγονται αυθεντικα χωρις χρηση καποιου απμιξερ, αλλα σε περιπτωση που θα ηθελε να χρησιμοποιησει καοποιο απο αυτα τοτε αυτο θα ηταν σιγουρα το Auromatic. Κατοπιν συγκρισεων μεταξυ των διαφορων απμιξερ σε σκηνες για παραδειγμα απο τον πολεμο των αστρων και βλεποντας κανεις την ιδια σκηνη αποκομιζει με το Auromatic την λογοτερο θεαματικη εντυπωση αλλα με θετικο προσημο οπως υπογραμμιζει διοτι το Auromatic δεν ακολουθει τον δρομο να μεγαλωσει με βιαιο τροπο το ολο, αλλα στην ουσια ωθει το επιπεδο προς τα πανω πλαισιωνοντας απο ψηλα την σκηνη. Το αποτελεσμα ειναι γεματο δυναμισμο χωρις να ακουγεται οπως τα υπολοιπα απμιξερ ως κατι λογαριθμικα παρεμβαλομενο χαρακτηρα, διχως να ακουγεται τοσο ως αντηχηση.
Εντελως διαφορετικο ειναι το αποτελεσμα με το απμιξερ της dtsx οπου εργαζεται επιλεκτικα. Στην αρχη σκεφτηκε οτι ειχε ξεχασει να το ανοιξει οπου σε ερχεται μια σκηνη οπου συμμετεχουν ενεργα και τα ηχεια υψους το οποιο δεν ακουγοταν επισης ως αντηχηση. Αυτο το απμιξερ ειναι ενδιαφερον για εκεινους που αρεσκονται σε ηχο με εφε.
Εντελως θα ελεγα αποτυχημενο, δεν μου ερχεται καποιο καλυτερο επιθετο ειναι το απμιξερ της ντολμπυ στην σκηνη αυτη. Εαν ξηλωνα το συστημα και το μετεφερα στο μπανιο θα ειχε πιθανον ενα παρομοιο αποτελεσμα με αυτο το απμιξερ διοτι ειχα την εντυπωση οτι απλα καποιες συχνοτητες εγιναν αντιγραφο και τοποθετηθηκαν στο ανω επιπεδο με επιπλεον προσθηκη την τυπικη αντηχηση με τον ηχο να ειναι σαν μπανιερα και ηχητικα πραγματικα ψευτικο και αδιαφορο
( Αουτςς ,αυτο πονεσε λιγακι:lolsign::lolsign::lolsign:)

Οσον αφορα τις ρυθμισεις του Auromatic θεωρει πως σε εναν χωρο με αντηχηση μια επιλογη Large δεν θα ηταν και η ιδανικοτερη ( σημ. αυτο με βρισκει συμφωνω διοτι παρατηρησα και γω οτι η καλυψη περισσοτερων γυμνων επιφανειων στο δωματιο κανει την ακροαση σε Large πιο απολαυστικη) ενω μια τιμη 8-9-10 θεωρειται οκ αναλογα βεβαια και τις προτιμησεις του καθενος.

@Kostas Kefalas βρηκαμε και αλλον που προτιμα το Auromatic και θεωρει το DS ΓΤΠΚ.:lolsign::lolsign:

Το αντιθετο προκειται μαλλον ....περι κατορθωματος :roflmao:

Να σημειωσουμε πως σχeτικα με τα διαφορα λογισμικα διορθωσης χωρου, συμφωνα με εσωτερικα white papers της Auro 3D δεν θα πρεπει να εφαρμοζεται σε συχνοτητες ανω των 500Hz ενω παραλληλα θα πρεπει για καθε καναλι να χρησιμοποιουνται το πολυ 5 Band EQ
Τι λέτε όλοι οι (παρα) μορφωμένοι εδώ σε αυτό το νήμα, δεν καταλαβαίνω γρί. :D
 


Μηνύματα
22.227
Reaction score
15.485
Να μην ξεχνάμε βέβαια πως όλοι αυτοί εκφράζουν προσωπικές προτιμήσεις. Και αν ψάξεις θα βρείς άλλους τόσους να λένε πόσο τέλειο είναι το DSU και άλλους τόσους για το DTS.

Ασχέτως ποιο είναι το "καλύτερο", ο καθένας επιλέγει αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο.
αυτο λεμε.........
.....και με εσενα το ιδιο θα συμβει αν παρεις μηχανημα που να υποστηριζει ολα τα formats

αν δεν συμβει υπαρχει θεμα :lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.407
Reaction score
21.750
Ψάχνοντας για το άλλο Studio στο άλλο θέμα, έπεσα πάνω στα videos που είχα δει πριν χρόνια, σχετικά με το 3D reverb στο Auro3D. Τα έψαχνα για να γράψω τότε για τις απίστευτες δυνατότητες του φορμάτ σε σχέση με το Dolby Atmos, αλλά δεν τα έβρισκα, και ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μεταφέρει κανείς την εμπειρία χωρίς παράδειγμα.

