B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Μηνύματα
112
Reaction score
0
Σημερα το πρωι ειχαμε προγραμματισμενη επισκεψη στην ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ με σκοπο να ακουσουμε τα προαναφερθεντα ηχεια με τους ενισχυτες της AUDIO VALVE (Challenger 115), προενισχυτη της ιδιας εταιριας (Eclipse) και πηγη το Accustic Arts MK2. Κατ αρχην να σας πω οτι τα συγκεκριμενα ηχεια τακουσα 5-6 φορες, ομως σχεδον παντα με τα ενισχυτικα της CLASSE. Επρεπε λοιπον να δοκιμασω αν ταιριαζουν με τα δικα μου ενισχυτικα μιας και πολλοι μου ειπαν οτι τα 802 ειναι πολυ δυσκολα για λυχνιες και ιδιατερα για το χαμηλο, πολυ δυσκολα ο λαμπατος θα μπορεσει να το βγαλει στο ακεραιο.
Ετσι αφου εγιναν οι καταληλες συνδεσεις αρχισαμε πρωτα με με γυναικειες φωνες (Patricia Barber, Madeleine Peyroux, Diana Krall). Απο την πρωτη στιγμη οι φοβοι περι οδηγησης πηγαν περιπατο. Το ποτενσιομετρο της εντασης ηταν στο ιδιο σημειο οπως και στο σπιτι με τα B&W 704 και η ενταση ακουγουταν ιδια. Ακολουθησε η TONI BRAXTON & MARY J BLIGE. Εδω ηταν που ειχα την αγωνια για τον ελεγχο των χαμηλων. Αλλα ευτυχως οι ενισχυτες τα πηγαν μια χαρα. Σε καμμια περιπτωση δεν ενιωσα οτι υστερουν σε κατι απο τους καλους τρανζιστορατους. Σημειωτεον οτι εβαλα της EL 34 παρολο που στο σπιτι εχω και τις 6550, αλλα σκεφτηκα οτι αν τα πανε οι EL 34 οι 6550 θα τα πανε ακομη καλυτερα. Απο κει και περα ακουσαμε αρκετα δισκακια τζαζ, ποπ, και κλασικη (περιπου 3 ωρες). Φυσικα εδωσα ιδιατερη βαρυτητα και στις υψηλες συχνοτητες οπου το διαμαντι της Β&W δινει ρεστα.
Γενικα μπορω να πω οτι ηταν μια εξαιρετικη ακροαση και σιγουρα σαυτην κατηγορια χρηματων μπορει να υπαρχουν πολλα καλα ηχεια, αλλα ο μυθος της λαμπας και των υποτιθεμενων δυσκολων ηχειων της B&W 802D για μενα εσβησε και ειναι ενα πιο πρωτα συστηματα εχω υποψιν μου για αγορα. Θα ηθελα επισης να σας πω και για ενα προβλημα που υπαρχει με τις δοκιμες. Αν θελησω να ακουσω και ηχεια στην Αθηνα, θα πρεπει να κουβαλαω στο αυτοκινητο τους ενισχυτες, προ, σιντι και τι γινεται σενα αποτομο φρεναρισμα, μια λακουβα? Καποια πραγματα λες οτι ετσι πρεπει να γινονται άλλα στην πραξη δεν ειναι τοσο ευκολα. Παντως επειδη δεν μαρεσει η κατηγορια των αναποφασιστων και μαρεσει η μουσικη μεχρι το καλοκαιρι θα καταληξω οριστικα.
Θα ηθελα να ρωτησω και κατι απο τεχνικης αποψης που ισως καποιος γνωριζει. Τα υλικα που χρησιμοποιουνται στο συγκεκριμενο ηχειο (μεγαφωνο, κροσοβερ), πως γενικα χαρακτηριζονται για την κατηγορια που κινειτε το ηχειο?
Ευχαριστω για την υπομονη σας
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Σημερα το πρωι ειχαμε προγραμματισμενη επισκεψη στην ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ με σκοπο να ακουσουμε τα προαναφερθεντα ηχεια με τους ενισχυτες της AUDIO VALVE (Challenger 115), προενισχυτη της ιδιας εταιριας (Eclipse) και πηγη το Accustic Arts MK2. Κατ αρχην να σας πω οτι τα συγκεκριμενα ηχεια τακουσα 5-6 φορες, ομως σχεδον παντα με τα ενισχυτικα της CLASSE. Επρεπε λοιπον να δοκιμασω αν ταιριαζουν με τα δικα μου ενισχυτικα μιας και πολλοι μου ειπαν οτι τα 802 ειναι πολυ δυσκολα για λυχνιες και ιδιατερα για το χαμηλο, πολυ δυσκολα ο λαμπατος θα μπορεσει να το βγαλει στο ακεραιο.
Ετσι αφου εγιναν οι καταληλες συνδεσεις αρχισαμε πρωτα με με γυναικειες φωνες (Patricia Barber, Madeleine Peyroux, Diana Krall). Απο την πρωτη στιγμη οι φοβοι περι οδηγησης πηγαν περιπατο. Το ποτενσιομετρο της εντασης ηταν στο ιδιο σημειο οπως και στο σπιτι με τα B&W 704 και η ενταση ακουγουταν ιδια. Ακολουθησε η TONI BRAXTON & MARY J BLIGE. Εδω ηταν που ειχα την αγωνια για τον ελεγχο των χαμηλων. Αλλα ευτυχως οι ενισχυτες τα πηγαν μια χαρα. Σε καμμια περιπτωση δεν ενιωσα οτι υστερουν σε κατι απο τους καλους τρανζιστορατους. Σημειωτεον οτι εβαλα της EL 34 παρολο που στο σπιτι εχω και τις 6550, αλλα σκεφτηκα οτι αν τα πανε οι EL 34 οι 6550 θα τα πανε ακομη καλυτερα. Απο κει και περα ακουσαμε αρκετα δισκακια τζαζ, ποπ, και κλασικη (περιπου 3 ωρες). Φυσικα εδωσα ιδιατερη βαρυτητα και στις υψηλες συχνοτητες οπου το διαμαντι της Β&W δινει ρεστα.
Γενικα μπορω να πω οτι ηταν μια εξαιρετικη ακροαση και σιγουρα σαυτην κατηγορια χρηματων μπορει να υπαρχουν πολλα καλα ηχεια, αλλα ο μυθος της λαμπας και των υποτιθεμενων δυσκολων ηχειων της B&W 802D για μενα εσβησε και ειναι ενα πιο πρωτα συστηματα εχω υποψιν μου για αγορα. Θα ηθελα επισης να σας πω και για ενα προβλημα που υπαρχει με τις δοκιμες. Αν θελησω να ακουσω και ηχεια στην Αθηνα, θα πρεπει να κουβαλαω στο αυτοκινητο τους ενισχυτες, προ, σιντι και τι γινεται σενα αποτομο φρεναρισμα, μια λακουβα? Καποια πραγματα λες οτι ετσι πρεπει να γινονται άλλα στην πραξη δεν ειναι τοσο ευκολα. Παντως επειδη δεν μαρεσει η κατηγορια των αναποφασιστων και μαρεσει η μουσικη μεχρι το καλοκαιρι θα καταληξω οριστικα.
Θα ηθελα να ρωτησω και κατι απο τεχνικης αποψης που ισως καποιος γνωριζει. Τα υλικα που χρησιμοποιουνται στο συγκεκριμενο ηχειο (μεγαφωνο, κροσοβερ), πως γενικα χαρακτηριζονται για την κατηγορια που κινειτε το ηχειο?
Ευχαριστω για την υπομονη σας
Αγαπητή Λένα

