BMW 7 - Ηλεκτρονικό φρούριο !

Μηνύματα
28.176
Reaction score
60


BMW 7 - Ηλεκτρονικό φρούριο !





Η νέα ΒΜW 7 θυμίζει ένα κινητό ηλεκ τρονικό φρούριο που φροντίζει για την ασφάλεια και την άνεσή σου σαν να βρίσκεσαι στο σπίτι σου. Οδηγήσαμε στη Γερμανία την «προεδρική» 750Li με τους 407 ίππους που έκανε τα πάντα εκτός από καφέ!

Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στην καινούργια 7άρα και την προηγούμενη; Το πρώτο είναι η νέα και πιο αποδεκτή εξωτερική εμφάνιση. Η αμφισβητούμενη σχεδίαση της προγενέστερης 7άρας πέρασε στο χρονοντούλαπο και πλέον η νέα γενιά δείχνει σύγχρονη, με πιο αρμονικές γραμμές σε όλο το αμάξωμα ενώ είναι και πιο στιβαρή.

Η πρώτη μας οδηγική εμπειρία πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία και συγκεκριμένα στη Δρέσδη. Έχοντας στη διάθεσή μας την υπερπολυτελέστατη 750Li με το επιμηκυμένο αμάξωμα διανύσαμε περισσότερα από 300 χιλιόμετρα ώστε να δούμε το νέο προφίλ του μοντέλου στον δρόμο. Παρά τους δύο τόνους της, η 750Li (με το μοτέρ των 4.395 κ.εκ. και των 407 ίππων) καταφέρνει να κινείται με σπορ ρυθμούς όσο απίστευτό και αν ακούγεται αυτό.

Η ποιότητα κύλισης είναι υπεράνω κριτικής και πλέον η προσοχή μας εστιάζεται στα άφθονα ηλεκτρονικά που ελέγχουν τα πάντα και για να τα χρησιμοποιήσεις θέλεις ένα ταχύρυθμο σεμινάριο. Πρώτον, το νέο σύστημα Ιntegral Αctive Steering, ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης όπου και οι πίσω τροχοί στρίβουν έως τρεις μοίρες αλλά σε διαφορετική κατεύθυνση ανάλογα με τις ταχύτητες. Για παράδειγμα, αν ο οδηγός κινείται με ταχύτητες πόλης, οι πίσω τροχοί στρίβουν σε αντίθετη φορά με τους εμπρός ώστε να μπαίνει πιο εύκολα στις στροφές.

Αν ταξιδεύει, οι πίσω τροχοί κινούνται σε παράλληλη κατεύθυνση με τους εμπρός ώστε να ενισχύε- ται η ενεργητική ασφάλειά του και τα αποθέματα πρόσφυσης. Οι αναρτήσεις ρυθμίζονται ηλεκτρονικά ανάλογα με το στυλ οδήγησης. Νέο είναι και το σύστημα λειτουργίας φρένων (Dynamic Τraction Control), το οποίο φροντίζει ώστε η λιμουζίνα να έχει αυξημένη πρόσφυση στις άσχημες καιρικές συνθήκες.

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του το εξελιγμένο iDrive με οθόνη υψηλής ανάλυσης, το πληρέστατο σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατη απεικόνιση και άλλα γκάτζετ όπως το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίων ταχύτητας, πληθώρα πλευρικών καμερών και το συστήματα αναγνώρισης και προειδοποίησης αλλαγής πορείας. Ακόμη υπάρχει το σύστημα νυχτερινής όρασης που βοηθά στην αναγνώριση πεζών. Εκτός από το μοτέρ 4,4 λίτρων με τους 407 ίππους, υπάρχει και η επιλογή ενός βελτιωμένου τρίλιτρου V6 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 326 ίππους προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9” και τελική 250 χλμ./ ώρα. Την παράσταση έκλεψε το νέο τούρμπο ντίζελ μοτέρ τριών λίτρων το οποίο αποδίδει 245 ίππους, ροπή 540 Νm αλλά με την κατανάλωση καυσίμου στα 7,2 λτ./ 100 χλμ!

Το εσωτερικό είναι συνώνυμο της χλιδής, έχει τα πάντα σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, δύο οθόνες για την τηλεόραση, ηχοσύστημα με όλες τις παραμέτρους, τετραζωνικό κλιματισμό κ.ά.

Το νέο μοντέλο αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Νοέμβριο με τιμές προς το παρόν άγνωστες.

Τα Νεα

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.933
Μηνύματα
3.067.398
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top