Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Εχουν περασει αρκετα χρονια απο τοτε που καθιερωθηκε στο λεξιλογιο μας ο όρος Home Cinema.Home Theater ή Theatre κατ’αλλους.
Ήδη μία ολόκληρη γενιά μεγάλωσε μ’αυτό,ακόμη και τα νήπια πια τώρα ξέρουν να δουν μια ταινία σε Dvd ή Bluray.
Πόσες φορές αλήθεια δεν μας συνεπήρε η κινηματογραφική αίθουσα,η λαχτάρα να έχουμε κι εμείς έναν παρόμοιο χώρο ή ότι θα μπορούσε να υποκαταστήσει μια τέτοια αίθουσα,με τον προβολέα ή την αντίστοιχη tv ,τον περιφερειακό μας ήχο,τα ποτάκια,το ποπκόρν...
Κι ακόμη,πόσες φορές τα τελευταία χρόνια δεν ήρθαμε σ’αντιπαράθεση μεταξύ μας ή με φίλους για την ποιότητα του υλικού,τους χώρους μας,τα μηχανήματά μας,άλλοτε σοβαρά κι άλλοτε με πειράγματα...
Μήπως δεν ζηλέψαμε κάποιες φορές τις μαγικές εκείνες εικόνες στο πανί;Μήπως δεν ευχηθήκαμε να είμασταν εμείς εκείνοι που αποθανάτισαν ένα στιγμιότυπο,μια ολόκληρη σκηνη από μια ταινία;
Πώς έγινε μια σκηνή,με τι τρόπο και σκοπό;Τι ήταν αυτό που ήθελε να δείξει ο οπερατέρ ή ο σκηνοθέτης;Τί εκμεταλλεύτηκε για να το πετύχει;Τί είναι τελικά αυτό που βλέπουμε;Πού στηρίζεται;
Κι όπως ίσως θά’λεγε κάποιος άλλος:
Κι εγέννετο Φως...
Ή καλύτερα,βαδίζοντας στον «σκοτεινό» δρόμο του φωτός...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Το φως είναι η "πρώτη ύλη" για τη δημιουργία οπτικών εικόνων. Τα πάντα που αφορούν την όραση σχετίζονται με το φως. Είτε το μέσο είναι φωτογραφία, φιλμ ταινιών, βίντεο, εικόνες από υπολογιστή, το φως ειναι η βάση σε όλα όσα βλέπετε.
Είναι σημαντικό να σκεφτούμε όχι τον φωτισμο ως κάτι επιπλέον το οποίο προστίθεται σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά ως ένα θεμελιώδες μέρος του συνόλου των οπτικών μέσων παραγωγής.

Ας ξεκινησουμε την βαση με τα δεδομενα μας...

Lighting Terminology
( Oρολογια Φωτισμου)
Common Lighting Terminology ( Κοινη Ορολογια )

Ambient Light Το φως που υπάρχει ήδη σε μια σκηνή, πριν προσθεσουμε καποιο αλλο.Συνήθως, αναφέρεται σε φυσικό φως, είτε σε εξωτερικούς χώρους ή φως που έρχεται μέσα από τα παράθυρα, κλπ. Μπορεί επίσης να σημαίνει τεχνητό φωτισμό, όπως τα φώτα του δωματίου.
Ο φωτισμος περιβάλλοντος μπορεί να είναι φίλος του καμεραμαν-φωτογράφου ή και εχθρός. Είναι σαφές ότι το φως του περιβάλλοντος είναι σημαντικο για μια εργασία φωτογραφίας και βίντεο, καθώς τα περισσότερα πλάνα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό ή εξ ολοκλήρου στο φωτισμό του περιβάλλοντος.
Δυστυχώς το φως του περιβάλλοντος μπορεί να είναι μια πραγματική ενόχληση, αν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που ο φωτογράφος ή ο cameraman θέλει να επιτύχει. Για παράδειγμα, στο φως του περιβάλλοντος μπορεί να είναι λάθος η θερμοκρασία χρώματος, η ένταση ή η κατεύθυνση για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο φωτογράφος -βιντεοληπτης ,μπορεί να επιλέξει να αποκλείσει το φως του περιβάλλοντος εντελώς και να το αντικαταστήσει με τεχνητό φως. Φυσικά αυτό δεν είναι πάντα πρακτικο και κάποιοι συμβιβασμοί πρέπει να γίνουν.
Από την άλλη πλευρά, πολλές από τις μεγαλύτερες φωτογραφίες της ιστορίας αλλα και ληψεις ταινιων εχουν «τραβηχτει» σε ενδιαφέροντα περιβάλλοντα φωτισμου. Ασυνήθιστος φωτισμός μπορεί να μετατρέψει μια κατά τα άλλα συνηθισμένη ληψη σε κάτι πολύ ισχυρό.

Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Incident Light Το προσπίπτον φως απο μια πηγη (λαμπα,ηλιος κλπ)
Reflected Light Το φως απο μια ανακλωμενη επιφανεια

Colour Temperature Θερμοκρασία χρώματος .Ένα πρότυπο για τη μέτρηση των χαρακτηριστικών του φωτός, μετρούμενη σε kelvin.
Εδω ας κανουμε μια σταση...

Colour Temperature Chart
Η θερμοκρασία χρώματος είναι μια τυπική μέθοδος που περιγράφει χρωματα που χρησιμοποιούνται σε μια σειρά από καταστάσεις και με διαφορετικό εξοπλισμό. Οι θερμοκρασίες χρώματος που συνήθως χρησιμοποιουνται, εκφράζονται σε μονάδες που ονομάζονται ° Kelvin (K). Σημειώστε ότι ο όρος βαθμοι Kelvin χρησιμοποιείται συχνά, αλλά δεν είναι τεχνικά σωστή .


