BMW i3

Μηνύματα
32.939
Reaction score
27.947
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 100%....

ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ...

ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΧΗΜΟ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΜΑΤΑ....

40,000 ΕΥΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ....

 



nima

Banned
Μηνύματα
1.015
Reaction score
618
Εγώ το είδα στη ΔΕΗ στη Χαλκοκονδύλη να "γεμίζει", είναι πιο όμορφο live.
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Το κόστος αγοράς εχει να κανει στο οτι το αυτοκίνητο εχει πολυ υψηλό κόστος κατασκευής εξαιτίας υλικών και καινούργιων τεχνολογιών.
Σε οικιακή παροχή ρεύματος θέλει περίπου 8 ώρες για μια πλήρη φόρτιση και μπορει να διανύσει απόσταση 150 χιλιομέτρων με κόστος περίπου 3€.
Η μεγαλη έκπληξη έρχεται οταν το οδηγήσεις για πρωτη φορα,αφου ξεπεράσεις το μεγαλο ερώτημα του τι πρεπει να κανεις αφου πατήσεις το κουμπί της εκινησης(απλα πατάς το γκάζι) ο ηλεκτροκινητήρας δείχνει τις δυνατότητες του 0- 100 σε 7 δευτερόλεπτα...

Αν θελεις μπορω να σου κανονίσω ενα test drive ειναι μοναδική εμπειρία .
 

Μηνύματα
32.939
Reaction score
27.947
ΜΠΑ! ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ Η ΜΙΚΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.
ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.....
ΓΙ ΑΥΤΟ Μ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΝΤΗΖΕΛ....


ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΑ 3 ΕΥΡΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΘΟΤΙ ΤΑ ΥΓΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ 200% ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ.....

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΦΟΡΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
 

Costas Coyias

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.162
Reaction score
23.476
Τα "νέα" και "προηγμένα" υλικά είναι απλώς πρόσχημα. Η τιμή του είναι μια χαρά, αφού απευθύνεται σε σνομπ βλαχοξινομυζήθρες με παχύ πορτοφόλι και οικωλογική συνείδηση. Η αμιγής ηλεκτροκίνηση είναι εύκολη. Το δύσκολο -και πλέον αποδοτικό σε όλους τους τομείς- είναι ο υβριδικός κινητήρας, είτε με χωριστά μοτέρ (Toyota), είναι με ενιαίο ομοαξονικό μοτέρ (Honda). Εκεί είναι το μέλλον -και εκεί δουλεύουν τα δυνατά μυαλά.

Να θέλω 8 ώρες πρίζα για να πάω Λάρισα και να γυρίσω. Δε μας χ3ζεις ρε Νόρμπερτ...
 



Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.765
Reaction score
79.406
40.800€ + έξτρα. :)



Το μόνο ενοχλητικό στο αυτοκίνητο είναι οι πολύ στενοί τροχοί που σε ελληνικούς δρόμους μπορεί να το κάνουν άχαρο. ;)
Γκρου-γκρου.
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Η έκδοση i3 REX (range extension) δεν είναι υβριδική έκδοση , χρησιμοποιεί τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το BEV με την μόνη διαφορά ότι υπάρχει και ένας μικρός βενζινοκινητήρας που ενεργοποιείται αυτόματα όταν η τάση πέσει κάτω από το 70% δίνοντας μια υποβοήθηση στην φόρτιση των μπαταριών με αποτέλεσμα η αυτονομία του αυτοκινήτου να αυξηθεί στα 240 - 300 χιλιόμετρα.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.596
Reaction score
12.617
Η αυτονομία του για Κολωνάκι-Ψυχικό με επιστροφή μια χαρά ειναι.
Η παραλιακή και τα ΒΠ ειναι εκτός δήμου Αθηναίων και εκεί παίρνουμε το άλλο:D
βαλτε οτι τραβάει η ψυχή σας...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Εγώ αν το έπαιρνα θα ήταν για ...τρίτο αμάξι. Είναι πιο πολύ γκατζετιά παρά διευκόλυνση. Η οικολογική μετάβαση πρέπει να φτάσει να είναι φθηνότερη από την καθιερωμένη τεχνολογία για να πεισθεί ο μέσος καταναλωτής. Όχι μόνο στη χρήση αλλά και στην απόκτηση.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.279
Reaction score
104.313
Η αυτονομία του για Κολωνάκι-Ψυχικό με επιστροφή μια χαρά ειναι.
Η παραλιακή και τα ΒΠ ειναι εκτός δήμου Αθηναίων και εκεί παίρνουμε το άλλο:D
βαλτε οτι τραβάει η ψυχή σας...
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Τα "νέα" και "προηγμένα" υλικά είναι απλώς πρόσχημα. Η τιμή του είναι μια χαρά, αφού απευθύνεται σε σνομπ βλαχοξινομυζήθρες με παχύ πορτοφόλι και οικωλογική συνείδηση. Η αμιγής ηλεκτροκίνηση είναι εύκολη. Το δύσκολο -και πλέον αποδοτικό σε όλους τους τομείς- είναι ο υβριδικός κινητήρας, είτε με χωριστά μοτέρ (Toyota), είναι με ενιαίο ομοαξονικό μοτέρ (Honda). Εκεί είναι το μέλλον -και εκεί δουλεύουν τα δυνατά μυαλά.