Το ηχείο συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στις καλύτερες

συμβατικές ηλεκτροδυναμικές υλοποιήσεις.

Καμπίνα. μεγάφωνα , κροσσόβερ είναι όλα υψηλής

ποιότητας.

Γενικότερα σαν σχεδίαση δεν επιδέχεται αρνητικές κριτικές.

Ανήκει μάλλον στην "ορθόδοξη-τεχνοκρατική" αντίληψη

του αντικειμένου που δίνει έμφαση σε ένα προϊόν

που πρωτίστως οφείλει να έχει άψογη συμπεριφορά

στον πάγκο των μετρήσεων.

Αν σου αρέσει αυτός ο ήχος προχώρα άφοβα.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Λενα
αφου καταρχας σου πω παλι την γνωμη μου οτι οι EL34 παιζουν πολυ καλυτερα στις υψηλες απο τις 6550 θα συμφωνησω μαζι σου οτι ο συνδτασμος με το διαμαντενιο τουιτερ των 802 πρεπει να ειναι πολυ καλος.
Ομως για το φασμα των χαμηλων οι ενισχυτες ειναι λιγοι. Αν σου αρεσε το αποτελεσμα, φαντασου πως θα ηταν αυτο αν υπηχε επιπλεον ισχυ σε αυτο το μερος του φασματος που ειναι το πιο ενεργοβορο και ποσο δεν θα κουραζονταν οι λαμπες, ενω θα απεδιδαν και πιο αβιαστα. Πιστευω αν καταληξεις σε εναν τετοιο συνδυασμο, χρειαζεσαι τουλαχιστον αλλο ενα ζευγαρι τελικων με 6550.
 