Θερμοκρασία χρώματος σημαίνει τη θερμοκρασία ενός ιδανικού μαύρου σώματος («Μελαν Σωμα»)κατά την οποία το χρώμα της φωτεινής πηγής και το μαύρο σώμα είναι πανομοιότυπα. (Ένα μαύρο σώμα είναι μια θεωρητική εκπομπη και απορροφηση της ενέργειας σε όλα τα ηλεκτρομαγνητικά μήκη κύματος.)
Για βίντεο οι σχετικές θερμοκρασίες που χρησιμοποιουνται , κυμαίνονται από περίπου 2.000 Κ έως 8.000 Κ - αυτές είναι κοινές συνθήκες φωτισμού. Στην πράξη αυτό συνήθως σημαίνει την επιλογή των φώτων, των τζελ και τα φίλτρα που είναι τα πλέον κατάλληλα για τις επικρατούσες συνθηκες φωτισμου ή για να δημιουργήσουμε ένα συγκεκριμένο χρωματικό εφέ. Για παράδειγμα, ένας χειριστής κάμερας θα επιλέξει ενα «5600K φίλτρο» για χρήση σε μια μεσημεριατικη ηλιολουστη μερα.

Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Σύμφωνα με το Διεθνές Σύστημα Μονάδων (SI) οι θερμοκρασίες χρώματος δηλωνονται σε kelvin, όχι σε βαθμούς Kelvin.Η λεξη «ξεπεραστηκε» το 1967 αλλα χρησιμοποιειται στα media industries.
Contrast Ratio Λόγος αντίθεσης. Η διαφορά φωτεινότητας ανάμεσα στο φωτεινότερο λευκό και το πιο σκούρο μαύρο μέσα σε μια εικόνα.
Μια αναλογία του 300:1 σημαίνει, το πιο φωτεινό σημείο στην εικόνα είναι 300 φορές πιο φωτεινό από το πιο σκοτεινο σημείο. Οι μεγάλες αναλογίες αντίθεσης σημαίνουν επομένως μια μεγαλύτερη διαφορά στη φωτεινότητα.
Ο λόγος αντίθεσης αποκτα ενδιαφέρον σε δύο περιπτώσεις:
• Κάμερες: Κατά την εγγραφή μιας εικόνας (βίντεο, ταινίες, φωτογραφίες)
• Τηλεοράσεις, οθόνες, κλπ. Κατά την επιλογή ή τη δημιουργία μιας συσκευής αναπαραγωγής (τηλεόραση, οθόνη υπολογιστή, κλπ)

Contrast Ratio for Cameras

Σε βίντεο και φιλμ, είναι σημαντικό να καταλάβουμε τι είδους λόγο αντίθεσης η μηχανή σας είναι σε θέση να αναπαραγαγει. Υψηλός λόγος αντίθεσης σημαίνει ότι φωτεινότερες και πιο σκούρες περιοχές της εικόνας, θα καταγραφουν με μεγαλύτερη ακρίβεια και με εμφανη λεπτομερεια.
Οι περισσοτεροι άνθρωποι δεν χρειάζεται να γνωρίζουν τις πραγματικές προδιαγραφές αλλά οι video makers πρέπει να γνωρίζουν ότι το βίντεο έχει ένα σχετικά χαμηλό λόγο αντίθεσης. Αν μια εικόνα περιλαμβάνει ακραίες συνθηκες φως - σκοτάδι, η κάμερα θα δυσκολευτεί να αναπαραγάγει και τα δύο. Φωτεινές περιοχές θα εμφανίζονται υπερβολικά εκτεθειμένες και οι σκοτεινές περιοχές θα εμφανιστουν «συνθλιμενες » (όλα μαύρα, δεν υπάρχουν λεπτομέρειες).

Το παράδειγμα δείχνει ένα κοινό πρόβλημα για την κάλυψη αθλητικών γεγονότων στα γήπεδα - η διαφορά μεταξύ των ηλιολουστων περιοχών και οι σκιές είναι σημαντική.

Ο καλύτερος τρόπος για να ελαχιστοποιούνται τα προβλήματα με τον λόγο αντίθεσης, είναι να αποφευχθεί η ύπαρξη πολύ φωτεινων και πολύ σκοτεινων αντικειμενων στο ιδιο καρε , την ίδια στιγμή. Όταν έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινα θέματα, είναι λογικό να αποφευγονται τα λευκα ή μαυρα ρουχα. Επίσης, καλο ειναι ν΄αποφευγονται καλυμματα ή γυαλια ηλίου σε έντονο φως γιατι μπορούν να δημιουργήσουν φοβερή υπερβολική αντίθεση στο πρόσωπο.
Αν δεν μπορείτε να μεταβάλετε τη διαμόρφωση (framing), προσθέστε είτε φωτισμό στις σκοτεινές περιοχές ή φιλτράρετε τις φωτεινές περιοχές.
Όταν όλα τα άλλα αποτύχουν, βασική προσέγγιση είναι να εκθέσουμε το θέμα. Εάν κάποια μέρη της εικόνας είναι πολύ φωτεινα ή πολύ σκοτεινα , δεν είναι και το τέλος του κόσμου - οι άνθρωποι είναι συνηθισμένοι να βλέπουν ετσι.
Οι μηχανές με φιλμ γενικά έχουν καλύτερες επιδόσεις από τις βιντεοκάμερες, αλλά ακόμα δεν αναπαράγουν την ίδια περιοχή που το ανθρώπινο μάτι θα έβλεπε.

Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Contrast Ratio for Televisions & Monitors

Εδω ο λογος αντίθεσης είναι μια προδιαγραφή που δίδεται με πιο καλές τηλεοράσεις και οθόνες. Αναφέρεται στην ικανότητα της συσκευής να αναπαράγει διαφορετικά επίπεδα φωτεινότητας.
Δυστυχώς έχει γίνει κάπως κατάχρηση στις προδιαγραφές αντίθεσης που δίνονται από τους κατασκευαστές τηλεόρασης . Υπάρχει ένα όριο πέρα από το οποίο αυτή η προδιαγραφή χάνει τη σημασία, ως περαιτέρω βελτιώσεις που δεν είναι εμφανεις στον πραγματικό κόσμο.Ειτε 2000:1, ειτε πάνω από 10.000:1 δεν έχουν και πολύ ενδιαφέρον .
Οι οθόνες ποικίλλουν επίσης στην ικανότητά τους να εμφανίσουν τα επίπεδα του γκρι, δηλαδή την απόδοση τους σε κλίμακα του γκρι. Αυτό μπορεί να επηρεάσει επίσης τις λεπτομέρειες στις σκοτεινές περιοχές της εικόνας.

