Bi-Wire (Διπλοκαλωδίωση) – Bi-amp (Διενίσχυση)

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
741
Reaction score
971
Εισαγωγή:
Έχει χυθεί πολύ μελάνι σε εκατοντάδες sites για το συγκεκριμένο θέμα, με πολλές διαφωνίες αλλά και προσωπικές επιθέσεις μεταξύ των μελών, με άσχημους χαρακτηρισμούς κυρίως λόγω της προσβλητικής έκφρασης ‘’fool's bi-amping’’ ή της πιο ήπιας "buy-wiring" που χρησιμοποιεί η Wikipedia (implying it is nothing more than a marketing gimmick for expensive speaker wire) ή όπως πολλοί χρήστες που χρησιμοποιούν φράσεις του τύπου:
‘’Snake Oil’’, ‘’φύκια για μεταξωτές κορδέλες’’ ,’’κορόϊδα’’…οι οποίες έχουν καθιερωθεί για όσους υιοθετούν τη διπλοκαλωδίωση ενός μόνο ενισχυτή - ηχείων.

Η επανάληψη του θέματος Bi Wiring και στο avsite.gr με πιο εμπλουτισμένο υλικό πιστεύω θα βοηθήσει περαιτέρω και ευπρεπείς πετυχημένοι σχολιασμοί με εκ διαμέτρου αντίθετες γνώμες ή αρνητικοί σχολιασμοί στα όρια ευπρέπειας ίσως υπερκεράσουν και το ίδιο το άρθρο.

Όμως, παντού, όλοι οι διαφωνούντες συμφωνούν ότι το ιδανικό θα ήταν ο ενισχυτής να συνδέεται με το ηχείο με καλώδιο που να μη προκαλεί καμία απώλεια ισχύος ή παραμόρφωση .

Αυτό όμως πρακτικά μεταφράζεται σε ένα πάρα - πάρα πολύ κοντό καλώδιο ,δηλαδή σε σύρμα που δεν έχει ωμική , επαγωγική και χωρητική αντίσταση ή έχει εντελώς αμελητέα.
(Η ανάλυση του ανωτέρω και οι μετρήσεις ξεφεύγουν από το συγκεκριμένο θέμα θέμα)

Όπως δείχνω στη φωτογραφία το καλώδιο εξαρτάται από 3 χαρακτηριστικά και το καλύτερο θα είναι αυτό που έχει τις μικρότερες τιμές αυτών των 3 χαρακτηριστικών :

  1. Η ωμική αντίσταση : (R=ρl/S ) προκαλεί απώλεια σε όλες τις ακουστικές συχνότητες και αντιμετωπίζεται παραμετροποιώντας μια απ’ τις 3 παραμέτρους ( υλικό - χαλκός , άργυρος… , μήκος , διατομή) ή και συνδυάζοντας κάποιες απ' αυτές.
  2. Η χωρητικότητα θεωρείται για το ακουστικό φάσμα αμελητέα.
  3. Η επαγωγή (η επαγωγή ενός απλού αγωγού ονομάζεται αυτεπαγωγή ) προκαλεί απώλεια ανάλογα με τη συχνότητα . Πρακτικά όμως και η αυτεπαγωγή είναι αμελητέα (εκτός αν έχουμε μεγάλου μήκους καλώδιο τυλιγμένο σαν να ήταν πηνίο) ειδικά αν κάνουμε συστροφή των αγωγών του καλωδίου μεταξύ τους (αν δεν είναι πλεγμένα από τη ‘μάνα’ τους)
Ας δούμε τι λέει και η Wikipedia:
  • A 50 foot run (100 total feet of conductor) will have less than 1% capacitive loss in the audible range (to keep audible losses - up to 20,000 Hz - below 1%, the total capacitance in the cabling must be kept below about 2,700 pF)
  • A run of up to about 5 feet (10 total feet of conductor) will have less than 1% inductive loss in the audible range (to keep audible (up to 20,000 Hz) losses below 1%, the total inductance in the cabling must be kept below about 2 μH.)
Όλα τα άλλα (επιδερμικό φαινόμενο, πλακέ, μονόκλωνο , πολύκλωνο, μπλενταρισμένο, "opposing dielectric forces", "strand jumping"….) είναι μύθοι !!!!
Πχ: Regardless of marketing claims, skin effect has an inaudible and therefore negligible effect in typical inexpensive cables for loudspeaker or other audio signals

Διπλοκαλωδίωση (Bi - Wiring)