Μηνύματα
112
Reaction score
0
Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Θαναση δεν ειναι λιγο υπερβολικο? Το ποτενσιομετρο της εντασης του προ ηταν στο 1/4 και τα ηχεια κελαηδουσαν. Δεν προσεξα καποιας μορφης "ζορισμα". Ανεβασα λιγο παραπανω στην TONI BRAXTON για τον λογο οτι ηθελα να ακουσω το μπασο του ηχειου στε μεγαλυτερες εντασεις. Στην ιδια ενταση οταν εβαζα στα δικα μου ηχεια το συγκεκριμενο cd, τα προειδοποιητικα κοκινα ledακια του ενισχυτη μου αναβοσβηναν. Εδω δεν συνεβει ποτε. Λες και τα 802 ειναι πιο ευκολα απο τα 704! Δεν ξερω αν ειχε σημασια οτι ο Βασιλης τα συνεδεσε στα 4 ΩΜ, ενω στο σπιτι τα εχω στα 8 ΩΜ. Θαναση αν δεν κανω λαθος εσυ εχεις τα ANALYSIS. Ποιο μοντελο? Επειδη ειναι ειναι πανελ φανταζομαι οτι η στερεοφωνικη εικονα που εχεις ειναι αψογη. Απο μια προσωπικη εμπειρια με αναλογα ηχεια ακουγα πεντακαθαρα τον καθε ηχο απο αριστερο και δεξι ηχειο και με εξαιρετικες χρειες. Ομως δεν υπηρχε η σκηνικη παρουσια της ορχηστρας. Δηλαδη για παραδειγμα το πιανο στην μεση λιγο πιο αριστερο ο μπασιστας τα κρουστα αριστερα -δεξια. Αυτο στα δικα μου ηχεια το απολαμβανω στα περισσοτερα κομματια θα ηθελα την γνωμη σου απο τα δικα σου, οπως και του Νικου απο τα Magnepan 3.6
Βασιλης ειχες γραψει στην τελευταια ακροαση της "ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ" για καποιο ελαφρυ μπουμαρισμα που κατα την γνωμη σου προερχοταν απο το ξυλινο δαπεδο. Αυτο το προσεξα κι εγω χτες αλλα κατα την δικια μου γνωμη εχει να κανει με το στησιμο των ηχειων (αποστσεις ηχειων απο τοιχο, μεταξυ τους). Σιγουρα δεν ειναι θεμα προβληματος ηχειων η ενισχυτικων κι επειδη ειναι βαρια (κοντα στα 90 κιλα το καθενα) δεν ειναι και τοσο ευκολο να τα αλλαξεις τοποθετηση.
 

Μηνύματα
9.946
Reaction score
33
Λένα,
Πολλές πληροφορίες (υλικά, τεχνολογίες κλπ) για τα B&W 802Dμπορείς να βρείς εδώ:

http://www.bowers-wilkins.co.uk/display.aspx?infid=1157

Επίσης πρέπει να ξέρεις ότι έρχονται με ροδάκια ώστε να μπορείς να τα μετακινείς εύκολα και όταν βρεις την θέση τους μπορείς να βάλεις τις ποιο βαριές βάσεις τους:
«All three models that have aluminium plinths are supplied with roller glides for easy manœuvrability. These may be replaced by optional heavy-duty feet if preferred. This new foot design is double-ended, with a spike for carpeted floors at one end and a clear, non-marking rubber pad at the other for more vulnerable surfaces. A total of 40mm (1.6 in) height adjustment is possible, which allows a few degrees of tilt if necessary»
 

