Auro 3D

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.896
Reaction score
16.028
Τα objects είναι δυναμικοί μονοφωνικοί ήχοι που ταξιδεύουν στο χώρο βάση συντεταγμένων.
Το θετικό τους στοιχείο είναι ότι προσαρμόζονται στο υπάρχον layout.
Θα πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β και θα παίξουν από όσα ηχεία υπάρχουν στο πέρασμα τους.
Αν από πίσω δεξιά πρέπει να πάνε μπροστά αριστερά θα παίξουν από όλα τα διάθεσημα ηχεία.
Αν δεν παίξουν από κάποιο ηχείο που είναι στο πέρασμα τους θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι σκ@τα κάνει αυτό που αγοράσαμε 15.000€.

Αυτός είναι και ο λόγος που ένα object θα περάσει από όλα τα κάτω ηχεία, διαδοχικά, είτε είναι 5 είτε 15.

Μάθετε καλύτερα τι σκ@τ@ κάνει το format που πληρώσατε 50.000€ και αφήστε τις εξυπνάδες.

:roflmao:

Και όταν λέω ότι αν δεν καταλάβετε τι και γιατί γίνεται στα Studios δεν θα καταλάβετε ποτέ και τίποτα. :drinks:

Άντε, εξυπνάδες.
Το πολύ μάλτ καίει......
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.896
Reaction score
16.028
Αν από πίσω δεξιά πρέπει να πάνε μπροστά αριστερά θα παίξουν από όλα τα διάθεσημα ηχεία.
Αν δεν παίξουν από κάποιο ηχείο που είναι στο πέρασμα τους θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι σκ@τα κάνει αυτό που αγοράσαμε 15.000€.
Ή τι σκ@τ@ κάνει το Format που ακούμε και δεν αφήνει τον ήχο να παίξει από το ηχείο που μόλις πέρασε.
 

Μηνύματα
22.031
Reaction score
15.275
Γιατί σας νοιάζει τι κάνουν στα στούδια και βάνετε φωτογραφίες στουδίων π.χ. ;;;
Θα μιξάρετε τα δικά σας ιμέρσιβ;;;
Στα στούδια έχουν τα εργαλεία τους για να βλέπουν/ακούνε ότι χρειάζεται... σε κάποιο νήμα δε θυμάμαι ποιο, αναφέρθηκε ένα στουδιο που μετά τη μίξη πηγαίναν σε μια πριβέ αίθουσα και ακούγαν τι έφτιαξαν... στο στούδιο μπορεί να έχουν οτιδήποτε, δε χρειάζεται να το "αντιγράψουμε"...
μιλαμε για τοποθετηση ηχειου.....που υπαρχουν ανοχες στα specs και μπορεις να παιξεις με την τοποθετηση....
το κεντρικο καναλι το οποιο ειναι και το βασικοτερο καναλι στο πολυκαναλο δεν θα το δεις με αποκλιση στα specs.

εμεις ομως θεωρουμε οτι ακουμε το ιδιο αν βαλουμε το κεντρικο ηχειο στο πατωμα η στο ταβανι και το ακουμε με dsp ......αυτοι ειμαστε

γενικα δεν εχεις τον κ@λο να γραψεις οτι δεν εχω κεντρικο αλλα εχεις δωσει 100.000 για να φτιαξεις ενα συστημα :lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.434
Reaction score
91.533
Τελικά οι υπέρμαχοι του Auro είναι σα τους θρησκους ανεμβολίαστους, δεν πείθονται ρε παιδί μου, πιστεύουν στην πίστη τους:

Λοιπόν.
Εγώ σημειώνω ότι όταν βάλει το VOG στις ATMOS ταινίες δεν θα παίζει τίποτα. Το διαβάσαμε όλοι νομίζω.

Εγώ λέω ότι θα παίζει σίγουρα. Θα παίζει τα objects όταν αυτό θα πρέπει να γίνει λόγο κίνησης στο πάνω πεδίο. Είναι σίγουρο
Δηλαδή πόσο σίγουρο; :gotcha:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Βρε εκτίθεσαι για άλλη μια φορά, γιατί όλα όσα λες δεν ισχύουν! Φιλική συμβουλη: κάνε πάσο και μη βγάζεις γλώσσα με αναίδεια κιόλας όπως έκανες εδω:

Μάθετε καλύτερα τι σκ@τ@ κάνει το format που πληρώσατε 50.000€ και αφήστε τις εξυπνάδες.
Γιατί εμείς και τόσα λεφτά δώσαμε, και ιμερσιβ σεταπ στήσαμε, και ξέρουμε επακριβώς τι κάνει.