Δείτε και το VIDEO για Bi Wiring & Amping ΕΔΩ :
Το λογικό ερώτημα που προκύπτει είναι: Αφού τα μεγάφωνα λαμβάνουν ακριβώς το ΙΔΙΟ σήμα απ’ τον ενισχυτή πως υποτίθεται ότι βελτιώνει τον ήχο η σύνθεση BI-wiring ;
Δηλαδή αν τα καλώδια BI-wiring είναι ίδια με απλό καλώδιο (ίδιο μήκος , ίδια συνολική διατομή) , ισχυρίζομαι ότι ο ακροατής δεν ακούει καμιά βελτίωση του ήχου. Έχει όμως βελτίωση η τσέπη του κατασκευαστή καλωδίων που την γεμίζουν πλούσιοι μουσικόφιλοι αλλά φτωχοί σε απλές γνώσεις ηλεκτροτεχνίας & ηλεκτρονικών που για επίδειξη (?) αγοράζουν τα πιο ακριβά καλώδια και μάλιστα επιμένουν ότι ακούν και βελτιωμένο ήχο (αλλά και δεν τολμούν να κάνουν τυφλό test για προφανείς λόγους – ή αν το έκαναν σίγουρα θα επέμεναν ότι ‘’άκουγαν’’ διαφορά ) αλλά και απλοί καταναλωτές (που φυσικά κανένας τους δεν είναι φαντασιόπληκτος) που απλά είναι μη ενημερωμένοι.

Ένα άλλο απλό ερώτημα που θα έκανε κάποιος με βασικές γνώσεις ηλεκτρονικών θα ήταν:
‘’Καλά αφού , όπως διαφημίζεται, το σήμα φτάνει διαχωρισμένο στην είσοδο του ηχείου υπάρχει λόγος ύπαρξης του crossover???’’

Συμπέρασμα (υποκειμενικό):
Τα ‘’νέα’’ πανάκριβα καλώδια bi-wire που διαφημίζουν πολλές εταιρείες δεν είναι ούτε πανάκεια αλλά ούτε και πλασέμπο. Σίγουρα όμως δεν θα διορθώσετε τα όποια τυχόν προβλήματα έχει ο ενισχυτής ή το ηχείο, απλώς αλλάζοντας τα απλά καλώδια με bi-wire. Βέβαια Προσοχή: Ακόμα και ο καλύτερος ενισχυτής με τα πιο ακριβά απλά ή Bi-wire καλώδια , αλλά με χαλαρές , βρώμικες ή οξειδωμένες συνδέσεις μπορεί να προκαλέσει αρμονική παραμόρφωση και ενδοδιαμόρφωση.



Θέλετε όμως βελτίωση στο αποτέλεσμα της ηλεκτρικής σύνδεσης των ηχείων σας;

Τότε (γνώμη μου που υποστηρίζω) μη κάνετε διπλοκαλωδίωση αλλά μείνετε στη ‘’μονοκαλωδίωση’', χρησιμοποιήστε όμως καλώδιο Μεγαλύτερης Διατομής με ζεύγη συστραμμένα.

Βέβαια και διπλοκαλωδίωση να κάνετε, πάλι θα βελτιώσετε την ποιότητα της ηλεκτρικής σύνδεσης των ηχείων σας, όχι όμως με το επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι διάφοροι πωλητές και ‘’ειδικοί’’, αλλά γιατί απλά διπλασιάσατε τη διατομή των αγωγών και φυσικά έτσι μειώσατε τη αντίστασή τους ( R=ρl/S).

Φυσικά αν κρίνετε την τιμή λογική για το βαλάντιο σας, τότε αγοράστε bi-wire και αν όντως σας ικανοποιεί, ή έστω νομίζετε ότι σας ικανοποιεί, δεν χρειάζεται να απολογηθείτε για την επιλογή σας ούτε σε μένα ούτε σε κανέναν άλλον .

Εγώ αυτό που ήθελα να τονίσω στους αναγνώστες είναι ότι δεν απαιτείται η διπλοκαλωδίωση από έναν μόνο ενισχυτή στα ηχεία για να βελτιώσουμε τον ήχο.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....
 