Μηνύματα
112
Reaction score
0
Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Καλα τα ροδακια (δεν το ηξερα οτι υπαρχουν) ομως για μετακινηση σε μεζονετα απο τον ενα οροφο στον αλλο αν καποτε συμβει τοτε χμ...
Τελος παντων αυτα ειναι ευχαριστα προβληματα.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Θαναση δεν ειναι λιγο υπερβολικο? Το ποτενσιομετρο της εντασης του προ ηταν στο 1/4 και τα ηχεια κελαηδουσαν. Δεν προσεξα καποιας μορφης "ζορισμα". Ανεβασα λιγο παραπανω στην TONI BRAXTON για τον λογο οτι ηθελα να ακουσω το μπασο του ηχειου στε μεγαλυτερες εντασεις. Στην ιδια ενταση οταν εβαζα στα δικα μου ηχεια το συγκεκριμενο cd, τα προειδοποιητικα κοκινα ledακια του ενισχυτη μου αναβοσβηναν. Εδω δεν συνεβει ποτε. Λες και τα 802 ειναι πιο ευκολα απο τα 704! Δεν ξερω αν ειχε σημασια οτι ο Βασιλης τα συνεδεσε στα 4 ΩΜ, ενω στο σπιτι τα εχω στα 8 ΩΜ. Θαναση αν δεν κανω λαθος εσυ εχεις τα ANALYSIS. Ποιο μοντελο? Επειδη ειναι ειναι πανελ φανταζομαι οτι η στερεοφωνικη εικονα που εχεις ειναι αψογη. Απο μια προσωπικη εμπειρια με αναλογα ηχεια ακουγα πεντακαθαρα τον καθε ηχο απο αριστερο και δεξι ηχειο και με εξαιρετικες χρειες. Ομως δεν υπηρχε η σκηνικη παρουσια της ορχηστρας. Δηλαδη για παραδειγμα το πιανο στην μεση λιγο πιο αριστερο ο μπασιστας τα κρουστα αριστερα -δεξια. Αυτο στα δικα μου ηχεια το απολαμβανω στα περισσοτερα κομματια θα ηθελα την γνωμη σου απο τα δικα σου, οπως και του Νικου απο τα Magnepan 3.6
Βασιλης ειχες γραψει στην τελευταια ακροαση της "ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ" για καποιο ελαφρυ μπουμαρισμα που κατα την γνωμη σου προερχοταν απο το ξυλινο δαπεδο. Αυτο το προσεξα κι εγω χτες αλλα κατα την δικια μου γνωμη εχει να κανει με το στησιμο των ηχειων (αποστσεις ηχειων απο τοιχο, μεταξυ τους). Σιγουρα δεν ειναι θεμα προβληματος ηχειων η ενισχυτικων κι επειδη ειναι βαρια (κοντα στα 90 κιλα το καθενα) δεν ειναι και τοσο ευκολο να τα αλλαξεις τοποθετηση.
Απαντώ εγώ έστω και αν δεν με λένε Θανάση! :114:

1) Ο Θανάσης δεν έχει ακούσει ακόμη τα Analysis του

γιατί θέλουν (και ήθελαν εξ αρχής επισκευή).

2) Τα Analysis όπως και τα Magnepan έχουν άψογη

στερεοφωνική εικόνα (πλάτος, βάθος,εστίαση, τοποθέτηση

οργάνων στον χώρο) και καταπληκτική σκηνική παρουσία.

Ολα αυτά υπό μια βασική προυπόθεση. Να στηθούν σωστά

στον χώρο και μακριά από τους τοίχους (κυρίως τον πίσω)

για να γίνει σωστή εκμετάλλευση της χρονικής καθυστέρησης

του πίσω ανακλώμενου κύματος σε σχέση με το εκπεμπόμενο

από "μπροστά" κύμα.

3) Τα 802D έχουν (με τα κατάλληλα συνοδά, την σωστή

τοποθέτηση και τον σωστό χώρο) εξαιρετικό χαμηλό!

Δεν πρόκειται όμως ποτέ να εκμαιεύσεις στο maximum

αυτή την δυνατότητα χρησιμοποιώντας λάμπες.

Ένας ελαφρύς (στην καλύτερη περίπτωση) υποέλεγχος

θα υπάρχει μαζί με μια αίσθηση βάρους και έλλειψη

ταχύτητας και στακάτου χαρακτήρα. (έστω και λίγο-

πάντα με λάμπες).

4) Το ξύλινο πάτωμα συνήθως απορροφά ενέργεια χαμηλού

και ενίοτε (όχι πάντα) βοηθάει και δεν προσθέτει πρόβλημα στην

περίπτωση "μπουμαρίσματος".
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Λενα πολλες φορες νομιζεις οτι μια λαμπα οδηγα σωστα ενα ηχειο. Μεχρι να ακουσεις την οδηγηση του ηχειου απο τρανζιστορ.
 