Εσύ ούτε τόσα λεφτά έδωσες, ούτε ιμερσιβ σεταπ έστησες, ούτε ξέρεις τι κάνει, και στις εξυπνάδες που πετάς έχεις και υφακι 50 καρδιναλιων πανάθεμά σε καημένε, αντε πάνε διάβασε λίγο ακόμα, έχεις κενά.

Τιπ: στο τέλος διάβασε και το μανιουαλ του τρινοβ, κι αν έχεις απορίες ρώτα τους Γάλλους, θα σου απαντήσουν αν αγοράσεις ένα altitude βέβαια, έχουν δυνατό customer support.

Τιπ Νο. 2: Όσο κι αν βαράς τον κωλο σου κάτω, το vog σε atmos δεν παίζει τίποτα.

Case closed. 😎💋


γενικα δεν εχεις τον κ@λο να γραψεις οτι δεν εχω κεντρικο
Καλά, εσύ όντως δεν έχεις κεντρικό, ή μάλλον δεν έχει γουφερ το κεντρικό σου, το σημαντικότερο ηχείο του πολυκαναλου, αυτό το ψευτοηχειάκι που'χεις πίσω από το μουσαμά της οθόνης που τον τρύπησες με καρφίτσα λέω! 😂😜🤣

Ε ρε γέλιο που έχετε, τι ζεύγος θεέ μου! 😂

Κύλισε ο τεντζερης και βρήκε το καπάκι είστε σεις οι δύο, σα τα μαπετ! 😂😜🤣
 
Last edited:


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
28.692
Reaction score
59.355
Τα objects είναι δυναμικοί μονοφωνικοί ήχοι που ταξιδεύουν στο χώρο βάση συντεταγμένων.
Το θετικό τους στοιχείο είναι ότι προσαρμόζονται στο υπάρχον layout.
Θα πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β και θα παίξουν από όσα ηχεία υπάρχουν στο πέρασμα τους.
Αν από πίσω δεξιά πρέπει να πάνε μπροστά αριστερά θα παίξουν από όλα τα διάθεσημα ηχεία.
Αν δεν παίξουν από κάποιο ηχείο που είναι στο πέρασμα τους θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι σκ@τα κάνει αυτό που αγοράσαμε 15.000€.

Αυτός είναι και ο λόγος που ένα object θα περάσει από όλα τα κάτω ηχεία, διαδοχικά, είτε είναι 5 είτε 15.

Μάθετε καλύτερα τι σκ@τ@ κάνει το format που πληρώσατε 50.000€ και αφήστε τις εξυπνάδες.

:roflmao:

Και όταν λέω ότι αν δεν καταλάβετε τι και γιατί γίνεται στα Studios δεν θα καταλάβετε ποτέ και τίποτα. :drinks:

Άντε, εξυπνάδες.
Το πολύ μάλτ καίει......
γιατί και πως να παίξει ένα κανάλι σαν το vog σε ταινίες άτμος....από την στιγμή που το φορμά δεν το υποστηρίζει? :idk:

να μου πεις για upmix ταινίες ατμος σε auro...ναι έχει λογική αυτό
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.434
Reaction score
91.533
η καλή μέρα...από το πρωί λένε...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Εμ όταν πρωί πρωί αφήνει ο κυρ Αλέξης αυτά στο τραπέζι για πρωινό

<<Μάθετε καλύτερα τι σκ@τ@ κάνει το format που πληρώσατε 50.000€ και αφήστε τις εξυπνάδες.


.. εξυπνάδες.
Το πολύ μάλτ καίει......>>

Κλπ κλπ κλπ, η καλημέρα είναι βέβαιη. 😜

Κοίτα, πανικοβαλλονται όταν εκτίθεται η άγνοιά τους, και αρχίζουν τέτοιες συμπεριφορές.

Έγινε προσβλητικός ο αλεξ, ενώ έχει και άδικο, το απέδειξα με τα μενού του τρινοβ..

Προσωπικά τους απάντησα όσο πιο κόσμια γίνεται, χωρίς κανένα χαρακτηρισμό.. 😎
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner
Super Moderator
Μηνύματα
39.911
Reaction score
64.986
Δεν υπάρχει απ' όσο γνωρίζω σε καμία συσκευή άλλη επιλογή απο 2-4-6 ηχεία object σε Atmos.