Last edited:

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
741
Reaction score
971
1.jpg
Διπλοενίσχυση - Bi - Amping

Για large-scale audio εφαρμογές πχ σε concerts αλλά και για ενθουσιώδεις μουσικόφιλους του Hi-Fi και κυρίως με χρήση Ηλεκτροστατικών Μεγαφώνων (ESLs)

Τα αυτοενισχυόμενα ηχεία διαθέτουν δικό τους ενσωματωμένο ενισχυτή και είναι ένας τρόπος διενίσχυσης (Bi-amping) με τη διαφορά ότι τα crossovers (Passive Crossovers) βρίσκονται μετά τους ενισχυτές (εκτός αν το αυτοενισχυόμενο ηχείο διαθέτει active crossover – βλέπε τελευταία φωτογραφία).

Η bi-amping με 2 stereo τελικούς ενισχυτές έχει καθορισμένα αλλά και αποδείξιμα πλεονεκτήματα. Δηλαδή με την bi-amping αποστέλλεται ένα σήμα στο woofer και ένα διαφορετικό σήμα στο tweeter σε 2 δρόμων σύστημα. { Ένα σύστημα 3 δρόμων (woofer, midrange, tweeter) θα απαιτούσε tri-amping (3 stereo τελικούς ενισχυτές)}.



Πλεονεκτήματα bi-amping:
Η παραμόρφωση από ενδοδιαμόρφωση (αφού κάθε ενισχυτής οδηγεί μόνο ένα τμήμα του ακουστικού φάσματος) περιορίζεται στο ελάχιστο. Ο ενισχυτής για το tweeter μπορεί να έχει την ελάχιστη δυνατή ισχύ σε σχέση με τον ενισχυτή για το woofer (μείωση κόστους).
Μειονεκτήματα bi-amping :
Αυξημένο κόστος

Σήμερα υπάρχουν High power amplifiers με πολύ χαμηλή παραμόρφωση που θέτουν (?) στο περιθώριο το bi-amping.

Σ’ όλες τις ιστοσελίδες που μελέτησα το bi-amping, αυτό αναφέρεται με active outboard crossover (και ταυτόχρονης αποσύνδεσης ή απομάκρυνσης των εντός των ηχείων passive crossovers) καθώς μ’ αυτά έχεις και δυνατότητες ρυθμιστικών όπως πχ το balance.

Η διπλοκαλωδίωση δεν πρέπει να συγχέεται με την πρακτική της διπλοενίσχυσης (bi-amping) στο hi - fi, η οποία φέρνει πραγματικό διαχωρισμό των συχνοτήτων του σήματος ...... ''

Όμως θεώρησα καλό, τα 2 θέματα ( bi-wire & bi amping) να τα θέσω ταυτόχρονα γιατί :
  • Αφ’ ενός το bi-wire είναι απαραίτητο για την υλοποίηση του bi – amping και
  • αφ’ ετέρου γιατί στο διαδίκτυο γίνεται συχνή αναφορά ταυτόχρονα του bi-wire - bi-amping για να φανεί η διαφορά και να αποφευχθεί η σύγχυση. πχ ^ An article from Audioholics online A/V magazine, Aug 30th 2004 , The Difference Between Biamping vs. Biwiring ^ Annals of Australian Hi-Fi magazine, ,Bi-wiring vs Bi-amping .........
Επίλογος:
Επαναλαμβάνω ότι η σύγχυση επιδιώκεται απ’ τις εταιρείες καθώς η σύγχυση (όπως συμβαίνει και με τους τόσους ορισμούς της ισχύος – rms ,max ,peak , μουσικά watss ) πάντα ανεβάζει τις πωλήσεις σε μη ενημερωμένους καταναλωτές και το επαναλαμβανόμενο (η 1η φορά ήταν στο blog μου και σε μουσική ιστοσελίδα) πιο εκλαϊκευμένο επιχείρημα μου (σαν ηλεκτρονικός) είναι ουσιώδες και καταρρίπτει τη σύγχυση και το μύθο.

Σχετικά θέματα στο avsite.gr :
Οδηγός για ενισχυτές: Hi-Fi , PA , Μουσικών Οργάνων
Οδηγός για Μεγάφωνα – Ηχεία - Παράμετροι αυτών
Καλώδια μεταφοράς Αναλογικών Σημάτων Audio


Σκιαθίτης Στέφανος
Ηλεκτρονικός Μηχανικός Μικροκυμάτων (συνταξιούχος)​
 
Last edited:





Μηνύματα
168
Reaction score
123
Να ρωτήσω κατι χωρίς να θελω να χάλαςω το θέμα. Πια λύση έχει καλύτερο μουσικό αποτέλεσμα 1) bi-amping με 2 stereo τελικούς ενισχυτές or 2) μονομπλοκ χωρίς διπλοκαλωδιοση. Μήπως δεν υπάρχουν ηχητικές διάφορες μεταξύ των 2 λύσεων ;
 