Μηνύματα
112
Reaction score
0
Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Πριν την αγορα των ενισχυτων μου υποτιθεται οτι το ειχα ψαξει παρα πολυ το θεμα και κατεληξα στους AUDIO VALVE, γιατι ειχαν καποιες ιδιαιτεροτητες οπως για παραδειγμα της ικανοτητας στο να οδηγουν δυσκολα φορτια και και να ξεζουμιζουν το χαμηλο τους διατηροντας και ολα τα θετικα χαρακτηριστικα της λυχνιας. Το τελειο δεν ψαχνω γιατι δεν θα το βρω και στο οικονομικο πρεπει να βαζουμε και καποια ορια. Το μονο που ζηταω ενα οσο το δυνατο πιο ισοροπημενο συστημα για να μην μενω με την πικρια οτι εχω εναν ενισχυτη καποιων δυνατοτητων και περνω κατι πολυ λιγοτερο επειδη για παραδειγμα δεν ανταποκρινεται το ηχειο. Απο κει και περα κι επειδη η τεχνολογια προχωραει παντα θα βγαινουν καλυτερα προιοντα και ενδεχομενως και φθηνοτερα. Ομως καποτε πρεπει να τελειωσουμε με τα μηχανηματα και να απολαμβανουμε την μουσικη. Ολες οι παρατηρησεις σου Βασιλη και σεβαστες ειναι και αποδεκτες.
Νομιζω οτι η καθε διαφορετικη τεχνολογια (βλεπε και πανελ) τουλαχιστον προς το παρων εχει και τα μειονεκτηματα της. Γι αυτο κι εμεις ειμαστε προβληματισμενοι και δυσκολευομαστε για τις αποφασεις μιας και τα χρηματα που ξοδευουμε δεν ειναι λιγα. Παντως εσεις που ειστε παλιοι στον χωρο εχετε και καποιες ικανοτητες να "πειραζετε" τα μηχανηματα σας και να περνετε καποια αποτελεσματα καλυτερα απο αυτα των κατασκευαστουν. Εμεις αρκουμαστε να τα διαβαζουμε και να σας ζηλευουμε.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Τα 802D είναι αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους εκπροσώπους των ηλεκτροδυναμικών ηχείων. Προσεγμένη κατασκευή από μια εταιρία που πάντα ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες και φέρεται τίμια στους πελάτες της. Αν για παράδειγμα έχεις ένα ατύχημα με κάποιο μεγάφωνο, η συγκεκριμένη εταιρία γνωρίζω ότι δεν θα σε τιμωρήσει ζητώντας σου ένα κάρο λεφτά. Αυτά είναι στοιχεία που πρέπει να λαμβάνεις υπόψη σου γιατί μια τέτοια αγορά είναι επένδυση.

Ξεκινώντας λίγο από την αρχή, πρέπει να πω ότι ο δρόμος που διάλεξες Λένα είναι λίγο ανάποδος. Εννοώ ότι πρωταρχική σημασία για το κτίσιμο ενός συστήματος είναι ο ηλεκτρομηχανικός μετατροπέας και μετά έρχεται το θέμα της ισχύος. Συνεπώς, το μοναδικό κριτήριο που πρέπει να έχουμε πριν από μια αγορά, είναι τα βασικά ηχητικά χαρακτηριστικά του ηχείου. Αυτά δεν θα αλλάξουν ποτέ, με όσους ενισχυτές κι αν τα δοκιμάσεις. Η διαδικασία επιλογής ενισχυτικών, ξεκινά ΜΟΝΟΝ αφού εντοπίσεις και επιλέξεις τα βασικά ηχητικά χαρακτηριστικά του ηχείου. Είναι προφανές, ότι σε κανέναν άλλον χώρο πλην του δικού σου, δεν θα ακούσεις τα συγκεκριμένα ηχεία όπως θα ήθελες. Ο χώρος είναι τόσο σημαντικός όσο και τα ενισχυτικά. Ως εκ τούτου, η ακρόαση ενός σετάπ σε έναν άλλον χώρο δεν είναι συνθήκη ικανή να σε σπρώξει αυτομάτως σε μια αγορά. Αυτό που πρέπει όμως να αποκομίσεις, πάντα με βάση την εμπειρία σου, αλλά και τις απόψεις των φίλων σου, είναι αυτό που λέμε η "κεντρική ιδέα", η επάρκεια ή όχι του ηχείου στους τομείς που σε ενδιαφέρουν. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες που θα λύσεις, τόσο με την βοήθεια των ενισχυτικών και των πηγών, όσο και... του χώρου σου.

Όσο πιο δύσκολο δε, είναι να στηθεί ένα ηχείο στον χώρο (βλέπε πάνελ), τόσο οι διαφορές ενός συστήματος από ένα άλλο (ακόμη και με το ίδιο σετάπ), θα μεγαλώνουν.