Key Light Το κύριο φως στο θέμα, που παρέχει τις περισσότερες πληροφοριες από το φωτισμό και την αντίθεση.

Fill Light Ένα φως που τοποθετειται στην πλευρά του θέματος για να συμπληρώσει τις σκιές και την ισορροπία του βασικου φωτος (keylight).

Back Light φως που τοποθετειται στο πισω μερος του θεματος για φωτισμο.

Hard Light Φως απευθείας από μια πηγή όπως ο ήλιος, ταξιδεύοντας ανενόχλητος πάνω στο θέμα καθως φωτιζεται.

Soft Light Φως που εμφανιζεται σαν»περικάλυμμα» γύρω από το θέμα σε κάποιο βαθμό. Παράγει λιγότερες σκιές ή πιο soft.

Spot
Μια ελεγχόμενη, στενά εστιασμένη δέσμη φωτός.

Flood
Μια ευρεία δέσμη φωτός, λιγότερο κατευθυντικη κι εντονη απ’οτι μια spot.

Tungsten
Το φως από ένα συνηθισμένο λαμπτήρα που περιέχει ένα λεπτό σύρμα βολφραμίου κουλουριασμένο, που πυρακτωνεται (εκπέμπει φως) όταν ένα ηλεκτρικό ρεύμα περνά κατά μήκος του. Η θερμοκρασία χρώματος ειναι 2800K εως 3400K.

Halogen Φως απο λαμπα αλογόνου, στην οποία ένα νήμα βολφραμίου είναι σφραγισμένο σε κάψουλα γεμάτη με αέριο αλογόνου.

Fresnel Ένα φως που έχει ένας φακός με ανυψωμένες κυκλικές προεξοχές στην εξωτερική επιφάνειά του. Ο φακός Fresnel χρησιμοποιείται για την εστίαση της φωτεινής δέσμης.

Incandescent Φως απο λαμπτήρες πυρακτώσεως που παράγουν θερμότητα από τη θέρμανση ενός νήματος . Η λάμψη αυτή που προκαλείται από την αντίσταση του νήματος στο ρευμα ονομάζεται πυρακτωση.

Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Light Measurement Units​

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μονάδες μέτρησης του φωτός και αυτο μπορει να γινει περίπλοκο. Εδώ είναι μερικοί κοινοί όροι των μετρήσεων:

Candela(cd) Μονάδα εντάσεως μιας πηγής φωτός σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Ονομάζεται επίσης κερί.(candle)
Τεχνικά,ειναι η ένταση της ακτινοβολίας σε μια κάθετη κατεύθυνση της επιφάνειας του 1 / 600000 τετραγωνικου μέτρου, ενός μαύρου σώματος(Μελαν Σωμα), στη θερμοκρασία στερεοποίησης της πλατίνας υπό πίεση 101,325 Newton ανά τετραγωνικό μέτρο.

Footcandle (FC ή FTC)

Μονάδα της έντασης του φωτός, το οποίο μετράται σε lumens ανά τετραγωνικό πόδι. Η φωτεινότητα ενός κεριού σε απόσταση ενός ποδιού. Περίπου 10.7639 lux.

Lumen (lm)
Μονάδα μετρησης της ροης φωτός ή φωτεινή ροή. Το αποτελεσμα από τεχνητό φωτισμό μπορεί να μετρηθεί σε lumens.

Lux (lx)
Μονάδα φωτισμού ίση με ένα lumen ανά τετραγωνικό μέτρο. Η μετρική αντιστοιχία των foot-candles, (ένα lux ισούται με 0,0929 footcandles). Ονομάζεται επίσης metre-candle.



Types of Lighting

Αυτές είναι ορισμένες κοινές μορφές του φωτός που συχνά θα ακούσετε για το φιλμ, βίντεο και τη φωτογραφία. Σημειώστε ότι οι ορισμοί αυτοί δεν είναι πάντα άκαμπτοι και μερικοί άνθρωποι μπορεί να τα ερμηνεύσουν λίγο διαφορετικά.
Blonde Lights 1000-2000W, που χρησιμοποιείται ως βασικό φως- flood light για μεγάλες περιοχές.
Eνα blonde φως είναι βασικά μια μεγαλύτερη έκδοση ενός redhead. H oνομαστική ισχύς μπορεί να είναι 1000 με 2000 watts, αν και ο όρος αναφέρεται γενικά σε μια 2000W-open face μονάδα.
Αυτά είναι ισχυρά φώτα, χρήσιμa βασικά ως προβολείς για φωτισμό μεγάλων περιοχών.
Το παράδειγμα που απεικονίζεται εδώ είναι ένα 2KW blonde

Σημειωστε πως ο όρος "blonde" χρησιμοποιείται συχνά αόριστα - δεν υπάρχει αυστηρός ορισμός.


Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Red Head Lights Ενας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει γενικής χρήσης φώτα κοινα σε visual media work. Η ονομαστική ισχύς είναι περίπου 650-1000W, συνήθως 800W.
Eνα redhead μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βασικό φως σαν key flood light σε μεγάλες περιοχές, αλλά είναι επίσης χρήσιμο ως fill and backlight .


Το παράδειγμα που απεικονίζεται εδώ είναι ένα redhead 800W open-face που εστιαζει σε προβολέα βολφραμίου. Η δέσμη εστιάζεται χρησιμοποιώντας τον κίτρινο ελεγχο στο πίσω μέρος - αυτό ρυθμίζει τον ανακλαστήρα και όχι τη λάμπα, η οποία θα πρέπει να δώσει στη λάμπα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, επειδή δεν μετακινειται.
Κι εδω ο ορος χρησιμοποιειται αοριστα.

Pepper Lights Ειναι μικρά φώτα, γύρω στα 100 - 1000W (200W είναι πιο κοινο).

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως key or fill lights σε μικρές περιοχές, ή να φωτισουν ενα χαρακτηριστικό, να δημιουργησουν αντίθεση φωτισμού και εφέ, κ.λπ.
Μπορουν επίσης να χρησιμοποιηθουν για να τονίσουν τα μάτια ενός ατόμου.


