bang and olufsen αλλαγή κεφαλής

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Καλησπέρα . αποφάσισα με την μετακόμιση που θα κάνω μέσα στις επομενες εβδομάδες να πάρω μαζί μου το πικάπ της μητέρας μου αφού η ίδια δεν το χρειάζεται και δεν ακούει πλέον δίσκους. το πρόβλημα είναι οτι εδω και μερικά χρόνια η κεφαλή έχει θέμα και σκοπεύω να την αλλάξω. είναι η συγκεκριμένη https://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=727
είμαι λίγο άσχετος με το όλο θέμα και το μόνο που ξέρω είναι οτι κοστίζει πολύ η συγκεκριμένη. υπάρχει περίπτωση να την αντικαταστήσω με μια φτηνή? τί πρέπει να ξέρω κατα την αγορά της? δεν μενδιαφέρει πολύ η ποιότητα της,ίσα που θέλω να πάζω κάποιους λίγους δίσκους που έχω. μπορώ να βρώ κάποια κεφαλή μέσα απο το skroutz? ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 

Μηνύματα
738
Reaction score
295
Πονεμένη ιστορία. Αν είσαι τυχερός θα βρεις καμιά στο κατοστάρικο στο ebay (μεταχειρισμένη εννοείται)
Δεν μπαίνει άλλη κεφαλή ουτε αλλάζει η βελόνα
Ποιο πικαπ είναι?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.210
Το πικάπ σου, λόγο χαμηλής μάζας βραχίονα, δέχεται πολύ συγκεκριμένων προδιαγραφών κεφαλές όσων αφορά την μάζα και την σκληρότητα της ανάρτησης.
Υπάρχει προσαρμογέας για να δεχτεί άλλες κεφαλές αλλά δεν είναι φτηνός και επιπλέον θα πρέπει να ψάξεις πολύ τα χαρακτηριστικά της καινούριας κεφαλής.
 



TGD

Μηνύματα
7.138
Reaction score
7.181
Όχι βέβαια. $250 έχει η αντίστοιχη καινούργια κεφαλή. Αν δεν έχει άλλο θέμα το πικάπ προχώρα, δεν θα βρεις πικάπ σε αυτά τα λεφτά. Απλά δες αν μπορείς να την αγοράσεις από την ΕΕ, να μην φας και τελωνείο.
 





Μηνύματα
4
Reaction score
2
Καλησπέρα . αποφάσισα με την μετακόμιση που θα κάνω μέσα στις επομενες εβδομάδες να πάρω μαζί μου το πικάπ της μητέρας μου αφού η ίδια δεν το χρειάζεται και δεν ακούει πλέον δίσκους. το πρόβλημα είναι οτι εδω και μερικά χρόνια η κεφαλή έχει θέμα και σκοπεύω να την αλλάξω. είναι η συγκεκριμένη https://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=727