Επί της ουσίας, οι ενισχυτές σου αρκούν για να δώσουν επαρκείς εντάσεις, αν δεν έχεις τεράστιο χώρο. Όμως, το κυνήγι της ηχητικής πιστότητας συμπεριλαμβάνει υπερβολές και υπερβάσεις των εκσκαμμένων. Για να μην πολυλογώ επί τούτου, σου μεταφέρω το απόφθεγμα του Κωσταυτιά: "την ισχύ πολλοί εμίσησαν, την πολύ ισχύ ουδείς". Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, και η magnepan στο site της αναφέρει ότι τα ηχεία οδηγούνται εύκολα. Όμως σε εκθέσεις που λαμβάνει μέρος η ίδια, προτιμά πολυενίσχυση με τερατάκια πολλών εκατοντάδων watt...

Κατά την άποψή μου, η σκηνική παρουσία της ορχήστρας και η χωροταξική σαφήνεια των οργάνων, είναι περισσότερο θέμα ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΗΣ. Όμως, η ενέργεια που αποδίδει αυτή η ορχήστρα και ο τρόπος με τον οποίον φορτίζει το ηχείο τον χώρο, μακράν τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά σε ένα σύστημα αξιώσεων, είναι αποκλειστικό θέμα των ενισχυτικών.

Ακόμη κι αν με αρκετό ψάξιμο βρεις όλα τα υπόλοιπα κολοκυθοπιτάδικα χαρακτηριστικά, (χροιές, μουσικότητες, διαχωρισμός οργάνων κλπ), το παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να το βρεις ΑΝ δεν το επιτρέπει ο τρόπος οδήγησης του εν λόγω ηχείου. Το αποτέλεσμα είναι τραγικά διαφορετικό, δεδομένου του χώρου. Magnepan έχει και κάποιος με 80W λάμπα, magnepan έχω κι εγώ με 500W tripath και sub με 1000W class D κάτω από τους 40 κύκλους, magnepan έχει κι ο καρντάσης με μερικά κιλοβάτ ανά ηχείο και άλλα τόσα στο sub. Πιστεύεις ότι αυτά τα τρία magnepan παίζουν το ίδιο ή ότι το "πρόβλημα" ήταν οι θέσεις των οργάνων στον χώρο και τα "μπάσα";

Τελειώνοντας. Τα ηχεία που άκουσες στου Βασίλη, είναι ικανότατα να δώσουν ΟΛΑ τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όσα ζητάς και όσα θα ανακαλύψεις στο μέλλον. Σε διαβεβαιώνω πως ότι αρλούμπες και να λέμε εμείς, ικανότερος άνθρωπος από τον Βασίλη για να σου πει πως θα τα οδηγήσεις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Εφόσον τα συγκεκριμένα ηχεία καλύπτουν μεγάλο ποσοστό των ηχητικών σου προτιμήσεων, η άποψή μου είναι να κάνεις ίσως έναν ελαφρύ συμβιβασμό και να τα οδηγήσεις με τους ενισχυτές που έχεις. Και λέω ίσως διότι δεν γνωρίζω τον χώρο ακρόασης, την απόσταση της θέσης ακρόασης από τα ηχεία κλπ. Άλλωστε, η αγορά ενός ηχείου αυτών των δυνατοτήτων, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο δρόμος τελειώνει εδώ.

Κάθε σύστημα οφείλει να χτιστεί γύρω από τα ηχεία και έτσι πρέπει να γίνονται οι επιλογές των συνοδών μηχανημάτων. Και τελικά, η γλύκα του χόμπι μας αυτή ακριβώς είναι: Να προσπαθούμε να πάρουμε το maximum των δυνατοτήτων των ηχείων μας, δεδομένου του χώρου μας.

...
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Re: Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Το ποτενσιομετρο της εντασης του προ ηταν στο 1/4 και τα ηχεια κελαηδουσαν. Δεν προσεξα καποιας μορφης "ζορισμα".
Η θεση του ποτενσιομετρου δεν ειναι ενδεικτικη κανενος μεγεθους παρα μονο της ικανοτητας οδηγησης του προενισχυτη. Δηλαδη η θεση 1/4 δεν λεει απολυτως τιποτε οσον αφορα τα ζητουμενα της δοκιμης. Με αλλον προενισχυτη το συστημα θα δουλευε στην ιδια Ηχητικη σταθμη με το ποτενσιομετρο πχ στη μεση.

Ανεβασα λιγο παραπανω στην TONI BRAXTON για τον λογο οτι ηθελα να ακουσω το μπασο του ηχειου στε μεγαλυτερες εντασεις. Στην ιδια ενταση οταν εβαζα στα δικα μου ηχεια το συγκεκριμενο cd, τα προειδοποιητικα κοκινα ledακια του ενισχυτη μου αναβοσβηναν. Εδω δεν συνεβει ποτε. Λες και τα 802 ειναι πιο ευκολα απο τα 704! Δεν ξερω αν ειχε σημασια οτι ο Βασιλης τα συνεδεσε στα 4 ΩΜ, ενω στο σπιτι τα εχω στα 8 ΩΜ.
Ειναι γεγονος οτι εαν σε ενα λαμπατο γινει χρηση της ληψης των 4 Ω, κατα κανονα ο Ενισχυτης φορτωνεται πιο ανετα και το αποτελεσμα ειναι λιγοτερο εντατικη λειτουργια των λυχνιων Εξοδου.