Σε αυτό το video γίνεται demo των δυνατοτήτων του 3d reverb στο Auro3D, το οποίο ούτε στα όνειρα του δεν θα δει το Dolby Atmos. 'Όχι γιατί δεν μπορεί να το κάνει ως τεχνολογία γενικά, αλλά επειδή επέλεξε τον συγκεκριμένο τρόπο επεξεργασίας των μονοφωνικών objects ως τρόπο δημιουργίας immersive sound. Δηλαδή να δώσει τα objects ως μεμονωμένη πληροφορία στο τελικό προϊόν. Και πραγματικά δεν ξέρω αν κέρδισε κάτι καθώς το minimum layout και στα δύο formats είναι το ίδιο, 5.1.4 για Atmos, 9.1 στο Auro3D.

Στο video γίνεται demo του 3D reverb από την κονσόλα και μετά μέσα από τα ProTools με σχετικό plug in. Τα επίμαχα σημεία είναι στο 01:09 και στο 07:06.

Λένε στο video:
- You are panning the dry signal (aka object-atmos), but the reverb seems to be refocusing itself.
- Exactly.
Υπόψη ότι αυτός που κάθετε αριστερά δεν δουλεύει για ή στην Auro. Μηχανήματα πουλάει.


Εδώ δεξιά βλέπουμε τον patch panel για τα 3D reverbs από την κονσόλα.
Screenshot_20221212_103158_YouTube.jpg


Βλέπουμε την 5.1 είσοδο στα αριστερά, τα Ε1 και Ε2 είναι 3d reverb engines για κάτω (E1) και πάνω ηχεία (E2), και στα δεξιά το τελικό αποτέλεσμα. Βλέπουμε πως αν και object που θα έπρεπε να παίζει από 2 άντε 3 ηχεία ανάλογα τη θέση, λόγο του 3d reverb βγαίνει ήχος από όλα τα ηχεία.
Screenshot_20221212_103556_Gallery.jpg



Το ίδιο γίνεται και με τον άλλο τρόπο από τα ProTools.
Screenshot_20221212_111757_YouTube.jpg


Εδώ βλέπουμε αριστερά το engine του 3d reverb για τα κάτω ηχεία, και δεξιά για τα πάνω ηχεία. Αν παρατηρήσετε καλά στο video, η μπλε μπάρα στα κανάλια είναι ο ήχος από το ίδιο το dry object (θα το καταλάβετε από την ώρα που το object είναι δεξιά και αριστερά δεν παίζει τίποτα), και η πράσινη μπάρα είναι το 3d reverb το οποίο παίζει παντού και ανάλογα τη θέση προσαρμόζεται ακόμα και σε ένταση.
Screenshot_20221212_112636_Gallery.jpg


Αυτά φίλοι μου καλοί στο Dolby Atmos, next life, και αν. :):drinks:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.807
Reaction score
4.250
Ψάχνοντας για το άλλο Studio στο άλλο θέμα, έπεσα πάνω στα videos που είχα δει πριν χρόνια, σχετικά με το 3D reverb στο Auro3D. Τα έψαχνα για να γράψω τότε για τις απίστευτες δυνατότητες του φορμάτ σε σχέση με το Dolby Atmos, αλλά δεν τα έβρισκα, και ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μεταφέρει κανείς την εμπειρία χωρίς παράδειγμα.

Σε αυτό το video γίνεται demo των δυνατοτήτων του 3d reverb στο Auro3D, το οποίο ούτε στα όνειρα του δεν θα δει το Dolby Atmos. 'Όχι γιατί δεν μπορεί να το κάνει ως τεχνολογία γενικά, αλλά επειδή επέλεξε τον συγκεκριμένο τρόπο επεξεργασίας των μονοφωνικών objects ως τρόπο δημιουργίας immersive sound. Δηλαδή να δώσει τα objects ως μεμονωμένη πληροφορία στο τελικό προϊόν. Και πραγματικά δεν ξέρω αν κέρδισε κάτι καθώς το minimum layout και στα δύο formats είναι το ίδιο, 5.1.4 για Atmos, 9.1 στο Auro3D.

Στο video γίνεται demo του 3D reverb από την κονσόλα και μετά μέσα από τα ProTools με σχετικό plug in. Τα επίμαχα σημεία είναι στο 01:09 και στο 07:06.

Λένε στο video:
- You are panning the dry signal (aka object-atmos), but the reverb seems to be refocusing itself.
- Exactly.
Υπόψη ότι αυτός που κάθετε αριστερά δεν δουλεύει για ή στην Auro. Μηχανήματα πουλάει.