Να θέλω 8 ώρες πρίζα για να πάω Λάρισα και να γυρίσω. Δε μας χ3ζεις ρε Νόρμπερτ...
Να πας στην Λάρισα δεν το βλέπω , άντε μέχρι την Κόρινθο και αυτό χωρίς άμεση επιστροφή...
Το αυτοκίνητο πολύ σωστά είπες απευθύνεται σε αυτούς που έχουν οικολογική συνείδηση θέλουν να διαθέσουν ποσό 40.000,00€ + για ένα αυτοκίνητου αποκλειστικής αστικής χρήσης (για την Ελλάδα γιατί σε πολλές χώρες του εξωτερικού το οδικό παρέχει σταθμούς φόρτισης 45 λεπτών ) και φυσικά διαθέτουν και δεύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια και μεγαλύτερους χώρους.
Η νέα τεχνολογία ονομάζεται plug in και σε λίγο θα διατίθεται σε σχεδόν όλα τα μοντέλα της BMW με πρώτο το i8.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.765
Reaction score
79.406
Η έκδοση i3 REX (range extension) δεν είναι υβριδική έκδοση , χρησιμοποιεί τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το BEV με την μόνη διαφορά ότι υπάρχει και ένας μικρός βενζινοκινητήρας που ενεργοποιείται αυτόματα όταν η τάση πέσει κάτω από το 70% δίνοντας μια υποβοήθηση στην φόρτιση των μπαταριών με αποτέλεσμα η αυτονομία του αυτοκινήτου να αυξηθεί στα 240 - 300 χιλιόμετρα.
Μόλις διάβασα τον ορισμό, τα υβριδικά πρέπει να χρησιμοποιούν δυο τύπους μοτέρ για κίνηση και όχι για φόρτιση. Νόμιζα πως αρκούσε απλά να υπάρχουν οι δυο τύποι.



Η αίσθηση πάντως μέσα στο i3 είναι πολύ "μελλοντική" και μου άρεσε με ενθουσίασε.
 
Last edited:

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
ΜΠΑ! ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ Η ΜΙΚΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.
ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.....
ΓΙ ΑΥΤΟ Μ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΝΤΗΖΕΛ....


ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΑ 3 ΕΥΡΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΘΟΤΙ ΤΑ ΥΓΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ 200% ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ.....

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΦΟΡΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
Αυτονομία βάση στοιχείων κατασκευαστή
i3 BEV 130 - 160 με τιμή από 36.150,00€
i3 REX 240-300 με τιμή από 40.800,00€
Δεν πληρώνουν φόρο πολυτελείας χρήσης και εισαγωγής και ειδικό τέλος ταξινόμησης , μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη χρήση στον δακτύλιο.
Επίσης μηδενικό τεκμήριο για την έκδοση BEV
Για την ανασφάλεια σου το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου νοικιάζω ένα αυτοκίνητο με ειδική τιμή όταν θέλεις να κάνει κάποιο ταξίδι :)
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.888
Μηνύματα
3.066.641
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top