HMI Lights HMI (Hydrargyrum Medium-Arc Iodide) είναι ένα είδος φωτός που χρησιμοποιεί μια λυχνία τόξου αντί ενός λαμπτήρα πυρακτώσεως για την παραγωγή φωτός.


Τα HMI φώτα είναι υψηλής ποιότητας και ακριβά αντίστοιχα. Είναι δημοφιλή με φιλμ και τηλεοπτικές παραγωγές, αλλά η τιμή τους τα βάζει μακριά από τα άτομα με μέτριους προϋπολογισμούς.
Τα συγκεκριμενα φώτα απαιτούν ενα πηνίο, μια ηλεκτρονικη (ή μαγνητική) συσκευή η οποία παρέχει τον παλμό ανάφλεξης και ρυθμίζει το τόξο.

Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Halogen Work Lamp Οι λαμπτήρες αλογόνου έχουν σχεδιαστεί για τους χώρους εργασίας οπου απαιτειται ενα ευελικτο μεσο παροχης ισχυρου φωτισμου.

Οι συγκεκριμενοι προβολείς έρχονται σε διάφορα μεγέθη και διαμορφώσεις, από φορητές μονάδες με λαβές εως stand-mounted multi-head . Η ονομαστική ισχύς είναι γενικά 150W και 500W.
Οι λαμπτήρες αλογόνου πωλούνται από τους προμηθευτές του εμπορίου και καταστήματα DIY.

Other Lights
Οι λαμπτήρες οικιακής χρήσεως μπορουν να χρησιμοποιηθουν ιδανικά ως δευτερεύον φως, όπως το fill or backlight .
Πολλές κάμερες έχουν ενσωματωμένα φώτα ή τη δυναττητα να τοποθετήσετε ένα φως - αυτά είναι χρήσιμα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης αλλά παρεχουν κακης ποιοτητας φωτισμο.

Chinese Lanterns
Μια χαμηλου κοστους φωτεινη πηγη χρησιμη σε ορισμενες περιπτωσεις.

Ένα κινέζικο φανάρι είναι μια μπάλα χαρτί (ή κύλινδρος, κύβος, κλπ) με μια λάμπα στη μέση. Είναι πολύ φτηνό να αγοράζουν και να χρησιμοποιούν τους συνήθεις λαμπτήρες φωτισμού των νοικοκυριών.
Για βίντεο και φωτογραφικά έργα, τα κινεζικα φανάρια προφανώς περιορίζονται από το μικρό ποσό της ισχύος. Ωστόσο δημιουργούν ένα ωραίο φως που μπορεί να είναι χρήσιμο για κοντινές λήψεις. Σε μια ευρύτερη ρύθμιση, πολλαπλα φανάρια μπορεί να χρησιμοποιηθουν για εφε.
Σαν κατασκευη,οντας από χαρτί,τα κινέζικα φανάρια είναι δυνητικά επικίνδυνα. Μπορούν να πάρουν φωτιά οπότε να είστε προσεκτικοί. Ενω η αποθήκευση τους ειναι πολυ πιο ευκολη.


Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Instruments / Housing

Fresnel Lenses
Ένας φακός Fresnel (προφέρεται FRA-Nell) είναι ένας ειδικός τύπος φακού με υψωμένα κυκλικές προεξοχές στην εξωτερική επιφάνειά του.


Οι Fresnel φακοι είναι πολύ λεπτότεροι από τους συμβατικους φακούς, ώστε να είναι ελαφρύτερα και χάνουν λιγότερο φως μέσω της απορρόφησης.
Τα φώτα με φακους fresnel συχνά αναφέρονται απλά ως fresnels.

Το φως από ένα Fresnel μπορει να γίνει spread out (flood) η να επικεντρωθει σε μια σφιχτή δέσμη (spot), ρυθμίζοντας την απόσταση μεταξύ της λάμπας και του φακού.
Ο φακός Fresnel εφευρέθηκε από τον Augustin-Jean Fresnel το 1821 για χρήση σε φάρους. Σύγχρονες χρήσεις περιλαμβάνουν επιδιασκόπια, τηλεοράσεις προβολής και συστηματα ηλιακής ενέργειας.


Lighting Equipment

Μερικοί κοινοί τύποι του εξοπλισμού που χρησιμοποιείται στο βίντεο και στην φωτογραφία.

18% Gray Card

Gray Card είναι μια καρτα απλου γκρι χρωματος , η οποία αντανακλά ομοιόμορφα το 18% του φωτός που πέφτει πάνω της. Οι καρτες Gray μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σημείο αναφοράς για να ρυθμίσετε την έκθεση στην καμερα ή τη βαθμονόμηση ένα φωτομετρου (το φωτομετρο χρησιμοποιείται για να καθορίσει ποια ρύθμιση απαιτειται απο την εκθεση για την παραγωγή ενός μεσαίου γκρι τόνου).
Τα Gray cards ειναι συνήθως από χαρτόνι με επικαλυψη ή πολυστυρένιο και εχουν ένα προστατευτικό κάλυμμα. Πρόκειται για μια ανέξοδη και χρήσιμη προσθήκη για ολους.


Για να ρυθμίσετε την έκθεσή σας με μια γκρι κάρτα, βεβαιωθείτε πρώτα ότι η κάμερα βρίσκεται σε χειροκίνητη λειτουργία, να μπορεί να συγκρατεί τις ρυθμίσεις , όταν μισοπατησετε το κουμπι του κλειστρου.
Τοποθετήστε την κάρτα αμέσως μπροστά από το θέμα, διασφαλίζοντας ότι ο φωτισμός της κάρτας είναι ακριβώς το ίδιο με το φωτισμό για το θέμα. Εάν χρησιμοποιείτε ένα φωτομετρο, κοιταξτε την μετρηση. Σε αντίθετη περίπτωση, πιεστε στα μισα το κουμπί του κλείστρου της κάμερας για να αποθηκεύσετε τη ρύθμιση της έκθεσης μέχρι να συμπιέσετε πλήρως το κουμπί (και να λάβει την εικόνα).
Κατά την έναρξη της ληψης, παρτε μία φωτογραφία από μια gray card.. Αυτό λειτουργεί ως σημείο αναφοράς στη διόρθωση χρώματος .
Μην χρησιμοποιείτε παλια κομματια απο χαρτονι για μια gray card. Χρειάζεται πραγματικά μια επαγγελματικα φτιαγμενη καρτα.
Όταν αγοράσετε για πρωτη φορα γκρι κάρτα, εκτελέστε μια σειρά τεστς για να διαπιστωθεί πώς ακριβώς φαινεται, τόσο σε φωτεινό ανοιχτο χωρο , οσο και κάτω απο τεχνητό φως.


Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Ballast Μια ηλεκτρική συσκευή που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του ρευματος σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα. Το πηνίο φωτισμού ελέγχει την εκκίνηση και τη ρύθμιση του φθορισμού και εκκένωσης υψηλής έντασης σε (HID) λάμπες.
Ενα πηνιο ειναι απαραίτητο για τους λαμπτήρες και τους λαμπτήρες HID, επειδή έχουν μια αρνητική αντίσταση, που σημαίνει πως αν είναι συνδεδεμένοι με μια σταθερή πηγή τάσης, θα συνεχίσουν να τραβουν περισσότερο ρεύμα μέχρι κάτι να λιώσει . Το πηνιο ελέγχει το ρευμα και κρατά τα πάντα σε σωστη λειτουργια.
Υπαρχουν πολλες επιλογες ,απο μια απλη αντισταση μεχρι μοναδες που ελεγχονται απο pc.

Lighting Consoles Κονσόλες φωτισμού είναι τα συστήματα ελέγχου φωτισμού τα οποία κανουν οτι ένας μείκτςη ήχου ελέγχου ήχου και οτι ενα video switcher αντιστοιχα. Συνηθως ειναι ενας συνδυασμος hardware και software.
Λειτουργουν με έναν τεχνικό φωτισμού, και χρησιμοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών

Σύγχρονες κονσόλες περιλαμβάνουν επιλογές για την αυτοματοποίηση ορισμένων εφαρμογων και τις επιπτωσεις που αυτες εχουν. Ορισμενες συνθετες παραγωγές εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό απο μια τετοια αυτοματοποιηση.

Light Meters
Ένα φωτομετρο, γνωστό και ως μετρητής έκθεσης, είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για να μετρήσει τα επίπεδα του φωτός. Τα φωτομετρα που χρησιμοποιούνται στη φωτογραφία και βίντεο συνηθως προσδιοριζουν το ιδανικο σκηνικο της εκθεσης.

Πολλές καμερες έχουν ενσωματωμένο φωτομετρο και αυτή η λειτουργία συχνά πραγματοποιείται αυτόματα. Ωστόσο,οι σοβαροι επαγγελματίες εξακολουθούν να λαμβάνουν τακτικά manual μετρησεις.


Reflector Board Μερικές φορές αναφέρεται ως " flecky board", αυτό είναι μια ειδικά σχεδιασμένη αντανακλαστική επιφάνεια που συνήθως χρησιμοποιείται για να λειτουργήσει ως δευτερεύουσα πηγή φωτός.
Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο ως συμπληρωματικός φωτισμός κατά την εργασία σε έντονο ηλιακό φως.

Tα reflector boards μπορειτε να τα βρειτε σε λευκό, ασημί ή χρυση επιφανεια.Πολλοί ανακλαστήρες έχουν ένα διαφορετικό είδος της επιφάνειας σε κάθε πλευρά, ώστε να έχετε δύο επιλογές φωτισμού.

Gels Υλικά που τοποθετούνται μπροστά από μια πηγή φωτός για να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά , π.χ. θερμοκρασία χρώματος ή διασπορά ( διάχυση).


Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Diffusion Gels & Materials

Στο πλαίσιο του φωτισμού, διάχυση σημαίνει το μέσο για τη διάδοση της φωτεινής δέσμης ώστε να γίνει πιο τυχαία.
Όταν έχετε μια ενιαία πηγή φωτός όπως ο ήλιος, το φως που προκύπτει είναι εξαιρετικά κατευθυντικο και θα δημιουργήσει σκιές, όπου το φως δεν εμπίπτει. Σε μέρα με συννεφιά, τα σωματίδια του νερού στα σύννεφα διαχέουν το φως του ήλιου και το καθιστούν να φαίνεται πως προέρχονται από ολόκληρο τον ουρανό (μείωση σκιών κατά τη διαδικασία).
Τα φωτα στο βίντεο τείνουν να δημιουργήσουν κατευθυντικο φως. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό είναι επιθυμητό, αλλά μερικές φορές αυτό το είδος του φωτός μπορεί να είναι πολύ «σκληρό». Ειδικότερα, δεν θέλετε συνήθως ισχυρές σκιές στο πρόσωπο ενός ατόμου.
Ένας τρόπος για τον περιορισμό αυτού του προβλήματος είναι η χρήση κάποιου είδους διαχύτη. Αυτό έρχεται συνήθως με τη μορφή ενός gel, φίλτρου ή ένα κομμάτι υλικού που τοποθετείται μπροστά από το φως.Τα επαγγελματικά φωτιστικά έχουν ειδικά κλιπ για τα τζελ και τα φίλτρα.
Περισσότερα setup επεξεργασίας θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μεγάλα τμήματα του υλικού διάχυσης, τοποθετώντας τα σε ένα πλαίσιο, ή σε ένα "softbox" όπως αυτά που απεικονίζεται παρακάτω.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το φως που αναπηδά σε τοιχους,οροφες ή από υλικά όπως το foam core, για να δημιουργήσετε διάφορα εφέ διάχυσης.

Προσοχή: Πάντα να είστε πολύ προσεκτικοί κατά την τοποθέτηση κάθε gel ή υλικού κοντά σε ένα φως. Τα φώτα μπορεί να είναι πολύ θερμά ,γι΄αυτό αποφεύγετε εύφλεκτα υλικά.

Spectrometer Φασματόμετρο .Ένα επαγγελματικό όργανο που μετρά το φάσμα του φωτός. Από τεχνική άποψη, ένα φασματόμετρο αναλύει το ηλεκτρομαγνητικό φάσμα και μετρά την ένταση της ακτινοβολίας ως συνάρτηση του μήκους κύματος.

Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Light Stands, Clamps, etc​

Τα συστήματα που χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη στα φώτα και να τα κρατούν στη σωστή θέση.
Όπως και στα μικροφωνα,ετσι και για τον φωτισμό ,χρησιμοποιείται ένα τυποποιημένο σύστημα εξαρτημάτων.
Παρακάτω βλέπουμε μερικές φωτογραφίες...




Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Light Sources

Το βίντεο χρησιμοποιεί κάποιου είδος φωτισμο, είτε πρόκειται για φυσικό φως (από τον ήλιο) ή τεχνητό φωτισμό. Ο στόχος του φωτισμού στο βίντεο είναι να επιλέξουμε την καλύτερη πηγή (ές) για να πετύχουμε τους στόχους μας.

Πρώτα απ 'όλα θα πρέπει να έχουμε αρκετό φως. Θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι η μηχανή σας είναι σε θέση να καταγράψει μια αποδεκτή εικόνα όσον αφορά τις συνθήκες λήψης. Με τις σύγχρονες αυτό είναι σπάνια ένα πρόβλημα παρά μόνο σε πολύ χαμηλό φωτισμό ή έντονη αντίθεση.
Υποθέτοντας ότι έχετε αρκετό φως, θα πρέπει στη συνέχεια να εξετάσουμε την ποιότητα του φωτός και το πώς οι διάφορες πηγές φωτός συνδυάζονται για να παράγουν την εικόνα.
Εάν για παραδειγμα,εχουμε σύνθετες πηγές φωτός (π.χ. τεχνητά εσωτερικά φώτα με το ηλιακό φως που μπαίνει από τα παράθυρα), μπορείτε να βρείτε τα χρώματα στην εικόνα σας να φαίνονται αφύσικα. Είναι καλύτερο λοιπόν να ελέγξουμε τις πηγές φωτός, αν είναι δυνατόν (π.χ. σβήνουμε τα φώτα ή να κλείνουμε τις κουρτίνες).

Κατά τη μετακίνηση μεταξύ των διαφόρων λήψεων, ας σκεφτούμε τι πηγή φωτός χρησιμοποιούμε. Αν περάσουμε από μια εξωτερική ρύθμιση σε μια εσωτερική με τεχνητό φωτισμό, η ποσότητα του φωτός μπορεί να φαίνεται το ίδιο, αλλά το χρώμα της θερμοκρασίας θα αλλάξει ανάλογα με το είδος των φώτων. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ρυθμίσουμε το white balance για τη νέα πηγή φωτός.


Contrast Ratio

O λόγος αντίθεσης είπαμε ότι είναι η διαφορά φωτεινότητας ανάμεσα στο φωτεινότερο και τα πιο σκοτεινά μέρη της εικόνας. Το βίντεο δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ακραίες καταστάσεις αντίθεσης όπως το φιλμ,ειδικα σε ότι μπορεί να δει το μάτι. Το αποτέλεσμα της υπερβολικής αντίθεσης είναι ότι ορισμένα μέρη της εικόνας θα είναι πάρα πολύ φωτεινά ή πολύ σκοτεινά για να δείτε κάθε λεπτομέρεια. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει πάρα πολύ αντίθεση στη λήψη σας.

Camera-Mounted Lights


To φως που είναι τοποθετημένο σε μια κάμερα, είναι μια εύκολη, ευέλικτη λύση που χρησιμοποιείται από ερασιτέχνες όσο και από επαγγελματίες. Συνήθως το φως θα αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία της κάμερας, αν και ένα ξεχωριστό τροφοδοτικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το φως που αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία της κάμερας θα μειώσει σημαντικά το χρόνο φόρτισης της μπαταρίας.
Αυτός ο τύπος φωτισμού δεν δημιουργεί εφε ή ότι άλλο,αλλα απλά υπάρχει για τον φωτισμό της σκηνής και την κανονική λειτουργία της κάμερας. Ωστόσο, είναι μια απλή, πρακτική λύση.


Night-Mode Video Shooting

Ορισμένες κάμερες προσφέρουν μια ειδική λειτουργία «νυχτερινής όρασης" (night vision),επιλογή που σας επιτρέπει να βιντεοσκοπείτε με σχεδόν κανένα φως. Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιεί υπέρυθρο φως, αντί του κανονικού ορατό φωτάς.

Αυτό είναι χρήσιμο σε ακραίες περιπτώσεις, όταν δεν έχετε καμία άλλη επιλογή. Δυστυχώς όμως τα αποτελέσματα τείνουν να είναι χαμηλής ποιότητας σε μονόχρωμες πράσινες εικόνες..
Φυσικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη λειτουργία για ένα ειδικό εφέ αν ταιριάζει με το περιεχόμενο.



Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Lighting with Background Windows

Λήψεις σε εσωτερικούς χώρους με φως από εξωτερικά παράθυρα είναι ένα κοινό πρόβλημα για τους φωτογράφους και βίντεοληπτες. Η μεγάλη διαφορά στα επίπεδα του φωτός μεταξύ του δωματίου και την εξωτερική θέα κάνουν την εύρεση της σωστής έκθεσης μια πρόκληση. Το βίντεο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε αυτό το πρόβλημα που οφείλεται στον σχετικά χαμηλό λόγο αντίθεσης.

Εάν δεν μπορείτε να αποφύγετε το παράθυρο σε μια σκηνή, στις περισσότερες περιπτώσεις το μόνο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε την χειροκίνητη ίριδα για να ρυθμίσετε την έκθεσή σας σωστά για τα θέματα σε ένα δωμάτιο. Αυτό σημαίνει ότι το παράθυρο θα είναι υπερβολικά εκτεθειμένο(over-exposed) αλλά αυτός είναι ένας απαραίτητος συμβιβασμός. Εάν επιθυμείτε να φαίνεται η εξωτερική άποψη, τότε εκθέτουμε την ίριδα για το παράθυρο (το οποίο θα κάνει το σκοτεινό δωμάτιο).
Αν έχετε χρόνο και τους διαθέσιμους πόρους, υπάρχουν δύο πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το φωτισμό, ώστε να είναι δυνατό να συλλάβει τους δύο τομείς αποτελεσματικά:

1. Προσθέστε περισσότερο φως στο δωμάτιο
2. Μειώστε το φως από το παράθυρο

Increase the Lighting in the Room
Κάθε επιπλέον φως μπορεί να φωτίσει τα θέματα της σκηνής και θα μειώσει την αναλογία αντίθεσης μεταξύ αυτών και του παραθύρου
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ενεργοποίηση του προτύπου φωτισμού των χώρων (λαμπες δωματιου) μπορεί να βοηθήσει, αν και αυτό συχνά εισάγει νέα προβλήματα, όπως την «σύγκρουση» θερμοκρασίας χρώματος και τις σκιές.
Είναι πιθανό ότι ενα board (ανακλαστήρας) θα μπορούσε να είναι χρήσιμo.