S

sk4t4

Guest
Δεν εχει υπαρξει ουδεμια περιπτωση ηχειου,παμφθηνου η ακριβου,μικρου η μεγαλου,που να εχει περασει απο τα εκαστοτε συστηματα μου,και να μην εχει βελτιωθει σημαντικα με διπλoκαλωδιωση,ανεξαρτητως του αν το καλωδιο ηχειων κοστιζε μερικα ευρω το μετρο η μερικες εκατονταδες ευρω το μετρο.Οι διαφορες ησαν,πανω-κατω,οι ιδιες σε καθε περιπτωση:Καθαροτερος ηχος απο "πανω" ως "κατω",καλυτερος διαχωρισμος καναλιων,καλυτερη αναλυση,καλυτερη λεπτομερεια,καλυτερος ρυθμος.Α,και καλυτερη τονικοτητα.Εκεινοι οι "ατιμοι" βραχυκυκλωτηρες,την κανουν τη ζημια τους...
 
Last edited by a moderator:

S

sk4t4

Guest
Δεν εχει υπαρξει ουδεμια περιπτωση ηχειου,παμφθηνου η ακριβου,μικρου η μεγαλου,που να εχει περασει απο τα εκαστοτε συστηματα μου,και να μην εχει βελτιωθει σημαντικα με διπλoκαλωδιωση,ανεξαρτητως του αν το καλωδιο ηχειων κοστιζε μερικα ευρω το μετρο η μερικες εκατονταδες ευρω το μετρο.Οι διαφορες ησαν,πανω-κατω,οι ιδιες σε καθε περιπτωση:Καθαροτερος ηχος απο "πανω" ως "κατω",καλυτερος διαχωρισμος καναλιων,καλυτερη αναλυση,καλυτερη λεπτομερεια,καλυτερος ρυθμος.Α,και καλυτερη τονικοτητα.Εκεινοι οι "ατιμοι" βραχυκυκλωτηρες,την κανουν τη ζημια τους...
Σημειωση:Τα καλωδια ηχειων ησαν παντοτε δυο ιδια ζευγη,σε μηκος και φυσικα σε μοντελο,χωρις να αποκλειω τη χρηση διαφορετικων μεταξυ τους καλωδιων.Εχω υπαρξει μαρτυρας και σε τετοιες περιπτωσεις.
 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
741
Reaction score
971
Να ρωτήσω κατι χωρίς να θελω να χάλαςω το θέμα. Πια λύση έχει καλύτερο μουσικό αποτέλεσμα 1) bi-amping με 2 stereo τελικούς ενισχυτές or 2) μονομπλοκ χωρίς διπλοκαλωδιοση. Μήπως δεν υπάρχουν ηχητικές διάφορες μεταξύ των 2 λύσεων ;
Ο μονομπλόκ είναι μονοκάναλος ενισχυτής (υπάρχει και dual με ξεχωριστά τροφοδοτικά στο ίδιο περίβλημα).

Απ' ότι μου 'ρχεται έτσι πρόχειρα.....


Πλεονέκτημα:
  • Ο μονομπλόκ πλεονεκτεί αλλά πολύ πιο ακριβός από τον Stereo.
  • Ο μονομπλοκ έχει δικό του τροφοδοτικό και πλεονεκτεί πχ όσον αφορά την ισχύ.
  • Άρα οι μονομπλόκ πιο επαγγελματικοί πιο ποιοτικοί
Μειονέκτημα:
  • Ο μονομπλοκ πρέπει να τοποθετηθεί δίπλα στα ηχεία , ενώ το stereo στη βιβλιοθήκη, τραπεζάκι…
  • Αμέσως τίθεται και θέμα πριζών στις θέσεις αυτές ,σωστής γείωσης
 

Μηνύματα
168
Reaction score
123
Ο μονομπλόκ είναι μονοκάναλος ενισχυτής (υπάρχει και dual με ξεχωριστά τροφοδοτικά στο ίδιο περίβλημα).

Απ' ότι μου 'ρχεται έτσι πρόχειρα.....