να μου πεις για upmix ταινίες ατμος σε auro...ναι έχει λογική αυτό
Δεν είναι upmix αυτό.- :tongue: Sidemix ίσως, downmix;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.434
Reaction score
91.533
να μου πεις για upmix ταινίες ατμος σε auro...ναι έχει λογική αυτό
Δεν γίνεται αυτό.
Το atmos δεν μπορείς να το κάνεις upmixing σε Auro3D, δεν γίνεται upmixing.

Τα υποδεέστερα, non-immersive formats μπορούν να γίνουν upmixing σε immersive.

Δηλαδή, όσα δεν έχουν πληροφορίες ηχείων ταβανιού.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.434
Reaction score
91.533
Δεν υπάρχει απ' όσο γνωρίζω σε καμία συσκευή άλλη επιλογή απο 2-4-6 ηχεία object.
Σωστά.

Left και right είναι τα ηχεία ταβανιού στο άτμος, είτε 2 είτε 4 είτε 42.

Vog δεν έχει το atmos.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
28.692
Reaction score
59.355
Δεν γίνεται αυτό.
Το atmos δεν μπορείς να το κάνεις upmixing σε Auro3D, δεν γίνεται upmixing.
κάτσε μωρέ...το auromatic πωςσκαταλέγεται αυτό δεν κάνει?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.434
Reaction score
91.533
κάτσε μωρέ...το auromatic πωςσκαταλέγεται αυτό δεν κάνει?
Όχι.

Το upmixing αυξάνει τον αριθμό των καναλιών.

Τα 2 κανάλια του stereo έχεις 2 επιλογές upmixing, είτε 2D upmixing, είτε 3D upmixing.

2D είναι από 2 κανάλια εδάφους, να γίνει 5-7-9-11 κανάλια εδάφους.

3D είναι να αποκτήσει και κανάλια ταβανιού, να γίνει immersive.

To atmos είναι ήδη immersive, δεν επιδέχεται βελτίωσης, δεν επιδέχεται upmixing. Το atmos ακούγεται μόνον ως atmos.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
28.692
Reaction score
59.355
To atmos είναι ήδη immersive, δεν επιδέχεται βελτίωσης, δεν επιδέχεται upmixing. Το atmos ακούγεται μόνον ως atmos.
σωστά...λάθος διατύπωση...δεν είναι Upmixing...έτσι μου έχει μείνει να το λέω...

αλλά όταν έχεις μια ταινία άτμος και την βάλεις σε auromatic mode και έχεις και vog....δεν θα παίξει το vog?
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.434
Reaction score
91.533
σωστά...λάθος διατύπωση...δεν είναι Upmixing...έτσι μου έχει μείνει να το λέω...

αλλά όταν έχεις μια ταινία άτμος και την βάλεις σε auromatic mode και έχεις και vog....δεν θα παίξει το vog?
Ο τρινοβ δεν επιτρέπει καμία επιπρόσθετη αλλοίωση σε ιμερσιβ υλικό, ούτε σε dolby atmos, ούτε σε Auro3D.

Αυτά είναι φουλ ιμερσιβ, δεν επιδέχονται καμίας πρόσθετης επεξεργασίας, μόνο αποκωδικοποίηση γίνεται και ανάθεση περιεχομένου σε κάθε ηχείο, όπως προβλέπεται από το εκάστοτε φορματ.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
40.366
Reaction score
73.962
σωστά...λάθος διατύπωση...δεν είναι Upmixing...έτσι μου έχει μείνει να το λέω...

αλλά όταν έχεις μια ταινία άτμος και την βάλεις σε auromatic mode και έχεις και vog....δεν θα παίξει το vog?
Εκεί εσύ, με το ζόρι να το βάλεις να κάνει μλκίες... :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.896
Reaction score
16.028
Τελικά οι υπέρμαχοι του Auro είναι σα τους θρησκους ανεμβολίαστους, δεν πείθονται ρε παιδί μου, πιστεύουν στην πίστη τους:
Οχι βέβαια, λάθος κατάλαβες.
Υπέρμαχος σε τίποτα, απλά δεδομένα είναι.

Τώρα, όντως παραφέρθηκα γιατί με τσίτωσες και δεν χρειαζόταν τέτοια αναφορά, οπότε ζητώ συγνώμη.
Και εσύ σε παλαιότερα posts δεν το έχει κάνει ευθεία αλλά με υπονοούμενα.