Reduce the Light from the Window

Μπορείτε να μειώσετε την ποσότητα του φωτός που μπαίνει από το παράθυρο με την τοποθέτηση κάποιου είδους φίλτρο πάνω του.

Στο παράδειγμα που απεικονίζεται εδώ, ένας μαύρος καμβάς είναι κολλημένος στο παράθυρο. Μπορείτε να δείτε ότι το φόντο είναι πολύ πιο εύχρηστο διαμέσου του καμβά.

Σε περίπτωση που ολόκληρο το παράθυρο πρέπει να είναι σε λήψη ,θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και διακριτικοί με τον καμβά / φίλτρο,γιατι μπορεί να είναι δύσκολο να πάρει ακριβώς τη σωστή εφαρμογή. Αν μόνο ένα μέρος του παραθύρου είναι στο πλάνο τότε είναι πολύ πιο εύκολο.

Τα φίλτρα μπορούν να προκαλέσουν ανεπιθύμητες παρενέργειες, όπως κυμάτωση (ripple)και moire. Mια λήψη πιο μακριά από το παράθυρο βοηθά για το επιθυμητό αποτέλεσμα.



Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Lighting Effects

Cold / Warm
Μπορείτε να προσδώσετε την αίσθηση της ζεστασιάς ή της ψυχρότητας ή με τη χρήση επιπρόσθετων φίλτρων ή με τον διπλασιασμό των gels. Πολύ μπλε σημαίνει πολύ κρύο, πολύ κόκκινο / πορτοκαλί σημαίνει πολύ ζεστό.

Moonlight (or any night-time light)
Αυτό είναι ένα παλιό πρότυπο,μια τεχνική η οποία έχει γίνει κάτι σαν κλισέ. Μπορείτε να κάνετε τη διάρκεια της ημέρας να φαίνεται σαν νύχτα με τη μείωση της έκθεσης ελαφρώς και προσθέτοντας ένα μπλε φίλτρο στην κάμερα. Ωστόσο, μια πειστική ψευδαίσθηση μπορεί να απαιτήσει περισσότερη προσπάθεια από ότι αυτό - δεν θέλετε ας πουμε πουλιά να πετούν μέσα στη σκηνη. Πρέπει επίσης να σκεφτούμε οποιοδήποτε άλλο φωτισμό που θα πρέπει να εμφανίζεται στο πλάνο, όπως το σπίτι ή φωτα στο δρομο.

Firelight

Το να φωτίσετε το πρόσωπο ενός ανθρώπου σαν να ψάχνει σε μια πυρκαγιά,δοκιμάστε το εξής:Με ένα redhead φως και πορτοκαλί gel ,σημαδέψτε μακριά από το θέμα σε μεγάλο κάτοπτρο που αντανακλά το φως πίσω στο θέμα. Ανακινήστε το κάτοπτρο για την προσομοίωση φωτιάς (μην ξεχάσετε να προσθέσετε ηχητικά εφέ.
Το να φωτίσετε ένα πρόσωπο σαν να παρακολουθεί τηλεοραση,ριξτε ένα μπλε φως στο θέμα και κουνήστε ένα κομμάτι ύφασμα ή χαρτί μπροστά από το φως για να προσομοιώσετε το flickering.


DIY Lighting Kit

Tα επαγγελματικά κιτ φωτισμού για το βίντεο και τη φωτογραφία είναι πολύ ακριβά. Ευτυχώς για καποιον με μειωμένο προϋπολογισμό, είναι δυνατό να αγοράσει ένα επαρκές σετ φωτισμού
Το κιτ θα πρέπει να περιλαμβάνει
* Τρία (ή περισσότερα) φώτα με stands
* Ανακλαστήρας(-ες)
* Καλώδια, μπαλαντέζες και ένα πολυ-box.

The Lights

Το πρότυπο φως σε εναν φτηνο προυπολογισμο, είναι η λάμπες αλογόνου που μπορει καποιος να αγορασει σε οποιοδήποτε κατάστημα υλικού ή στο δικτυο.Συνηθως ειναι με stand ή χωρίς και κυμαίνονται από περίπου 150W και 500W.

Αυτες οι μοναδες έχουν μια μικρή λαβή και μπορεί να στηριχτεί σε οποιαδήποτε σταθερή επιφάνεια, όπως ένα τραπέζι ή στο πάτωμα. Αυτό δεν είναι ιδανικό για κύρια φωτισμο, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμη για να συμπληρώσετε φωτισμό, υπόβαθρα, κ.λπ. Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι μονάδες είναι τόσο φθηνες ώστε να μην πειραζει να αγοράσετε ένα ζευγάρι.

Τα φώτα με stands είναι πιο ευέλικτα και θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον ένα από αυτά (κατά προτίμηση δύο ή τρια). Προσπαθήστε να βρείτε ένα πόδι το οποίο ανεβαίνει σε περίπου 2 μέτρα (το ύψος ενός ψηλού ατόμου). Ψηλότερο από 2 μέτρα θα ήταν ακόμη καλύτερα, αλλά αυτό το είδος του φωτισμού κανονικά δεν πάει τόσο ψηλά.