Εδώ δεξιά βλέπουμε τον patch panel για τα 3D reverbs από την κονσόλα.
View attachment 273364

Βλέπουμε την 5.1 είσοδο στα αριστερά, τα Ε1 και Ε2 είναι 3d reverb engines για κάτω (E1) και πάνω ηχεία (E2), και στα δεξιά το τελικό αποτέλεσμα. Βλέπουμε πως αν και object που θα έπρεπε να παίζει από 2 άντε 3 ηχεία ανάλογα τη θέση, λόγο του 3d reverb βγαίνει ήχος από όλα τα ηχεία.
View attachment 273363


Το ίδιο γίνεται και με τον άλλο τρόπο από τα ProTools.
View attachment 273369

Εδώ βλέπουμε αριστερά το engine του 3d reverb για τα κάτω ηχεία, και δεξιά για τα πάνω ηχεία. Αν παρατηρήσετε καλά στο video, η μπλε μπάρα στα κανάλια είναι ο ήχος από το ίδιο το dry object (θα το καταλάβετε από την ώρα που το object είναι δεξιά και αριστερά δεν παίζει τίποτα), και η πράσινη μπάρα είναι το 3d reverb το οποίο παίζει παντού και ανάλογα τη θέση προσαρμόζεται ακόμα και σε ένταση.
View attachment 273371

Αυτά φίλοι μου καλοί στο Dolby Atmos, next life, και αν. :):drinks:
Το θέμα Αλέξη είναι πως ΔΕΝ ασχολείται ο κόσμος με το Auro-3D.
Ταινίες μοντέρνες = γιοκ
Ταινίες στα σινεμά = γιοκ

Γιατί;
Γιατί μπορεί το flow και τα tools για το mastering να είναι δύσχρηστα. Μπορεί να ζητάνε πολλά για την αδειοδότηση, πολλά μπορεί.
Το θέμα είναι πως ΔΕΝ υπάρχει σαν πρότυπο στις ταινίες.

Ωραίο το automation του reverb per "object" αλλά δεν είναι πανάκεια, ούτε the next best thing since sliced bread.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.407
Reaction score
21.750
Το θέμα Αλέξη είναι πως ΔΕΝ ασχολείται ο κόσμος με το Auro-3D.
Ταινίες μοντέρνες = γιοκ
Ταινίες στα σινεμά = γιοκ
Γιατί το λέμε αυτό. Μόλις πήρα μια ταινία...... του 2012. 😅

Γιατί;
Γιατί μπορεί το flow και τα tools για το mastering να είναι δύσχρηστα.
Καθόλου.

Μπορεί να ζητάνε πολλά για την αδειοδότηση
Μια χαρά τιμές έχουν.

Το θέμα είναι πως ΔΕΝ υπάρχει σαν πρότυπο στις ταινίες.
Ναι γνωστό αυτό. Τα έχουμε πει.

Ωραίο το automation του reverb per "object" αλλά δεν είναι πανάκεια, ούτε the next best thing since sliced bread.
Για την αληθοφάνεια στον ήχο και για σωστό εντοπισμό σε μεγάλη περιοχή συχνοτήτων είναι μονόδρομος, όμως. 🙂

Τα γνωστά, κουβέντα κάνουμε.
Το βρήκα και το έβαλα επειδή τότε δεν το είχα.
Βρήκα και άλλα. Θα δω αν αξίζουν να μπουν.
 

Μηνύματα
1.807
Reaction score
4.250
Κάποιο "θέμα" υπάρχει πάντως κάπου.
Και δεν είναι θέμα χρηματοδότησης της Dolby, γιατί μια χαρά είχε χάσει την πρωτοκαθεδρία η Dolby στην εποχή TrueHD vs DTS-HD επειδή ήταν πυροβολημένοι και δεν έβγαλαν για Windows τον "encoder + authoring suite" αλλά μόνο για Mac OSX :D
 

Μηνύματα
3.400
Reaction score
6.010

Μετά την απόκτηση και το rebranding της τεχνολογίας ήχου, το Auro-3D προσπαθεί να ανοίξει νέους επιχειρηματικούς τομείς. Ένας νέος κωδικοποιητής ήχου που ονομάζεται "Auro-CX" θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση CES 2023 στο The Mirage Hotel. Αυτή η καινοτομία χρησιμοποιεί επίσης συσκευές StormAudio για σκοπούς παρουσίασης. Ως μέρος μιας ιδιωτικής επίδειξης, πρόκειται να πραγματοποιηθούν πολλά σενάρια εφαρμογών για το Auro-CX.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
166.856
Μηνύματα
2.715.889
Members
37.135
Νεότερο μέλος
aris_k
Top