Βεβαια το "τελειωμα" απο πλευρας Ισχυος ερχεται νωριτερα, (σε χαμηλοτερη θεση του ποτενσιομετρου). Αλλά, μεχρι να φτασει στο οριο ψαλιδισμου του ο Ενισχυτης ακουγεται καλυτερα απο την περιπτωση που ειναι συνδεδεμενος στα 8Ω.

Τα λεντακια του Ενισχυτη σου δειχνουν αυτο ακριβως. Μαλιστα εχουν αποκτησει κατα 40% μεγαλυτερη "ευαισθησια" στο αναμα λογω χρησης των 6550. Μην τους δινεις και πολυ σημασια κατα την χρηση.

Κατι αλλο. Διαφωνω με τον Θαναση οτι οι EL34 εχουν καλυτερα πριμα απο τις 6550. Κατα την γνωμη μου οι 6550 εχουν κορυφαια πριμα οσον αφορα την παρουσια, την λεπτομερεια και την αναλυση.

Βεβαια αυτο κυμαινεται πρωτον απο Ενισχυτη σε Ενισχυτη, και δευτερον αναλογα και τον κατασκευαστη των λυχνιων. Συμφωνα με δικες παρατηρησεις μεταξυ 6550 και EL34 της Electroharmonix δεν υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες στο θεμα αυτο, οσο συμβαινει στις Svetlana, ενδεικτικο οτι οι τελευταιες ειναι πιο αποκαλυπτικες.



οπα
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Μιχάλη με την άδειά σου... έκανα μια μικροεπέμβαση στο post σου για να είναι περισσότερο ευανάγνωστο. Καλά δεν έκανα;

...
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Μιχάλη με την άδειά σου... έκανα μια μικροεπέμβαση στο post σου για να είναι περισσότερο ευανάγνωστο. Καλά δεν έκανα;

...
Καλα εκανες αλλα αυτο το προβλημα δεν θα λυθει ποτε εαν δεν καταργησεις την δυνατοτητα επιλογης μεταξυ των δυο styles. Προσωπικα θα προτιμουσα το ανοιχτο φοντο.
 



Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Και οι KT-88 Μιχαλη;
Εχω τις ΕLECTROHARMONIX και τις SUNGUANG. Προσωπικα οι κινεζικες εχουν καλυτερες υψηλες, αλλα χανουν σε μεσοχαμηλες και οι ρωσικες το αντιθετο. Η γνωμη σου και σε σχεση με τις 6550;
 

Μηνύματα
518
Reaction score
77
Re: Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

..........
Βασιλης ειχες γραψει στην τελευταια ακροαση της "ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ" για καποιο ελαφρυ μπουμαρισμα που κατα την γνωμη σου προερχοταν απο το ξυλινο δαπεδο. .....

Δεν θυμάμαι να έχω γράψει κάτι τέτοιο. Και εάν το έγραψα ( ολίγον δύσκολο ) τότε κακώς το έγραψα.

Το "μπουμάρισμα" που ακούσθηκε ΔΕΝ οφείλεται στο δάπεδο αλλά πρωτίστως στις θέσεις των ηχείων στον χώρο.

Οσον αφορά την συνέργεια λάμπας - 802D στο μπάσο, τα σχόλια του Β. Τσαντουλή με καλύπτουν απόλυτα. Κάτι παραπλήσιο είχα συζητήσει με την κ. Ουσταμπασίδου όταν έψαχνε για ενισχυτικό σύστημα.
 

Μηνύματα
44
Reaction score
0
Κατά την άποψή μου, η σκηνική παρουσία της ορχήστρας και η χωροταξική σαφήνεια των οργάνων, είναι περισσότερο θέμα ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΗΣ. Όμως, η ενέργεια που αποδίδει αυτή η ορχήστρα και ο τρόπος με τον οποίον φορτίζει το ηχείο τον χώρο, μακράν τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά σε ένα σύστημα αξιώσεων, είναι αποκλειστικό θέμα των ενισχυτικών.