Πλεονέκτημα:
  • Ο μονομπλόκ πλεονεκτεί αλλά πολύ πιο ακριβός από τον Stereo.
  • Ο μονομπλοκ έχει δικό του τροφοδοτικό και πλεονεκτεί πχ όσον αφορά την ισχύ.
  • Άρα οι μονομπλόκ πιο επαγγελματικοί πιο ποιοτικοί
Μειονέκτημα:
  • Ο μονομπλοκ πρέπει να τοποθετηθεί δίπλα στα ηχεία , ενώ το stereo στη βιβλιοθήκη, τραπεζάκι…
  • Αμέσως τίθεται και θέμα πριζών στις θέσεις αυτές ,σωστής γείωσης

Στέφανε η διάφορα στον ήχο ειναι μονο ζήτημα ισχύς υπέρ του μονομπλοκ η αυτη η λύση υπερτερεί και σε ποιότητα ήχου σε σχέση με τους 2 τελικούς; Αυτο δεν μου ειναι ξεκάθαρο απο την απάντηση σου

Σε ευχαριστω
 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
741
Reaction score
971
Στέφανε η διάφορα στον ήχο ειναι μονο ζήτημα ισχύς υπέρ του μονομπλοκ η αυτη η λύση υπερτερεί και σε ποιότητα ήχου σε σχέση με τους 2 τελικούς; Αυτο δεν μου ειναι ξεκάθαρο απο την απάντηση σου

Σε ευχαριστω
Η ποιότητα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες......

Αν ισχείς των ενισχυτών , οι ευαισθησίες των ηχείων , τα δομικά τους υλικά, (τα καλώδια διασύνδεσης με τα ηχεία είναι πλέον σε cm ,άρα εκπληρώνεται το ρηθέν στο άρθρο για τη σχέση μικρού μήκους καλωδίου με ποιότητα …και το σπουδαιότερο οι προενισχυτές... είναι ίδια η ποιότητα θα είναι ίδια.

Όπως βλέπεις θα μπορούσαμε να γράψουμε σελίδες και ο λόγος είναι ότι είναι πράγματα που δεν μπορούν να συγκριθούν αν δεν ληφθούν υπ’ όψη οι δεκάδες παράμετροι…
Μια άλλη πρόταση :
Μονομπλοκ για μπάσα , stereo για μεσαία και πρίμα. Βέβαια δεν θα είναι 4 monoblock bi-amp.....
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
4.588
Reaction score
4.668
Ύστερα από τα παραπάνω:

Υπάρχει το καλώδιο kimper 8pr και ξεκινά από τον τελικό συνδεδεμένο κανονικά, καταλήγοντας στο ηχείο (klipsch 62II) : 4 κλώνοι για το τουίτερ και 4 κλώνοι για τα μπάσα. (εικονική μορφή διπλο καλωδίωσης).

Κερδίζω τίποτα από την κλασσική σύνδεση (αντικαθιστώντας τις λάμες με παρόμοιο καλώδιο)?
 

DimitrisTop.

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.466
Reaction score
1.269
Ύστερα από τα παραπάνω:

Υπάρχει το καλώδιο kimper 8pr και ξεκινά από τον τελικό συνδεδεμένο κανονικά, καταλήγοντας στο ηχείο (klipsch 62II) : 4 κλώνοι για το τουίτερ και 4 κλώνοι για τα μπάσα. (εικονική μορφή διπλο καλωδίωσης).

Κερδίζω τίποτα από την κλασσική σύνδεση (αντικαθιστώντας τις λάμες με παρόμοιο καλώδιο)?
Κερδίζεις την αποχή των Αθλίων τζάμπερ των μπορνων.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.850
αν την δεις καπως αλλιως κερδιζεις πιο πολλα.....αρκει να μπορεις .....
 

Μηνύματα
5.159
Reaction score
12.586
Αμα χρησιμοποιησω δυο διαφορετικους στερεο τελικους σε οριζοντια διενισχυση ,πως θα εξασφαλισω οτι θα παιζουν στην ιδια ενταση - πρακτικα - ?
 

Μηνύματα
1.835
Reaction score
3.376
Αμα χρησιμοποιησω δυο διαφορετικους στερεο τελικους σε οριζοντια διενισχυση ,πως θα εξασφαλισω οτι θα παιζουν στην ιδια ενταση - πρακτικα - ?
Σε οποιαδήποτε διενίσχυση, τριενίσχυση κτλ, οριζόντια-κάθετη-εντός εκτός κι επί τ' αυτά κτλ ακόμα και με ίδιους τελικούς πως μπορείς να είσαι σίγουρος χωρίς ισοστάθμιση?


Απλά προσθέτω την απορία μου στη δική σου.
 