Μερικά φώτα (όπως η μονάδα στη φωτογραφία)
μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ή χωρίς τη βάση, που τα καθιστά ακόμα πιο ευέλικτα.
Ένα μειονέκτημα από αυτά τα φτηνά φώτα είναι ότι το χρώμα του φωτός είναι αρκετά κίτρινο. Εφ 'όσον την ισορροπία λευκού στην καμερα σας την κανετε εσεις, αυτό δεν είναι ένα τεράστιο ζήτημα, αλλά αν θέλετε τον καλύτερο φωτισμό σε ποιότητα , μπορείτε να δοκιμάσετε μια από αυτές τις λύσεις:

Αγοράστε ενα λευκό λαμπτήρα 32K (ρωτήστε τον προμηθευτή του υλικού σας).
Τοποθετήστε ένα χρωματιστό ζελέ μπροστά από το φως για να διορθώσετε το χρώμα.

Μιλώντας για gel, το άλλο μεγάλο μειονέκτημα αυτών των φώτων είναι ότι δεν υπάρχει ενσωματωμένο σύστημα για την τοποθέτηση αξεσουάρ, όπως τζελ και διαχύτες. Μπορείτε να αγορασετε ξεχωριστα αξεσουάρ.

Επίσης θα διαπιστώσετε ότι δεν μπορεί να μεταβάλει την διαχυση του φωτισμου, δηλαδή από το διάχυτο φως (flood) σε spot. Αυτό δεν είναι κατι που ανησυχει τους περισσοτερους,αλλά αν χρειάζεστε αυτή τη λειτουργία μπορεί να χρειαστεί να εξετάσετε την αγορα επαγγελματικου κιτ φωτισμού βίντεο.


Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Reflectors

Οι επαγγελματικοι ανακλαστήρες χρησιμοποιουνται για την προσθήκη ή τον έλεγχο του φωτος σε μια σκηνή. Μπορείτε να φτιάξετε τον δικό σας από οποιοδήποτε μεγάλο αντανακλαστικό αντικείμενο, αν και το ακριβές χρώμα και η ανακλαστικότητα θα επηρεάσουν προφανώς το φωτισμο σας.
Κοινες προτάσεις για εναν αυτοσχέδιο ανακλαστήρα:

Σκίαστρα παρμπρίζ (φωτογραφία)

Φύλλο foamcore
Φύλλο Πολυστερίνης
Χοντρό χαρτόνι, ή αλουμινόχαρτο σε χαρτόνι (δοκιμάστε τις δύο πλευρές του φύλλου για τα διαφορετικά αποτελέσματα)
Whiteboard
Κουβέρτα επιβίωσης (χρυσό στη μία πλευρά και το ασήμι από την άλλη)


Power

Θα χρειαστείτε μερικά καλώδια επέκτασης ποικιλου μηκους, συν 1 ή περισσοτερα multi-boxes με ενσωματωμένα trip switches. Βοηθά να έχουμε μια ξεχωριστή θήκη μεταφοράς για τα καλώδια τροφοδοσίας.


Συνεχιζεται...
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.053
Reaction score
4.347
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

Tips for Lighting People


Το απαλό φως δημιουργεί μια πιο ζεστή αίσθηση στο προσωπο απο ενα πιο «σκληρο».

Αποφύγετε την ισχυρες σκιές της μύτης ή οποιαδήποτε έντονη αντίθεση στο πρόσωπο. Τοποθετήστε το key light στην ίδια πλευρά με την κάμερα να συμπληρώσετε τις σκιές.

Αποφυγετε τις αντανακλάσεις από τα γυαλιά. Μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσετε τη θέση του αντικειμένου ή τα φώτα για να γίνει αυτό.

Προσοχή σε φαλακρό κεφάλι - μπορει να αντανακλα πολύ φως και εμφανίζεται υπερβολικά εκτεθειμένο. :116:
Δοκιμάστε με ένα gel διάχυσης την εξασθένιση του φωτός ή να το κάνετε πιο soft.

Επισης, το soft light και η διάχυση βοηθουν στη μείωση της εμφάνισης των ρυτίδων.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κουρτίνα ντους παγωμενη για να δημιουργησετε διάχυση. Κρεμάστε την κουρτίνα μπροστά από το φως (τα φώτα), αλλά να είστε προσεκτικοί - η κουρτίνα θα λιώσει, εάν ειναι πάρα πολύ κοντά!

Χρησιμοποιήστε ένα κινέζικο φανάρι για ένα ωραίο soft close-up φως.



Lighting Safety​

Τα φώτα είναι πολύ καυτα!Μπορεί να καειτε άσχημα ή να βάλετε φωτιά στα πράγματα.
Τα φώτα αντλούν πολύ ρεύμα, προσέξτε τις πηγές ενέργειας απο υπερφόρτωση.

Κρατήστε τους παρευρισκόμενους -περίεργους μακριά από τα φώτα για να μην γίνει κάποιο ατύχημα
Πάντα να είστε εξαιρετικά προσεκτικοί με τη θερμότητα που δημιουργείται από τα φώτα. Περιμένετε μέχρι να κρυώσουν πριν τα αγγίξετε .
Μην χειρίζεστε λαμπες με τα δάχτυλά σας - χρησιμοποιήστε ένα κομμάτι ύφασμα ή κάτι άλλο.

Χρησιμοποιείτε μόνο υλικό για το τζελ το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για το φωτισμό. Μην χρησιμοποιείτε χαρτί, διαφανές χαρτί, λαδόκολλα, πλαστικά, κλπ. Ποτέ δεν αποδίδουν τίποτα σε ένα φως το οποίο δεν έχει σχεδιαστεί για την εφαρμογή.

Βεβαιωθείτε ότι το φως είναι σταθερό και τα χαλαρά καλώδια είναι καλά στερεωμένα στο έδαφος.

Τα φώτα «διψουν» για ρεύμα... – προσέχουμε τις πρίζες για υπερφόρτωση. Ποτέ βύσμα πάνω από 2KW του φωτισμού σε ένα εσωτερικό σημείο ισχύος.

Βεβαιωθείτε ότι όλα τα φώτα έχουν επαρκή εξαερισμό και ποτέ δεν καλυπτονται.

-------


Ευχαριστώ για την υπομονή σας...
Να είστε όλοι καλά...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Ότι και να πει κανείς είναι λίγο. Το άρθρο είναι πραγματικά εκπληκτικό!
Τα σέβη μου! :607:

...
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.642
Reaction score
94.598
Απάντηση: Bιντεοκαμερα και Φωτισμος

:624:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.606
Μηνύματα
2.867.573
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top