Ακόμη κι αν με αρκετό ψάξιμο βρεις όλα τα υπόλοιπα κολοκυθοπιτάδικα χαρακτηριστικά, (χροιές, μουσικότητες, διαχωρισμός οργάνων κλπ), το παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να το βρεις ΑΝ δεν το επιτρέπει ο τρόπος οδήγησης του εν λόγω ηχείου. Το αποτέλεσμα είναι τραγικά διαφορετικό, δεδομένου του χώρου. Magnepan έχει και κάποιος με 80W λάμπα, magnepan έχω κι εγώ με 500W tripath και sub με 1000W class D κάτω από τους 40 κύκλους, magnepan έχει κι ο καρντάσης με μερικά κιλοβάτ ανά ηχείο και άλλα τόσα στο sub. Πιστεύεις ότι αυτά τα τρία magnepan παίζουν το ίδιο ή ότι το "πρόβλημα" ήταν οι θέσεις των οργάνων στον χώρο και τα "μπάσα";


Κάθε σύστημα οφείλει να χτιστεί γύρω από τα ηχεία και έτσι πρέπει να γίνονται οι επιλογές των συνοδών μηχανημάτων. Και τελικά, η γλύκα του χόμπι μας αυτή ακριβώς είναι: Να προσπαθούμε να πάρουμε το maximum των δυνατοτήτων των ηχείων μας, δεδομένου του χώρου μας.

...

+100

Εδώ είναι όλο το παιχνίδι Νίκο, το ίδιο ηχείο, αλλιώς παίζει σε μια έκθεση, σε μια παρουσίαση, σε ένα σπίτι με πλακάκια, σε ένα σπίτι με πάτωμα και μεγαλύτερο/μεγαλύτερο εμβαδόν από το προηογύμενο, αλλά φυσικά με άλλη πηγή & οδήγηση!

Και όλα αυτά δημιουργούν τις συνήθεις προστριβές και τα εύκολα συμπεράσματα, α αυτό είναι δράμα, ή αυτό φοβερό και γίνονται παρεξηγήσεις και τσακωμοί -άνευ λόγου-.

Το θέμα είναι να πάρεις πολύ σωστά το μάξιμουμ και να χτίζεις ΣΥΣΤΗΜΑ (με ότι συμπεριλαμβάνει).

Νίκο μπράβο που μίλησες και για το θέμα πηγή!!!
ΓΙα να μην ξεχνιόμαστε, όταν το σήμα φύγει με παραμόρφωση :139:(π.χ. από λαμπάτα cdplayer) ήδη, αντε να το διορθώσεις μετά....:144:
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Και οι KT-88 Μιχαλη;
Εχω τις ΕLECTROHARMONIX και τις SUNGUANG. Προσωπικα οι κινεζικες ...
Εγω σε ειδα για μεσογειακο τυπο :142:
... εχουν καλυτερες υψηλες, αλλα χανουν σε μεσοχαμηλες και οι ρωσικες το αντιθετο. Η γνωμη σου και σε σχεση με τις 6550;
Θαναση τα εχουμε ξανασυζητησει αυτα.
Shuguang θα επαιρνα εαν δεν ειχα αλλη επιλογη (βλεπε μονο ορισμενες DHT).
Οι KT88 πιο πολυ σωμα στις χαμηλες. (Μεγιστη Ισχυς Ανοδου 42 Βαττ - διεθνως και διαχρονικα εκτος Κινας)
Οι 6550 πιο πολυ λεπτομερεια στις υψηλες. (Μεγιστη Ισχυς Ανοδου 35 Βαττ - αντικαθιστουν ανετα Κινεζικες ΚΤ88 )
Οι EL34 ουδετερες (Μεγιστη Ισχυς Ανοδου 25 Βαττ - διεθνως και διαχρονικα εκτος Κινας)
Svetlana-S (με τις στρογγυλες τρυπες) = Reflector.
Svetlana-C (με τις τετραγωνες τρυπες) is the best - fuck the rest.
Το θεμα οπως καταλαβαινεις ειναι περιοπης !

Αυτα ΙΜΗΟ
 

Μηνύματα
112
Reaction score
0
Απάντηση: B&W 802 D με λυχνιες - δοκιμη

Βασιλη (Χουρμουζιαδη) ενοουσα τον αλλο Βασιλη (Τσαντουλη), αυτος ειχε γραψει κατι σχετικο. Πολλοι Βασιληδες το μπερδεμα εγινε.
Μιχαλη γεια σου, ως συνηθως οι αποψεις σου τεκμηριωμενες με επιστημονικο τροπο, δεν αφηνεις περιθωριο να γραψουμε κατι, κι αμεσως μας κυνηγας για τα λαθη μας. Σε λιγο θα μας βαλεις και τιμωριες. (αστειευομαι)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.280
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top