A

AKARL

Guest
Αμα χρησιμοποιησω δυο διαφορετικους στερεο τελικους σε οριζοντια διενισχυση ,πως θα εξασφαλισω οτι θα παιζουν στην ιδια ενταση - πρακτικα - ?
Αμφιβάλλω σοβαρά αν αυτό γίνεται με δγιαφορετικούς τελικούς. Προκειμένου να γίνει θα πρέπει οι τελικοί να αποδίδουν την ίδγια ισχύ, να έχουν το ίδγιο γκέιν, την ίδγια ευαισθησία εισόδου, την ίδγια αντίσταση εισόδου καθώς και την ίδγια συμπεριφορά σε μεταβολές της εμπέδησης του ηχείου στο ακουστικό φάζμα. Κοινώς να είναι ίδγιοι.

Αν, τώρα, υπάρχει κάνα πσηφιακό μαραφέτι που μπορεί να φέρει στα ίσα δγυό δγιαφορετικούς τελικούς δεν το γνωρίζω. Κάνας Κόγιας, ΕΑΡ, Bhutjolokia κλπ. μπορεί να κσέρουν.
 

Μηνύματα
5.159
Reaction score
12.586
Προκειμένου να γίνει θα πρέπει οι τελικοί να αποδίδουν την ίδγια ισχύ, να έχουν το ίδγιο γκέιν, την ίδγια ευαισθησία εισόδου, την ίδγια αντίσταση εισόδου
σ' ενα μαραφετι σα το δικο σου που ρυθμιζει (ενταξει δυο επιλογες) την ευαισθησια του και το γκεϊν του με τα ποτενσιομετρα και με ενα μικροφωνο ισως - δε θα 'ναι δυνατο να ερθουνε τα πραματα στη θεση τους ?
την ίδγια συμπεριφορά σε μεταβολές της εμπέδησης του ηχείου στο ακουστικό φάζμα
εδω θα αναδειξω για αλλη μια φορα την αγνοια μου - λοιπον, εαν εγω ζμπρωξω τα γουφερ μου -οριζοντιως- μ' ενα τελικο , θα εχει αυτο που αναφερεις σημασια ?

επι της ευκαιριας να ρωτησω - αυτο που λεμε sensitivity σ' ενα ηχειο - σαν νουμερο - εχει να κανει περισσοτερο με τα (το) γουφερ και λιγοτερο με το mid -twitter ?
 

A

AKARL

Guest
Κουμπάρε Όλντυ, ας πούμε ότι κάνουμε κουβέντα καφενείου και όχι σοβαρή διερεύνηση.

σ' ενα μαραφετι σα το δικο σου που ρυθμιζει (ενταξει δυο επιλογες) την ευαισθησια του και το γκεϊν του με τα ποτενσιομετρα και με ενα μικροφωνο ισως - δε θα 'ναι δυνατο να ερθουνε τα πραματα στη θεση τους ?
Μετρώντας τι και πως; Έστω ότι σε μια συγκεκτριμένη ένταση κάνεις τσι ρυθμίσεις και τα σάζεις τα πάντα όλα. Ήντα θα γενεί όταν παίξεις το βόλιουμ πάνω ή κάτω;

Άρα, εκτιμώ (δε λέω πιστεύω γιατί θα με φάει ο Αφτχιάς) ότι ετσά μπακαλίστικα δε γίνεται αφτό που θες.

εδω θα αναδειξω για αλλη μια φορα την αγνοια μου - λοιπον, εαν εγω ζμπρωξω τα γουφερ μου -οριζοντιως- μ' ενα τελικο , θα εχει αυτο που αναφερεις σημασια ?
Εκτιμώ πως ναι.

επι της ευκαιριας να ρωτησω - αυτο που λεμε sensitivity σ' ενα ηχειο - σαν νουμερο - εχει να κανει περισσοτερο με τα (το) γουφερ και λιγοτερο με το mid -twitter ?
Για να μη κάνω τον π0ύσtea με ξένο κ@λο σε παραπέμπω για δγιάβαζμα εκειά όπου τα λέει απλά και κατανοητά:

https://www.stereophile.com/features/99/index.html

Αν έχω καταλάβει ήντα θες να κάνεις, σου προτείνω:

1) παίρνεις άλλον έναν παραήχο
ή
2) ζμπρώχνεις τον παραήχο και παίρνεις δγυό Κραουνάκηδες
ή
3) ζμπρώχνεις φοκαλάκια και παραήχο και παίρνεις ενεργά.

Αφτάαααααααα ... :drinks:
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
159.455
Μηνύματα
2.497.726
Members
35.959
Νεότερο μέλος
Ιορδάνου Γιάννης
Top