γιατί και πως να παίξει ένα κανάλι σαν το vog σε ταινίες άτμος....από την στιγμή που το φορμά δεν το υποστηρίζει? :idk:
Γιατί τα objects δεν είναι κανάλια και δεν παίζουν ως κανάλια.
Αν τώρα η Dolby αποφάσισε έτσι είναι limitation και για μένα είναι καθαρά θέμα πολιτικής.
Τα objects μπορούν να περάσουν από παντού φτάνει να υπάρχει ηχείο που να είναι στο πέρασμα τους.
Για αυτό περνάνε από 2,4,6,8,10 etc ηχεία Atmos.
Το ίδιο συμβαίνει και κάτω. Είτε έχεις 2 ηχεία αριστερά σου είτε 10 θα περάσει από το ένα στο άλλο. Δεν είναι κανάλι. Δεν έχει πληροφορία συγκεκριμένου ηχείου.

Πάρε για παράδειγμα το πίσω κεντρικό το οποίο δεν υπάρχει καν στα καινούργια masters. Όλα είναι 5, 7 ή 9 κανάλια bed.
Όταν τοποθετήσεις πίσω κεντρικό, αν υπάρχει object που έρχεται από πίσω θα το παίξει.
Δεν θα παίξει τίποτε άλλο γιατί δεν υπάρχει linear πληροφορία στο master.
Αυτό που σου λέω υπάρχει και σε video από τον object viewer του Trinnov.

Οπότε έχουμε ένα ηχείο το οποίο μπορεί να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα αλλά δεν θέλει να το ενεργοποιήσει. Το πίσω κεντρικό δεν υπάρχει στη μίξη. Γιατί υπάρχει στο layout;

Νομίζω κατάλαβες.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
28.692
Reaction score
59.355
Εκεί εσύ, με το ζόρι να το βάλεις να κάνει μλκίες... :roflmao:
προσπαθώ να κατανοήσω αυτό
Τα objects είναι δυναμικοί μονοφωνικοί ήχοι που ταξιδεύουν στο χώρο βάση συντεταγμένων.
Το θετικό τους στοιχείο είναι ότι προσαρμόζονται στο υπάρχον layout.
Θα πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β και θα παίξουν από όσα ηχεία υπάρχουν στο πέρασμα τους.
Αν από πίσω δεξιά πρέπει να πάνε μπροστά αριστερά θα παίξουν από όλα τα διάθεσημα ηχεία.
Αν δεν παίξουν από κάποιο ηχείο που είναι στο πέρασμα τους θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι σκ@τα κάνει αυτό που αγοράσαμε 15.000€.

Αυτός είναι και ο λόγος που ένα object θα περάσει από όλα τα κάτω ηχεία, διαδοχικά, είτε είναι 5 είτε 15.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
28.692
Reaction score
59.355
Γιατί τα objects δεν είναι κανάλια και δεν παίζουν ως κανάλια.
Αν τώρα η Dolby αποφάσισε έτσι είναι limitation και για μένα είναι καθαρά θέμα πολιτικής.
Τα objects μπορούν να περάσουν από παντού φτάνει να υπάρχει ηχείο που να είναι στο πέρασμα τους.
Για αυτό περνάνε από 2,4,6,8,10 etc ηχεία Atmos.
Το ίδιο συμβαίνει και κάτω. Είτε έχεις 2 ηχεία αριστερά σου είτε 10 θα περάσει από το ένα στο άλλο. Δεν είναι κανάλι. Δεν έχει πληροφορία συγκεκριμένου ηχείου.

Πάρε για παράδειγμα το πίσω κεντρικό το οποίο δεν υπάρχει καν στα καινούργια masters. Όλα είναι 5, 7 ή 9 κανάλια bed.
Όταν τοποθετήσεις πίσω κεντρικό, αν υπάρχει object που έρχεται από πίσω θα το παίξει.
Δεν θα παίξει τίποτε άλλο γιατί δεν υπάρχει linear πληροφορία στο master.
Αυτό που σου λέω υπάρχει και σε video από τον object viewer του Trinnov.

Οπότε έχουμε ένα ηχείο το οποίο μπορεί να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα αλλά δεν θέλει να το ενεργοποιήσει. Το πίσω κεντρικό δεν υπάρχει στη μίξη. Γιατί υπάρχει στο layout;

Νομίζω κατάλαβες.
το bed layer από 5 σε 7 σε 9 κλπ...είναι κάτι εντελώς διαφορετικό....και είναι μέσα στα σπεκς όλων των φορμά immersive και μη.....

όπως είπες το άτμος στο top layer έχει αυστηρά ζυγό αριθμό...2,4,6 κλπ

πως μπορεί να ενεργοποιηθεί το vog από την στιγμή που δεν το βλέπει το φορμά?

μόνο με auro decoding μπορεί να γίνει
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.682
Μηνύματα
2.565.680
Members
36.349
Νεότερο μέλος
highendfan
Top